Andere delen:quote:Stel je een simulatie van de werkelijkheid voor, maar dan zonder alle saaie stukken en
inclusief een boel babbelende beesten. Kom in Animal Crossing wonen en je kunt je tijd
doorbrengen met nieuwe vrienden, bijvoorbeeld door de leuke festivals te bezoeken die er
op z'n tijd gehouden worden. Je kunt natuurlijk ook een hoop bells proberen te verzamelen.
Bells zijn zeg maar de Euro's van Animal Crossing en als je er veel verdient kun je uitgeven
wat je wilt, want in Animal Crossing is er een boel te koop.
Er is zoveel te doen dat je al snel zult merken dat er simpelweg niet genoeg uren in een dag
zitten. Nu geeft dat overigens niet, want je hoeft je nooit te haasten. Wil je alle fossielen
en insecten in het dorp verzamelen, dan kun je daar zo lang over doen als je wilt.
Versier het dorp door overal bloemen te planten en verras je vrienden als ze je dorp komen
bezoeken. Stuur brieven, ga op schattenjacht, knap klusjes op... je kunt het zo gek niet
bedenken of je kunt het in Animal Crossing doen.
Maak van je eigen stulpje een waar paleis door hele meubelsets bij elkaar te verzamelen.
Toon je ontwerperstalenten door je eigen patronen te creëren bij de Gezusters Able.
Gebruik het Nintendo GameCube Game Boy Advance-snoer om toegang te krijgen tot bijzondere
onderdelen van connectiviteit. Je kunt zelfs klassieke NES games zoals Punch-Out!!
en Balloon Fight spelen wanneer je maar wilt!
Oh???quote:Op maandag 12 september 2005 18:01 schreef lelibel het volgende:
Cici de link uit 7 naar 8 staat op 7 naar 7. Niet zo handig dus.
U r welcomequote:Op maandag 12 september 2005 20:26 schreef Cutie het volgende:
Excuses voor het dichtgooien van deel 7...ik had het even niet door.
Cici, weer bedankt voor de openingspost!
wie van jullie gaat er ook AC voor de DS kopen?
Nintendogs is al on the way van lik-sangquote:Op maandag 12 september 2005 23:17 schreef Cici het volgende:
[..]
U r welcome
Ik wil ook ooit de DS, maar eerst wachten tot ze ver in prijs zijn gedaald, geld groeit me jammer genoeg niet op de rug
En dan wil ik Nintendogs, Harvest Moon en AC.
nee, wist ik dus niet...sorryquote:Op dinsdag 13 september 2005 06:42 schreef Tain het volgende:
Ivetje,
Je weet dat zeggen dat je spellen download en zeggen dat je wel wacht totdat vriendlief de ds gekraakt heeft redelijk ongewenst is op Fok!? Niemand die je kan tegenhouden om dat soort dingen te doen, maar we hebben het liever niet op het forum omdat het irritant overkomt op andere users
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Had Nook gisteren eindelijk mijn dak lichtblauw geschilderd , praat ik met zo'n beestje , heeft ie mijn dak opeens groen geschildered , en word ie nog kwaad dat ik het niet mooi vind ook , bemoeial
Ik wacht op AC voor de DSquote:Op donderdag 15 september 2005 16:56 schreef Ardenlyn het volgende:
Lelibel het was zeer gezellig met het ruilen en babbelen hahaha
Maar ik kap er een tijdje mee en ga met andere spellen bezig.
Blijf het topic nogwel volgen.
Nee, niet verhuizen, maar reizen naar een andere stad.quote:Op zondag 6 november 2005 16:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik sloeg er net 1 met een net
Maar met verhuizen van mezelf.. ik heb al een redelijk huisje en al veel in het museum.
Moet ik dat dan allemaal overnieuw behalen ?
Aha zoquote:Op zondag 6 november 2005 22:03 schreef Cici het volgende:
[..]
Nee, niet verhuizen, maar reizen naar een andere stad.
Als je nog een memorycard hebt, kun je daar ff snel een dorpje aanmaken.
En dan reis je met je gewone poppetje naar je nieuwe dorpje.
En weer terug.
En het werktquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:41 schreef Cici het volgende:
Dat bedoel ik ook.
Je moet niet verhuizen, maar reizen.
Dat kan alleen als je op een andere memorycard ook een dorpje maakt, of naar een dorpje reizen van een vriend ofzo.
Ja, heb ik toch ook gehad???quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:50 schreef lelibel het volgende:
Oh my gosh ik ging net naar ACC, dikke updates gedaan daar ofzo, ze hebben mijn hele catalogus leeggehaald!!!!! Ik weet niet of dat normaal was of omdat ik er zo lang niet ben geweest, maar tis wel mooi kut. Weetje hoeveel prut ik al heb, als ik dat nog allemaal moet gaan invullen ben ik een fikse dag mee bezig.
Sorry dat ik nu pas reageer.quote:Op zondag 20 november 2005 22:22 schreef Elektra het volgende:
Hierbij wil ik even melden dat mijn dorpje een andere naam heeft gekregen, en mijn mannetje natuurlijk ook
Dus hier komt ie: Fantasia (dorpje) en FooFie (mannetje)
Ik wil al direct om een gunst vragen. Momenteel heb ik enkel sinaasappelen in mijn dorpje staan, en hier zou ik graag wat aan doen. Is er iemand die mijn fruittuin een beetje wil helpen uitbreiden?
Veel heb ik nog niet om te ruilen, maar alvast wel sinaasappelen...
Schagen, dat is hier dichtbijquote:Op zondag 18 december 2005 18:08 schreef TheTh1ng het volgende:
Zo, heb hem eindelijk![]()
2019-2481-5908 Nickname: Dny Stad: Schagen![]()
Waarom had je ze allemaal verkocht dan, wist je niet dat je ze maar eenmalig kon krijgen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:34 schreef inkie1010 het volgende:
ik heb nu trouwens een nieuwe town en character, met me oude had ik alle gyroids verkocht en dat vond ik toch wel jammer... het werd een beetje een zooi-character.
Ik heb geen idee hoe het werkt ik weet alleen dat fruit redelijk belangrijk is. of dat het iig leuk is om en een appelboom en een perenboom te hebben.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:38 schreef lizardtattoo het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik de GC versie niet meer aangeraakt sinds ik de DS-versie heb. Maar mocht je fruit of meubels zoeken, dan wil ik hem nog wel een keer opstarten.
Hier precies andersom.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:38 schreef lizardtattoo het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik de GC versie niet meer aangeraakt sinds ik de DS-versie heb. Maar mocht je fruit of meubels zoeken, dan wil ik hem nog wel een keer opstarten.
Ah... thanx voor hetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:49 schreef lizardtattoo het volgende:
qdZH#5wXg6CZeQ
Xk&cslfScnRPAt <-- 6e is kleine letter L
Hoop dat ik het goed gedaan heb met een spatie in je dorpsnaam.
Ik ben zo verslaafd aan het spel dat ik die teksten waarschijnlijk nooit te zien ga krijgen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:38 schreef ironx het volgende:
Gezien er niet veel meer gepost wordt in dit topic maar een paar (leuke) screens
(wie weet krijgen de mensen dan ook weer zin)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Over enkele dagen weer een paar bomen vol geldzakken a 30.000 bells
Lieef aangeboden, maar hoeft niet. Ik speel namelijk op dezelfde gamecube als Pheno, maar dan op een ander geheugenkaartje. Ik stap straks dus wel in de trein, en roof zijn boompjes leeg!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:18 schreef lizardtattoo het volgende:
_Arual_ wil je ook een sinaasappel? Dan moet je even de namen van je dorpje en je poppetje doorgeven. Ik heb ook ander fruit mocht er iemand op zoek zijn.
Snif enzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:37 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Lieef aangeboden, maar hoeft niet. Ik speel namelijk op dezelfde gamecube als Pheno, maar dan op een ander geheugenkaartje. Ik stap straks dus wel in de trein, en roof zijn boompjes leeg!
Ownage, very much tenksquote:Op zondag 22 januari 2006 12:03 schreef lizardtattoo het volgende:
Perzik
5cyucxvuL7wTXO
UIQPm&9nQTe#wy <-- tweede letter is hoofdletter i
Sinaasappel
qcyunxvuL7CHXO
dR%xmIvnQuexgA <-- 6e letter is hoofdletter i
Appel
fZKunxvuL7CHXt
KR%#F#9nQVexgT
Kers
ccqWnxviL7CHrt
S&%xTPvnQue3gV
hengel
n4z##TaG&pVt5G
KmwTDcx@geTvkJ
bijl
46dCQ5GIgMeTzd <--8e is hoofdletter i
GmKf%pEaD9TiOp
Okquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:45 schreef lizardtattoo het volgende:
Sapstengel, ik zit nu voetbal te kijken maar ik maak morgen wat codes voor je aan.
Ok nog 1 vraagje dan welke programma's heb jij erop staan voor virus en firewall? Stuur anders even richting mijn mail. Ik zit er echt mee in de knoei ik heb er momenteel helemaal niets op staanquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:50 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik heb zo'n WiFi-stick gekocht, daarmee werkte alles in 1x zonder dat ik mijn Firewall of virusscanner hoefde aan te passen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |