abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30550303
. Cheetahrijden
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  dinsdag 13 september 2005 @ 20:39:57 #127
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_30551453
zo ik ben weer weg
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_30551837
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 20:39 schreef George-Butters het volgende:
zo ik ben weer weg
Was je er dan?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_30551992
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 20:03 schreef RichardQuest het volgende:
. Cheetahrijden
Een van de weinige tegenvallers van de film... omdat het zo fucking nep geanimeerd was .
pi_30552040
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 20:56 schreef pberends het volgende:

[..]

Een van de weinige tegenvallers van de film... omdat het zo fucking nep geanimeerd was .
Dat hoort bij zo'n film, en het voegt wat toe aan de hilariteit wat mij betreft.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30552149
hoe heet die film?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30553250
Harold and Kumar go to white castle
pi_30553355
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 21:29 schreef RichardQuest het volgende:
Harold and Kumar go to white castle
oh dear...

Bottom line - this is a good movie that actually delivers the laughs.
pi_30553547
Dat van dat jachtluipaard was heel slecht.
pi_30553857
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 21:37 schreef Monidique het volgende:
Dat van dat jachtluipaard was heel slecht.
pi_30554197
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 20:57 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dat hoort bij zo'n film, en het voegt wat toe aan de hilariteit wat mij betreft.
Nee. Omdat alles echt gebeurt zou kunnen zijn (dat maakt het spannender), behalve dat gelul met die nepcheetah.
pi_30554831
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 21:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Nee. Omdat alles echt gebeurt zou kunnen zijn
Meen je dit nou?
pi_30554990
pi_30555095
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:11 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Meen je dit nou?
Als je stoned ben dan.
pi_30555387
En verder met het kostuumdrama;

'Turkije provoceert EU met vervolging Pamuk'
Uitgegeven op 13 september 2005 om 16:24 uur

(Novum/AP) - Het besluit om een van de bekendste Turkse schrijvers op 16 december - de dag waarop een EU-top wordt gehouden - voor de rechter te brengen, is een regelrechte provocatie van Turkije aan het adres van de Europese Unie. Dat heeft eurocommissaris Olli Rehn, belast met de Europese uitbreiding, dinsdag gezegd. Bovendien is de vervolging van schrijver Orhan Pamuk een schending van de mensenrechten, aldus Rehn.

Pamuk is aangeklaagd wegens ,,het beledigen van het Turkse nationale karakter", omdat hij in een interview heeft gezegd dat hij de enige in Turkije is die durft te praten over de moord op dertigduizend Koerden en een miljoen Armeniërs in het Osmaanse Rijk, de voorloper van de Turkse Republiek. Turkije ontkent nog steeds ten stelligste dat in de chaotische periode rond de val van het Osmaanse Rijk, aan het einde van de Eerste Wereldoorlog en de eerste jaren daarna, een miljoen Armeniërs zijn vermoord. Volgens Turkije is een veel minder groot aantal Armeniërs omgekomen, en wel als gevolg van een burgeroorlog en niet van genocide.

Omdat Turkije zich wil aansluiten bij de EU is het land bezig zijn reputatie op het gebied van de mensenrechten te verbeteren. De nieuwe Turkse strafwet die daartoe is aangenomen voorziet echter in het aanpakken van lieden die de Turkse identiteit belasteren. Voorvechters van de vrijheid van meningsuiting in Turkije vreesden al dat de betreffende clausule zou leiden tot het oppakken van kunstenaars, wetenschappers en journalisten.

Rehn zei dat de Europese Commissie de mensenrechtensituatie in Turkije scherp in de gaten zal houden, maar verwacht dat de onderhandelingen over de Turkse toetreding tot de EU zoals gepland op 3 oktober van start gaan. Desalniettemin zal het volgens Rehn nog tien tot vijftien jaar duren voordat Turkije eventueel kan toetreden. Het resultaat en het tempo van de onderhandelingen is onder meer afhankelijk van de Turkse erkenning van Cyprus, dat sinds de Turkse invasie in 1974 is opgesplitst in een Turks gedeelte in het noorden en een Grieks gedeelte in het zuiden. Grieks-Cyprus is sinds vorig jaar lid van de EU, maar nog niet door Turkije erkend. Cyprus sprak dinsdag het dreigement uit de start van de toetredingsonderhandelingen met Turkije door middel van een veto te blokkeren indien Ankara blijft weigeren het land te erkennen.

http://nieuws.nl/bericht/5/61476
pi_30555673
pi_30555739
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:18 schreef pberends het volgende:

[..]

Als je stoned ben dan.
Dat ben jij altijd....
pi_30555909
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:32 schreef RichardQuest het volgende:
Tippelzone Keileweg vannacht dicht

Lekker afschuiven .
Lekker afspuiten.

Snappie. Verslaafden, spuiten, seks, spuiten. Ghehehe
pi_30555946
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:32 schreef RichardQuest het volgende:
Tippelzone Keileweg vannacht dicht

Lekker afschuiven .
Wat je niet ziet, bestaat niet. Zo dacht Cohen ook... Het valt me nog mee van het veel rechtsere Rotterdam dat het nu pas besluit om dit soort kwetsbare groepen aan hun lot over te laten eigenlijk.
pi_30555991
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:33 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dat ben jij altijd....
LOL .
pi_30556025
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:37 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Lekker afspuiten.

Snappie. Verslaafden, spuiten, seks, spuiten. Ghehehe
Misschien hebben ze daar ook een wethouder die al die hopeloze stakkers naar een gebied wil sturen als de Bijlmer waar zij niet in het zicht komen van de 'normale' mensen...

bah
pi_30556031
pberends.
pi_30556055
Het is belangrijk dat je jezelf doelen oplegt.

Ik had mezelf als doel voorgenomen om alle pistachnootjes binnen een uur op te eten.

Dat is gelukt.

Even kijken of er nog zoute sticks zijn met pindakaasvulling.
pi_30556059
Ha, Ferry Mingele over Donner
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')