aan wie vraag je dat?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:20 schreef Devlinsect het volgende:
Wat denk je, is Hendrix vermoord (waarom zijn al zijn huizen doorzocht), heeft Hendrix zelfmoord gepleegd omdat hij de huidige tour niet meer zag zitten en ruzie had met zijn manager of is het door de samenloop van omstandigheden niet goed gegaan zodat hij daar uiteindelijk aan bezwijkte? (slaappillen, overgeven in slaap en niet wakker worden waardoor er vocht in zijn longen kwam en stikte).
Of een andere mogelijkheid ...
Ja is goed maar heb je deze teksten helemaal gelezen dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:18 schreef Gyan het volgende:
Zeg Hendrixfan, kan je voortaan die lappen tekst weglaten en ernaar verwijzen met een link. Dat maakt het topic een stuk beter leesbaar. (Niet dat ik de teksten niet interessant vind hoor.)
ik nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:13 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
heeft iemand the last 24 hours gezien van jimi hendrix?
Vandaag dus. Bij deze een virtueel kaarsje.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:39 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Overmorgen is Hendrix 35 jaar gestorven, hè.
ellendequote:Op zondag 18 september 2005 17:28 schreef hendrixfan het volgende:
bij bol.com is de nieuwe woodstock dvd te bestellen
nog nietquote:Op woensdag 28 september 2005 22:39 schreef hendrixfan het volgende:
Heeft iemand die nieuwe dvd al gekocht?
23 euro duur?quote:Op donderdag 29 september 2005 14:33 schreef Devlinsect het volgende:
Ik zag hem gisteren liggen bij Fame in Amsterdam voor 23.99 ofzo. Vond het te duur...
Wat staat er allemaal op dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:16 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
23 euro duur?
het zijn wel 2 dvds he
ja dat stond ook in de vorige topicquote:Op donderdag 29 september 2005 22:16 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Wat staat er allemaal op dan?
Ik heb 17 jaar zonder gedaan dus op die paar weken komt het niet aan. Ik kijk sowieso nooit naar m'n DVDs. Al zou ik 't toch wel graag willen hebben. Kan ik nog altijd het geluid rippen en op CD branden.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:24 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
ja dat stond ook in de vorige topic
ik snap niet waarom jullie het niet kopen
Ik ook niet, maar ik gelukkig luister ik meer dan alleen Hendrix, al luister ik het meeste naar Hendrix.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:59 schreef hendrixfan het volgende:
of koop bij mediamarkt ofzo een outtakes cd 30 euro heb je 3 cds ofzo
ik kan iig niet altijd naar de zelfde albums luisteren
ja maar ik bedoel de albums van hendrix.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:14 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik gelukkig luister ik meer dan alleen Hendrix, al luister ik het meeste naar Hendrix.
ja dat zal ik gaan doen danquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:08 schreef Devlinsect het volgende:
Yo Hendrixfan.
Tof dat je hele verslagen hier neerzet of je laatste reactie met daarin wat concertopname / data, post is je reactie van de opname. Hoe je het vond. Was de gitaarsolo beter in Foxy Lady, deed Jimi wat anders in Red House in Parijs 1969 of werd er een leuke anekdote gemeld?
Dat zou ik graag van je zien i.p.v. hele lappen tekst posten. Zet er dan je reactie erbij zodat we erover kunnen discussiëren. Het topic bloed anders een beetje dood.
![]()
Ik heb vanmiddag een DVD gekocht bij Fame van Jimi Hendrix op Woodstockquote:Op zondag 18 september 2005 17:28 schreef hendrixfan het volgende:
bij bol.com is de nieuwe woodstock dvd te bestellen
De nieuwe??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:43 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een DVD gekocht bij Fame van Jimi Hendrix op Woodstock
Jim Morrison is ook 27 geworden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:39 schreef super-muffin het volgende:
27 is een leeftijd waar nog een paar artiesten zijn gestorven, zo uit mn hoofd Kurt Cobain Janis Joplin en Jimi Hendrix, en nog iemand geloof ik. Wel erg jong ja, het verhaal weet ik niet precies, misschien kan iemand anders dat even vertellen.
M'n vader heeft een oudere dvd van dat optreden, er staan maar rond de 5 nummers op. Liedjes van een kwartier, dat wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:04 schreef super-muffin het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als dat de nieuwe is wel ja
Anybody?quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:30 schreef MikeyMan het volgende:
Zeg, klein vraagje...
Ben opzich wel fan van Hendrix, maar zeker niet van zijn hele repertoire...
Vind nummers als Angel, Little Wing, Red House en All Along The Watchtower echt onwijs vet... Maar aan de andere kant krijg ik als ik een stapeltje nummers van hem download vaak een hoop -in mijn ogen- kolereherrie binnen... Mijn vraag dus:
Welke nummers in de trant van de nummers die hierboven staan, heeft hij nogmeer gemaakt... Bedoel dus de lekkere relaxte bluesy nummers...
Ik weet niet wat je met teringherrie bedoelt en dan weet ik niet wat jij geen teringherrie vind.quote:
Ga gewoon eens naar een CD zaak en als je ze daar Axis Bold As Love hebben dan beluister je die en dan weet je snel genoeg of je dat ook onder teringherrie vindt vallen. Als je dat zo vind kan je beter een CD van Greenday kopen ofzo.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:53 schreef MikeyMan het volgende:
Jah, dat vind ik dus een beetje een probleem... Als ik een album koop (heb er al een tot m'n beschikking, is de helft van de nummers niet echt mijn smaak...) vandaar dat ik mij afvroeg of er nog meer nummers waren in de richting die ik hierboven aangeef...
Bedankt voor de tip nogmaals, heb hem vandaag binnengehad... Geweldige CD!quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:06 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ga gewoon eens naar een CD zaak en als je ze daar Axis Bold As Love hebben dan beluister je die en dan weet je snel genoeg of je dat ook onder teringherrie vindt vallen. Als je dat zo vind kan je beter een CD van Greenday kopen ofzo.
EDIT: welke heb je?
Ik heb 'm vandaag nog beluisterd, geweldig stukje muziek.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:14 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip nogmaals, heb hem vandaag binnengehad... Geweldige CD!
ik ken alleen die van het band of gypsys album en wild thingquote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef hendrixfan het volgende:
heeft iemand alle concerten van fillmore east geluisterd?
ja maar dat is een verzamel album ze hebben van elk concert een paar nummers erop gezet.quote:Op zondag 6 november 2005 17:51 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
ik ken alleen die van het band of gypsys album en wild thing
Ik ken dus alleen de opnames van BoG en Wild Thing van de Fillmore East concerten. Ik ga wel nog eens die live CD kopen.quote:Op zondag 6 november 2005 21:26 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
ja maar dat is een verzamel album ze hebben van elk concert een paar nummers erop gezet.
en ze hebben nummers ook ingekort zoals bijv. who knows in het echt duurt die versie 9 minuten (niet de versie die bijv. op de bog dvd staat)
Die 2 stone free versies van 17 en 13 minuten zijn echt geweldig je hoort echt al experimenteren en je hoort dingen die later op first rays zijn uitgekomen
En die andere versies van machine gun die hij speelde zijn minstens zo goed als de machine die we allemaal kennen van fillmore
http://en.wikipedia.org/wiki/Hey_Joequote:Op zondag 6 november 2005 22:32 schreef _Yapser_ het volgende:
Wheeeeeeuj Joe!
Van wie is dat nou gecovered, of maakte hij wél het orgineel?
Ik heb op alle 6 de nummers van Hendrix in de lijst gestemd en verder op niets.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:12 schreef hendrixfan het volgende:
stem op hendrix in de top 2000 www.radio2.nl
Die zag ik liggen bij MM voor 8 euri. Is het nog wat?quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:52 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik heb de documentaire over Electric Ladyland gekocht.
red house en burning of the midnight lamp zijn nieuw toch? vorig jaar stonden die er niet bij volgens mijquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:55 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik heb op alle 6 de nummers van Hendrix in de lijst gestemd en verder op niets.
Godver. Ik heb er 20 voor betaald.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:48 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Die zag ik liggen bij MM voor 8 euri. Is het nog wat?
Geen idee, dit is het eerste jaar dat ik stem. En ik heb gewoon een top 6 gemaakt van die nummers. All along the watchtower, Burning of the midnight lamp, Purple haze, Red house, Hey Joe en The wind cries mary. De laatste drie staan enigzins in willekeurige volgorde.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:59 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
red house en burning of the midnight lamp zijn nieuw toch? vorig jaar stonden die er niet bij volgens mij
neen, lijkt me wel tof. hoe krijg je dat?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:53 schreef hendrixfan het volgende:
heeft iemand gister ook de wintercatalogus gekregen van experience hendrix?
hier staat hoe je het krijgt:Dquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:47 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
neen, lijkt me wel tof. hoe krijg je dat?
nou dan moet je em binnenkort binnenkrijgenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik heb me aangemeld!
misschien dat ik hem voor je heb. ben nu op het werk. mail me ff met je verzoek:quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Zou iemand voor mij de voorkant van Axis Bold As Love kunnen inscannen in een enigzins goede kwaliteit? Ik wil 'm gebruiken op een giropas en op het internet vind ik alleen foto's van baggerkwaliteit of te klein en ik heb zelf geen scanner. Je kan het opsturen via e-mail of MSN op dit adres: ton87 apenstaartje tomaatnet.nl Alvast bedankt!!!
ik heb 't verzondenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:06 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
misschien dat ik hem voor je heb. ben nu op het werk. mail me ff met je verzoek:
username + hotmail.com
Hmm, dat zijn wel dingen die ik eens zou willen zien. Maar die DVD zou wel full price zijn en aangezien ik toch bijna nooit naar DVDs kijk is het misschien niet zo'n goed idee om 'm te kopen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:41 schreef hendrixfan het volgende:
*Nieuwe digitale omzetting vanaf gerestaureerd beeld en klankmateriaal
*Soundtrack geremasterd in dolby digital 5.1 en dolby surround 2.0
*Van de Ukelele tot de strat:herinneringen aan hendrix door interviews met familie en vrienden
meest interessante van de extra's je komt veel achtergrond dingen te weten over ze leven
*Het maken van Dolly dagger:producer/opnameleider eddie kramer analyseert de mix
leuk voor de echte fans!!
*Stone free: nooit eerder vertoonde beelden van Hendrix' optreden op het atlanta pop festival 4 juli 1970
Is op het internet te downloaden alleen het beeld en geluid is hier veel beter!!
*Machine gun: opgenomen in december 1969 tijdens het band of gypsies concert
staat gewoon ook op de band of gypsies dvd!!
wow was maar 22 euro hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:01 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Hmm, dat zijn wel dingen die ik eens zou willen zien. Maar die DVD zou wel full price zijn en aangezien ik toch bijna nooit naar DVDs kijk is het misschien niet zo'n goed idee om 'm te kopen.
Jaja. Kheb de video's bekeken. Bedankt ervoor. Het meeste kende ik al :-)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:47 schreef hendrixfan het volgende:
geen reacties op de videos???
en heeft iemand al de catalogus binenn gehad??
Ik krijg het idee dat jij de illusie hebt dat je pas een echte Hendrix fan bent als veel CDs en DVDs koopt en dat je, in het geval je daarvoor 'te lui' of 'te gierig' bent, jezelf dus niet bewezen hebt als hardcore fan. Dan vergeet je dat er ook het geval is van iemand die een echte fan is maar het zich niet kan veroorloven niet gierig of lui te zijn wat betreft CDs en dergelijke kopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:47 schreef hendrixfan het volgende:
geen reacties op de videos???
en heeft iemand al de catalogus binenn gehad??
jonge is gewoon een grapje man:pquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:14 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij de illusie hebt dat je pas een echte Hendrix fan bent als veel CDs en DVDs koopt en dat je, in het geval je daarvoor 'te lui' of 'te gierig' bent, jezelf dus niet bewezen hebt als hardcore fan. Dan vergeet je dat er ook het geval is van iemand die een echte fan is maar het zich niet kan veroorloven niet gierig of lui te zijn wat betreft CDs en dergelijke kopen.
Hij is ze allemaal binnen aan het halen maar volgens mij gaat dat nog wel effe duren...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:47 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
jonge is gewoon een grapje man:p
ik koop ook alleen als ik het geld ervoor heb hoor aye axis en ladyland heb ik nie eens op cd:p
maar heb je nou die videos gekeken?? ik heb ze voor jouw gepost hoor:p
ow ok ik hoor wel wat je er van vind oa. van hey joe at woodstockquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:03 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Hij is ze allemaal binnen aan het halen maar volgens mij gaat dat nog wel effe duren...
ja ik vind dat ze wel wat meer mogen uitgeven er zijn zoveel bootlegs enzo en optredens die opgenomen zijn denk maaar aan royal albert hall en atlantaquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:09 schreef turnpike het volgende:
Die Hendrix familie heeft ook wel erg veel geld nodig om zichzelf te kunnen bedruipen.
Ik heb zo'n idee dat er meer dan een dozijn gezinnen compleet op wijlen Jimi's zak teren.
Hendrix is gewoon erg duur. 40 euro voor vinyl re-issues....pssjjtttt.
En die opnames zijn gemaakt door amateuren. Dus dan krijg je van: jah, je mag wel mijn opname hebben om officieel uit te geven, zul je er flink voor moeten dokken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:42 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
ja ik vind dat ze wel wat meer mogen uitgeven er zijn zoveel bootlegs enzo en optredens die opgenomen zijn denk maaar aan royal albert hall en atlanta
die opnames zijn niet van amateurs hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:00 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En die opnames zijn gemaakt door amateuren. Dus dan krijg je van: jah, je mag wel mijn opname hebben om officieel uit te geven, zul je er flink voor moeten dokken.
![]()
tofquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:58 schreef koen_pijl het volgende:
Ik heb van mijn vriendin een tas van Jimi Hendrix gehad:
[afbeelding]
[afbeelding]
Is ie mooi of is ie mooi?
ja cool man:dquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:58 schreef koen_pijl het volgende:
Ik heb van mijn vriendin een tas van Jimi Hendrix gehad:
[afbeelding]
[afbeelding]
Is ie mooi of is ie mooi?
Die kende ik zeker nog niet. Helaas niet op te slaan. Heeft iemand het (volledige) filmpje en kan het ergens opladen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:43 schreef hendrixfan het volgende:
http://youtube.com/watch?v=-8IUj62PiJ8&search=hendrix
video van optreden op madison square garden nog nooit uitgebracht zker de moeite waard
Mooi zegquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:13 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
En dit heb ik ooit eens van Jimi gemaakt
En die muismat ben ik nog steeds kwijt.
nee das wel kutquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:44 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Die kende ik zeker nog niet. Helaas niet op te slaan. Heeft iemand het (volledige) filmpje en kan het ergens opladen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
probeer media player classic die gebruik ik altijd.quote:Op maandag 17 april 2006 11:55 schreef Devlinsect het volgende:
Probeerde gisteren wat audio te beluisteren op www.jimihendrix.com. Wat oude concerten. Ik kon ze niet openen met RealPlayer. Herkend iemand dit of ligt het aan mijn systeem?![]()
Oud nieuws. Jimi's ontvoeringsverhalen werden nooit serieus genomen.quote:Op maandag 17 april 2006 17:07 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
probeer media player classic die gebruik ik altijd.
dit zag ik laatst bij de ako liggen
http://www.revolvermagazine.nl/index.cfm/menuid/1255/product/846
owke ik ga et toch wel gewoon lezen maakt niet uit of er waarheid in zitquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:36 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Oud nieuws. Jimi's ontvoeringsverhalen werden nooit serieus genomen.
en hoe is dat artikel?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:25 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
owke ik ga et toch wel gewoon lezen maakt niet uit of er waarheid in zit
maar hebben jullie ook de nieuwe catalogus ontvangen van authentic hendrix??
Jep, lag vandaag in de bus. Die jacks van 1800 Dollarquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:25 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
owke ik ga et toch wel gewoon lezen maakt niet uit of er waarheid in zit
maar hebben jullie ook de nieuwe catalogus ontvangen van authentic hendrix??
ja er zitten veel dingen die ik wel zou willen hebben:Pquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:53 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jep, lag vandaag in de bus. Die jacks van 1800 Dollar![]()
Zitten een paar T-shirts bij die ik wel zou willen hebben.![]()
Er zijn alleen een aantal CDs die me wel tof lijken, maar het lijkt me dat je goedkoper bent als je ze hier bij een CD zaak haalt dan wanneer je ze uit de VS laat komen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:49 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
ja er zitten veel dingen die ik wel zou willen hebben:P
maar de meeste shirtjes kan je hier ook kopen en goedkoper
op zwarte markt heb ik laatst een hoody gekocht en 2 shirts
en op de meeste rockfestivals verkopen ze ook shirtjes
ja maar sommige cds zijn niet te krijgen in nl alleen op bestelling.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:32 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Er zijn alleen een aantal CDs die me wel tof lijken, maar het lijkt me dat je goedkoper bent als je ze hier bij een CD zaak haalt dan wanneer je ze uit de VS laat komen.
Bijna geen CDs die ik koop liggen in de winkel. Is niet echt een grote zaak.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:29 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
ja maar sommige cds zijn niet te krijgen in nl alleen op bestelling.
bijv morning symphonys zie je niet in de winkel liggen
Dat lijkt me vet. Kan het hier niet tjekken i.v.m. werk.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:11 schreef hendrixfan het volgende:
IMPORTANT!! Early Hendrix appearance
"Jimi appears as a guitar player in "The Royal Company" playing in the back-up band for Buddy & Stacey on the WLAC-TV Channel 5 show "Night Train" performing "Shotgun"." (http://www.earlyhendrix.com/over/time.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=bmRXikp8GAo
http://javimoya.com/blog/youtube_en.phpquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:04 schreef super-muffin het volgende:
Wow, dat filmpje is vetKun je die nergens downloaden?
heb de link gefixedquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:14 schreef super-muffin het volgende:
Weet je zeker dat dat de goede link is?
Ah, bedankt!quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:17 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
heb de link gefixed
Toffe video inderdaad
alleen die dans pasjes![]()
Jij begintquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:03 schreef errol het volgende:
wat vinden jullie het mooiste nummer van jimi (-_-)
Voodoo Chile en 1983.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:03 schreef errol het volgende:
wat vinden jullie het mooiste nummer van jimi (-_-)
thanks!quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:19 schreef hendrixfan het volgende:
heey
weer wat nieuwe filmpjes van Hendrix
http://www.youtube.com/watch?v=mDjvavm8G8E&search=hendrix
villanova junction at rainbow bridge .. zit niet op de dvd wel interessant dus
http://www.youtube.com/watch?v=1jdcXE0Jmvo&search=hendrix
Hendrix neemt gloria op echt zeldzaam man!!
The Jimi Hendrix Experience live at TTG Studios in October 1968 recording the garage classic "Gloria".
bij villanova junction doet ie 2 fingertapping iets over de helft van de clipquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:19 schreef hendrixfan het volgende:
heey
weer wat nieuwe filmpjes van Hendrix
http://www.youtube.com/watch?v=mDjvavm8G8E&search=hendrix
villanova junction at rainbow bridge .. zit niet op de dvd wel interessant dus
http://www.youtube.com/watch?v=1jdcXE0Jmvo&search=hendrix
Hendrix neemt gloria op echt zeldzaam man!!
The Jimi Hendrix Experience live at TTG Studios in October 1968 recording the garage classic "Gloria".
]quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:42 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
doen het hier ook goed....vooral die laatste![]()
hahaquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:43 schreef Elusive het volgende:
Michael Winslow (die van die maffe geluidjes in Police Academy) met een tribute aan Jimi!
http://video.google.com/videoplay?docid=-4249352539294038726&q=michael+winslow
beatboxend!![]()
Jimi Hendrix - Sotheby Plus Masters - CD2 - 04 - 1983 Acoustic Demoquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:48 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
]
kennen jullie ook de acoustische versie?? van 1983
Niet echt een geweldig spectaculaire cd. Staan een paar nummers op die ook op andere goedkope Hendrix albums staan. (is allemaal van hetzelfde merk, die hebben een heleboel goedkope cd's en ook een aantal van Hendrix en die hebben allemaal ongeveer hetzelfde erop, zo ook die met Little Richard)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:42 schreef koen_pijl het volgende:
Ik was laatst bij media markt en daar lag de cd Jimi Hendrix feating Little RIchard voor 1 euro.
Hoe doe je dat? Ik heb de firefox addon Videodownloader. Wanneer ik de video heb gedownload en wil openen, krijg ik een firefoxpagina met tekens. Of te wel, ik kan het niet openenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:23 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
thanks!
zal Gloria even downloaden![]()
en converteren naar avi of mpg2
je kunt hem openen met dit programaquote:Op zondag 11 juni 2006 08:12 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik heb de firefox addon Videodownloader. Wanneer ik de video heb gedownload en wil openen, krijg ik een firefoxpagina met tekens. Of te wel, ik kan het niet openen![]()
ik email het je wel evenquote:Op zondag 11 juni 2006 10:44 schreef Devlinsect het volgende:
Wat is de naam van het progje?
Bedankt tot zover![]()
mpg2quote:Op zondag 11 juni 2006 11:39 schreef Devlinsect het volgende:
Nice![]()
Heb een filmpje Gloria geript van youtube naar avi. Was ongeveer 1,4 gig![]()
Converteer je naar MPEG1 of 2? (wat is beter)
Enige Hoepla wat bekend is? Het is het enige wat ik heb gezien tot zo ver! Jammer dat de beelden niet passen bij de muziek die ze draaien.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:20 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=VMRQiijr318
Jimi Hendrix "Hoepla" dutch TV 1967
op youtube staan nog 2 hoepla filmpjesquote:Op zondag 9 juli 2006 13:16 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Enige Hoepla wat bekend is? Het is het enige wat ik heb gezien tot zo ver! Jammer dat de beelden niet passen bij de muziek die ze draaien.
* Uzumaki_Naruto houdt van de firefox videodownloader extension!quote:Op zondag 9 juli 2006 15:02 schreef jaguar het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3981364972665945187&q=hendrix+woodstock
weet niet of hij al langs was gekomen maar hij is
Iedereen moet dat op z'n pc heben staan.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:02 schreef jaguar het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3981364972665945187&q=hendrix+woodstock
weet niet of hij al langs was gekomen maar hij is
Das een lekker album! Net zoals alle andere albums van Hendrix, hij blijft nou eenmaal Hendrix!quote:Op zondag 9 juli 2006 15:14 schreef koen_pijl het volgende:
Geweldig!
Heb gisteren de cd First Rays Of The New Rising Sun gekocht bij Plato in Rotterdam voo 9 euro.
Manic Depression filmpje is fucked up. Of ligt het aan mijn plugin? Er is een DVD met willekeurige optredens waar volgens mij ook Manic Depression opstaat. Lang geleden dat ik de DVD heb gezien. En hij treedt op in een talkshow. Zou deze kunnen zijn...quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:14 schreef hendrixfan het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=08zXecbh86I
Jimi plays Haleakala Dolly Dagger
een unreleased video van hendrix... eerst speelt ie dolly dagger daarna villanova junction en ook nog de intro van ezyrider..:D
http://www.youtube.com/watch?v=pjkEJ0Q2PGI
footage van hendrix in een tv show hij speelt manic depression!!!
de enige live video opname ervan:D
kijken dus...
1 tip.. download die filmpjes van you tube want ze kunne plotseling verdwenen zijn:S
vandaag toevallig een DVD met meerdere optredens gezien bij Music Storequote:Op woensdag 12 juli 2006 22:30 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Manic Depression filmpje is fucked up. Of ligt het aan mijn plugin? Er is een DVD met willekeurige optredens waar volgens mij ook Manic Depression opstaat. Lang geleden dat ik de DVD heb gezien. En hij treedt op in een talkshow. Zou deze kunnen zijn...
Weet iemand de naam van de DVD?
welke dvd is dat dan.. ik heb em nog nooit gezien dus..quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:30 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Manic Depression filmpje is fucked up. Of ligt het aan mijn plugin? Er is een DVD met willekeurige optredens waar volgens mij ook Manic Depression opstaat. Lang geleden dat ik de DVD heb gezien. En hij treedt op in een talkshow. Zou deze kunnen zijn...
Weet iemand de naam van de DVD?
Bedankt! Als je meer hebt, graag uploadenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:17 schreef krab het volgende:
Een paar maanden geleden heb ik deze compilatie die ik gemaakt heb geupload. Deze is van de opnames van "Hoepla" van de Vara 1967 Vitus Studios en komen uit een documentaire "Mind and Fancy" (RTV Rijnmond) over de ontmoeting van Julius the Joint (Jules Deelder) met Hendrix.Hierin gaat Deelder op zoek naar het briefje dat Jimi bij hem zou hebben achter gelaten nadat hij op een morgen vertrok uit het huis van Jules, dat was de morgen na het Ahoy concert op de "Hipopy Happy beusr voor Tieners en Twens" in Rotterdam. Meer over die beurs en dat concert hier Van dat concert zijn tot op heden geen geluidsopnames gevonden. Wel een aantal mensen die het concert bijgewoond hebben.
Stay Experienced.
Ik vind Electric Ladyland het mooiste album van Hendrix.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:54 schreef Laurens. het volgende:
Electric Ladyland is mij behoorlijk tegengevallen. Are you experienced en Bold as love bevatten beide geen waarlijk zwakke tracks, maar Ladyland wordt er door gedomineerd. Ik verkies tracks als The wind cries Mary of Wait until tomorrow toch wel boven een bubblegum-niemendalletje als Little miss Strange, generiek rockertje als Gypsy eyes of Come on of een suffe jam zoals Voodoo chile.
Als je de tracklist bekijkt vind ik dat nogal meevallen. Je moet toch eens meer naar Gypsy Eyes en Voodoo Chile (slight return) gaan luisteren voordat je dat degelijke uitspraken doet.Ondanks alles wordt ELL gezien als het beste album.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:54 schreef Laurens. het volgende:
Electric Ladyland is mij behoorlijk tegengevallen. Are you experienced en Bold as love bevatten beide geen waarlijk zwakke tracks, maar Ladyland wordt er door gedomineerd. Ik verkies tracks als The wind cries Mary of Wait until tomorrow toch wel boven een bubblegum-niemendalletje als Little miss Strange, generiek rockertje als Gypsy eyes of Come on of een suffe jam zoals Voodoo chile.
Momenteel bezig met de upload van "Hey Joe", Paris Music hall 1967-5-11quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:32 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Bedankt! Als je meer hebt, graag uploaden![]()
![]()
Ben vaker op sites waar mensen hun mening geven over albums tegengekomen dat are you experienced en axis bold as love beter gewaardeerd worden dan electric ladyland. De 2 eerste albums luisteren waarschijnlijk wat makkelijker.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:12 schreef krab het volgende:
[..]
Als je de tracklist bekijkt vind ik dat nogal meevallen. Je moet toch eens meer naar Gypsy Eyes en Voodoo Chile (slight return) gaan luisteren voordat je dat degelijke uitspraken doet.Ondanks alles wordt ELL gezien als het beste album.
En met Koen ben ik het eens, prima song "Burning of the Midnight Lamp" Jimi op de harpsicor, ondanks dat vele dat niet met ons eens zullen zijn![]()
@devlinsect, ja ik heb nog wel meer.
1. "...And The Gods Made Love" – 1:21
2. "Have You Ever Been (To Electric Ladyland)" – 2:12
3. "Crosstown Traffic" – 2:25
4. "Voodoo Chile" – 15:05
5. "Little Miss Strange" (Noel Redding) – 2:50
6. "Long Hot Summer Night" – 3:30
7. "Come On (Part 1)" (Earl King) – 4:10
8. "Gypsy Eyes" – 3:46
9. "Burning Of The Midnight Lamp" – 3:44
10. "Rainy Day, Dream Away" – 3:43
11. "1983... (A Merman I Should Turn To Be)" – 13:46
12. "Moon, Turn The Tides...Gently Gently Away" – 1:01
13. "Still Raining, Still Dreaming" – 4:24
14. "House Burning Down" – 4:35
15. "All Along The Watchtower" (Bob Dylan) – 4:01
16. "Voodoo Child (Slight Return)" – 5:14
Geen kundige componist van funk of prog-rockquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:46 schreef Laurens. het volgende:
Ik denk dat het punt meer is dat Jimi geen kundige componist van funk of prog-rock is en dat Come on, Long hot summer night, Gypsy eyes en Little miss Strange iets te gemakkelijk in het gehoor liggen.
ROTFLMAOquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:46 schreef Laurens. het volgende:
Ik denk dat het punt meer is dat Jimi geen kundige componist van funk of prog-rock is en dat Come on, Long hot summer night, Gypsy eyes en Little miss Strange iets te gemakkelijk in het gehoor liggen.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:49 schreef Devlinsect het volgende:
Voor de Hendrix fans:
mocht je de film: The Last 24 Hours of Hendrix niet geizen hebben, ga hem kijken of koop de DVD. Alle aanwijzingen lijken erop dat Hendrix vermoord is.
[afbeelding]
Ja, tof! Dat kan nooit kwaad!quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:48 schreef hendrixfan het volgende:
ja.. R.I.P
die kleren van hem zijn echt cool man:D
als iemand weet waar ze te koop zijn zou ik het graag willen weten...
zal ik nog wat nieuwe videos van hendrix op youtube hier posten??
Dat hoort mijn inziens bij Hendrix, die uitbundig kleding, dat was Hendrix nou eenmaal.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:54 schreef Laurens. het volgende:
Ik vind zijn kleding toch wel kitscherig. Vooral die buckskinjas die ie op Woodstock droeg, is erg lelijk, terwijl normale bijzonder mooi zijn. Ik heb trouwens vernomen dat zijn kledingobsessie zelfs naar het verwijfde neeg. Hoe dan ook, hij maakte fijne muziek.
leuk, ga zeker even kijkenquote:30-11 t/m 31-12-2006 JIMI HENDRIX: CAN YOU SEE ME? A LIFE THROUGH THE LENS
Samengesteld door Raj Prem Fine Art Photography, en in samenwerking met Plato Rotterdam, zal deze fototentoonstelling over Jimi Hendrix de grootste in zijn soort zijn die ooit in Europa te zien is geweest.
Jimi Hendrix overleed in 1970, maar zijn legende is nog altijd springlevend. Hoewel zijn muzikale carrière slechts vier jaar duurde, veranderde hij het geluid van de rock ’n’ roll: na Hendrix zou de elektrische gitaar nooit meer hetzelfde klinken. Na zijn dood is de waardering voor zijn werk alleen maar toegenomen. In 2003 zette het Amerikaanse tijdschrift Rolling Stone bij het samenstellen van een top honderd van belangrijkste gitaristen Hendrix op de eerste plaats.
De tentoonstelling die van 30 november t/m 31 december in onze extra ruimte, rechttegenover V!P’s, te zien zal zijn, geeft een uniek overzicht van het korte, stormachtige muzikantenbestaan van Jimi Hendrix. Deelnemende fotografen zijn Jim Marshall, Baron Wolman, Elliott Landy en Ethan Russell, aan wie V!P’s al eerser succesvolle overzichtstentoonstellingen wijdde; Dominique Tarlé, die Hendrix in 1966 fotografeerde bij diens bezoek aan Parijs; geluidstechnicus Eddie Kramer, met bijzondere, zeldzame foto’s van Hendrix’ opnamesessies; Gered Mankowitz, maker van enkele van de bekendste Hendrix-portretten; David Montgomery, fotograaf van Electric Lady Land; de Nederlander Rob Bosboom, die Hendrix’ verblijf in Rotterdam fotografeerde; en verder fotograaf en filmregisseur Jerry Schatzberg, Eddie Caraeff, Bruce Fleming, Karl Ferris, Dezo Hoffman, Barry Levine, Magnus, Barry Peake, David Redfern en Herb Schmitz.
Een aantal van deze 19 fotografen, onder wie Gered Mankowitz, David Redfern, Dominique Tarlé en Eddie Kramer, zal persoonlijk aanwezig zijn op de spectaculaire opening van de tentoonstelling, die zal plaatsvinden op donderdag 30 november om 19.00 uur.
klikquote:De tentoonstelling die van 30 november t/m 31 december in onze extra ruimte, rechttegenover V!P’s, te zien zal zijn
yep, heb ikquote:Op maandag 27 november 2006 16:43 schreef Devlinsect het volgende:
Heeft iemand al die Deluxe Edition van Woodstock DVD aangeschaft?
Bijv. Hey Joe e.d. staat er nu wel op:
http://www.authentichendrix.com/pgi-ProductSpec?622-002-016
Vind 25 EURO wel veel geld als je de andere versie al hebt.![]()
Ik heb zelf ook de eerste uitgave en vind het wel goed zo.quote:Op maandag 27 november 2006 16:43 schreef Devlinsect het volgende:
Heeft iemand al die Deluxe Edition van Woodstock DVD aangeschaft?
Bijv. Hey Joe e.d. staat er nu wel op:
http://www.authentichendrix.com/pgi-ProductSpec?622-002-016
Vind 25 EURO wel veel geld als je de andere versie al hebt.![]()
Dat laatste is een goede. Daar hebben we het hier eerder over gehad.quote:Op maandag 27 november 2006 16:46 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook de eerste uitgave en vind het wel goed zo.
Heb wel eens stukjes van die deluxe uitvoering gezien bij een vriend. Maar ik hoorde geen tweede gitarist of percussie en ik dacht dat ze bij deze uitgave dat juist wel erbij hadden gedaan.
Waar heb je dat gelezen?http://twtd.bluemountains.net.au/cream/jeff/ecjhgtr.htm En wie zou er dan als 2e gitarist mee moeten spelen, Larry Lee?quote:Op maandag 27 november 2006 16:46 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook de eerste uitgave en vind het wel goed zo.
Heb wel eens stukjes van die deluxe uitvoering gezien bij een vriend. Maar ik hoorde geen tweede gitarist of percussie en ik dacht dat ze bij deze uitgave dat juist wel erbij hadden gedaan.
Ja man, Larry Lee die staat daar toch de heule tijd op z'n gitaar te zwengelen. Om nog maar niet te spreken over dat percussiekoppel, die waren ook door het dolle heen.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:16 schreef krab het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen?http://twtd.bluemountains.net.au/cream/jeff/ecjhgtr.htm En wie zou er dan als 2e gitarist mee moeten spelen, Larry Lee?
Daarbij. Als je goed naar Hendrix luistert hoor je een tweede guitar, die van Jimi zelf. Aangezien hij daartoe in staat was.Welke guitar techieken dar zijn kun je nalezen in "Electric Gypsy"
Luister en kijk vooral eens naar "Woodstock improvisation" so real fucking great.Check die riff op 4:05
Dan heb je een idee waar Jimi toe in staat was
http://twtd.bluemountains.net.au/cream/jeff/ecjhgtr.htm
Chris Moise over Woodstock Deluxe schrijft:
"The recent EH Woodstock is absolutely essential. Loads of previously unseen footage. Disc Two is a mix of black & white video shot from the side of the stage and (mostly) alternate angle color footage. My only complaint is the ommission of the black & white Gyspy Woman footage."
In eerste instantie ben ik zeer skeptisch over dit soort releases van "Huize Hendirx LLC"
Overigens bij www.bol.com staat ie voor 19,99
Zo morgenavond ff Eddie Kramers handje schudden. De man die er bij was![]()
Je hoort inderdaad Larry Lee spelen. Hij pakt de slagaccoorden terwijl Jimi soleert.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:16 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ja man, Larry Lee die staat daar toch de heule tijd op z'n gitaar te zwengelen. Om nog maar niet te spreken over dat percussiekoppel, die waren ook door het dolle heen.
die gast achter de bongo's hoor ik nietquote:Op donderdag 30 november 2006 11:38 schreef Devlinsect het volgende:
@ruud _fr: hoor je dat percussiekoppel ook spelen? Op de eerdere DVD dus niet.
Leuk toch iedereen was stoned en Jimi zat meestal wel op een pilletje LSD. Maargoed dat is niet echt belangrijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:38 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je hoort inderdaad Larry Lee spelen. Hij pakt de slagaccoorden terwijl Jimi soleert.
En dat percussiekoppel was zo stoned als een garnaal.
@ruud _fr: hoor je dat percussiekoppel ook spelen? Op de eerdere DVD dus niet.
25 EURO bij Fame in Amsterdam. 25 EURO bij Van Leest en Mediamarkt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:48 schreef krab het volgende:
[..]
Leuk toch iedereen was stoned en Jimi zat meestal wel op een pilletje LSD. Maargoed dat is niet echt belangrijk.
Wat wel belangrijk is is dat ik vanaviond die DVD Woodstock Deluxe heb gekocht op die foto tentoonstelling voor 14,99 bij Plato. Weer 5 euro goedkoper dan bij BOL.Dus hoe jullie nu aan 25 euro komen is mij een raadsel, Zit er nog een leuk boekje bij ook.
Ik ga dat eens bekijken ne beluisteren.
Nooit van gehoord. Weet je zeker dat ie niet van Clapton is? Voor zover ik weet heeft Hendrix dat nummer nooit gedaan?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:57 schreef DoimeN het volgende:
Hier nog een jimi fanIk hoor alleen niets over: cocain. Wat ikzelf toch een van zijn betere nummers vind.
Iemand hier die dit ook kent? Gedownload via limewire btw![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 10:45 schreef jehovaguerilla het volgende:
Eej devlinsect..... jouw avatar is de bizarste die ik ooit heb gezien.
Nu heb ik het eindelijk gezegd
Via www.rapidshare.com kan je dat doen, maar ik ben bang dat dat niet in overeenstemming is met de regels hier op fok... Ik ben wel benieuwd naar dat nummer.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:24 schreef DoimeN het volgende:
Het is zeker niet die van clapton, die heb ik namelijk ook. Als ik 'jimi hendrix cocaine' intik bij google, vind hij een cover van jimi hendrix van eric clapton. Deze bedoel ik ook niet. Dit is een heel ander nummer.
Enig idee hoe ik dit lied online krijg zodat jullie hem kunnen luistern?
Ben ik met je eens, een van de mooiste nummers van Hendrix is dat!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:41 schreef Soli het volgende:
Het mooiste nummer van Jimi vind ik nog altijd 1983...A merman I should turn to be
Een van de weinige long songs van de Experience, staat op Electric Ladyland volgens mij.
Die sfeer in dat nummer is echt zo relaxt...
Tof!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:48 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, een van de mooiste nummers van Hendrix is dat!
Het is Sunshine Of Your Love van Cream.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:58 schreef DoimeN het volgende:
Ok hier isie: http://rapidshare.com/fil(...)x_-_Cocaine.MP3.html
Dit alleen om hem aan te duiden
ik kan het btw ook helemaal fout hebben hoor maargoed luister maar
Shiiiit, genept bij limewire, mijn foutquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:08 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Het is Sunshine Of Your Love van Cream.Dus toch Clapton.
Dat komt vaker voor met limewire. Is overigens wel een relax nummer, die van Cream!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:13 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Shiiiit, genept bij limewire, mijn fout![]()
whaha tof dat wist ik nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:56 schreef Devlinsect het volgende:
Sunshine of your Love is ook door Hendrix gedaan. Sterker nog, het nummer is zelfs geschreven n.a.v. een Jimi concert![]()
Het mp3tje is de gewone Sunshine Of Your Love. Ik heb wel eens opnames van Hendrix gehoord waar hij dat nummer speelt. Hij zingt er niet bij en gebruik het liedje om wat op te jammen. En als Hendrix ging jammen was het altijd goed!quote:http://en.wikipedia.org/wiki/Sunshine_of_Your_Love
Het eerste gedeelte de uitleg. In het midden van de pagina kun je lezen dat ook Hendrix het heeft gecoverd. Kheb de mp3 die hier is gepost niet geluisterd BTW...
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:41 schreef Soli het volgende:
Het mooiste nummer van Jimi vind ik nog altijd 1983...A merman I should turn to be
Een van de weinige long songs van de Experience, staat op Electric Ladyland volgens mij.
Die sfeer in dat nummer is echt zo relaxt...
de versie van jimi was ook sneller!..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
whaha tof dat wist ik niet
[..]
Het mp3tje is de gewone Sunshine Of Your Love. Ik heb wel eens opnames van Hendrix gehoord waar hij dat nummer speelt. Hij zingt er niet bij en gebruik het liedje om wat op te jammen. En als Hendrix ging jammen was het altijd goed!
mja, de bekende p2p programma's puilen gewoon uit van de verkeerd getagde mp3tjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:22 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
de versie van jimi was ook sneller!..
maar dat cocaine gedoe is gwn fake.. net als dat hendrix, santana en clapton ''after midnight'' speelden die kan je ook vinden met de bekende p2p programma's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |