abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30541621
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 14:21 schreef Tragedy het volgende:

[..]

Zo zien zij dat zelf volgens mij niet, Esther zei bij die vlottocht en bergbeklimming etc. herhaaldelijk dat ze bang was om af te vallen nog voordat ze überhaupt aan de expeditie had deelgenomen.
Ze hadden iets anders verwacht dan zoiets. Ze hadden verwacht op een strand gedropt te worden tussen andere mensen. In feite is voor hun een andere ER begonnen. Ik denk dat als ze er later op terugkijken wel blij zijn dat ze het zo hebben meegemaakt, in plaats van meteen op het strand.
//geen commentaar...
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:13:28 #152
106125 Cartman_the_best
Respect My Authority!
pi_30545325
Kijkcijfers van de laatste aflevering: 898.000

Iets meer dan de vorige aflevering, maar valt nog steeds zwaar tegen vergeleken met voorgaande jaren..
ja
pi_30548498
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 17:13 schreef Cartman_the_best het volgende:
Kijkcijfers van de laatste aflevering: 898.000

Iets meer dan de vorige aflevering, maar valt nog steeds zwaar tegen vergeleken met voorgaande jaren..
Nee dat is onzin, op Net 5 trok ook zelden meer dan een miljoen kijkers. Dit zijn compleet normale kijkcijfers.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 13 september 2005 @ 19:08:32 #154
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30548622
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:04 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Nee dat is onzin, op Net 5 trok ook zelden meer dan een miljoen kijkers. Dit zijn compleet normale kijkcijfers.
Je lult poep, op Net 5 trok het gemiddeld 1,2 miljoen kijkers en altijd boven het miljoen, met een uitschieter naar 1,5 miljoen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_30548941
Maar ja, ik denk dat de mindere kijkcijfers ook te danken zijn aan het verhuizen van het programma naar maandagavond. Voor veel mensen was ER waarschijnlijk DE invulling voor zondagavond. Bij ons thuis was dat tenminste wel zo. Ik denk niet dat er inmiddels nog veel kijkers bij komen bij een nieuwe reeks Robinson. Robinson moet het voornamelijk hebben van de vaste volgers. Een aantal daarvan zijn afgehaakt na de verhuizing.
//geen commentaar...
  dinsdag 13 september 2005 @ 19:26:03 #156
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_30549137
Talpa is okay.
Je weet toch dat ik in die succesvolle Forumsoap speel? Nou, daarom heb ik geen tijd om een handtekening uit te delen het is namelijk bijna 21.00!
  dinsdag 13 september 2005 @ 20:28:05 #157
22605 Tragedy
When the feelin's gone
pi_30551124
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:08 schreef BVO het volgende:

[..]

Je lult poep, op Net 5 trok het gemiddeld 1,2 miljoen kijkers en altijd boven het miljoen, met een uitschieter naar 1,5 miljoen.
Dat neemt niet weg dat "valt zwaar tegen" enorm overdreven is. Ik denk dat Talpa zeer blij is met deze cijfers.
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 september 2005 @ 20:44:18 #158
7889 tong80
Spleenheup
pi_30551585
Alles scoort minder bij Talpa. Maar relatief valt het me nog mee.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30559542
ik denk dat talpa hoger had verwacht hoor, al die "hoogscorende" bn'ers zijn niet voor niks naar talpa toe gelokt.
pi_30562708
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_30562724
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 03:42 schreef OldSchoolFool het volgende:

[..]

Ik snap Douwe wel een beetje. Douwe is een doorgewinterde zeebonk. Type niet zeiken, aanpakken. Die 30-er griet daarentegen is zon kantoormiep die alles als 1 groot Center Parcs avontuur beschouwt en van geen toeten of blazen weet, maar Wel opeens Douwe gaat vertellen hoe Douwe moet gaan vissen en wanneer. Pleurt lekker op marketingdoos.
Zelfde geldt voor die 30+ gozer, die ook alles nog errug grappig vindt en geen benul had van hoeveel moeite en kennis zon vlottocht eigenlijk kost en vereist. Ken je plaats.
Nee hoor... je dacht toch niet dat ze die 3 mensen zomaar naar huis stuurden? Die MOETEN het halen, omdat ze een integraal onderdeel van het programma zullen vormen, en dus zal die overtocht niets voorstellen. Elke kneus was van dat ene naar het andere eiland gekomen. Dat vlot maakte het er ook zeker niet makkelijker op, maar juist moeilijker, omdat ze het voort moesten duwen. Ze hadden gewoon moeten gaan zwemmen.

Verder, niet aan Esther komen he! Dat is echt een wijf... Als ik haar zie dan krijg ik acuut een, euh, kokospalm in mijn broek. Hoe gaat dat trouwens op die eilanden? Je maakt mij niet wijs dat die lui maandenlang zonder doen. Waar zijn de er uit geknipte ruk-, vinger- en neucqmomenten? Oh Maxime, ge moogt in mijn ster, als ge maar belooft niet op mij te stemmen....

Elbert vind ik ook lachen, jammer dat hij blijkbaar depri aan het worden is.

Die Maxime haatte ik al vanaf minuut 1 dus daar hoef ik geen woorden meer aan te verspillen. Die 3 andere volgzame Belgen verbazen me niets, Belgen zijn nou eenmaal geen ster in het tonen van initiatief. Allemaal volgers zijn het. En ja, ik weet waar ik het over heb want ik heb een jaar in België gewoond Die Wim, dat is toch een grap? Ben je nou een kerel of wat? Je laat je toch niet leiden door dat scharminkel met een half plukbaardje? Dat die grietjes hulpeloos verloren zijn zonder Maxime, a la, maar dat hij al ne zo hulpeloos is....

Douwe is wel een beetje een kneus hoor... kniesoor. Chagrijn. Terwijl Esther en die andere gozer elkaar opzochten deed hij hetzelfde, door zijn stekelige soortgenoten op te zoeken.

Esther ligt er trouwens heus niet uit hoor, ze plakken gewoon eventjes een dramatisch moment van de volgende aflevering hier tussen om dat zo te doen lijken.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_30570028
quote:
Op woensdag 14 september 2005 06:15 schreef StefanP het volgende:

[..]

Verder, niet aan Esther komen he! Dat is echt een wijf... Als ik haar zie dan krijg ik acuut een, euh, kokospalm in mijn broek. Hoe gaat dat trouwens op die eilanden? Je maakt mij niet wijs dat die lui maandenlang zonder doen. Waar zijn de er uit geknipte ruk-, vinger- en neucqmomenten? Oh Maxime, ge moogt in mijn ster, als ge maar belooft niet op mij te stemmen....
Ik weet niet wie het zei, maar een van de kandidaten heeft ooit gezegd in een laatste uitzending dat je door de situatie daar, de fysieke uitputting en het weinige eten er helemaal geen zin meer in had. Hij was blij toen hij thuis merkte dat alles het nog deed. Lijkt me ook niet dat je harde seks gaat hebben wanneer er zo'n cameraman bij zit, of je moet toevallig ruud heten.
quote:
Esther ligt er trouwens heus niet uit hoor, ze plakken gewoon eventjes een dramatisch moment van de volgende aflevering hier tussen om dat zo te doen lijken.
Dat denk ik ook. Exact hetzelfde als dat doordraaien van Nicole, wat ongehoord overdreven bleek te zijn. Wat je al zei. Die 3 gaan straks een belangrijk stuk van de expeditie invullen, die moeten er nog niet uit.
//geen commentaar...
pi_30571184
quote:
Op woensdag 14 september 2005 00:13 schreef janimie het volgende:
ik denk dat talpa hoger had verwacht hoor, al die "hoogscorende" bn'ers zijn niet voor niks naar talpa toe gelokt.
En dat zijn nu juist de programma's die erg slecht scoren zoals Thuis, NSE, Samen, etc.
Talpa moet het echt hebben van BB, ER, 1 tegen 100, enz.
pi_30580280
Ik vraag me wel af wat er met de afvallers gebeurd, ik kan me niet voorstellen dat die er definitief uit zijn. Alleen houden ze het in tegenstelling tot de afgelopen jaren ook geheim voor de kijkers denk ik.

Douwe is een wazige vent.

Mijn favoriet is nog steeds Esther

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik deze ER wat minder vind dan vorige edities.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 14 september 2005 @ 23:24:05 #165
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_30589173
quote:
Op woensdag 14 september 2005 13:22 schreef Smoonshine het volgende:

[Op woensdag 14 september 2005 06:15 schreef StefanP het volgende:

[..]

Verder, niet aan Esther komen he! Dat is echt een wijf... Als ik haar zie dan krijg ik acuut een, euh, kokospalm in mijn broek. Hoe gaat dat trouwens op die eilanden? Je maakt mij niet wijs dat die lui maandenlang zonder doen. Waar zijn de er uit geknipte ruk-, vinger- en neucqmomenten? Oh Maxime, ge moogt in mijn ster, als ge maar belooft niet op mij te stemmen.... ]
quote:
Ik weet niet wie het zei, maar een van de kandidaten heeft ooit gezegd in een laatste uitzending dat je door de situatie daar, de fysieke uitputting en het weinige eten er helemaal geen zin meer in had. Hij was blij toen hij thuis merkte dat alles het nog deed. Lijkt me ook niet dat je harde seks gaat hebben wanneer er zo'n cameraman bij zit, of je moet toevallig ruud heten.
en daarnaast, het is niet 'maanden', maar 'slechts' 47 dagen, ik kan me idd erg goed voorstellen dat als je continu bezig bent met fysieke inspanning en emotioneel zwaar op de proef wordt gesteld, dat sex niet echt in je opkomt (alhoewel er misschien idd wel wat stiekem handwerk wordt verzet tijdens een rondtocht op het eiland )
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_30591689
Niet kunnen kijken maandag, nu pas terug kunnen kijken. Leuke aflevering, jammer dat Nicole weg is (neem ik toch aan tenminste), had liever één van de drie volgelingen van Maxime zien verdwijnen. Mooi dat die drie het eiland hebben gehaald, ik ben benieuwd hoe ze nu de Expeditie in gaan komen.
sig verwijderd door FA
pi_30593241
quote:
Op woensdag 14 september 2005 06:15 schreef StefanP het volgende:

. Hoe gaat dat trouwens op die eilanden? Je maakt mij niet wijs dat die lui maandenlang zonder doen. Waar zijn de er uit geknipte ruk-, vinger- en neucqmomenten?
Ja ze knippen dr wel meer uit. Ik zie ze ook nooit schijten of pissen. Verder groeit t okselhaar van de dames ook nooit, miraculeus genoeg. Overleven met een Gilette in je rugzak. Ja echt zwaar dat ER...
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
  donderdag 15 september 2005 @ 14:43:05 #168
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30602812
Over sex op het eiland: vorig jaar stond er nog een heel artikel in de Psychologie mbt de gevolgen van Exp. Robinson... één ervan is dat het libido het al binnen no-time opgeeft. Als men al zou willen sexen op dat eiland, dan moeten ze niet te lang wachten, want het lijf past zich vrijwel direct aan aan de omstandigheden. Het vraagt om wat het het hardst nodig heeft: eten en rust... Klopt ook als je kijkt naar de behoeftehiërarchie [lang leve Maslow], waarin deze dingen onder de eerste "vereisten" vallen en seks - hoewel voor sommige misschien wat moeilijk te begrijpen - niet direct...
het was overigens Ryan die die opmerking maakte over zijn libido...

Over het poep en plasverhaal: ik weet nog dat ze in één van de vorige seizoenen lieten zien dat er een aantal deelnemers een prachtig gat ging graven waar ze een paar weken boven mochten hangen. Dat de camera vervolgens niet meer meeging om de rest ook in beeld te brengen, vond ik persoonlijk geen bezwaar

Over het oksels scheren: dát vind ik ook altijd een mooi mysterie... Denk dat we er maar vanuit moeten gaan dat ze de kijkers willen sparen en dus af en toe een oogje dichtknijpen terwijl de dames met de gilette aan de haal gaan
pi_30608196
Voor de liefhebbers, op deze pagina's staan wat ervaringen van de huidige deelnemers, waaronder Elbert...
http://www.expeditierobin(...)b183b1598cc172217633
Dat is eens wat anders...
pi_30608630
quote:
Op donderdag 15 september 2005 00:56 schreef Ambrosius het volgende:
Niet kunnen kijken maandag, nu pas terug kunnen kijken. Leuke aflevering, jammer dat Nicole weg is (neem ik toch aan tenminste), had liever één van de drie volgelingen van Maxime zien verdwijnen. Mooi dat die drie het eiland hebben gehaald, ik ben benieuwd hoe ze nu de Expeditie in gaan komen.
Ook net de aflevering terug gekeken, fijn dat dat kan zeg.

Vaag einde ja, "loop maar mee".
Toch jammer, Nicole.

En dat hele gedoe met Nicole die door het lint ging, stukje voorfilm, viel reuze mee. Mja, sensatie he.
pi_30626394
In zo'n artikel staat dat er ook geen WC papier, tandenborstels of andere toilet artikelen zijn, daar geloof ik niks van. Al die poesjes en oksels zijn nog steeds geschoren, evenals de meeste kerels. En om nou 47 dagen je tanden niet te poetsen... dat is natuurlijk vragen om problemen. Ik geloof er niks van dus.
-Mark Steyn
pi_30627349
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:26 schreef Wilbert87 het volgende:
Talpa is okay.
Nu niet meer na wat ze gisteravond gelflikt hebben bij de Big Brother Live uitzending!
Dit moeten ze echt niet doen bij ER, dan kijk ik helemaaaaal nooit meer naar Talpa
pi_30627377
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 06:21 schreef StefanP het volgende:
In zo'n artikel staat dat er ook geen WC papier, tandenborstels of andere toilet artikelen zijn, daar geloof ik niks van. Al die poesjes en oksels zijn nog steeds geschoren, evenals de meeste kerels. En om nou 47 dagen je tanden niet te poetsen... dat is natuurlijk vragen om problemen. Ik geloof er niks van dus.
Waar zitten die die Belgische presentatrice en Ernst Paul dan? Die hebben toch ook zo'n huisje, dacht ik. Misschien gaan ze daar wel heen
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:24:58 #174
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30627735
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 06:21 schreef StefanP het volgende:
niet zo zeuren jij.... er zijn erbij die hun tandenborstel als persoonlijk bezit meenemen, de rest poetst de tanden met een vinger ofzo. een mens kan best wat hebben hoor...
en zonder wcpapier is ook geen drama, zeker nooit gekampeerd jij.....
trouwens, alleen de pubertjes zijn na 3 afleveringen nog baardloos... uit verveling gaan de vrouwen de mannen meestal te lijf met een pincet om enig model in de kinbeharing te brengen, en met de kiezen op elkaar werken ze zo ook vast de bikinilijn bij
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:25:47 #175
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_30627745
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:58 schreef Nory het volgende:
Waar zitten die die Belgische presentatrice en Ernst Paul dan? Die hebben toch ook zo'n huisje, dacht ik. Misschien gaan ze daar wel heen
die zitten op het productie-eiland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')