quote:Op maandag 12 september 2005 21:09 schreef schatje het volgende:
Goed zo Nicole, draai maar lekker door.
Tong zei dat jij 'm zou openenquote:Op maandag 12 september 2005 21:08 schreef schatje het volgende:
Dat duurde wel lang hoor.
hij zou zn moeder nog verkopen en het daarna met een brede lach ontkennen, zo'n ventje is tquote:Op maandag 12 september 2005 21:10 schreef josja het volgende:
Dat gore lachje van Maxime bah!
Dankquote:
quote:Op maandag 12 september 2005 21:14 schreef cora4034 het volgende:
Maar hij kookt lekker, dan lig je altijd goed in de groep.
Totdat er een banaan......
quote:Op maandag 12 september 2005 21:14 schreef cora4034 het volgende:
Maar hij kookt lekker, dan lig je altijd goed in de groep.
Totdat er een banaan......
meldquote:Op maandag 12 september 2005 21:15 schreef tong80 het volgende:
Meer mensen dier een hekel aan Mixime hebben ?
quote:Op maandag 12 september 2005 21:14 schreef tong80 het volgende:
Douwe is typisch geen man die kinderfeestjes organiseert met mensen van de buurtvereniging.
quote:Op maandag 12 september 2005 21:15 schreef tong80 het volgende:
ah, dat is Elbert.quote:Op maandag 12 september 2005 21:15 schreef Lu_uK het volgende:
hey zeg, wie is die Elbert?
quote:Op maandag 12 september 2005 21:15 schreef tong80 het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2005 21:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij zou zn moeder nog verkopen en het daarna met een brede lach ontkennen, zo'n ventje is t
De bananenrel met gio is toch al 2 jaar geleden, of begint mijn geheugen een beetje raar te doenquote:Op maandag 12 september 2005 21:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maxime en John doen me trouwens ernstig denken aan de "held" van vorig jaar die ineens was opgebrand na de bananenrel
1 jaar dacht ik.quote:Op maandag 12 september 2005 21:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De bananenrel met gio is toch al 2 jaar geleden, of begint mijn geheugen een beetje raar te doen
Ja, geweldig was datquote:Op maandag 12 september 2005 21:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De bananenrel met gio is toch al 2 jaar geleden, of begint mijn geheugen een beetje raar te doen
Niks mis met je geheugen.quote:Op maandag 12 september 2005 21:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wie waren er daar tussen dan?quote:Op maandag 12 september 2005 21:21 schreef Quoi het volgende:
Gio en Ryan, weet je nog wel? Dat was niet de vorige, maar die DAARvoor
Maar hij heeft geluk dat Anita kan puzzelen.quote:Op maandag 12 september 2005 21:22 schreef cora4034 het volgende:
John verkloot het voor de oudjes en dat terwijl hij uitgeslapen was.
idd, wel ff met t mijnequote:
Dat was echt een topjaarquote:
quote:Op maandag 12 september 2005 21:24 schreef Quoi het volgende:
ik zou zeggen, kijk de sites er even op na. Op deze serie punt startpagina punt nl kun je ze allemaal terugvinden
quote:Op maandag 12 september 2005 21:24 schreef Lu_uK het volgende:
Aha nu krijgen we weer zo'n ''qualitatief'' reclameblok van john de mol.
John had beloofd voor de start van atlpa alleen korte qualitatieve reclameblokken uit te zenden. Daar had ik heel wat anders van verwacht. Ik bedoel er bestaan wel goeie reclames. In de bioscoop hebben ze dat vaak. Gewoon alleen leuke reclames en geen vervelende. Naja ze hebben iig jamba niet.quote:Op maandag 12 september 2005 21:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je bent alleen NED1, NED2 en NED3 gewend ofzo?
Douwe is een koning. Fleur laat zich kennen. Verder zijn de oudjes wat boeiender dan de jongeren. Wel weer leuk
dan moet je toch weten dat je in ER weinig te zoeken hebt.quote:Op maandag 12 september 2005 21:28 schreef golfer het volgende:
Douwe is geen mensen om hem heen gewend. Die zit de hele dag op zijn schip.
Typische einzelganger en vrouwen vindt ie maar zeuren.
Maar het verhoogd de kijkwaarde, wereldvreemde types ....denk maar aan Bjornquote:Op maandag 12 september 2005 21:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet je toch weten dat je in ER weinig te zoeken hebt.
Ja maar ik snap je ''link'' niet helemaal. welke site bedoel je nou?quote:Op maandag 12 september 2005 21:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
de deelnemers! Wie in welk jaar enzo.....
dat sowiesoquote:Op maandag 12 september 2005 21:32 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Maar het verhoogd de kijkwaarde, wereldvreemde types ....denk maar aan Bjorn
O bummer.....sorry~!quote:Op maandag 12 september 2005 21:33 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Ja maar ik snap je ''link'' niet helemaal. welke site bedoel je nou?
Expeditierobinson.pagina.nl bestaat niet.
Aha staat veel op, staat die al in de OP?quote:Op maandag 12 september 2005 21:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
O bummer.....sorry~!
Het is startkabel!
Zo, wie gaat er nu uit????
gelukkig kun je het terugkijken op internetquote:Op maandag 12 september 2005 21:33 schreef hardsilence het volgende:
GVR, teamoverleg liep uit, dus gemist.
als het dit jaar weer Nederland tegen België was geweest had ze ver gekomenquote:Op maandag 12 september 2005 21:39 schreef tong80 het volgende:
Kuzooi, iemand die weerwoord gaf. Net als vorige week één van m'n favorieten eruiot
Precies, dat is tof. Ga ik ook zeker doen.quote:Op maandag 12 september 2005 21:37 schreef rubbereend het volgende:
gelukkig kun je het terugkijken op internetheb vanmiddag ook de aflevering van vorige week bekeken
quote:Op maandag 12 september 2005 21:42 schreef MissX het volgende:
Je zag echt dat Nicole rekende dat er nog ergens een verborgen eiland ofzo was, waar ze kon zitten en later kon terug keren in de Expeditie.
Gedaan hoorquote:Op maandag 12 september 2005 21:38 schreef Lu_uK het volgende:
schatje kan je deze in de OP zetten?
expeditierobinson.startkabel.nl
Wimquote:Op maandag 12 september 2005 21:49 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ik vergeet telkens hoe die nietszeggende gast uit dat jongeren kamp heet, die indoHeeft hij al wel eens wat gezegd?
Chilleen, Wim.quote:Op maandag 12 september 2005 21:49 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ik vergeet telkens hoe die nietszeggende gast uit dat jongeren kamp heet, die indoHeeft hij al wel eens wat gezegd?
emma op uiterlijkquote:Op maandag 12 september 2005 21:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Chilleen, Wim.
Die Meredith en Emma, waar zijn die op geselecteerd joh? Allebei totaal nietszeggend..
zoiets was er vorig jaar volgens mij ook, de 2 kampen kwamen samen voor een strijd daar sneuvelde iemand en de rest werd opnieuw ingedeeld als ik me niet vergisquote:Op maandag 12 september 2005 22:19 schreef Mvnl het volgende:
Van wat ik kon zien is t zo dat de 3 naar de top van de berg moeten, de kampbewoners moeten ook érgens heen en sommigen van hen zullen niet terugkomen... Mijn idee is dan ook dat uit beide kampen op die berg een bewoner wordt vervangen door 1 van de 3... en Esther helaas niet (die oogte althans alsof ze buiten de expeditie valt volgende week)
er wordt altijd rond de vierde aflevering gehusselt...quote:Op maandag 12 september 2005 22:32 schreef rubbereend het volgende:
zoiets was er vorig jaar volgens mij ook, de 2 kampen kwamen samen voor een strijd daar sneuvelde iemand en de rest werd opnieuw ingedeeld als ik me niet vergis
Marjoleinquote:Op maandag 12 september 2005 22:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
er wordt altijd rond de vierde aflevering gehusselt...
vorig jaar was dat toch met Marjolein en Patrick?!
die suffe Patrick paste helemaal niet tussen de Belgen en haakte af,
Marjolein wist zich aan te passen en kwam uiteindelijk zelfs in de finale
zowel voor Fleur als voor Elbert kan zo'n mix-up dé redding zijn........
zij was lelijk manquote:Op maandag 12 september 2005 22:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Marjoleinmet de beruchte douchescene
Ik snap Douwe wel een beetje. Douwe is een doorgewinterde zeebonk. Type niet zeiken, aanpakken. Die 30-er griet daarentegen is zon kantoormiep die alles als 1 groot Center Parcs avontuur beschouwt en van geen toeten of blazen weet, maar Wel opeens Douwe gaat vertellen hoe Douwe moet gaan vissen en wanneer. Pleurt lekker op marketingdoos.quote:Op maandag 12 september 2005 22:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Douwe gedroeg zich ineens erg saggo, jammer, dacht dat hij wel een leuke man zou zijn, maar nee. Misschien kwam het door de zware tocht.
Douwequote:Op dinsdag 13 september 2005 03:42 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Ik snap Douwe wel een beetje. Douwe is een doorgewinterde zeebonk. Type niet zeiken, aanpakken. Die 30-er griet daarentegen is zon kantoormiep die alles als 1 groot Center Parcs avontuur beschouwt en van geen toeten of blazen weet, maar Wel opeens Douwe gaat vertellen hoe Douwe moet gaan vissen en wanneer. Pleurt lekker op marketingdoos.
Zelfde geldt voor die 30+ gozer, die ook alles nog errug grappig vindt en geen benul had van hoeveel moeite en kennis zon vlottocht eigenlijk kost en vereist. Ken je plaats.
quote:Op maandag 12 september 2005 21:21 schreef tong80 het volgende:
Elbert was vroeger erg mager en ondervoed werd altijd gepest op school en bij z'n eerste werkgever waar ie het behang van de muren moest halen, dat was mooi klote omdat ie een schildersopleiding had. Toen ging ie heel hard trainen en z'n grootste daad was als uitsmijter de zoon van z'n ex-werkgever de toegang weigeren in danspaleis de Galaxy. Nu denkt ie op tv te tonen dat ie het gemaakt heeft in het leven maar is vergeten dat dse andere deelnemers op z'n oude baas lijken en op z'n oude klasgenoten en er een camera bij is mocht ie één van hen de kop in slaan.
Hier moei ik ff op reageren! Wat hier boven staat is de grootst mogelijke bullshit en kompleet verzonnen.dit weet ik uit zeer betrouwbare bron! waar haal je de gore moed vandaan om elbert zo af te zeiken? Jaloers? kan je zeker niet hebben he, dat hij zo positief en eerlijk , dus zoals hij ook echt is, overkomt. DEBIEL!!!!!!!!!
Hallo welkom op fok.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:28 schreef holy het volgende:
Hier moei ik ff op reageren! Wat hier boven staat is de grootst mogelijke bullshit en kompleet verzonnen.dit weet ik uit zeer betrouwbare bron! waar haal je de gore moed vandaan om elbert zo af te zeiken? Jaloers? kan je zeker niet hebben he, dat hij zo positief en eerlijk , dus zoals hij ook echt is, overkomt. DEBIEL!!!!!!!!!
Dat eigenwijs en markant klopt wel, alleen de humor heb ik nog niet echt kunnen ontdekkenquote:DOUWE POPMA
Leeftijd48 jaar
BeroepSchipper en ijzerwerker
Houdt vanZeilen, palingroken
Douwe is een eigenwijze Fries, die zijn tijd verdeelt tussen de boot waarop hij woont en zijn stamcafé in Leeuwarden. Voor de rasechte vrijbuiter zal het wonen op een onbewoond eiland in Maleisië wel even wennen zijn. Douwe is eigenwijs, markant en humoristisch.
Je begeeft je nu op glad ijs. Wees op je hoede.quote:
Vind Elbert idd ook 1 van de sympatiekere mensen daar, wel overgevoelig voor kritiek, denk dat hij zich niet zo snel op de kast zou moeten laten jagen door die Carl, als er 1 jaloers is dan is die het wel denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:28 schreef holy het volgende:
En in de tijd dat zij tegen Douwe liep te zeuren was ze zelf dus ook niet aan het vissen. Als ze zonodig vindt dat er gevist moet worden, waarom gaat ze dat dan niet gewoon doen, ze ziet toch dat Douwe bezig is met iets wat ook erg nuttig kan zijnquote:Op maandag 12 september 2005 22:05 schreef babette21 het volgende:
Douwe had op zich wel gelijk met die visdiscussie
[en bovendien een erg cool zeeëgelvangding gemaakt]
maar Esther is tof, dus die kan wel 'n potje breken
Zo zien zij dat zelf volgens mij niet, Esther zei bij die vlottocht en bergbeklimming etc. herhaaldelijk dat ze bang was om af te vallen nog voordat ze überhaupt aan de expeditie had deelgenomen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:10 schreef Smoonshine het volgende:
Het leukste groepje is toch de 30-ers samen met Douwe. Het lijkt me ook dat hun tot nu toe de uitdagendste en leukste expeditie hebben gehad. Als groepje steeds nieuwe opdrachten/uitdagingen krijgen lijkt mij persoonlijk veel interessanter dan een beetje op een strand zitten om te kijken of je het red.
misschien omdat Douwe eruit werd gestemd voordat hij echt iets te doen kreeg [nav kruizenspel]?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:02 schreef Tragedy het volgende:
Waarom krijgt Douwe wel een tweede kans en Tom en Nicole (nee niet Cruise en Kidman) niet?
Ze hadden iets anders verwacht dan zoiets. Ze hadden verwacht op een strand gedropt te worden tussen andere mensen. In feite is voor hun een andere ER begonnen. Ik denk dat als ze er later op terugkijken wel blij zijn dat ze het zo hebben meegemaakt, in plaats van meteen op het strand.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:21 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Zo zien zij dat zelf volgens mij niet, Esther zei bij die vlottocht en bergbeklimming etc. herhaaldelijk dat ze bang was om af te vallen nog voordat ze überhaupt aan de expeditie had deelgenomen.
Nee dat is onzin, op Net 5 trok ook zelden meer dan een miljoen kijkers. Dit zijn compleet normale kijkcijfers.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:13 schreef Cartman_the_best het volgende:
Kijkcijfers van de laatste aflevering: 898.000
Iets meer dan de vorige aflevering, maar valt nog steeds zwaar tegen vergeleken met voorgaande jaren..
Je lult poep, op Net 5 trok het gemiddeld 1,2 miljoen kijkers en altijd boven het miljoen, met een uitschieter naar 1,5 miljoen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nee dat is onzin, op Net 5 trok ook zelden meer dan een miljoen kijkers. Dit zijn compleet normale kijkcijfers.
Dat neemt niet weg dat "valt zwaar tegen" enorm overdreven is. Ik denk dat Talpa zeer blij is met deze cijfers.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Je lult poep, op Net 5 trok het gemiddeld 1,2 miljoen kijkers en altijd boven het miljoen, met een uitschieter naar 1,5 miljoen.
Nee hoor... je dacht toch niet dat ze die 3 mensen zomaar naar huis stuurden? Die MOETEN het halen, omdat ze een integraal onderdeel van het programma zullen vormen, en dus zal die overtocht niets voorstellen. Elke kneus was van dat ene naar het andere eiland gekomen. Dat vlot maakte het er ook zeker niet makkelijker op, maar juist moeilijker, omdat ze het voort moesten duwen. Ze hadden gewoon moeten gaan zwemmen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 03:42 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Ik snap Douwe wel een beetje. Douwe is een doorgewinterde zeebonk. Type niet zeiken, aanpakken. Die 30-er griet daarentegen is zon kantoormiep die alles als 1 groot Center Parcs avontuur beschouwt en van geen toeten of blazen weet, maar Wel opeens Douwe gaat vertellen hoe Douwe moet gaan vissen en wanneer. Pleurt lekker op marketingdoos.
Zelfde geldt voor die 30+ gozer, die ook alles nog errug grappig vindt en geen benul had van hoeveel moeite en kennis zon vlottocht eigenlijk kost en vereist. Ken je plaats.
Ik weet niet wie het zei, maar een van de kandidaten heeft ooit gezegd in een laatste uitzending dat je door de situatie daar, de fysieke uitputting en het weinige eten er helemaal geen zin meer in had. Hij was blij toen hij thuis merkte dat alles het nog deed. Lijkt me ook niet dat je harde seks gaat hebben wanneer er zo'n cameraman bij zit, of je moet toevallig ruud heten.quote:Op woensdag 14 september 2005 06:15 schreef StefanP het volgende:
[..]
Verder, niet aan Esther komen he! Dat is echt eenwijf... Als ik haar zie dan krijg ik acuut een, euh, kokospalm in mijn broek. Hoe gaat dat trouwens op die eilanden? Je maakt mij niet wijs dat die lui maandenlang zonder doen. Waar zijn de er uit geknipte ruk-, vinger- en neucqmomenten? Oh Maxime, ge moogt in mijn ster, als ge maar belooft niet op mij te stemmen....
Dat denk ik ook. Exact hetzelfde als dat doordraaien van Nicole, wat ongehoord overdreven bleek te zijn. Wat je al zei. Die 3 gaan straks een belangrijk stuk van de expeditie invullen, die moeten er nog niet uit.quote:Esther ligt er trouwens heus niet uit hoor, ze plakken gewoon eventjes een dramatisch moment van de volgende aflevering hier tussen om dat zo te doen lijken.
En dat zijn nu juist de programma's die erg slecht scoren zoals Thuis, NSE, Samen, etc.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:13 schreef janimie het volgende:
ik denk dat talpa hoger had verwacht hoor, al die "hoogscorende" bn'ers zijn niet voor niks naar talpa toe gelokt.
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:22 schreef Smoonshine het volgende:
[Op woensdag 14 september 2005 06:15 schreef StefanP het volgende:
[..]
Verder, niet aan Esther komen he! Dat is echt een wijf... Als ik haar zie dan krijg ik acuut een, euh, kokospalm in mijn broek. Hoe gaat dat trouwens op die eilanden? Je maakt mij niet wijs dat die lui maandenlang zonder doen. Waar zijn de er uit geknipte ruk-, vinger- en neucqmomenten? Oh Maxime, ge moogt in mijn ster, als ge maar belooft niet op mij te stemmen.... ]
en daarnaast, het is niet 'maanden', maar 'slechts' 47 dagen, ik kan me idd erg goed voorstellen dat als je continu bezig bent met fysieke inspanning en emotioneel zwaar op de proef wordt gesteld, dat sex niet echt in je opkomt (alhoewel er misschien idd wel wat stiekem handwerk wordt verzet tijdens een rondtocht op het eilandquote:Ik weet niet wie het zei, maar een van de kandidaten heeft ooit gezegd in een laatste uitzending dat je door de situatie daar, de fysieke uitputting en het weinige eten er helemaal geen zin meer in had. Hij was blij toen hij thuis merkte dat alles het nog deed. Lijkt me ook niet dat je harde seks gaat hebben wanneer er zo'n cameraman bij zit, of je moet toevallig ruud heten.
Ja ze knippen dr wel meer uit. Ik zie ze ook nooit schijten of pissen. Verder groeit t okselhaar van de dames ook nooit, miraculeus genoeg. Overleven met een Gilette in je rugzak.quote:Op woensdag 14 september 2005 06:15 schreef StefanP het volgende:
. Hoe gaat dat trouwens op die eilanden? Je maakt mij niet wijs dat die lui maandenlang zonder doen. Waar zijn de er uit geknipte ruk-, vinger- en neucqmomenten?
Ook net de aflevering terug gekeken, fijn dat dat kan zeg.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:56 schreef Ambrosius het volgende:
Niet kunnen kijken maandag, nu pas terug kunnen kijken. Leuke aflevering, jammer dat Nicole weg is (neem ik toch aan tenminste), had liever één van de drie volgelingen van Maxime zien verdwijnen. Mooi dat die drie het eiland hebben gehaald, ik ben benieuwd hoe ze nu de Expeditie in gaan komen.
Nu niet meer na wat ze gisteravond gelflikt hebben bij de Big Brother Live uitzending!quote:
Waar zitten die die Belgische presentatrice en Ernst Paul dan? Die hebben toch ook zo'n huisje, dacht ik. Misschien gaan ze daar wel heenquote:Op vrijdag 16 september 2005 06:21 schreef StefanP het volgende:
In zo'n artikel staat dat er ook geen WC papier, tandenborstels of andere toilet artikelen zijn, daar geloof ik niks van. Al die poesjes en oksels zijn nog steeds geschoren, evenals de meeste kerels. En om nou 47 dagen je tanden niet te poetsen... dat is natuurlijk vragen om problemen. Ik geloof er niks van dus.
niet zo zeuren jij.... er zijn erbij die hun tandenborstel als persoonlijk bezit meenemen, de rest poetst de tanden met een vinger ofzo. een mens kan best wat hebben hoor...quote:Op vrijdag 16 september 2005 06:21 schreef StefanP het volgende:
In zo'n artikel staat dat er ook geen WC papier, tandenborstels of andere toilet artikelen zijn, daar geloof ik niks van. Al die poesjes en oksels zijn nog steeds geschoren, evenals de meeste kerels. En om nou 47 dagen je tanden niet te poetsen... dat is natuurlijk vragen om problemen. Ik geloof er niks van dus.
die zitten op het productie-eilandquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:58 schreef Nory het volgende:
Waar zitten die die Belgische presentatrice en Ernst Paul dan? Die hebben toch ook zo'n huisje, dacht ik. Misschien gaan ze daar wel heen
Dat pincetverhaal staat me ook nog wel bij, van een intervieuw van een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet zo zeuren jij.... er zijn erbij die hun tandenborstel als persoonlijk bezit meenemen, de rest poetst de tanden met een vinger ofzo. een mens kan best wat hebben hoor...
en zonder wcpapier is ook geen drama, zeker nooit gekampeerd jij.....
trouwens, alleen de pubertjes zijn na 3 afleveringen nog baardloos... uit verveling gaan de vrouwen de mannen meestal te lijf met een pincet om enig model in de kinbeharing te brengen, en met de kiezen op elkaar werken ze zo ook vast de bikinilijn bij
volgens mij is er nog geen seizoen geweest dat het níet in beeld wasquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:53 schreef cora4034 het volgende:
Volgens mij is het zelfs wel ooit in beeld geweest dat bij een man zijn baard met een pincet verwijderd werd, door de eilanddames
Ik check nog ff Holland sportquote:Op maandag 19 september 2005 20:34 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig begint het weer precies om half negen.
Zeg dat dat eerder man.Nu maar hopen dat ik de herhaling niet mis.quote:
John tegen Esther en er waren er al wat meer te zien..ik ben benieuwd waarom ze wel of niet voor iemand kiezen. Je weet totaal niks van zequote:Op maandag 19 september 2005 20:53 schreef Bruce117 het volgende:
Wij hebben geen leider nodig, dus stemmen we jou weg...
Idee is idd leuk, ben benieuwd wie wie en waarom kiestquote:Op maandag 19 september 2005 20:53 schreef golfer het volgende:
Leuke plotwijziging om die 30-ers leiders van de nieuwe kampen te maken.
Over twee dagen op internetquote:Op maandag 19 september 2005 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg dat dat eerder man.Nu maar hopen dat ik de herhaling niet mis.
Ze weten niets van de anderen, alleen op basis van de foto's en uiterlijk moeten ze dus kiezen.quote:Op maandag 19 september 2005 20:54 schreef Bonobo11 het volgende:
Idee is idd leuk, ben benieuwd wie wie en waarom kiest
John is mij een beetje te blij met zichzelf en denkt dat hij de enige Robinson is.quote:Op maandag 19 september 2005 20:56 schreef reconnect het volgende:
ja dat was idd dom..maar John was ook niet slim bezig
Het is Expeditie Robinson. Staat gelijk aan geweldige TVquote:
inderdaad, prachtig om te zienquote:Op maandag 19 september 2005 21:11 schreef cora4034 het volgende:
Douwe en Elbert staan erbij alsof ze het dagelijks doen.
quote:Op maandag 19 september 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop John volgend jaar in B-6. De man die in ER beiden benen verloor door een aanval van een haai.
Levensgenieter toch?quote:Op maandag 19 september 2005 21:21 schreef neilpad het volgende:
John was toch een acteur??
erger als nollekequote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Bruce117 het volgende:
Jemig, heb me in de afgelopen jaren in de verschillende shows van dit type aan een aantal man/vrouw in meer of mindere mate geërgerd, maar die John dat kan toch echt niet.
Wat een walgelijke kwal.
Dit is de ergste allertijde.
Carl is waarschijnlijk gewoon een meeloper.quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef cora4034 het volgende:
Mijn god, ik snap waarom Elbert naar huis wilde, met Carl en John.
Wat een stelletje rukkers van formaat.
John is de impotente. Zien jullie dat niet die heeft 20 jaar niet kunnen neuken.quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef cora4034 het volgende:
Mijn god, ik snap waarom Elbert naar huis wilde, met Carl en John.
Wat een stelletje rukkers van formaat.
'Hallo ik heb hier een trap, normaal verkoop ik als junk fietsen maar jij wil vast wel deze trap kopen. 20 treden 15 ongebruikt.'quote:Op maandag 19 september 2005 21:25 schreef Noca het volgende:
Tering, als ik die John nou tegen zou komen zou ik in staat zijn hem een trap te verkopen
En wat maakt dat uit?quote:Op maandag 19 september 2005 21:25 schreef trepper het volgende:
Hmm weer een gejatte proef uit survivor palau
quote:Op maandag 19 september 2005 21:26 schreef Bayswater het volgende:
John is gewoon ongesteld vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |