haha jah in mn dromen heb ik er eenquote:Op maandag 12 september 2005 16:57 schreef Cyberdogg het volgende:
Hoe kan je nou MrSkyline heten terwijl je er niet eens een hebt? Welke wissel staat verkeerd?
sneller, okquote:Op maandag 12 september 2005 17:10 schreef Five_Aces het volgende:
Voor die poen heb je ook een 993 / 996 GT2. Zou niet weten waarom ik zo'n ding halen zou (GT2 is sneller en ziet er ook nog eens veel beter uit)
je hebt meer dan 70.000 nodig, wagen staat in belgie. dus nog bpm bij leggenquote:Op maandag 12 september 2005 18:11 schreef MrSkyline het volgende:
euhm, ik keek op marktplaats, en ik ben een echte liefhebber
maarja, er ontbreekt nog 1 ding
Dat zou ik ook wel eens willen weten. Llas pas een stuk van autoweek over het invoeren van een dacia, daar gingen ze uit van een 'waarschijnlijke' catalogus waarde in nederland, aangezien hij hier nog niet te koop is. Kan het niet zo zijn dat ze de catalogus waarde uit land van herkomst nemen en dat omrekenen naar euro's?quote:Op maandag 12 september 2005 18:16 schreef Five_Aces het volgende:
Vraag me alleen af hoe ze dat berekenen omdat hij in NL niet geleverd word. Normaal gaat het volgens mij via de nederlandse cataloguswaarde.
255 kw (347 pk) bij 6800 rpm en 1,0 bar turbodrukquote:Op maandag 12 september 2005 19:13 schreef errorken het volgende:
Wat is er nu zo speciaal aan dat skyline hok ?
Een doorsnee japanse 'sport' auto met wat pk's, de volle 280 dan nog wel...joepie..
zo'n 600 op stock internals dacht ik.quote:Op maandag 12 september 2005 19:22 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
255 kw (347 pk) bij 6800 rpm en 1,0 bar turbodruk
De PK's die je uit die Skylines blokken kunt persen zeg, niet normaaaal![]()
Het is in ieder geval een R33, en ja, ik zou het zelfs nog leuker vinden als dit een GTS(-T) zou zijn, dan heb je alleen RWD, driften dus.quote:Op maandag 12 september 2005 18:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
hey dat lijkt wel een Skyline GTS
wat zou die kosten bij import ??
dat gaat met AWD ook wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:03 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een R33, en ja, ik zou het zelfs nog leuker vinden als dit een GTS(-T) zou zijn, dan heb je alleen RWD, driften dus.![]()
over 10 tot 15 jaar is je m3 een turkenbak en de skyline nog steeds exclusief.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:15 schreef yup het volgende:
Denk ook dat die prijs belachelijk hoog is. Denk niet dat je dat ding ooit verkocht krijgt, of je moet een echte liefhebber/maniak (kies maar zelf) vinden met veel $$$
Liever een M3. Couranter en net zo leuk (IMHO). En vooral, VEEL minder $$$.
Grappig dat de oude M3 dat niet is geworden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
over 10 tot 15 jaar is je m3 een turkenbak en de skyline nog steeds exclusief.
beetje brakke pics van de ad maar de vspec is te herkennen aan de voor en achter diffuser!quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:10 schreef jacco het volgende:
En toch vetrouw ik het niet. Omdat bij mijn weten de V-spec II uitvoering alleen in Bayside blue is uitgekomen.
En daarbij komt nog eens dat het opgegeven getal van 347 pk erg laag is bij 1,0 Bar turbodruk. Omdat de wagen van fabriek af al bijna 330 pk is. Ja ik weet dat de fabrieksopgave 280 pk is. Maar dit is alleen een verplichting van de Japanse wet om het zo te formuleren.
Ik kan me natuurlijjk vergissen, en dan heb je hier een schitterend exemplaar.
Een v-spec II diffuser kan je makkelijk aftermarket aanschaffen. Deze kleur ook natuurlijk maar daar word niks over vermeld. Deze kleur is alleen geleverd voor de GTS-T modellen bij mijn weten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
beetje brakke pics van de ad maar de vspec is te herkennen aan de voor en achter diffuser!
zo te zien zit er achter wel iets van een diffuser dus het zou een echte kunnen zijn!
google vertelt dat er wel degelijk v-specs in deze kleur geleverd zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:30 schreef jacco het volgende:
[..]
Een v-spec II diffuser kan je makkelijk aftermarket aanschaffen. Deze kleur ook natuurlijk maar daar word niks over vermeld. Deze kleur is alleen geleverd voor de GTS-T modellen bij mijn weten.
Hebben die turken ten minste wel smaakquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
over 10 tot 15 jaar is je m3 een turkenbak en de skyline nog steeds exclusief.
woef woefquote:Op maandag 12 september 2005 16:57 schreef Cyberdogg het volgende:
Hoe kan je nou MrSkyline heten terwijl je er niet eens een hebt? Welke wissel staat verkeerd?
Bull Sjit.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:45 schreef Vitalogy het volgende:
Ik begrijp eigenlijk het nut niet echt van deze wagens. Er wordt bij vermeld track racecar. Maar dat is bullshit. Voor dat geld koop je een Donkervoort o.i.d. en ben je sneller op het circuit en meer als een coureur bezig dan in zo'n wagen. Bovendien een keertje naar het circuit een paar rondjes rondje rijden en hij kan meteen weer naar de garage voor onderhoud. Het zijn rijdende experimenten en dat zal wel het aantrekkelijke eraan zijn lijkt me.
Hier zit wel een ongenuanceerde kern van waarheid in.quote:
I'm with stupidquote:Op woensdag 14 september 2005 07:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het is een foute pauperbak voor veel te veel geld. Ik kan me niet voorstellen dat die auto voor dat bedrag hier verkocht wordt, hij krijgt er max. 10.000 voor van de liefhebber en het probleem zit hem er ook nog in dat de liefhebbers van deze auto doorgaans jongeren zijn van 18-22 die ook hun golfje , escort of opel manta volplakken met extreem foute spoilers en uitlaten en wekelijks naar de Harkemase biertent gaan om zich vol laten lopen met Grolsch. Dat is ook een categorie die doorgaans geen geld heeft aan het eind van de maand.
En dat zegt een iemand die een Panda rijdquote:Op woensdag 14 september 2005 07:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het is een foute pauperbak voor veel te veel geld. Ik kan me niet voorstellen dat die auto voor dat bedrag hier verkocht wordt, hij krijgt er max. 10.000 voor van de liefhebber en het probleem zit hem er ook nog in dat de liefhebbers van deze auto doorgaans jongeren zijn van 18-22 die ook hun golfje , escort of opel manta volplakken met extreem foute spoilers en uitlaten en wekelijks naar de Harkemase biertent gaan om zich vol laten lopen met Grolsch. Dat is ook een categorie die doorgaans geen geld heeft aan het eind van de maand.
En nu moeten we zeker allemaal gaan raden wat jij hebtquote:Op donderdag 15 september 2005 14:45 schreef Rekkie het volgende:
Lang leve mijn auto..... fuck the skyline
De prestaties van het blok zijn vaak ook niet subtielquote:Op donderdag 15 september 2005 16:37 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Feit blijft gewoon dat het er bij een Skyline allemaal wel erg dik bovenop ligt. Subtiel is het allemaal niet.
Nee hoor, want ik vertel het toch niet......quote:Op donderdag 15 september 2005 16:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
En nu moeten we zeker allemaal gaan raden wat jij hebt
en dan moeten we oooooeeeh en aaaaaahhh gaan roepen zeker
patser
Wat moet je anders met een auto met meer als 100 PK?quote:Op donderdag 15 september 2005 17:02 schreef Vitalogy het volgende:
Dat twee auto's even snel kunnen zijn maakt ze wat mij betreft nog niet vergelijkbaar.
Een zakenman moet niet in een Skyline gaan rijden en excuseer de vooroordelen maar als de Sjonnies (met centen) niet in een Skyline gaan rijden wie dan wel?
Dat is dan ook weer zo'n beetje mijn originele kritiek. Wat doe je met zo'n wagen behalve wegracen en foute-mods op uitvoeren?
Sorry hoor maar oude M3's (E30 en E36) zijn er ook niet sueprveel in NL. Denk jij dat al die 'M3's' van die turken hier echt zijn? Vergeet het maar. Zeker met een E30 M3 van een jaar of 15 terug ben je pas écht de man.... vind ik danquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
over 10 tot 15 jaar is je m3 een turkenbak en de skyline nog steeds exclusief.
hier in zutphen rijden een stuk of 20 m3's die allemaal bereden worden door van die ali'squote:Op donderdag 15 september 2005 19:00 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
Sorry hoor maar oude M3's (E30 en E36) zijn er ook niet sueprveel in NL. Denk jij dat al die 'M3's' van die turken hier echt zijn? Vergeet het maar. Zeker met een E30 M3 van een jaar of 15 terug ben je pas écht de man.... vind ik dan![]()
geen van beidenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:24 schreef Drifter__ het volgende:
[afbeelding]
OF
[afbeelding]
??????![]()
Tuurlijk en dat zijn allemaal echte M3's juist zoals iedere Italiaan een Ferrari motor in zijn Fiat heeft liggen ...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:26 schreef alsem het volgende:
[..]
hier in zutphen rijden een stuk of 20 m3's die allemaal bereden worden door van die ali's
En er is weer meer kans een 15 jaar oude M3 te vinden dan een skyline. Aaight!quote:Op donderdag 15 september 2005 19:00 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
Sorry hoor maar oude M3's (E30 en E36) zijn er ook niet sueprveel in NL. Denk jij dat al die 'M3's' van die turken hier echt zijn? Vergeet het maar. Zeker met een E30 M3 van een jaar of 15 terug ben je pas écht de man.... vind ik dan![]()
Als je die tweede niet mooi vindt, dan is er iets mis met je hoor... kijk die lijnen danquote:
Wat er mis is met deze wagen??? Deze wagen is gemaakt voor een publiek dat er niet is. Daarom zal ie hem aan de straatstenen niet kwijtraken. Het is niet voor niets dat de skyline hier nooit is geleverd, er is gewoonn geen markt voor.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:10 schreef yup het volgende:
WTF is er mis met jongeren die zulke wagens rijden?
Kijk ik vind het echt niet mooi die klote spoilers bumpers e.d. op die auto's, maar als de jeugd van tegenwoordig het leuk vind wtf is er mis mee.
Vroeger had je ook jeugd die zich afzette van de gevestigde orde bla bla bla bla. Die jeugd zal later wel bijtrekken.
Ken jij iemand dan die zo'n auto heeft. En er niet mee gezien wil worden?quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Mensen die het wel kunnen betalen , willen niet gezien worden in deze überfaute bak en met een prijs van 70.000 word je alleen maar uitgelachen.![]()
Ja, die ken ik welquote:Op zaterdag 17 september 2005 09:32 schreef jacco het volgende:
[..]
Ken jij iemand dan die zo'n auto heeft. En er niet mee gezien wil worden?
Die 2equote:Op donderdag 15 september 2005 17:24 schreef Drifter__ het volgende:
[afbeelding]
OF
[afbeelding]
??????![]()
ja die toyota heeft een 3 liter motor, terwijl de skyline een veel kleinere motor heeft. Maar op de circuit is de skyline onverslaanbaar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:11 schreef Giem het volgende:
[..]
Die 2e![]()
En daar komt standaard al 330 pk uiten er rijden versie rond met 700 pk.. En ze hebben er toch ook een 1000+ pk versie van?
![]()
quote:Een feitelijk bewezen verhaal gaat als volgt. In 1990 bracht een Engels automagazine een Japanse R32 naar de Nürburgring om op dit beruchte circuit te ondervinden hoe goed de auto werkelijk was. Toevallig was een Duits autoblad net bezig met een vergelijking tussen de Porsche 928GT, de Mercedes 600SL en de BMW M5 – gereden door bekende Duitse coureurs. En zelfs met amateurs achter het stuur ging de R32 sneller en beter over de baan dan de drie professioneel gereden "Über-auto's".
en dat allemaal dankzij zijn superieure onderstel toendertijdquote:n 1989 debuteerde de GT-R in de Japan Touring Car Groep A races en was reeds tijdens het eerste seizoen onverslaanbaar. Gedurende vier jaar won de Skyline het kampioenschap, met een record van 29 zeges uit 29 races. In 1991 deed de R32 GT-R voor het eerst mee aan de 24-uursrace op de Nürburgring in de Groep N klasse, en ging meteen met de zege aan de haal. In hetzelfde jaar werd ook de 24-uursrace op het Spa Francorchamps circuit voor Groep A en N1 gewonnen. Vanwege zijn dominantie in de races kreeg de Skyline in 1994 een eigen racecup, de JGTC (Japan GT Car) serie. Van 1991 tot en met 1997 was de Skyline ongeslagen in de N1 enduroraces in Japan, met maar liefst 50 overwinningen.
ik kan die ondertiteling niet goed lezen, wat houd die v-cam off/on precies in? Ik weet niet zoveel over dat laatstequote:Op zaterdag 17 september 2005 15:06 schreef ThaFreak het volgende:
zelfs een coureur is bang om volgas te gaan in deze skyline![]()
http://videos.streetfire.net/Player.aspx?fileid=4C374D39-5EA4-43A0-92B4-F5B545DC5535&p=2
ze hebben variabele kleppen timing op die skyline gezet, eerst zonder gereden dus off en daarna met dus on.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:23 schreef blink143 het volgende:
[..]
ik kan die ondertiteling niet goed lezen, wat houd die v-cam off/on precies in? Ik weet niet zoveel over dat laatste
is er trouwens interesse in een filmpje van een vergelijking (half uur) tussen een 700 pk's sterke supra en een 550 pk's skyline r34?
Drift king Keiichi Tsuchiyaquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:06 schreef ThaFreak het volgende:
zelfs een coureur is bang om volgas te gaan in deze skyline![]()
http://videos.streetfire.net/Player.aspx?fileid=4C374D39-5EA4-43A0-92B4-F5B545DC5535&p=2
quote:“Amuse Supra’
Hirokuya Mohitika and Hideki Tanabe
Predicted Performance with current setup:
Boost: tuned to 30 psi
125 shot NOS: Off
Tires: A048 255/40R17
Fuel: 107 octane
Horsepower (rwhp): 700-765?
0-60mph: ~4.3 sec?
Top Speed (redlined stock tranny): 205-210mph
Lateral g's: >>1.0
Current performance at top boost (measured my G-Tech):
Conditions: 87 degrees, moderately humid, very fouled spark plugs (wouldn't go past 21-22psi, should go past 33psi), fuel system running extremely rich, 107 octane gas, AMUSE GT30 Turbine kit
1st gear: .73 g's @ 18psi
2nd gear: .66 g's @ 21psi
3rd gear: .52 g's @ 22psi
4th gear: .37 g's @ 22psi
5th gear: .22 g's @ 20psi
6th gear: .16 g’s @ 20psi
1/4 mile: 10.15 sec
0-60 mph: 4.3 sec
Timed with a stopwatch, BPU
0-100 mph: ~11 sec
0-160 mph: ~27 sec
“Mines Skyline”
Michizo Niikura
Predicted Performance with current setup:
Boost: tuned to 28psi
Tires: RE540S 255/35R18
Fuel: 107 octane
Horsepower (rwhp): 500-550?
0-60mph: ~4.0 sec? (traction limited)
Top Speed (redlined stock tranny): 200-210 mph
Lateral g's: >>1.0
Timed with a stopwatch, BPU (stock turbo system w/basic mods):
Het verschil is maar 430cc hoor. De skyline zal heus wel de beste circuit auto zijn, gezien het aantal versies dat er van is. En volgens mij is ie daar toch ook speciaal voor ontworpen? De supra was gewoon een GT voor normale verkoop, die eenmalig ontworpen is en verder niet meer gewijzigd.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:59 schreef blink143 het volgende:
[..]
ja die toyota heeft een 3 liter motor, terwijl de skyline een veel kleinere motor heeft. Maar op de circuit is de skyline onverslaanbaar.
check anders ook deze pagina: Nissan Skyline. 50 keer achter elkaar de JGTC gewonnen waar ook vele toyota's supra aan meededen![]()
nou, er waren toch meerdere versies supra's.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:39 schreef StefanP het volgende:
[..]
Het verschil is maar 430cc hoor. De skyline zal heus wel de beste circuit auto zijn, gezien het aantal versies dat er van is. En volgens mij is ie daar toch ook speciaal voor ontworpen? De supra was gewoon een GT voor normale verkoop, die eenmalig ontworpen is en verder niet meer gewijzigd.
anders neem je ff een toyota pirus, zuinigst, goedkoopst, duurzaamst en nog wat idealen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:28 schreef LSS het volgende:
Wat zuipt zo'n bak wel niet aan brandstof en wat weegt ie wel niet ivm wegenbelasting, zijn er wel garages die zo'n monster kunnen onderhouden, en hebben die wel (betaalbare) onderdelen? De aanschaf is 1 ding, maar hou hou je zo'n Skyline op de weg. Nou weet ik wel dat Japanse bakken superieur zijn aan alle anderen wat betreft techniek en duurzaamheid, maar onderhoud zal toch moeten worden gedaan. Zelfs al ben je zelf automonteur en/of motortechnicus en kun je zelf eraan sleutelen dan ben je met die 70.000 euro lang niet klaar lijkt mij. Je betaald een dot wegenbelasting, anderhalve euro voor een litertje brandstof, en je moet ook nog eens keihard op de rem voor iedere drempel die je tegen komt.
Ieder zijn ding TS, maar is dit niet een enorm overbodige auto?
Koop gewoon een leuke hatchback, pleur er wat enginemods in en een nieuwe knalpijp en je vliegt ook van 0 naar honderd in een seconde of 8. Veel goedkoper in alle opzichten. Iets bereikbaars, dat is toch veel mooier om over te dromen...
De gemiddelde GTi uit de jaren '90 doet 0-100 +- 8 seconden hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:28 schreef LSS het volgende:
Wat zuipt zo'n bak wel niet aan brandstof en wat weegt ie wel niet ivm wegenbelasting, zijn er wel garages die zo'n monster kunnen onderhouden, en hebben die wel (betaalbare) onderdelen? De aanschaf is 1 ding, maar hou hou je zo'n Skyline op de weg. Nou weet ik wel dat Japanse bakken superieur zijn aan alle anderen wat betreft techniek en duurzaamheid, maar onderhoud zal toch moeten worden gedaan. Zelfs al ben je zelf automonteur en/of motortechnicus en kun je zelf eraan sleutelen dan ben je met die 70.000 euro lang niet klaar lijkt mij. Je betaald een dot wegenbelasting, anderhalve euro voor een litertje brandstof, en je moet ook nog eens keihard op de rem voor iedere drempel die je tegen komt.
Ieder zijn ding TS, maar is dit niet een enorm overbodige auto?
Koop gewoon een leuke hatchback, pleur er wat enginemods in en een nieuwe knalpijp en je vliegt ook van 0 naar honderd in een seconde of 8. Veel goedkoper in alle opzichten. Iets bereikbaars, dat is toch veel mooier om over te dromen...
http://www.exvitermini.com/mvarious.htmquote:Op zondag 18 september 2005 00:29 schreef MrSkyline het volgende:
haha
zolang t maar wielen heeft zeggen we maar
dat stukje van die 650 pk skyline met variblele kleptiming is van de Best motorring series, heb er een aantal dvds van (ook een helemaal over skylines, en eentje is een cursus driften van die oudere vent in dat filmpeje, Keiichi Tsuchiya.
erg netjes.
op www.exvitermini.com hebben ze filmpjes van verschillende vette wagens, onderandere een 1300 pk sterke r33 skyline met een q mile tijd van 8,5 seconden ofzo.
Seconde of 6 dan, mij ook best. Je gaat er toch niet met een stopwatch bij staan.quote:Op zondag 18 september 2005 00:26 schreef yup het volgende:
[..]
De gemiddelde GTi uit de jaren '90 doet 0-100 +- 8 seconden hoor
Verschil tussen 6 en 8 seconden merk je echt wel. Dat is dus echt fucking groot.quote:Op zondag 18 september 2005 12:00 schreef LSS het volgende:
[..]
Seconde of 6 dan, mij ook best. Je gaat er toch niet met een stopwatch bij staan.
ooit bij stilgestaan dat bij 10cc met twin turbo's van supra MET ZWARE tuning algauw gelijk staat aan 100cc atmosferisch? moet je nagaan hoe groot 430cc het verschil dan maakt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:39 schreef StefanP het volgende:
[..]
Het verschil is maar 430cc hoor.
haha ja en ik ben sinterklaasquote:Op zondag 18 september 2005 01:48 schreef blink143 het volgende:
[..]
http://www.exvitermini.com/mvarious.htm
stefanp beweerde toch dat de 2e en 3e films een Toyota supra was?
check deze vette page ook www.exvitermini.com/records.htm
in DTM Race driver 2 op de xbox vind ik hem iig best behoorlijk klinkenquote:Op maandag 19 september 2005 00:25 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
haha ja en ik ben sinterklaas
die over tokyo bay bridge gaat zo hard, dat is ziek gewoon, en t valt zo goed te horen dat dat skylines zijn, zelfs een vol getunede skyline heeft nogsteeds die unieke sound, en ik ken geen enkel racespel die dat geluid goed nagemaakt heeftjammer, want t zal nog wel ff duren voor ik een skyline heb
maar t is iniedergeval een leuk goal om naartoe te werken
idd, deze was het trouwens. Eerst haalt hij het filmpje van exvitermini, rename m ff naar supra en gooit hem online op zijn eigen server....quote:Op maandag 19 september 2005 00:25 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
haha ja en ik ben sinterklaas
die over tokyo bay bridge gaat zo hard, dat is ziek gewoon, en t valt zo goed te horen dat dat skylines zijn, zelfs een vol getunede skyline heeft nogsteeds die unieke sound, en ik ken geen enkel racespel die dat geluid goed nagemaakt heeftjammer, want t zal nog wel ff duren voor ik een skyline heb
maar t is iniedergeval een leuk goal om naartoe te werken
quote:It's so fast even a dead man will scream!!
Idd; wát een machines; beide! Echt neit normaal meer... pppsssssssst-tschhhquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:22 schreef Hugster het volgende:![]()
![]()
En teeeeeering wat knalt die MineS Skyline uit dat Skyline vs. Supra filmpje tyfus hard in de toeren zeg![]()
![]()
!!
Echt *floep* en je zit op 9K![]()
![]()
![]()
Wat een heerlijke kar is dat en wat een circuitprestaties![]()
[..]![]()
Supra of Skyline. Het is net als dat de een liever een gehaktbal heeft en de ander een stuk worst.quote:Op maandag 19 september 2005 17:41 schreef blink145 het volgende:
[..]
trouwens, de supra waarover chiren had (paar posts verder), laat er nou toevallig in dat supra een RB26DETT gelepeld zijn
Dat zeg ik toch ook precies.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:52 schreef MrSkyline het volgende:
toch is de skyline ontworpen voor t cirquit en heeft een betere wegliggeng, op de openbare weg zal je t verschil niet merken, maar, de supra was oorspronkelijk bedoeld als een luxe sportwagen en geen racebak als de skyline.
er zit wel degelijk verschil tussen.
maar ik zou ze beiden best willen hebben hoor
maar dan toch liever een skyline
Yep, maar ik zou niet zo'n auto kopen om over de boulevard te cruisen & op te vallen... Stock Supra MKIV is met 1640 KG eigenlijk net te zwaar voor het goeie, ook al kan je met beperkte middelen zo'n ding ziek snel maken in een rechte lijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook precies.
Alleen zou ik liever de supra hebben. Je maakt er veel meer de blits mee, vooral bij niet-auto kenners.
Dat is inderdaad fors. Met 8sec voel je gewoon een lekkere vlotte acceleratie, met 6sec word je al behoorlijk in je stoel geduwd. Onder de 6sec voel je de G-krachten z'n werk goed doen.quote:Op zondag 18 september 2005 12:14 schreef yup het volgende:
Verschil tussen 6 en 8 seconden merk je echt wel. Dat is dus echt fucking groot.
Voor street-legal auto's is dit inderdaad een aardige stellingquote:Net als het verschil tussen 8 en 10 seconden. 8 seconden is snel. 10 seconden gemiddeld. 6 seconden is behoorlijk snel. Onder 5 seconden kom je al bij M3 achtige apparaten.
Voor 30000 euro heb je een pracht van een linksgestuurde 97/98 supra uit de VS, die tig keer zo goed is als een Japanner. Betere turbo's, beter interieur, betere meters, betere ECU, betere injectors en vast nog wel wat andere dingen. Verschepen + BPM er bij en je zit nog steeds ruim onder de 40000 euro.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:40 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Voor minder dan 40.000 euro kan je zo'n wagen al hier hebben staan... plus je hebt een leuke vakantie in Japan gehad
dat mag dan wel zo zijn maar voor dat geld heb ik ook een skyline die echt wel beter is trouwens TOYOTA SUPRA is toch ook een Jap???quote:Op zaterdag 24 september 2005 05:45 schreef StefanP het volgende:
[..]
Voor 30000 euro heb je een pracht van een linksgestuurde 97/98 supra uit de VS, die tig keer zo goed is als een Japanner. Betere turbo's, beter interieur, betere meters, betere ECU, betere injectors en vast nog wel wat andere dingen. Verschepen + BPM er bij en je zit nog steeds ruim onder de 40000 euro.
Nou stefimke dat had ik dus ook toen ik mee heb gerede met die skyline. 1 keer op nurnberg ring en een keer op trade port....quote:ik had echt toen zoiets van aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh dit is extreem,
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:11 schreef DsKvEnLo het volgende:
[..]
dat mag dan wel zo zijn maar voor dat geld heb ik ook een skyline die echt wel beter is trouwens TOYOTA SUPRA is toch ook een Jap???
Op deze foto doet hij me eerder denken aan een Detroit Muscle. Zo'n Dodge supermachine...quote:Op woensdag 21 september 2005 21:36 schreef Alfa_Boy het volgende:
Je zou dit bakske maar kunnen vinden [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |