(Hoewel, t is vrijdag dan ga ik normaal naar huis )
[Dit bericht is gewijzigd door Fixxxer op 06-10-2003 17:19]
Misschien bij bepaalde type concerten, maar dit lijkt me ook eerder een concert waarbij 80% van het publiek ouder is dan 25. Die zijn sowieso wat verstandiger.
En anders ramt Steve Lukather wel een MusicMan Luke in op lastige mensen die je irriteren.
Gewoon heengaan dus!
quote:Ja, die vader zei dat er Hells Angels komen enzo. Nou denk ik niet dat zij zo'n grote Hendrix fans zijn. En als ze toch zouden komen, nou en?
Op maandag 6 oktober 2003 17:18 schreef Hydra het volgende:
Kolder, ben er een paar keer voor concerten geweest, geen problemen.Misschien bij bepaalde type concerten, maar dit lijkt me ook eerder een concert waarbij 80% van het publiek ouder is dan 25. Die zijn sowieso wat verstandiger.
En anders ramt Steve Lukather wel een MusicMan Luke in op lastige mensen die je irriteren.
Gewoon heengaan dus!
Zeg hem eens (voor de grap) dat je als alternatief voro dat naar een concert van teenoftandere extreme metalband wil.
Zegt die net zoiets denk ik.
quote:Beetje paranoïde denk ik... Niet ieder feestje heeft dezelfde bezoekers... Maar ik mag niet alleen gaan
Op maandag 6 oktober 2003 17:45 schreef ParanoidEv het volgende:
Hahaha
die pa is zelf denk ik de grootste bangerd van allemaal, hij wil jou daarom gewoon weghoude en verzint daarom allemaal onzin.Zeg hem eens (voor de grap) dat je als alternatief voro dat naar een concert van teenoftandere extreme metalband wil.
Zegt die net zoiets denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |