abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 september 2005 @ 21:45:12 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30524825
Jammer dat Nicole er uit ligt. De gaf nog een beetje tegengas tegen die verschrikkelijke Maxime.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 12 september 2005 @ 21:45:31 #102
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_30524836
Jammer dat Nicole eruit is

Wel benieuwd naar wat er volgende week gaat gebeuren. Verdomme, hele week wachten

Was wel weer een coole aflevering
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  maandag 12 september 2005 @ 21:46:34 #103
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30524862
.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 12 september 2005 @ 21:47:34 #104
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30524902
tering, wat is het toch een heerlijk programma

erg jammer van Nicole, het leek nog even of Ernst-Paul haar een
plekje bij de dertigers + Douwe gunde maar helaas

vond het op zich slim uitgedacht om Maxime naar hun kamp te slepen,
jammer dat hij tóch op Fleur stemde
pi_30524951
quote:
Op maandag 12 september 2005 21:38 schreef Lu_uK het volgende:
schatje kan je deze in de OP zetten?
expeditierobinson.startkabel.nl
Gedaan hoor .
  maandag 12 september 2005 @ 21:49:12 #106
17114 Pistol_Pete
pi_30524962
Ik vergeet telkens hoe die nietszeggende gast uit dat jongeren kamp heet, die indo Heeft hij al wel eens wat gezegd?
  maandag 12 september 2005 @ 21:50:58 #107
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30525023
quote:
Op maandag 12 september 2005 21:49 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ik vergeet telkens hoe die nietszeggende gast uit dat jongeren kamp heet, die indo Heeft hij al wel eens wat gezegd?
Wim
  maandag 12 september 2005 @ 21:51:30 #108
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30525038
quote:
Op maandag 12 september 2005 21:49 schreef Pistol_Pete het volgende:
Chilleen, Wim.

Die Meredith en Emma, waar zijn die op geselecteerd joh? Allebei totaal nietszeggend. .
pi_30525086
Leuke aflevering. Hoop niet dat Elbert het gaat opgeven hoor! Jammer dat we weer een week moeten wachten, dat heb ik met Terra Incognita toch niet, kan me niet boeien, kom er gewoon niet in of zo?
  maandag 12 september 2005 @ 21:53:53 #110
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30525123
best apart trouwens dat ik na 3 aflevering nog niet weet wie die vrouwen bij de oudjes zijn
pi_30525124

houdt vol
Dat is eens wat anders...
  maandag 12 september 2005 @ 21:56:13 #112
17114 Pistol_Pete
pi_30525190
quote:
Op maandag 12 september 2005 21:51 schreef BVO het volgende:

[..]

Chilleen, Wim.

Die Meredith en Emma, waar zijn die op geselecteerd joh? Allebei totaal nietszeggend. .
emma op uiterlijk

maar er komt weinig uit
  maandag 12 september 2005 @ 21:59:37 #113
521 ruby
Hell yeah!
pi_30525302
Jammer dat Nicole eruit is. Niet omdat ik 'r cool vond ofzo maar meer omdat zij voor vuur zorgde in het kamp.

Maar gelukkig hebben we altijd Douwe nog.
Hoewel Douwe een beetje dwars ligt, kan ik me voorstellen dat hij niet steeds wil dat anderen voor hem bepalen wat hij moet doen. Dus dat ie zei dat die griet niet zo door moest zeuren, vond ik wel grappig.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  maandag 12 september 2005 @ 22:05:39 #114
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30525498
Douwe had op zich wel gelijk met die visdiscussie
[en bovendien een erg cool zeeëgelvangding gemaakt ]

maar Esther is tof, dus die kan wel 'n potje breken
pi_30525735
ik vraag me af wat er nou verder gebeurd met die "speciale" 3..ik heb niet kunnen zien wat volgende week komt..want moest ff eerder weg..
pi_30525849
Van wat ik kon zien is t zo dat de 3 naar de top van de berg moeten, de kampbewoners moeten ook érgens heen en sommigen van hen zullen niet terugkomen... Mijn idee is dan ook dat uit beide kampen op die berg een bewoner wordt vervangen door 1 van de 3... en Esther helaas niet (die oogte althans alsof ze buiten de expeditie valt volgende week)
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_30525933
hmm ok...we zien het volgende week wel ik hoop dat maxime er snel uit gaat..beetje vervelende kerel..ik hoop dat douwe of die andere kerel uit de grot wint..ben zn naam ff kwijt
pi_30526029
Ik denk dat esther het gewoon moeilijk heeft volgende week en ze daarom zegt dat ze gewoon geen kans heeft gehad. Ze denkt de top niet te kunnen halen.

Je weet hoe goed ze zijn met de intro's .... die ruzie van nicole leek enorm, maar het was helemaal niks eigenlijk.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 september 2005 @ 22:32:41 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30526252
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:19 schreef Mvnl het volgende:
Van wat ik kon zien is t zo dat de 3 naar de top van de berg moeten, de kampbewoners moeten ook érgens heen en sommigen van hen zullen niet terugkomen... Mijn idee is dan ook dat uit beide kampen op die berg een bewoner wordt vervangen door 1 van de 3... en Esther helaas niet (die oogte althans alsof ze buiten de expeditie valt volgende week)
zoiets was er vorig jaar volgens mij ook, de 2 kampen kwamen samen voor een strijd daar sneuvelde iemand en de rest werd opnieuw ingedeeld als ik me niet vergis
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 12 september 2005 @ 22:35:09 #120
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30526331

Belgisch carnaval?!
  maandag 12 september 2005 @ 22:38:17 #121
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30526419
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:32 schreef rubbereend het volgende:
zoiets was er vorig jaar volgens mij ook, de 2 kampen kwamen samen voor een strijd daar sneuvelde iemand en de rest werd opnieuw ingedeeld als ik me niet vergis
er wordt altijd rond de vierde aflevering gehusselt...

vorig jaar was dat toch met Marjolein en Patrick?!
die suffe Patrick paste helemaal niet tussen de Belgen en haakte af,
Marjolein wist zich aan te passen en kwam uiteindelijk zelfs in de finale

zowel voor Fleur als voor Elbert kan zo'n mix-up dé redding zijn........
pi_30526514
Elbert is tof Ik hoop dat hij wint
Douwe gedroeg zich ineens erg saggo, jammer, dacht dat hij wel een leuke man zou zijn, maar nee. Misschien kwam het door de zware tocht. Die andere twee leken er niet echt door vermoeid, die vind ik ook wel leuk trouwens.
Jammer dat Nicole eruit is, idd niet omdat ze tof was maar ze kon nog voor wat ruzie enzo zorgen. Die drie belgische tutjes voegen echt niks toe, erg jammer.
Maxime vind ik ook niet erg sympathiek.. en ik vraag me nog steeds af welke vrouwelijke bewoners in het ouderenkamp wonen .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 september 2005 @ 22:43:22 #123
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_30526562
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:38 schreef babette21 het volgende:

[..]

er wordt altijd rond de vierde aflevering gehusselt...

vorig jaar was dat toch met Marjolein en Patrick?!
die suffe Patrick paste helemaal niet tussen de Belgen en haakte af,
Marjolein wist zich aan te passen en kwam uiteindelijk zelfs in de finale

zowel voor Fleur als voor Elbert kan zo'n mix-up dé redding zijn........
Marjolein met de beruchte douchescene
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_30526775
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Marjolein met de beruchte douchescene
zij was lelijk man
pi_30527928
Ik heb de eerste 2 afleveringen gemist, dus ik snap iets niet: waarom zitten die baardmans en die 2 anderen op dat afvallerseiland en mag die truus die eruit werd gestemd niet naartoe?
  maandag 12 september 2005 @ 23:31:54 #126
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30528029
Je hebt dus een 30- eiland (de jongeren) en een 40+ eiland (de ouderen). In die grot zaten d enige twee 30'ers, die man en die vrouw. Nog voordat de expeditie begon moesten de ouderen al iemand wegstemmen. Ze kozen voor Douwe, die met die baard dus, omdat hij er als eerst af moest bij de kruizen. Hij kwam in de grot terecht, andere afvallers kregen deze kans dit jaar niet. Die drie moesten toen dus op dat andere eiland zien te komen om in de expeditie te starten.
pi_30528097
Ah, zo.

Jammer, want ik vond die die er vandaag uitging wel tof. Een stom mens, maar ze levert wel leuke TV op.
pi_30528612
Er is weer een Nederlander weggestemd. Er zijn nu drie Nederlanders weggestemd en één Nederlander is vrijwillig vertrokken. Slechts één Belg is vertrokken en wel vanwege een medische reden. De Nederlander Elbert is kandidaat voor een vrijwillig vertrek, de Nederlander Douwe presenteert zich als kandidaat om weggestemd te worden als dat aan de orde is en de Nederlandse Fleur lijkt de eerstvolgende die bij het jongerenkamp weggestemd gaat worden. Ik vraag me af hoe dit af gaat lopen.

In de aflevering van vandaag zat één van de zeldzame momenten in Expeditie Robinson dat een deelnemer voor de camera probeerde een andere deelnemer te overtuigen een coalitie te sluiten om verder te komen. En nog wel haar grootste tegenspeler in het kamp. Alleen al daarom had Nicole van mij mogen blijven. Ze had er overigens beter aan gedaan vorige week al te proberen een coalitie te sluiten. Het zou me niet verbazen als ze gelijk krijgt. Maxime is inderdaad na Fleur de eerstvolgende kandidaat om weggestemd te worden door zijn eigenzinnige en provocerende karakter. Ik begrijp niet waarom hij op Fleur gestemd heeft en niet op Nicole. Daarmee plaatst hij zich buiten de coalitie van de andere drie Belgen.

Donderdag begint overigens seizoen 11 van Survivor, de Amerikaanse versie van Expeditie Robinson. Eén of twee dagen later te vinden in o.a. de nieuwsgroep 'alt.binaries.multimedia'.
pi_30529391
De stream staat zeker nog niet online?
Jupiler is goed
  dinsdag 13 september 2005 @ 00:34:17 #130
130020 Thier
Bain Dramaged
pi_30529728
Douwe de zeeëgel-goeroe!
Can you tell me how to get to Sesame Street?
pi_30529834
Nicole Eindelijk probeerde iemand op Survivorachtige manier haar leven te redden. Maar was wel een beetje te laat. Het is haar eigen schuld. Als ze dat nou eerder had gedaan met Tom er nog bij, had ze veel meer kansen gehad.
pi_30530035
Misschien een vreemde vraag, maar je ziet niemand roken, of zeuren om een peuk. Wordt dat weggeedit of worden alleen niet-rokers gekozen voor het programma?

Je zal daar maar zwaar gefrustreerd je lopen ergeren aan een eigenwijze leider, omkomen van de hoger en zweten van je afkickverschijnselen.
pi_30530120
Ik vind Emma wel een lekker ding eigenlijk
pi_30531719
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Douwe gedroeg zich ineens erg saggo, jammer, dacht dat hij wel een leuke man zou zijn, maar nee. Misschien kwam het door de zware tocht.
Ik snap Douwe wel een beetje. Douwe is een doorgewinterde zeebonk. Type niet zeiken, aanpakken. Die 30-er griet daarentegen is zon kantoormiep die alles als 1 groot Center Parcs avontuur beschouwt en van geen toeten of blazen weet, maar Wel opeens Douwe gaat vertellen hoe Douwe moet gaan vissen en wanneer. Pleurt lekker op marketingdoos.
Zelfde geldt voor die 30+ gozer, die ook alles nog errug grappig vindt en geen benul had van hoeveel moeite en kennis zon vlottocht eigenlijk kost en vereist. Ken je plaats.

Voor de rest is t ook dit jaar weer duidelijk dat de gemiddelde Belg beschikt over een gluiperige kontkusserige mentaliteit. En ja, daarmee kom je ver in een spelletje waarbij t loont als je ver in een kont kunt kruipen.
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_30531723
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 03:42 schreef OldSchoolFool het volgende:

[..]

Ik snap Douwe wel een beetje. Douwe is een doorgewinterde zeebonk. Type niet zeiken, aanpakken. Die 30-er griet daarentegen is zon kantoormiep die alles als 1 groot Center Parcs avontuur beschouwt en van geen toeten of blazen weet, maar Wel opeens Douwe gaat vertellen hoe Douwe moet gaan vissen en wanneer. Pleurt lekker op marketingdoos.
Zelfde geldt voor die 30+ gozer, die ook alles nog errug grappig vindt en geen benul had van hoeveel moeite en kennis zon vlottocht eigenlijk kost en vereist. Ken je plaats.
Douwe
pi_30532120
quote:
Op maandag 12 september 2005 21:21 schreef tong80 het volgende:
Elbert was vroeger erg mager en ondervoed werd altijd gepest op school en bij z'n eerste werkgever waar ie het behang van de muren moest halen, dat was mooi klote omdat ie een schildersopleiding had. Toen ging ie heel hard trainen en z'n grootste daad was als uitsmijter de zoon van z'n ex-werkgever de toegang weigeren in danspaleis de Galaxy. Nu denkt ie op tv te tonen dat ie het gemaakt heeft in het leven maar is vergeten dat dse andere deelnemers op z'n oude baas lijken en op z'n oude klasgenoten en er een camera bij is mocht ie één van hen de kop in slaan.

Hier moei ik ff op reageren! Wat hier boven staat is de grootst mogelijke bullshit en kompleet verzonnen.dit weet ik uit zeer betrouwbare bron! waar haal je de gore moed vandaan om elbert zo af te zeiken? Jaloers? kan je zeker niet hebben he, dat hij zo positief en eerlijk , dus zoals hij ook echt is, overkomt. DEBIEL!!!!!!!!!

dinsdag 13 september 2005 @ 08:12:02 #137
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_30532336
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 07:28 schreef holy het volgende:

[..]
Hallo welkom op fok.

In dit topic zeuren wij over de deelnemers en doen we lekker sarcastisch,
als je dat niet snapt of trekt

En leer quoten want zo snap ik er nix van
Feyenoord!!! * Barça
  dinsdag 13 september 2005 @ 08:13:55 #138
116760 dutchheroin
heldinnen zijn schaars!!!
pi_30532353
Ik vond het weer een goede aflevering, maar ik kom er nog niet helemaal in. Weet niet precies waarom. Ik mis wat...
  dinsdag 13 september 2005 @ 09:25:19 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30533188
quote:
Hier moei ik ff op reageren! Wat hier boven staat is de grootst mogelijke bullshit en kompleet verzonnen.dit weet ik uit zeer betrouwbare bron! waar haal je de gore moed vandaan om elbert zo af te zeiken? Jaloers? kan je zeker niet hebben he, dat hij zo positief en eerlijk , dus zoals hij ook echt is, overkomt. DEBIEL!!!!!!!!!

Of je gaat even lekker online iemand zitten verdedigen!
Let me guess, je bent een kennis van Elbert?
Doe hem dan een lol en ga hem hier niet lopen verdedigen... doet hem meestal niet veel goed.

[toevoeging]
Wacht even... je kan natuurlijk ook nog Elbert zelf zijn! Vertel eens?

[ Bericht 6% gewijzigd door BE op 13-09-2005 09:46:25 ]
pi_30533561
quote:
DOUWE POPMA
Leeftijd48 jaar
BeroepSchipper en ijzerwerker
Houdt vanZeilen, palingroken
Douwe is een eigenwijze Fries, die zijn tijd verdeelt tussen de boot waarop hij woont en zijn stamcafé in Leeuwarden. Voor de rasechte vrijbuiter zal het wonen op een onbewoond eiland in Maleisië wel even wennen zijn. Douwe is eigenwijs, markant en humoristisch.
Dat eigenwijs en markant klopt wel, alleen de humor heb ik nog niet echt kunnen ontdekken
I know it sounds like I'm in denial, but I'm not.
  dinsdag 13 september 2005 @ 10:42:42 #141
521 ruby
Hell yeah!
pi_30534764
quote:

[..]
Je begeeft je nu op glad ijs. Wees op je hoede.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 13 september 2005 @ 11:32:25 #142
593 sjak
Juffie Bloem
pi_30536228
Het was leuk!!! (tvp)
Lekker douchen!
  dinsdag 13 september 2005 @ 12:02:46 #143
22605 Tragedy
When the feelin's gone
pi_30537012
Waarom krijgt Douwe wel een tweede kans en Tom en Nicole (nee niet Cruise en Kidman ) niet?
pi_30537040
quote:

Vind Elbert idd ook 1 van de sympatiekere mensen daar, wel overgevoelig voor kritiek, denk dat hij zich niet zo snel op de kast zou moeten laten jagen door die Carl, als er 1 jaloers is dan is die het wel denk ik.
pi_30538272
Die Meredith en Emma voegen ook niets toe aan het programma! Gelukkig dat die John hun eten heeft weggeroofd, honger lijden zullen ze!
Echt, dat hele jongerenkamp stelt helemaal niets voor. Wim zegt ook al niets, Emma & Meredith zijn meelopers en Maxime is gewoon een zielig en achterbaks mannetje. Alleen Fleur komt op voor haar mening, en zij wordt er dus ook uitgestemd.
pi_30538707
Ik vind Douwe maar een irritante oude zak hooi. Laat hem lekker optiefen van dat eiland als ie toch maar op zijn eentje wil zijn. Geen groepsmens en dat is bijna de belangrijkste karaktertrek voor in ER.
pi_30538796
Het is natuurlijk wel afwachten hoe Fleur nu in de groep gaat passen. Ze moet nu op zoek gaan naar andere goede contacten. Het kan best zijn dat ze nu heel erg veranderd en daardoor ineens perfect in de groep valt.

Maxime speelt het spel gewoon slim. Hij zorgt dat hij altijd het grootste gedeelte van de groep achter zich houdt en zet zichzelf zo nu en dan positief in de kijker. De 3 andere belgen vinden het allemaal prima zo en houden nog steeds vol dat Maxime zo goed is. Iedereen die daar tegenaan begint te schoppen krijgt meteen de andere 3 op zijn dak. Ik denk dat Nicole en Fleur gewoon niet konden leven met het feit dat Maxima zo aanbeden werd en op de een of andere manier jaloers waren. Echt stomme dingen heeft Maxime ook nog niet gedaan en hij geeft bij praktische dingen ook goed aan, waarom ze wel of niet moeten doorgaan.

Het leukste groepje is toch de 30-ers samen met Douwe. Het lijkt me ook dat hun tot nu toe de uitdagendste en leukste expeditie hebben gehad. Als groepje steeds nieuwe opdrachten/uitdagingen krijgen lijkt mij persoonlijk veel interessanter dan een beetje op een strand zitten om te kijken of je het red.

Tsja en Elbert is gewoon een beetje dom bezig. Hij is zichzelf onmogelijk aan het maken daar. Elbert heeft volgens mij een erg kort lontje en zogauw dat lontje op is, ontploft Elbert ook meteen. Eigenlijk helemaal onnodig. Zo'n sterke man kan iedereen in een groep gebruiken en zorg dan ook gewoon dat je de dingen doet die je kunt. Ga niet in je eentje een vlot lopen bouwen dat zinkt. Iedereen rekent dat dan alleen jouw aan, want het is jouw vlot. Op een of andere manier heeft Elbert het idee dat hij zich altijd moet bewijzen.
//geen commentaar...
pi_30539886
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:05 schreef babette21 het volgende:
Douwe had op zich wel gelijk met die visdiscussie
[en bovendien een erg cool zeeëgelvangding gemaakt ]

maar Esther is tof, dus die kan wel 'n potje breken
En in de tijd dat zij tegen Douwe liep te zeuren was ze zelf dus ook niet aan het vissen. Als ze zonodig vindt dat er gevist moet worden, waarom gaat ze dat dan niet gewoon doen, ze ziet toch dat Douwe bezig is met iets wat ook erg nuttig kan zijn
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 13 september 2005 @ 14:21:04 #149
22605 Tragedy
When the feelin's gone
pi_30540491
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:10 schreef Smoonshine het volgende:
Het leukste groepje is toch de 30-ers samen met Douwe. Het lijkt me ook dat hun tot nu toe de uitdagendste en leukste expeditie hebben gehad. Als groepje steeds nieuwe opdrachten/uitdagingen krijgen lijkt mij persoonlijk veel interessanter dan een beetje op een strand zitten om te kijken of je het red.
Zo zien zij dat zelf volgens mij niet, Esther zei bij die vlottocht en bergbeklimming etc. herhaaldelijk dat ze bang was om af te vallen nog voordat ze überhaupt aan de expeditie had deelgenomen.
  dinsdag 13 september 2005 @ 14:31:56 #150
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30540835
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 12:02 schreef Tragedy het volgende:
Waarom krijgt Douwe wel een tweede kans en Tom en Nicole (nee niet Cruise en Kidman ) niet?
misschien omdat Douwe eruit werd gestemd voordat hij echt iets te doen kreeg [nav kruizenspel]?
de rest is tijdens het spel, nav eliminatieproeven, naar huis gestuurd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')