abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30666754
http://www.superhonda.com/video/amuse_supra_vs_mines_skyline.wmv

hier wat ff specs die in datzelfde filmtopic op automotive forums stond
quote:
“Amuse Supra’
Hirokuya Mohitika and Hideki Tanabe

Predicted Performance with current setup:
Boost: tuned to 30 psi
125 shot NOS: Off
Tires: A048 255/40R17
Fuel: 107 octane
Horsepower (rwhp): 700-765?
0-60mph: ~4.3 sec?
Top Speed (redlined stock tranny): 205-210mph
Lateral g's: >>1.0

Current performance at top boost (measured my G-Tech):
Conditions: 87 degrees, moderately humid, very fouled spark plugs (wouldn't go past 21-22psi, should go past 33psi), fuel system running extremely rich, 107 octane gas, AMUSE GT30 Turbine kit

1st gear: .73 g's @ 18psi
2nd gear: .66 g's @ 21psi
3rd gear: .52 g's @ 22psi
4th gear: .37 g's @ 22psi
5th gear: .22 g's @ 20psi
6th gear: .16 g’s @ 20psi
1/4 mile: 10.15 sec
0-60 mph: 4.3 sec
Timed with a stopwatch, BPU
0-100 mph: ~11 sec
0-160 mph: ~27 sec


“Mines Skyline”
Michizo Niikura

Predicted Performance with current setup:
Boost: tuned to 28psi
Tires: RE540S 255/35R18
Fuel: 107 octane
Horsepower (rwhp): 500-550?
0-60mph: ~4.0 sec? (traction limited)
Top Speed (redlined stock tranny): 200-210 mph
Lateral g's: >>1.0


Timed with a stopwatch, BPU (stock turbo system w/basic mods):
pi_30676509
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 14:59 schreef blink143 het volgende:

[..]

ja die toyota heeft een 3 liter motor, terwijl de skyline een veel kleinere motor heeft. Maar op de circuit is de skyline onverslaanbaar.

check anders ook deze pagina: Nissan Skyline. 50 keer achter elkaar de JGTC gewonnen waar ook vele toyota's supra aan meededen
Het verschil is maar 430cc hoor. De skyline zal heus wel de beste circuit auto zijn, gezien het aantal versies dat er van is. En volgens mij is ie daar toch ook speciaal voor ontworpen? De supra was gewoon een GT voor normale verkoop, die eenmalig ontworpen is en verder niet meer gewijzigd.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_30676836
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:39 schreef StefanP het volgende:

[..]

Het verschil is maar 430cc hoor. De skyline zal heus wel de beste circuit auto zijn, gezien het aantal versies dat er van is. En volgens mij is ie daar toch ook speciaal voor ontworpen? De supra was gewoon een GT voor normale verkoop, die eenmalig ontworpen is en verder niet meer gewijzigd.
nou, er waren toch meerdere versies supra's.

komt er ooit een mark 5 daarvan?
pi_30680841
Wat zuipt zo'n bak wel niet aan brandstof en wat weegt ie wel niet ivm wegenbelasting, zijn er wel garages die zo'n monster kunnen onderhouden, en hebben die wel (betaalbare) onderdelen? De aanschaf is 1 ding, maar hou hou je zo'n Skyline op de weg. Nou weet ik wel dat Japanse bakken superieur zijn aan alle anderen wat betreft techniek en duurzaamheid, maar onderhoud zal toch moeten worden gedaan. Zelfs al ben je zelf automonteur en/of motortechnicus en kun je zelf eraan sleutelen dan ben je met die 70.000 euro lang niet klaar lijkt mij. Je betaald een dot wegenbelasting, anderhalve euro voor een litertje brandstof, en je moet ook nog eens keihard op de rem voor iedere drempel die je tegen komt.
Ieder zijn ding TS, maar is dit niet een enorm overbodige auto?
Koop gewoon een leuke hatchback, pleur er wat enginemods in en een nieuwe knalpijp en je vliegt ook van 0 naar honderd in een seconde of 8. Veel goedkoper in alle opzichten. Iets bereikbaars, dat is toch veel mooier om over te dromen...
pi_30681695
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 23:28 schreef LSS het volgende:
Wat zuipt zo'n bak wel niet aan brandstof en wat weegt ie wel niet ivm wegenbelasting, zijn er wel garages die zo'n monster kunnen onderhouden, en hebben die wel (betaalbare) onderdelen? De aanschaf is 1 ding, maar hou hou je zo'n Skyline op de weg. Nou weet ik wel dat Japanse bakken superieur zijn aan alle anderen wat betreft techniek en duurzaamheid, maar onderhoud zal toch moeten worden gedaan. Zelfs al ben je zelf automonteur en/of motortechnicus en kun je zelf eraan sleutelen dan ben je met die 70.000 euro lang niet klaar lijkt mij. Je betaald een dot wegenbelasting, anderhalve euro voor een litertje brandstof, en je moet ook nog eens keihard op de rem voor iedere drempel die je tegen komt.
Ieder zijn ding TS, maar is dit niet een enorm overbodige auto?
Koop gewoon een leuke hatchback, pleur er wat enginemods in en een nieuwe knalpijp en je vliegt ook van 0 naar honderd in een seconde of 8. Veel goedkoper in alle opzichten. Iets bereikbaars, dat is toch veel mooier om over te dromen...
anders neem je ff een toyota pirus, zuinigst, goedkoopst, duurzaamst en nog wat idealen.

ieder zijn smaak, hoe wanstalig dat ook moge zijn
pi_30683439
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 23:28 schreef LSS het volgende:
Wat zuipt zo'n bak wel niet aan brandstof en wat weegt ie wel niet ivm wegenbelasting, zijn er wel garages die zo'n monster kunnen onderhouden, en hebben die wel (betaalbare) onderdelen? De aanschaf is 1 ding, maar hou hou je zo'n Skyline op de weg. Nou weet ik wel dat Japanse bakken superieur zijn aan alle anderen wat betreft techniek en duurzaamheid, maar onderhoud zal toch moeten worden gedaan. Zelfs al ben je zelf automonteur en/of motortechnicus en kun je zelf eraan sleutelen dan ben je met die 70.000 euro lang niet klaar lijkt mij. Je betaald een dot wegenbelasting, anderhalve euro voor een litertje brandstof, en je moet ook nog eens keihard op de rem voor iedere drempel die je tegen komt.
Ieder zijn ding TS, maar is dit niet een enorm overbodige auto?
Koop gewoon een leuke hatchback, pleur er wat enginemods in en een nieuwe knalpijp en je vliegt ook van 0 naar honderd in een seconde of 8. Veel goedkoper in alle opzichten. Iets bereikbaars, dat is toch veel mooier om over te dromen...
De gemiddelde GTi uit de jaren '90 doet 0-100 +- 8 seconden hoor
pi_30683578
haha

zolang t maar wielen heeft zeggen we maar

dat stukje van die 650 pk skyline met variblele kleptiming is van de Best motorring series, heb er een aantal dvds van (ook een helemaal over skylines, en eentje is een cursus driften van die oudere vent in dat filmpeje, Keiichi Tsuchiya.
erg netjes.

op www.exvitermini.com hebben ze filmpjes van verschillende vette wagens, onderandere een 1300 pk sterke r33 skyline met een q mile tijd van 8,5 seconden ofzo.
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_30685807
quote:
Op zondag 18 september 2005 00:29 schreef MrSkyline het volgende:
haha

zolang t maar wielen heeft zeggen we maar

dat stukje van die 650 pk skyline met variblele kleptiming is van de Best motorring series, heb er een aantal dvds van (ook een helemaal over skylines, en eentje is een cursus driften van die oudere vent in dat filmpeje, Keiichi Tsuchiya.
erg netjes.

op www.exvitermini.com hebben ze filmpjes van verschillende vette wagens, onderandere een 1300 pk sterke r33 skyline met een q mile tijd van 8,5 seconden ofzo.
http://www.exvitermini.com/mvarious.htm

stefanp beweerde toch dat de 2e en 3e films een Toyota supra was?

check deze vette page ook www.exvitermini.com/records.htm
pi_30690894
quote:
Op zondag 18 september 2005 00:26 schreef yup het volgende:

[..]

De gemiddelde GTi uit de jaren '90 doet 0-100 +- 8 seconden hoor
Seconde of 6 dan, mij ook best. Je gaat er toch niet met een stopwatch bij staan.
pi_30691295
quote:
Op zondag 18 september 2005 12:00 schreef LSS het volgende:

[..]

Seconde of 6 dan, mij ook best. Je gaat er toch niet met een stopwatch bij staan.
Verschil tussen 6 en 8 seconden merk je echt wel. Dat is dus echt fucking groot.

Net als het verschil tussen 8 en 10 seconden. 8 seconden is snel. 10 seconden gemiddeld. 6 seconden is behoorlijk snel. Onder 5 seconden kom je al bij M3 achtige apparaten.
pi_30695614
link

dik 400 pk's uit 2500cc, en nog even dit
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:39 schreef StefanP het volgende:
[..]

Het verschil is maar 430cc hoor.
ooit bij stilgestaan dat bij 10cc met twin turbo's van supra MET ZWARE tuning algauw gelijk staat aan 100cc atmosferisch? moet je nagaan hoe groot 430cc het verschil dan maakt.
  zondag 18 september 2005 @ 15:17:13 #112
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_30696809
skyline heeft ook twee blazers en is meestal ook zwaar getuned dus? een skyline kan weer meer toeren maken en zo heeft elke auto zijn + / -'s
The more debt, the better
pi_30714666
quote:
Op zondag 18 september 2005 01:48 schreef blink143 het volgende:

[..]

http://www.exvitermini.com/mvarious.htm

stefanp beweerde toch dat de 2e en 3e films een Toyota supra was?

check deze vette page ook www.exvitermini.com/records.htm
haha ja en ik ben sinterklaas

die over tokyo bay bridge gaat zo hard, dat is ziek gewoon, en t valt zo goed te horen dat dat skylines zijn, zelfs een vol getunede skyline heeft nogsteeds die unieke sound, en ik ken geen enkel racespel die dat geluid goed nagemaakt heeft jammer, want t zal nog wel ff duren voor ik een skyline heb
maar t is iniedergeval een leuk goal om naartoe te werken
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
  maandag 19 september 2005 @ 01:05:25 #114
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_30715541
quote:
Op maandag 19 september 2005 00:25 schreef MrSkyline het volgende:

[..]

haha ja en ik ben sinterklaas

die over tokyo bay bridge gaat zo hard, dat is ziek gewoon, en t valt zo goed te horen dat dat skylines zijn, zelfs een vol getunede skyline heeft nogsteeds die unieke sound, en ik ken geen enkel racespel die dat geluid goed nagemaakt heeft jammer, want t zal nog wel ff duren voor ik een skyline heb
maar t is iniedergeval een leuk goal om naartoe te werken
in DTM Race driver 2 op de xbox vind ik hem iig best behoorlijk klinken
pi_30731731
quote:
Op maandag 19 september 2005 00:25 schreef MrSkyline het volgende:

[..]

haha ja en ik ben sinterklaas

die over tokyo bay bridge gaat zo hard, dat is ziek gewoon, en t valt zo goed te horen dat dat skylines zijn, zelfs een vol getunede skyline heeft nogsteeds die unieke sound, en ik ken geen enkel racespel die dat geluid goed nagemaakt heeft jammer, want t zal nog wel ff duren voor ik een skyline heb
maar t is iniedergeval een leuk goal om naartoe te werken
idd, deze was het trouwens. Eerst haalt hij het filmpje van exvitermini, rename m ff naar supra en gooit hem online op zijn eigen server....

trouwens, de supra waarover chiren had (paar posts verder), laat er nou toevallig in dat supra een RB26DETT gelepeld zijn

[ Bericht 1% gewijzigd door blink145 op 19-09-2005 22:49:20 ]
pi_30732132
Mrskyline, mag ik je msn adres ff?
pi_30741470
ik kan t filmpje niet vinden van de skyline naar supra gerenamed, maargoed
spam-sn = nirvanaisgoed (aapje) hotmail
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_30744663



bij zijn introductie in 1997.











  dinsdag 20 september 2005 @ 00:22:13 #119
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_30745813


En teeeeeering wat knalt die MineS Skyline uit dat Skyline vs. Supra filmpje tyfus hard in de toeren zeg !!
Echt *floep* en je zit op 9K

Wat een heerlijke kar is dat en wat een circuitprestaties
quote:
It's so fast even a dead man will scream!!
  dinsdag 20 september 2005 @ 08:50:05 #120
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_30749257
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 00:22 schreef Hugster het volgende:


En teeeeeering wat knalt die MineS Skyline uit dat Skyline vs. Supra filmpje tyfus hard in de toeren zeg !!
Echt *floep* en je zit op 9K

Wat een heerlijke kar is dat en wat een circuitprestaties
[..]

Idd; wát een machines; beide! Echt neit normaal meer... pppsssssssst-tschhh
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
  dinsdag 20 september 2005 @ 09:11:34 #121
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_30749607
quote:
Op maandag 19 september 2005 17:41 schreef blink145 het volgende:

[..]

trouwens, de supra waarover chiren had (paar posts verder), laat er nou toevallig in dat supra een RB26DETT gelepeld zijn
Supra of Skyline. Het is net als dat de een liever een gehaktbal heeft en de ander een stuk worst.
Uiteindelijk gaat het erom dat je zat wordt.

En dat word je met beide auto's! Er zijn idd gevallen bekend waar de RB in een supra gelepelt is, maar ook wel dat een 2JZ in een skyline gelepelt is.
In wezen maakt dat ook niet uit. Uiteindelijk is er toch haast niemand die je bij kan houden.
pi_30754758
toch is de skyline ontworpen voor t cirquit en heeft een betere wegliggeng, op de openbare weg zal je t verschil niet merken, maar, de supra was oorspronkelijk bedoeld als een luxe sportwagen en geen racebak als de skyline.

er zit wel degelijk verschil tussen.

maar ik zou ze beiden best willen hebben hoor
maar dan toch liever een skyline
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
  dinsdag 20 september 2005 @ 13:01:34 #123
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_30755019
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:52 schreef MrSkyline het volgende:
toch is de skyline ontworpen voor t cirquit en heeft een betere wegliggeng, op de openbare weg zal je t verschil niet merken, maar, de supra was oorspronkelijk bedoeld als een luxe sportwagen en geen racebak als de skyline.

er zit wel degelijk verschil tussen.

maar ik zou ze beiden best willen hebben hoor
maar dan toch liever een skyline
Dat zeg ik toch ook precies.

Alleen zou ik liever de supra hebben. Je maakt er veel meer de blits mee, vooral bij niet-auto kenners.
  woensdag 21 september 2005 @ 16:58:26 #124
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_30795538
hier hebben ze ook leuk spul staan btw:

http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/doorklik.fpl?id=94326&site=http://www.lamborghinirijssen.nl

ik noem een jag xj220 of een Diablo GTR!!!
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
  woensdag 21 september 2005 @ 17:37:20 #125
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_30796634
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 13:01 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook precies.

Alleen zou ik liever de supra hebben. Je maakt er veel meer de blits mee, vooral bij niet-auto kenners.
Yep, maar ik zou niet zo'n auto kopen om over de boulevard te cruisen & op te vallen... Stock Supra MKIV is met 1640 KG eigenlijk net te zwaar voor het goeie, ook al kan je met beperkte middelen zo'n ding ziek snel maken in een rechte lijn
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  woensdag 21 september 2005 @ 20:42:54 #126
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_30802468
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_30804504
Je zou dit bakske maar kunnen vinden
pi_30814492
Als de Skyline voor het circuit was ontowrpen, hadden ze wel 2WD genomen en de auto een stuk lichter gemaakt. Internationaal heeft de Skyline nooit echt potten kunnen breken trouwens, dus al die nationale kampioenschappen zeggen mij niet zo veel..

Noem dan echte merken zoals Ferrari en Porsche, die zijn voor het circuit gemaakt.
pi_30814608
quote:
Op zondag 18 september 2005 12:14 schreef yup het volgende:
Verschil tussen 6 en 8 seconden merk je echt wel. Dat is dus echt fucking groot.
Dat is inderdaad fors. Met 8sec voel je gewoon een lekkere vlotte acceleratie, met 6sec word je al behoorlijk in je stoel geduwd. Onder de 6sec voel je de G-krachten z'n werk goed doen.

Ik weet nog goed toen ik in de eerste DreamcarCompany (DreamcarCompany-directeur is een maatje van me) Skyline project-auto zat (de zwarte R33 met witte (inmiddels gouden) velgen), ik had echt toen zoiets van aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh dit is extreem, iets snellers maak ik nooit meer mee. Nouja, dat ding had ruim 400pk met 4 dikke aangedreven wielen die zich continu in het asvalt vreten om voor maximale grip te zorgen.
De huidige DreamcarCompany project auto (midnight-purple R33 met witte velgen) heeft zo'n 600pk (binnenkort nog wat meer, check hun site), nou dat is dus echt wel een enorm verschil he. Je weet niet wat je overkomt, dat blijft maar doorduwen.

Ik denk wel dat je dan tegen de grens aan gaat lopen van wat "leuk" blijft. Iedereen doet wel alsof een Skyline pas leuk is vanaf 1000pk ofzo, nou dan weet je echt niet waar je over praat. Het zuigt je arm aan de kosten. Brandstofverbruik, banden, olie, slijtage onderdelen, onderhoud. Ook rijdt 't niet meer echt relaxed, de koppelingen zijn echt aan/uit, dus als je in de file staat is het feest.
quote:
Net als het verschil tussen 8 en 10 seconden. 8 seconden is snel. 10 seconden gemiddeld. 6 seconden is behoorlijk snel. Onder 5 seconden kom je al bij M3 achtige apparaten.
Voor street-legal auto's is dit inderdaad een aardige stelling
>11sec: traag hok, in het dagelijkse verkeer soms irritant traag
9-11sec: vlot, prima mee in het dagelijkse verkeer mee te komen
8-9sec: rap, lekker, weinig problemen met invoegen/inhalen enzo
7-8sec: vrij snel, bijna geen problemen met invoegen/inhalen enzo
6-8sec: snel, geen problemen met invoegen/inhalen enzo
>6sec: extreem snel, king of the road wat betreft snelheid

Het is echter niet alleen de 0-100kmh wat een auto "snel" of "niet snel" maakt. Een moderne diesel bijvoorbeeld wast veel benzine-auto's de oren met een tussensprintje van 80-120, denk aan een Ibiza Cupra D, Fabia vRS, Ibiza FR, 330D, ....
pi_30815332
Je moet ook 80-120 in zijn 3 doen, vergeten die benzinerijders soms

Geloof me het verschil tussen 3 en 5 met een benzine auot is het verschil tussen dag en nacht...

Diesel is in het dagelijkse verkeer snel, dat geef ik gewoon toe, maar tegen maniakken die altijd 2 tandjes terugrammen hebben ze gewoon geen kans (mits vergelijkbaar he, tegen een 150 pk TDi ga ik niet sprinten )...

Motor is in zijn 6 een fucking traag slak. In zijn 3 accelereert dat ding zo hard dat je met je M3 zelfs moeite hebt om voorbij te komen (als je al voorbij komt).
  donderdag 22 september 2005 @ 12:42:32 #131
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_30820692
80-120 moet je in zijn 2 doen
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_30820912
Meeste auto's zit je dan in de begrenzer denk ik

Niet iedereen heeft een M3 he
pi_30820929
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:42 schreef Five_Aces het volgende:
80-120 moet je in zijn 2 doen
Niet alle BMW's kunnen dat
pi_30850558
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:42 schreef Five_Aces het volgende:
80-120 moet je in zijn 2 doen
Dit doe ik alleen als de motor echt goed warm is ..
pi_30863705
Een aantal jaren geleden was ik in Japan en heb daar al het moois zelf mogen aanschouwen.
Ben uiteindelijk een Brit tegen gekomen die Japanse auto's exporteerd naar de UK, Australie en het midden oosten.

De nieuw waarde van Japanse auto's ligt zowieso relatief laag.
Toen ik bij Toyota Amlux was was er op dat moment net een show over getunede Honda's.
Daar stond een gloednieuwe Supra bi-turbo met alle toeters en bellen, omgerekend koste die wagen 60.000 GULDEN (was 1997).
Daar boven op komt nog eens dat er een enorme 2de hands aanbod is in Japan, men rijd daar schijnbaar zelden meer dan 5 jaar met dezelfde auto.

Volgens die handelaar, Graham Ware, is het mogelijk om een 2 jaar oude auto naar keus (Skyline, Soarer, NSX, Supra e.d.) in goede conditie naar Nederland of de UK te verschepen voor 20.000 pond.
Daarbij wordt dan wel nog BPM bij geteld en ongeveer 1000 dolar aan verzendkosten (zee container).
Deze wagens zijn en blijven dan wel right-hand-drive.
Laten tunen voordat het verscheept wordt is ook een optie en de eerste 100PK extra kosten niet zo heel erg veel.
Voor minder dan 40.000 euro kan je zo'n wagen al hier hebben staan... plus je hebt een leuke vakantie in Japan gehad
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_30864929
Ik wens je veel succes.
  vrijdag 23 september 2005 @ 20:05:00 #137
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_30867642
ja en dan zit je stuur aan de andere kant en is je auto ineens niets meer waard omdat dezelfde auto ook met lhd te krijgen is in europa.

behalve de gtr33 dan.
pi_30879339
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:40 schreef Dr_Gonzo het volgende:

Voor minder dan 40.000 euro kan je zo'n wagen al hier hebben staan... plus je hebt een leuke vakantie in Japan gehad
Voor 30000 euro heb je een pracht van een linksgestuurde 97/98 supra uit de VS, die tig keer zo goed is als een Japanner. Betere turbo's, beter interieur, betere meters, betere ECU, betere injectors en vast nog wel wat andere dingen. Verschepen + BPM er bij en je zit nog steeds ruim onder de 40000 euro.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_31229673
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 05:45 schreef StefanP het volgende:

[..]

Voor 30000 euro heb je een pracht van een linksgestuurde 97/98 supra uit de VS, die tig keer zo goed is als een Japanner. Betere turbo's, beter interieur, betere meters, betere ECU, betere injectors en vast nog wel wat andere dingen. Verschepen + BPM er bij en je zit nog steeds ruim onder de 40000 euro.
dat mag dan wel zo zijn maar voor dat geld heb ik ook een skyline die echt wel beter is trouwens TOYOTA SUPRA is toch ook een Jap???
quote:
ik had echt toen zoiets van aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh dit is extreem,
Nou stefimke dat had ik dus ook toen ik mee heb gerede met die skyline. 1 keer op nurnberg ring en een keer op trade port....
Om het kort maar krachtig te beschrijven.... hij trok zo hard dat ik er een soort van wiplash aan over hield....

Al met al for de mannen van Dream Car Company en voor de uitvinders van het pure skyline geweld

[ Bericht 3% gewijzigd door DsKvEnLo op 06-10-2005 14:34:52 ]
Greetz D$K
--------> As A Final Touch God Created The Dutch<--------
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 06:35:15 #140
46960 StefanP
polemicist
pi_31245777
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:11 schreef DsKvEnLo het volgende:

[..]

dat mag dan wel zo zijn maar voor dat geld heb ik ook een skyline die echt wel beter is trouwens TOYOTA SUPRA is toch ook een Jap???


Ja, maar de JDM (Japanse) versie verschilt heel veel met de exportversie. De exportversie is veel beter. En de laatste export is naar de VS geweest, vandaar dat dat de beste optie is.

En "een skyline die echt wel beter is", ach ja als jij dat wil geloven dan doe je dat maar Het zijn gewoon allebei goede auto's maar ik verkies de sexy lijnen van een supra boven de saaie look van een skyline. Ik hoef trouwens het blok van mijn supra niet helemaal open te breken als ik 1000pk wil, doe dat maar eens na met een skyline...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 16:47:25 #141
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_31284853
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:36 schreef Alfa_Boy het volgende:
Je zou dit bakske maar kunnen vinden [afbeelding]
Op deze foto doet hij me eerder denken aan een Detroit Muscle. Zo'n Dodge supermachine...
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')