neen, lijkt me wel tof. hoe krijg je dat?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:53 schreef hendrixfan het volgende:
heeft iemand gister ook de wintercatalogus gekregen van experience hendrix?
hier staat hoe je het krijgt:Dquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:47 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
neen, lijkt me wel tof. hoe krijg je dat?
nou dan moet je em binnenkort binnenkrijgenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik heb me aangemeld!
misschien dat ik hem voor je heb. ben nu op het werk. mail me ff met je verzoek:quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Zou iemand voor mij de voorkant van Axis Bold As Love kunnen inscannen in een enigzins goede kwaliteit? Ik wil 'm gebruiken op een giropas en op het internet vind ik alleen foto's van baggerkwaliteit of te klein en ik heb zelf geen scanner. Je kan het opsturen via e-mail of MSN op dit adres: ton87 apenstaartje tomaatnet.nl Alvast bedankt!!!
ik heb 't verzondenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:06 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
misschien dat ik hem voor je heb. ben nu op het werk. mail me ff met je verzoek:
username + hotmail.com
Hmm, dat zijn wel dingen die ik eens zou willen zien. Maar die DVD zou wel full price zijn en aangezien ik toch bijna nooit naar DVDs kijk is het misschien niet zo'n goed idee om 'm te kopen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:41 schreef hendrixfan het volgende:
*Nieuwe digitale omzetting vanaf gerestaureerd beeld en klankmateriaal
*Soundtrack geremasterd in dolby digital 5.1 en dolby surround 2.0
*Van de Ukelele tot de strat:herinneringen aan hendrix door interviews met familie en vrienden
meest interessante van de extra's je komt veel achtergrond dingen te weten over ze leven
*Het maken van Dolly dagger:producer/opnameleider eddie kramer analyseert de mix
leuk voor de echte fans!!
*Stone free: nooit eerder vertoonde beelden van Hendrix' optreden op het atlanta pop festival 4 juli 1970
Is op het internet te downloaden alleen het beeld en geluid is hier veel beter!!
*Machine gun: opgenomen in december 1969 tijdens het band of gypsies concert
staat gewoon ook op de band of gypsies dvd!!
wow was maar 22 euro hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:01 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Hmm, dat zijn wel dingen die ik eens zou willen zien. Maar die DVD zou wel full price zijn en aangezien ik toch bijna nooit naar DVDs kijk is het misschien niet zo'n goed idee om 'm te kopen.
Jaja. Kheb de video's bekeken. Bedankt ervoor. Het meeste kende ik al :-)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:47 schreef hendrixfan het volgende:
geen reacties op de videos???
en heeft iemand al de catalogus binenn gehad??
Ik krijg het idee dat jij de illusie hebt dat je pas een echte Hendrix fan bent als veel CDs en DVDs koopt en dat je, in het geval je daarvoor 'te lui' of 'te gierig' bent, jezelf dus niet bewezen hebt als hardcore fan. Dan vergeet je dat er ook het geval is van iemand die een echte fan is maar het zich niet kan veroorloven niet gierig of lui te zijn wat betreft CDs en dergelijke kopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:47 schreef hendrixfan het volgende:
geen reacties op de videos???
en heeft iemand al de catalogus binenn gehad??
jonge is gewoon een grapje man:pquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:14 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij de illusie hebt dat je pas een echte Hendrix fan bent als veel CDs en DVDs koopt en dat je, in het geval je daarvoor 'te lui' of 'te gierig' bent, jezelf dus niet bewezen hebt als hardcore fan. Dan vergeet je dat er ook het geval is van iemand die een echte fan is maar het zich niet kan veroorloven niet gierig of lui te zijn wat betreft CDs en dergelijke kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |