En het werktquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:41 schreef Cici het volgende:
Dat bedoel ik ook.
Je moet niet verhuizen, maar reizen.
Dat kan alleen als je op een andere memorycard ook een dorpje maakt, of naar een dorpje reizen van een vriend ofzo.
Ja, heb ik toch ook gehad???quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:50 schreef lelibel het volgende:
Oh my gosh ik ging net naar ACC, dikke updates gedaan daar ofzo, ze hebben mijn hele catalogus leeggehaald!!!!! Ik weet niet of dat normaal was of omdat ik er zo lang niet ben geweest, maar tis wel mooi kut. Weetje hoeveel prut ik al heb, als ik dat nog allemaal moet gaan invullen ben ik een fikse dag mee bezig.
Sorry dat ik nu pas reageer.quote:Op zondag 20 november 2005 22:22 schreef Elektra het volgende:
Hierbij wil ik even melden dat mijn dorpje een andere naam heeft gekregen, en mijn mannetje natuurlijk ook
Dus hier komt ie: Fantasia (dorpje) en FooFie (mannetje)
Ik wil al direct om een gunst vragen. Momenteel heb ik enkel sinaasappelen in mijn dorpje staan, en hier zou ik graag wat aan doen. Is er iemand die mijn fruittuin een beetje wil helpen uitbreiden?
Veel heb ik nog niet om te ruilen, maar alvast wel sinaasappelen...
Schagen, dat is hier dichtbijquote:Op zondag 18 december 2005 18:08 schreef TheTh1ng het volgende:
Zo, heb hem eindelijk![]()
2019-2481-5908 Nickname: Dny Stad: Schagen![]()
Waarom had je ze allemaal verkocht dan, wist je niet dat je ze maar eenmalig kon krijgen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:34 schreef inkie1010 het volgende:
ik heb nu trouwens een nieuwe town en character, met me oude had ik alle gyroids verkocht en dat vond ik toch wel jammer... het werd een beetje een zooi-character.
Ik heb geen idee hoe het werkt ik weet alleen dat fruit redelijk belangrijk is. of dat het iig leuk is om en een appelboom en een perenboom te hebben.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:38 schreef lizardtattoo het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik de GC versie niet meer aangeraakt sinds ik de DS-versie heb. Maar mocht je fruit of meubels zoeken, dan wil ik hem nog wel een keer opstarten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |