Gedaan hoorquote:Op maandag 12 september 2005 21:38 schreef Lu_uK het volgende:
schatje kan je deze in de OP zetten?
expeditierobinson.startkabel.nl
Wimquote:Op maandag 12 september 2005 21:49 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ik vergeet telkens hoe die nietszeggende gast uit dat jongeren kamp heet, die indoHeeft hij al wel eens wat gezegd?
Chilleen, Wim.quote:Op maandag 12 september 2005 21:49 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ik vergeet telkens hoe die nietszeggende gast uit dat jongeren kamp heet, die indoHeeft hij al wel eens wat gezegd?
emma op uiterlijkquote:Op maandag 12 september 2005 21:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Chilleen, Wim.
Die Meredith en Emma, waar zijn die op geselecteerd joh? Allebei totaal nietszeggend..
zoiets was er vorig jaar volgens mij ook, de 2 kampen kwamen samen voor een strijd daar sneuvelde iemand en de rest werd opnieuw ingedeeld als ik me niet vergisquote:Op maandag 12 september 2005 22:19 schreef Mvnl het volgende:
Van wat ik kon zien is t zo dat de 3 naar de top van de berg moeten, de kampbewoners moeten ook érgens heen en sommigen van hen zullen niet terugkomen... Mijn idee is dan ook dat uit beide kampen op die berg een bewoner wordt vervangen door 1 van de 3... en Esther helaas niet (die oogte althans alsof ze buiten de expeditie valt volgende week)
er wordt altijd rond de vierde aflevering gehusselt...quote:Op maandag 12 september 2005 22:32 schreef rubbereend het volgende:
zoiets was er vorig jaar volgens mij ook, de 2 kampen kwamen samen voor een strijd daar sneuvelde iemand en de rest werd opnieuw ingedeeld als ik me niet vergis
Marjoleinquote:Op maandag 12 september 2005 22:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
er wordt altijd rond de vierde aflevering gehusselt...
vorig jaar was dat toch met Marjolein en Patrick?!
die suffe Patrick paste helemaal niet tussen de Belgen en haakte af,
Marjolein wist zich aan te passen en kwam uiteindelijk zelfs in de finale
zowel voor Fleur als voor Elbert kan zo'n mix-up dé redding zijn........
zij was lelijk manquote:Op maandag 12 september 2005 22:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Marjoleinmet de beruchte douchescene
Ik snap Douwe wel een beetje. Douwe is een doorgewinterde zeebonk. Type niet zeiken, aanpakken. Die 30-er griet daarentegen is zon kantoormiep die alles als 1 groot Center Parcs avontuur beschouwt en van geen toeten of blazen weet, maar Wel opeens Douwe gaat vertellen hoe Douwe moet gaan vissen en wanneer. Pleurt lekker op marketingdoos.quote:Op maandag 12 september 2005 22:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Douwe gedroeg zich ineens erg saggo, jammer, dacht dat hij wel een leuke man zou zijn, maar nee. Misschien kwam het door de zware tocht.
Douwequote:Op dinsdag 13 september 2005 03:42 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Ik snap Douwe wel een beetje. Douwe is een doorgewinterde zeebonk. Type niet zeiken, aanpakken. Die 30-er griet daarentegen is zon kantoormiep die alles als 1 groot Center Parcs avontuur beschouwt en van geen toeten of blazen weet, maar Wel opeens Douwe gaat vertellen hoe Douwe moet gaan vissen en wanneer. Pleurt lekker op marketingdoos.
Zelfde geldt voor die 30+ gozer, die ook alles nog errug grappig vindt en geen benul had van hoeveel moeite en kennis zon vlottocht eigenlijk kost en vereist. Ken je plaats.
quote:Op maandag 12 september 2005 21:21 schreef tong80 het volgende:
Elbert was vroeger erg mager en ondervoed werd altijd gepest op school en bij z'n eerste werkgever waar ie het behang van de muren moest halen, dat was mooi klote omdat ie een schildersopleiding had. Toen ging ie heel hard trainen en z'n grootste daad was als uitsmijter de zoon van z'n ex-werkgever de toegang weigeren in danspaleis de Galaxy. Nu denkt ie op tv te tonen dat ie het gemaakt heeft in het leven maar is vergeten dat dse andere deelnemers op z'n oude baas lijken en op z'n oude klasgenoten en er een camera bij is mocht ie één van hen de kop in slaan.
Hier moei ik ff op reageren! Wat hier boven staat is de grootst mogelijke bullshit en kompleet verzonnen.dit weet ik uit zeer betrouwbare bron! waar haal je de gore moed vandaan om elbert zo af te zeiken? Jaloers? kan je zeker niet hebben he, dat hij zo positief en eerlijk , dus zoals hij ook echt is, overkomt. DEBIEL!!!!!!!!!
Hallo welkom op fok.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:28 schreef holy het volgende:
Hier moei ik ff op reageren! Wat hier boven staat is de grootst mogelijke bullshit en kompleet verzonnen.dit weet ik uit zeer betrouwbare bron! waar haal je de gore moed vandaan om elbert zo af te zeiken? Jaloers? kan je zeker niet hebben he, dat hij zo positief en eerlijk , dus zoals hij ook echt is, overkomt. DEBIEL!!!!!!!!!
Dat eigenwijs en markant klopt wel, alleen de humor heb ik nog niet echt kunnen ontdekkenquote:DOUWE POPMA
Leeftijd48 jaar
BeroepSchipper en ijzerwerker
Houdt vanZeilen, palingroken
Douwe is een eigenwijze Fries, die zijn tijd verdeelt tussen de boot waarop hij woont en zijn stamcafé in Leeuwarden. Voor de rasechte vrijbuiter zal het wonen op een onbewoond eiland in Maleisië wel even wennen zijn. Douwe is eigenwijs, markant en humoristisch.
Je begeeft je nu op glad ijs. Wees op je hoede.quote:
Vind Elbert idd ook 1 van de sympatiekere mensen daar, wel overgevoelig voor kritiek, denk dat hij zich niet zo snel op de kast zou moeten laten jagen door die Carl, als er 1 jaloers is dan is die het wel denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:28 schreef holy het volgende:
En in de tijd dat zij tegen Douwe liep te zeuren was ze zelf dus ook niet aan het vissen. Als ze zonodig vindt dat er gevist moet worden, waarom gaat ze dat dan niet gewoon doen, ze ziet toch dat Douwe bezig is met iets wat ook erg nuttig kan zijnquote:Op maandag 12 september 2005 22:05 schreef babette21 het volgende:
Douwe had op zich wel gelijk met die visdiscussie
[en bovendien een erg cool zeeëgelvangding gemaakt]
maar Esther is tof, dus die kan wel 'n potje breken
Zo zien zij dat zelf volgens mij niet, Esther zei bij die vlottocht en bergbeklimming etc. herhaaldelijk dat ze bang was om af te vallen nog voordat ze überhaupt aan de expeditie had deelgenomen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:10 schreef Smoonshine het volgende:
Het leukste groepje is toch de 30-ers samen met Douwe. Het lijkt me ook dat hun tot nu toe de uitdagendste en leukste expeditie hebben gehad. Als groepje steeds nieuwe opdrachten/uitdagingen krijgen lijkt mij persoonlijk veel interessanter dan een beetje op een strand zitten om te kijken of je het red.
misschien omdat Douwe eruit werd gestemd voordat hij echt iets te doen kreeg [nav kruizenspel]?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:02 schreef Tragedy het volgende:
Waarom krijgt Douwe wel een tweede kans en Tom en Nicole (nee niet Cruise en Kidman) niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |