Niks mis met je geheugen.quote:Op maandag 12 september 2005 21:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De bananenrel met gio is toch al 2 jaar geleden, of begint mijn geheugen een beetje raar te doen
Wie waren er daar tussen dan?quote:Op maandag 12 september 2005 21:21 schreef Quoi het volgende:
Gio en Ryan, weet je nog wel? Dat was niet de vorige, maar die DAARvoor
Maar hij heeft geluk dat Anita kan puzzelen.quote:Op maandag 12 september 2005 21:22 schreef cora4034 het volgende:
John verkloot het voor de oudjes en dat terwijl hij uitgeslapen was.
idd, wel ff met t mijnequote:
Dat was echt een topjaarquote:
quote:Op maandag 12 september 2005 21:24 schreef Quoi het volgende:
ik zou zeggen, kijk de sites er even op na. Op deze serie punt startpagina punt nl kun je ze allemaal terugvinden
quote:Op maandag 12 september 2005 21:24 schreef Lu_uK het volgende:
Aha nu krijgen we weer zo'n ''qualitatief'' reclameblok van john de mol.
John had beloofd voor de start van atlpa alleen korte qualitatieve reclameblokken uit te zenden. Daar had ik heel wat anders van verwacht. Ik bedoel er bestaan wel goeie reclames. In de bioscoop hebben ze dat vaak. Gewoon alleen leuke reclames en geen vervelende. Naja ze hebben iig jamba niet.quote:Op maandag 12 september 2005 21:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je bent alleen NED1, NED2 en NED3 gewend ofzo?
Douwe is een koning. Fleur laat zich kennen. Verder zijn de oudjes wat boeiender dan de jongeren. Wel weer leuk
dan moet je toch weten dat je in ER weinig te zoeken hebt.quote:Op maandag 12 september 2005 21:28 schreef golfer het volgende:
Douwe is geen mensen om hem heen gewend. Die zit de hele dag op zijn schip.
Typische einzelganger en vrouwen vindt ie maar zeuren.
Maar het verhoogd de kijkwaarde, wereldvreemde types ....denk maar aan Bjornquote:Op maandag 12 september 2005 21:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet je toch weten dat je in ER weinig te zoeken hebt.
Ja maar ik snap je ''link'' niet helemaal. welke site bedoel je nou?quote:Op maandag 12 september 2005 21:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
de deelnemers! Wie in welk jaar enzo.....
dat sowiesoquote:Op maandag 12 september 2005 21:32 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Maar het verhoogd de kijkwaarde, wereldvreemde types ....denk maar aan Bjorn
O bummer.....sorry~!quote:Op maandag 12 september 2005 21:33 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Ja maar ik snap je ''link'' niet helemaal. welke site bedoel je nou?
Expeditierobinson.pagina.nl bestaat niet.
Aha staat veel op, staat die al in de OP?quote:Op maandag 12 september 2005 21:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
O bummer.....sorry~!
Het is startkabel!
Zo, wie gaat er nu uit????
gelukkig kun je het terugkijken op internetquote:Op maandag 12 september 2005 21:33 schreef hardsilence het volgende:
GVR, teamoverleg liep uit, dus gemist.
als het dit jaar weer Nederland tegen België was geweest had ze ver gekomenquote:Op maandag 12 september 2005 21:39 schreef tong80 het volgende:
Kuzooi, iemand die weerwoord gaf. Net als vorige week één van m'n favorieten eruiot
Precies, dat is tof. Ga ik ook zeker doen.quote:Op maandag 12 september 2005 21:37 schreef rubbereend het volgende:
gelukkig kun je het terugkijken op internetheb vanmiddag ook de aflevering van vorige week bekeken
quote:Op maandag 12 september 2005 21:42 schreef MissX het volgende:
Je zag echt dat Nicole rekende dat er nog ergens een verborgen eiland ofzo was, waar ze kon zitten en later kon terug keren in de Expeditie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |