Hier precies andersom.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:38 schreef lizardtattoo het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik de GC versie niet meer aangeraakt sinds ik de DS-versie heb. Maar mocht je fruit of meubels zoeken, dan wil ik hem nog wel een keer opstarten.
Ah... thanx voor hetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:49 schreef lizardtattoo het volgende:
qdZH#5wXg6CZeQ
Xk&cslfScnRPAt <-- 6e is kleine letter L
Hoop dat ik het goed gedaan heb met een spatie in je dorpsnaam.
Ik ben zo verslaafd aan het spel dat ik die teksten waarschijnlijk nooit te zien ga krijgen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:38 schreef ironx het volgende:
Gezien er niet veel meer gepost wordt in dit topic maar een paar (leuke) screens
(wie weet krijgen de mensen dan ook weer zin)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Over enkele dagen weer een paar bomen vol geldzakken a 30.000 bells
Lieef aangeboden, maar hoeft niet. Ik speel namelijk op dezelfde gamecube als Pheno, maar dan op een ander geheugenkaartje. Ik stap straks dus wel in de trein, en roof zijn boompjes leeg!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:18 schreef lizardtattoo het volgende:
_Arual_ wil je ook een sinaasappel? Dan moet je even de namen van je dorpje en je poppetje doorgeven. Ik heb ook ander fruit mocht er iemand op zoek zijn.
Snif enzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:37 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Lieef aangeboden, maar hoeft niet. Ik speel namelijk op dezelfde gamecube als Pheno, maar dan op een ander geheugenkaartje. Ik stap straks dus wel in de trein, en roof zijn boompjes leeg!
Ownage, very much tenksquote:Op zondag 22 januari 2006 12:03 schreef lizardtattoo het volgende:
Perzik
5cyucxvuL7wTXO
UIQPm&9nQTe#wy <-- tweede letter is hoofdletter i
Sinaasappel
qcyunxvuL7CHXO
dR%xmIvnQuexgA <-- 6e letter is hoofdletter i
Appel
fZKunxvuL7CHXt
KR%#F#9nQVexgT
Kers
ccqWnxviL7CHrt
S&%xTPvnQue3gV
hengel
n4z##TaG&pVt5G
KmwTDcx@geTvkJ
bijl
46dCQ5GIgMeTzd <--8e is hoofdletter i
GmKf%pEaD9TiOp
Okquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:45 schreef lizardtattoo het volgende:
Sapstengel, ik zit nu voetbal te kijken maar ik maak morgen wat codes voor je aan.
Ok nog 1 vraagje dan welke programma's heb jij erop staan voor virus en firewall? Stuur anders even richting mijn mail. Ik zit er echt mee in de knoei ik heb er momenteel helemaal niets op staanquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:50 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik heb zo'n WiFi-stick gekocht, daarmee werkte alles in 1x zonder dat ik mijn Firewall of virusscanner hoefde aan te passen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |