gaaf nieuwtje...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:51 schreef StonedKinG het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Duke_Nukem_Forever#1997
iddquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:23 schreef Kreator het volgende:
Ah. Toevallig. Ik heb net vanmorgen m'n jaarlijkse forum-update bij 3drealms even gelezen.
Toch denk ik dat we hem volgend jaar wel mogen verwachten als ik de berichten op de fora lees van George.
Vooral HIER staat toch wel hoopvolle informatie in.
Wil je er een?quote:
Op z'n minstquote:
die info ziet er idd wel hoopvol uit dat hij voor eind volgend jaar uitkomtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:23 schreef Kreator het volgende:
Ah. Toevallig. Ik heb net vanmorgen m'n jaarlijkse forum-update bij 3drealms even gelezen.
Toch denk ik dat we hem volgend jaar wel mogen verwachten als ik de berichten op de fora lees van George.
Vooral HIER staat toch wel hoopvolle informatie in.
daikatana had nog 1 probleem extra: een mega-arrogante Romeroquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:04 schreef Rikoko het volgende:
-ziet kutspel-
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUEEEEUUUGHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spel van 6 jaar oud, kan nooit goed meer worden![]()
-herrinnerd daikatana-
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:41 schreef rainmaker2k het volgende:
En dan blijkt straks dat ze het hele spel alweer opnieuw gaan schrijven.
Ik denk dat de fans er blij mee zijn. Het gaat om de duke feelingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
denk ut niet..
volgens mij vinden ze em nou wel leuk
alleen ben ik bang dat je halverwege of eind volgend jaar een spel met unreal 2 graphics te zien krijgt...
das ook waarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat de fans er blij mee zijn. Het gaat om de duke feeling![]()
Wat jij zegtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:45 schreef Mr.J het volgende:
Tvp om dit topic in 2017 weer terug te vinden!
(Mits de search het weer doet.)
Dit zinnetje klinkt mij niet echt bemoedigend in de oren....quote:DO NOT buy hardware for the game now. Wait until it's done and see where things are then.
Dat zinnetje is ook al 2 jaar oudquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit zinnetje klinkt mij niet echt bemoedigend in de oren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |