Ze hadden iets anders verwacht dan zoiets. Ze hadden verwacht op een strand gedropt te worden tussen andere mensen. In feite is voor hun een andere ER begonnen. Ik denk dat als ze er later op terugkijken wel blij zijn dat ze het zo hebben meegemaakt, in plaats van meteen op het strand.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:21 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Zo zien zij dat zelf volgens mij niet, Esther zei bij die vlottocht en bergbeklimming etc. herhaaldelijk dat ze bang was om af te vallen nog voordat ze überhaupt aan de expeditie had deelgenomen.
Nee dat is onzin, op Net 5 trok ook zelden meer dan een miljoen kijkers. Dit zijn compleet normale kijkcijfers.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:13 schreef Cartman_the_best het volgende:
Kijkcijfers van de laatste aflevering: 898.000
Iets meer dan de vorige aflevering, maar valt nog steeds zwaar tegen vergeleken met voorgaande jaren..
Je lult poep, op Net 5 trok het gemiddeld 1,2 miljoen kijkers en altijd boven het miljoen, met een uitschieter naar 1,5 miljoen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nee dat is onzin, op Net 5 trok ook zelden meer dan een miljoen kijkers. Dit zijn compleet normale kijkcijfers.
Dat neemt niet weg dat "valt zwaar tegen" enorm overdreven is. Ik denk dat Talpa zeer blij is met deze cijfers.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Je lult poep, op Net 5 trok het gemiddeld 1,2 miljoen kijkers en altijd boven het miljoen, met een uitschieter naar 1,5 miljoen.
Nee hoor... je dacht toch niet dat ze die 3 mensen zomaar naar huis stuurden? Die MOETEN het halen, omdat ze een integraal onderdeel van het programma zullen vormen, en dus zal die overtocht niets voorstellen. Elke kneus was van dat ene naar het andere eiland gekomen. Dat vlot maakte het er ook zeker niet makkelijker op, maar juist moeilijker, omdat ze het voort moesten duwen. Ze hadden gewoon moeten gaan zwemmen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 03:42 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Ik snap Douwe wel een beetje. Douwe is een doorgewinterde zeebonk. Type niet zeiken, aanpakken. Die 30-er griet daarentegen is zon kantoormiep die alles als 1 groot Center Parcs avontuur beschouwt en van geen toeten of blazen weet, maar Wel opeens Douwe gaat vertellen hoe Douwe moet gaan vissen en wanneer. Pleurt lekker op marketingdoos.
Zelfde geldt voor die 30+ gozer, die ook alles nog errug grappig vindt en geen benul had van hoeveel moeite en kennis zon vlottocht eigenlijk kost en vereist. Ken je plaats.
Ik weet niet wie het zei, maar een van de kandidaten heeft ooit gezegd in een laatste uitzending dat je door de situatie daar, de fysieke uitputting en het weinige eten er helemaal geen zin meer in had. Hij was blij toen hij thuis merkte dat alles het nog deed. Lijkt me ook niet dat je harde seks gaat hebben wanneer er zo'n cameraman bij zit, of je moet toevallig ruud heten.quote:Op woensdag 14 september 2005 06:15 schreef StefanP het volgende:
[..]
Verder, niet aan Esther komen he! Dat is echt eenwijf... Als ik haar zie dan krijg ik acuut een, euh, kokospalm in mijn broek. Hoe gaat dat trouwens op die eilanden? Je maakt mij niet wijs dat die lui maandenlang zonder doen. Waar zijn de er uit geknipte ruk-, vinger- en neucqmomenten? Oh Maxime, ge moogt in mijn ster, als ge maar belooft niet op mij te stemmen....
Dat denk ik ook. Exact hetzelfde als dat doordraaien van Nicole, wat ongehoord overdreven bleek te zijn. Wat je al zei. Die 3 gaan straks een belangrijk stuk van de expeditie invullen, die moeten er nog niet uit.quote:Esther ligt er trouwens heus niet uit hoor, ze plakken gewoon eventjes een dramatisch moment van de volgende aflevering hier tussen om dat zo te doen lijken.
En dat zijn nu juist de programma's die erg slecht scoren zoals Thuis, NSE, Samen, etc.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:13 schreef janimie het volgende:
ik denk dat talpa hoger had verwacht hoor, al die "hoogscorende" bn'ers zijn niet voor niks naar talpa toe gelokt.
quote:Op woensdag 14 september 2005 13:22 schreef Smoonshine het volgende:
[Op woensdag 14 september 2005 06:15 schreef StefanP het volgende:
[..]
Verder, niet aan Esther komen he! Dat is echt een wijf... Als ik haar zie dan krijg ik acuut een, euh, kokospalm in mijn broek. Hoe gaat dat trouwens op die eilanden? Je maakt mij niet wijs dat die lui maandenlang zonder doen. Waar zijn de er uit geknipte ruk-, vinger- en neucqmomenten? Oh Maxime, ge moogt in mijn ster, als ge maar belooft niet op mij te stemmen.... ]
en daarnaast, het is niet 'maanden', maar 'slechts' 47 dagen, ik kan me idd erg goed voorstellen dat als je continu bezig bent met fysieke inspanning en emotioneel zwaar op de proef wordt gesteld, dat sex niet echt in je opkomt (alhoewel er misschien idd wel wat stiekem handwerk wordt verzet tijdens een rondtocht op het eilandquote:Ik weet niet wie het zei, maar een van de kandidaten heeft ooit gezegd in een laatste uitzending dat je door de situatie daar, de fysieke uitputting en het weinige eten er helemaal geen zin meer in had. Hij was blij toen hij thuis merkte dat alles het nog deed. Lijkt me ook niet dat je harde seks gaat hebben wanneer er zo'n cameraman bij zit, of je moet toevallig ruud heten.
Ja ze knippen dr wel meer uit. Ik zie ze ook nooit schijten of pissen. Verder groeit t okselhaar van de dames ook nooit, miraculeus genoeg. Overleven met een Gilette in je rugzak.quote:Op woensdag 14 september 2005 06:15 schreef StefanP het volgende:
. Hoe gaat dat trouwens op die eilanden? Je maakt mij niet wijs dat die lui maandenlang zonder doen. Waar zijn de er uit geknipte ruk-, vinger- en neucqmomenten?
Ook net de aflevering terug gekeken, fijn dat dat kan zeg.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:56 schreef Ambrosius het volgende:
Niet kunnen kijken maandag, nu pas terug kunnen kijken. Leuke aflevering, jammer dat Nicole weg is (neem ik toch aan tenminste), had liever één van de drie volgelingen van Maxime zien verdwijnen. Mooi dat die drie het eiland hebben gehaald, ik ben benieuwd hoe ze nu de Expeditie in gaan komen.
Nu niet meer na wat ze gisteravond gelflikt hebben bij de Big Brother Live uitzending!quote:
Waar zitten die die Belgische presentatrice en Ernst Paul dan? Die hebben toch ook zo'n huisje, dacht ik. Misschien gaan ze daar wel heenquote:Op vrijdag 16 september 2005 06:21 schreef StefanP het volgende:
In zo'n artikel staat dat er ook geen WC papier, tandenborstels of andere toilet artikelen zijn, daar geloof ik niks van. Al die poesjes en oksels zijn nog steeds geschoren, evenals de meeste kerels. En om nou 47 dagen je tanden niet te poetsen... dat is natuurlijk vragen om problemen. Ik geloof er niks van dus.
niet zo zeuren jij.... er zijn erbij die hun tandenborstel als persoonlijk bezit meenemen, de rest poetst de tanden met een vinger ofzo. een mens kan best wat hebben hoor...quote:Op vrijdag 16 september 2005 06:21 schreef StefanP het volgende:
In zo'n artikel staat dat er ook geen WC papier, tandenborstels of andere toilet artikelen zijn, daar geloof ik niks van. Al die poesjes en oksels zijn nog steeds geschoren, evenals de meeste kerels. En om nou 47 dagen je tanden niet te poetsen... dat is natuurlijk vragen om problemen. Ik geloof er niks van dus.
die zitten op het productie-eilandquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:58 schreef Nory het volgende:
Waar zitten die die Belgische presentatrice en Ernst Paul dan? Die hebben toch ook zo'n huisje, dacht ik. Misschien gaan ze daar wel heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |