abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30554944
Net bij het journaal van 22:00: een of andere vrouw is gekidnapt.

Onderzocht wordt of de vrouw is gekidnapt omdat haar vader erg rijk is. Zijn vermogen wordt namelijk geschat op 400 miljoen euro.

Dit zijn beelden van de vader. Hier nog een archieffoto. DIt is een foto van de dochter die ontvoerd is uit haar huis aan de Vlaardingerstraat te Amsterdam, hier nog een foto van het huis van haar ouders. Hier zien we de vader nog een keer duidelijk in beeld. Oh, en hadden we al verteld dat de vader barst van het geld? Hij staat namelijk in de Quote 500 en zijn vermogen wordt op 400 miljoen euro geschat. Zijn bedrijf is veroordeeld voor het leveren van gif aan Irak en oh *roddel* zijn ex-vrouw is ook ontvoerd en vermoord.

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_30555026
Daar woont Gretta D. toch ook?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30555113
Riooljournalistiek ten top.

En onnodig mensenlevens in gevaar brengen.
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:20:35 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_30555170
dan bekijk je het straks toch in RTL-Boulevard?
pi_30555203
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:19 schreef sizzler het volgende:
Riooljournalistiek ten top.

Onzin, als je langs die gigantische villa's fietst, dan denk ik dat iedereen wel kan verzinnen dat er flink wat geld moet zitten.
pi_30555221
Ik zag het ook. Hadden ze tactvoller kunnen doen
pi_30555418
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:21 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Onzin, als je langs die gigantische villa's fietst, dan denk ik dat iedereen wel kan verzinnen dat er flink wat geld moet zitten.
Waarom moet het adres van die dochter dan vermeld worden? En waarom moet die vader zo expliciet in beeld? Mensen die kwaad in de zin hebben krijgen nu een doelwit op een presenteerblaadje aangeleverd. Met criminelen en terroristen wordt nog voorzichtiger omgesprongen als het om privéberichten gaat.
pi_30555517
Ja, zometeen wordt die dochter nog gekidnapt!

O, wacht...
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_30555560
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:26 schreef sizzler het volgende:

[..]

Waarom moet het adres van die dochter dan vermeld worden? En waarom moet die vader zo expliciet in beeld? Mensen die kwaad in de zin hebben krijgen nu een doelwit op een presenteerblaadje aangeleverd. Met criminelen en terroristen wordt nog voorzichtiger omgesprongen als het om privéberichten gaat.
Tja, Kees B., Mohammed B., Volkert van der G. Je weet zelf toch wel hoe dun de grenslijn is geworden bij het onthullen van persoonlijke gegevens door de pers. En dat is uiteraard allemaal in het belang van de opinie..

Maar omdat het nu ineens om geld dat verdiend is met duistere zaakjes gaat, heet het terrorisme zeker ?
Z'n dochter heeft er natuurlijk niets mee te maken, maar de relatie is snel gelegd...
pi_30555600
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:28 schreef Sidekick het volgende:
Ja, zometeen wordt die dochter nog gekidnapt!

O, wacht...
Ik kijk wat verder in de toekomst dan deze gebeurtenis.
pi_30555835
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:30 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik kijk wat verder in de toekomst dan deze gebeurtenis.
Denk je niet dat die dochter na dit incident maatregelen zal nemen?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30555871
Journalistiek heeft geen verantwoordelijkheid en hoeft zich wat mij betreft alleen aan de wet te houden...journalistiek dat gebonden is aan verantwoordelijkheid, dat is pas erg.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30556003
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

Denk je niet dat die dochter na dit incident maatregelen zal nemen?
Ja.

Het NOS journaal aanklagen.
pi_30556049
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:19 schreef sizzler het volgende:

Ga dan schelden op de Quote. Dat blad schijnt ook vakliteratuur te zijn voor mensen die het niet erg vinden om iemand te ontvoeren. Vooral de uitgave waar de Quote 500 in komt te staan is gewild.

Alsof de NOS ook maar iets nieuws verteld wat iemand die in staat is om een ander te ontvoeren niet makkelijk achter kan komen....

Het ANP meldt ook dat die vrouw een winkel heeft in Amsterdam:
quote:
Het slachtoffer heeft een cateringbedrijf in de Jan van Eijckstraat met de naam Claudia Melchers Catering.
Dan is het ook wel erg makkelijk om even te kijken waar ze na sluitingstijd heen gaat....
pi_30556128
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:17 schreef Tafkahs het volgende:
Daar woont Gretta D. toch ook?
David Guetta?
pi_30556150
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:40 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ga dan schelden op de Quote.
Kut Quote.
quote:
Alsof de NOS ook maar iets nieuws verteld wat iemand die in staat is om een ander te ontvoeren niet makkelijk achter kan komen....
Hetzelfde geldt voor de quote. Maar het wordt zo wel erg makkelijk.
quote:
Het ANP meldt ook dat die vrouw een winkel heeft in Amsterdam:
[..]

Dan is het ook wel erg makkelijk om even te kijken waar ze na sluitingstijd heen gaat....
Nóg erger idd.
pi_30556173
Wie heeft NOS nodig als je de Frontpage hebt!
Graag op anoniem
pi_30556184
Berichtgeving van nu.nl
quote:
AMSTERDAM - Claudia Melchers, de 37-jarige dochter van multimiljonair Hans Melchers is maandagavond ontvoerd. Gewapende mannen zouden de vrouw rond 22.30 uur uit haar woning aan de Jan van Eijckstraat in Amsterdam-Zuid hebben meegenomen. Sindsdien is zij spoorloos.
Bericht van de Telegraaf:
quote:
Haar vader staat 36e op Quote-lijst met rijkste Nederlanders
Miljonairsdochter ontvoerd
Miljonairsdochter Claudia Melchers (37) is ontvoerd. De daders drongen haar huis in Amsterdam-Zuid binnen en dwongen haar mee te gaan. Claudia Melchers is de dochter van de multi-miljonair Hans Melchers, een van de rijkste mensen van Nederland.
Misschien moet je gewoon op de Media in het algemeen klagen?
pi_30556209
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:39 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ja.

Ik bedoel meer dat ze al ontvoerd is en er alles aan zal doen dit in de toekomst te voorkomen. Dan hebben ontvoerders als het goed is niet zo gek veel meer aan haar huidige/ voormalige woonplaats
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30556286
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:14 schreef sizzler het volgende:
Net bij het journaal van 22:00: een of andere vrouw is gekidnapt.

Onderzocht wordt of de vrouw is gekidnapt omdat haar vader erg rijk is. Zijn vermogen wordt namelijk geschat op 400 miljoen euro.

Dit zijn beelden van de vader. Hier nog een archieffoto. DIt is een foto van de dochter die ontvoerd is uit haar huis aan de Vlaardingerstraat te Amsterdam, hier nog een foto van het huis van haar ouders. Hier zien we de vader nog een keer duidelijk in beeld. Oh, en hadden we al verteld dat de vader barst van het geld? Hij staat namelijk in de Quote 500 en zijn vermogen wordt op 400 miljoen euro geschat. Zijn bedrijf is veroordeeld voor het leveren van gif aan Irak en oh *roddel* zijn ex-vrouw is ook ontvoerd en vermoord.

Meid toch .

Groetjes,

veldmuis
pi_30556839
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:44 schreef calvobbes het volgende:
Berichtgeving van nu.nl
[..]

Misschien moet je gewoon op de Media in het algemeen klagen?
Blijkbaar.

Ik vind het onverantwoord. Zoals ik al zei: criminelen worden nog niet zo gedetailleerd beschreven.
  dinsdag 13 september 2005 @ 23:50:18 #23
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_30558774
jammer, ze is al 37
pi_30559103
nos journaal
pi_30562822
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:39 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ja.

Bijvoorbeeld.. Dat is wat ik zou doen iig..
Ik zat me er ook al bij te verbazen toen ik SBS actienieuws (I know, mn broertje stond er op ) keek..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')