haha jah in mn dromen heb ik er eenquote:Op maandag 12 september 2005 16:57 schreef Cyberdogg het volgende:
Hoe kan je nou MrSkyline heten terwijl je er niet eens een hebt? Welke wissel staat verkeerd?
sneller, okquote:Op maandag 12 september 2005 17:10 schreef Five_Aces het volgende:
Voor die poen heb je ook een 993 / 996 GT2. Zou niet weten waarom ik zo'n ding halen zou (GT2 is sneller en ziet er ook nog eens veel beter uit)
je hebt meer dan 70.000 nodig, wagen staat in belgie. dus nog bpm bij leggenquote:Op maandag 12 september 2005 18:11 schreef MrSkyline het volgende:
euhm, ik keek op marktplaats, en ik ben een echte liefhebber
maarja, er ontbreekt nog 1 ding
Dat zou ik ook wel eens willen weten. Llas pas een stuk van autoweek over het invoeren van een dacia, daar gingen ze uit van een 'waarschijnlijke' catalogus waarde in nederland, aangezien hij hier nog niet te koop is. Kan het niet zo zijn dat ze de catalogus waarde uit land van herkomst nemen en dat omrekenen naar euro's?quote:Op maandag 12 september 2005 18:16 schreef Five_Aces het volgende:
Vraag me alleen af hoe ze dat berekenen omdat hij in NL niet geleverd word. Normaal gaat het volgens mij via de nederlandse cataloguswaarde.
255 kw (347 pk) bij 6800 rpm en 1,0 bar turbodrukquote:Op maandag 12 september 2005 19:13 schreef errorken het volgende:
Wat is er nu zo speciaal aan dat skyline hok ?
Een doorsnee japanse 'sport' auto met wat pk's, de volle 280 dan nog wel...joepie..
zo'n 600 op stock internals dacht ik.quote:Op maandag 12 september 2005 19:22 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
255 kw (347 pk) bij 6800 rpm en 1,0 bar turbodruk
De PK's die je uit die Skylines blokken kunt persen zeg, niet normaaaal![]()
Het is in ieder geval een R33, en ja, ik zou het zelfs nog leuker vinden als dit een GTS(-T) zou zijn, dan heb je alleen RWD, driften dus.quote:Op maandag 12 september 2005 18:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
hey dat lijkt wel een Skyline GTS
wat zou die kosten bij import ??
dat gaat met AWD ook wel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:03 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een R33, en ja, ik zou het zelfs nog leuker vinden als dit een GTS(-T) zou zijn, dan heb je alleen RWD, driften dus.![]()
over 10 tot 15 jaar is je m3 een turkenbak en de skyline nog steeds exclusief.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:15 schreef yup het volgende:
Denk ook dat die prijs belachelijk hoog is. Denk niet dat je dat ding ooit verkocht krijgt, of je moet een echte liefhebber/maniak (kies maar zelf) vinden met veel $$$
Liever een M3. Couranter en net zo leuk (IMHO). En vooral, VEEL minder $$$.
Grappig dat de oude M3 dat niet is geworden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
over 10 tot 15 jaar is je m3 een turkenbak en de skyline nog steeds exclusief.
beetje brakke pics van de ad maar de vspec is te herkennen aan de voor en achter diffuser!quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:10 schreef jacco het volgende:
En toch vetrouw ik het niet. Omdat bij mijn weten de V-spec II uitvoering alleen in Bayside blue is uitgekomen.
En daarbij komt nog eens dat het opgegeven getal van 347 pk erg laag is bij 1,0 Bar turbodruk. Omdat de wagen van fabriek af al bijna 330 pk is. Ja ik weet dat de fabrieksopgave 280 pk is. Maar dit is alleen een verplichting van de Japanse wet om het zo te formuleren.
Ik kan me natuurlijjk vergissen, en dan heb je hier een schitterend exemplaar.
Een v-spec II diffuser kan je makkelijk aftermarket aanschaffen. Deze kleur ook natuurlijk maar daar word niks over vermeld. Deze kleur is alleen geleverd voor de GTS-T modellen bij mijn weten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
beetje brakke pics van de ad maar de vspec is te herkennen aan de voor en achter diffuser!
zo te zien zit er achter wel iets van een diffuser dus het zou een echte kunnen zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |