begin jij vast met bouwen?quote:Op donderdag 8 april 2004 21:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
We kunnen hier ook een tempel van maken!
Agreed!quote:Op vrijdag 9 april 2004 02:11 schreef nozem het volgende:
Jimi is God.
Daarmee heb ik mijn bijdrage aan dit topic geleverd.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:37 schreef Takkesteeg het volgende:
Mmm, loopt wel storm hier...
Maar Jimi is inderdaad "Ze men"!
draai 'm nog regelmatig en het is gewoon "All Time Music".
Goh, hoe zou dat toch komen??quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:37 schreef Takkesteeg het volgende:
Mmm, loopt wel storm hier...
Toen ik Hendrix ontdekt had was ik echt meteen verkocht.quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:14 schreef Zander het volgende:
Jimiheerscht..
Ik vind ook dat je pas echt hoort hoe vernieuwend hij is geweest als je vergelijkt wat er verder aan rockmuziek te krijgen was in 1966. Hendrix blies ze gewoon allemaal weg, en het meeste wat hij heeft opgenomen klinkt dertig jaar later nog steeds fris.
En voor mijzelf was zijn muziek de belangrijkste reden om een electrische gitaar te kopen (zie ook hier, voor wie het wat boeit).
Allermooiste Hendrix-moment voor mij zit in de Woodstock-video, als hij die instrumentale solo inzet.
Das een mooie spreuk!quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:26 schreef Captain_Chaos het volgende:
Hendrix
Als Hendrix nooit had bestaan was Kravitz écht goed.
'Als Kravitz nooit had bestaan was Hendrix net zo goed geweest'quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:26 schreef Captain_Chaos het volgende:
Hendrix
Als Hendrix nooit had bestaan was Kravitz écht goed.
Ik heb Woodstock op DVD en de documentaire 'Jimi Hendrix' uit '73.quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:34 schreef webfreak het volgende:
Ik heb 't complete Woodstock concert op DVD..
Zeer aan te raden!
Ik heb zo ongeveer alle DVD's (met uitzondering van al die 5,99-crap-dvdtjes uit Duitsland) van Jimi gezien, maar het Woodstock optreden blijft mijn alltime favoriet.
Hmm, wat is een grotere fout. Deze bewering, of de invasie van Polen in '39..?quote:Op donderdag 8 april 2004 21:56 schreef Big_Boss_Man het volgende:
En natuurlijk staat hij bekend als de beste gitarist ter wereld.
JAM ook weer terug met z'n zoveelste kloon? Nou ja, 't is toch niet voor lang.. heheh.quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:53 schreef Luchtpost het volgende:
Hmm, wat is een grotere fout. Deze bewering, of de invasie van Polen in '39..?.
Ga je me vertellen dat hij niet bekend staat als de beste gitarist? Ik heb al voor expres niet 'de beste gitarist' opgeschreven omdat er dan gezeken gaat worden of het wel of niet zo is...quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:53 schreef Luchtpost het volgende:
[..]
Hmm, wat is een grotere fout. Deze bewering, of de invasie van Polen in '39..?.
Idd.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:09 schreef Devlinsect het volgende:
Jammer dat de Woodstock DVD ook niet de complete set bevat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |