ellendequote:Op zondag 18 september 2005 17:28 schreef hendrixfan het volgende:
bij bol.com is de nieuwe woodstock dvd te bestellen
nog nietquote:Op woensdag 28 september 2005 22:39 schreef hendrixfan het volgende:
Heeft iemand die nieuwe dvd al gekocht?
23 euro duur?quote:Op donderdag 29 september 2005 14:33 schreef Devlinsect het volgende:
Ik zag hem gisteren liggen bij Fame in Amsterdam voor 23.99 ofzo. Vond het te duur...
Wat staat er allemaal op dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:16 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
23 euro duur?
het zijn wel 2 dvds he
ja dat stond ook in de vorige topicquote:Op donderdag 29 september 2005 22:16 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Wat staat er allemaal op dan?
Ik heb 17 jaar zonder gedaan dus op die paar weken komt het niet aan. Ik kijk sowieso nooit naar m'n DVDs. Al zou ik 't toch wel graag willen hebben. Kan ik nog altijd het geluid rippen en op CD branden.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:24 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
ja dat stond ook in de vorige topic
ik snap niet waarom jullie het niet kopen
Ik ook niet, maar ik gelukkig luister ik meer dan alleen Hendrix, al luister ik het meeste naar Hendrix.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:59 schreef hendrixfan het volgende:
of koop bij mediamarkt ofzo een outtakes cd 30 euro heb je 3 cds ofzo
ik kan iig niet altijd naar de zelfde albums luisteren
ja maar ik bedoel de albums van hendrix.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:14 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik gelukkig luister ik meer dan alleen Hendrix, al luister ik het meeste naar Hendrix.
ja dat zal ik gaan doen danquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:08 schreef Devlinsect het volgende:
Yo Hendrixfan.
Tof dat je hele verslagen hier neerzet of je laatste reactie met daarin wat concertopname / data, post is je reactie van de opname. Hoe je het vond. Was de gitaarsolo beter in Foxy Lady, deed Jimi wat anders in Red House in Parijs 1969 of werd er een leuke anekdote gemeld?
Dat zou ik graag van je zien i.p.v. hele lappen tekst posten. Zet er dan je reactie erbij zodat we erover kunnen discussiëren. Het topic bloed anders een beetje dood.
![]()
Ik heb vanmiddag een DVD gekocht bij Fame van Jimi Hendrix op Woodstockquote:Op zondag 18 september 2005 17:28 schreef hendrixfan het volgende:
bij bol.com is de nieuwe woodstock dvd te bestellen
De nieuwe??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:43 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een DVD gekocht bij Fame van Jimi Hendrix op Woodstock
Jim Morrison is ook 27 geworden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:39 schreef super-muffin het volgende:
27 is een leeftijd waar nog een paar artiesten zijn gestorven, zo uit mn hoofd Kurt Cobain Janis Joplin en Jimi Hendrix, en nog iemand geloof ik. Wel erg jong ja, het verhaal weet ik niet precies, misschien kan iemand anders dat even vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |