Gedaan hoorquote:Op maandag 12 september 2005 21:38 schreef Lu_uK het volgende:
schatje kan je deze in de OP zetten?
expeditierobinson.startkabel.nl
Wimquote:Op maandag 12 september 2005 21:49 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ik vergeet telkens hoe die nietszeggende gast uit dat jongeren kamp heet, die indoHeeft hij al wel eens wat gezegd?
Chilleen, Wim.quote:Op maandag 12 september 2005 21:49 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ik vergeet telkens hoe die nietszeggende gast uit dat jongeren kamp heet, die indoHeeft hij al wel eens wat gezegd?
emma op uiterlijkquote:Op maandag 12 september 2005 21:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Chilleen, Wim.
Die Meredith en Emma, waar zijn die op geselecteerd joh? Allebei totaal nietszeggend..
zoiets was er vorig jaar volgens mij ook, de 2 kampen kwamen samen voor een strijd daar sneuvelde iemand en de rest werd opnieuw ingedeeld als ik me niet vergisquote:Op maandag 12 september 2005 22:19 schreef Mvnl het volgende:
Van wat ik kon zien is t zo dat de 3 naar de top van de berg moeten, de kampbewoners moeten ook érgens heen en sommigen van hen zullen niet terugkomen... Mijn idee is dan ook dat uit beide kampen op die berg een bewoner wordt vervangen door 1 van de 3... en Esther helaas niet (die oogte althans alsof ze buiten de expeditie valt volgende week)
er wordt altijd rond de vierde aflevering gehusselt...quote:Op maandag 12 september 2005 22:32 schreef rubbereend het volgende:
zoiets was er vorig jaar volgens mij ook, de 2 kampen kwamen samen voor een strijd daar sneuvelde iemand en de rest werd opnieuw ingedeeld als ik me niet vergis
Marjoleinquote:Op maandag 12 september 2005 22:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
er wordt altijd rond de vierde aflevering gehusselt...
vorig jaar was dat toch met Marjolein en Patrick?!
die suffe Patrick paste helemaal niet tussen de Belgen en haakte af,
Marjolein wist zich aan te passen en kwam uiteindelijk zelfs in de finale
zowel voor Fleur als voor Elbert kan zo'n mix-up dé redding zijn........
zij was lelijk manquote:Op maandag 12 september 2005 22:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Marjoleinmet de beruchte douchescene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |