Ach, je woont nu in Amsterdam en je bent nog even walgelijk, dus dat geeft te denken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:19 schreef Monidique het volgende:
Kijk, ik waan mij in de overtuiging dat zodra ik een laptop heb, alles wat ik schrijf beter zal zijn.
O? Ik woon in Amsterdam? Dan zou ik niet elke dag een uur met de trein hoeven reizen, vermoed ik.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach, je woont nu in Amsterdam en je bent nog even walgelijk, dus dat geeft te denken.
De walgelijkste.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:21 schreef Monidique het volgende:
En by the way, Amsterdam ís dan ook een walgelijke stad.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:21 schreef Monidique het volgende:
Ach telegraaf niveau lekker uit het verband gerukt. Is het geplaatst door R@b?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:20 schreef pberends het volgende:
Moordenaars vieren feest in gevangenis
Benieuwd of zo'n GroenLinks-regime het recidivisme omlaag krijgt.
Bier, hoeren, negers, drugs, toeristen. Ik noem het zondig.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:21 schreef Monidique het volgende:
quote:Although, to his credit, President Bush did respond quickly and he did send troops as soon as he found out Louisiana had oil.
Big announcement today from FEMA - they say they now have reason to believe a hurricane may have hit New Orleans.
In fact, President Bush asked today if his visits to the hurricane zone would count toward his service time he still owed the National Guard.
As you know, last week the people of New Orleans were hit by a WMB - weapon of mass bureaucracy.
Today congress announced a plan to rename the Gulf of Mexico. They want to start calling it the Persian Gulf II in hopes that President Bush will send troops there faster.
Today President Bush sent Vice President Dick Cheney to New Orleans. Is that’s what they need - another person requiring emergency medical help.
quote:
Hij neemt tegenwoordig Clinton ook nog flink in de zeik.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:43 schreef pberends het volgende:
[..].
Is die Jay Leno een democraat, of nam hij Clinton ook altijd in de zeik?
http://politicalhumor.about.com/library/bldailyshow.htmquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:16 schreef George-Butters het volgende:
Wat denk je van de Daily Show? Een stuk indringender dan Kopspijkers en een stuk harder.
Donequote:Op dinsdag 13 september 2005 14:25 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enquete ontvangen van een 20-jarige rechtenstudent uit Rotterdam.
Als je tijd hebt, wil je dan deze enquete invullen?
Downloadtip van de week
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:58 schreef pberends het volgende:
[...]
[afbeelding] Downloadtip van de week [afbeelding]
Heb je al een film van Kevin Smith gezien (van je comedytopic)?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:58 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing New Kids On The Block - Step By Step
[afbeelding] Downloadtip van de week [afbeelding]
Ik heb Kumar en Lee ofzo gezien, die was wel geinig. En Battlefield Earth Saga 3000 ofzoquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Heb je al een film van Kevin Smith gezien (van je comedytopic)?
Whaha, die heb ik ook even gedownload. Prachtigquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb Kumar en Lee ofzo gezien, die was wel geinig.
Vooral het einde is goede reclame voor Amsterdam.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Whaha, die heb ik ook even gedownload. Prachtig. Zo'n stonerfilm die echt nergens over gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |