Zal trouwens nu, voor altijd en eeuwig, mijn reputatie geschaadt hebben? Kan ik nu nergens meer aan de bak? Ben ik té crimineel voor wat dan ook?quote:ATTENTIE
Beste vinder van deze tas,
Als u deze tas heeft geopend, kunnen er 2 situaties aan de hand zijn.
1: Normaal
U heeft de tas naar gevonden voorwerpen gebracht, en op de desbetreffende balie doet u even de tas open om te kijken naar de inhoud. Bedankt, u kunt de tas hier, bij gevonden voorwerpen achterlaten.
U zou eigenlijk een prijs moeten verdienen. Bedankt.
2: Angstneurotisch
U dacht dat er een bom in zat, terwijl er de laatste jaren geen aanslag gepleegd is in de westerse wereld door een tas met explosieven achter te laten. Toch heeft u ervoor gekozen dat dit binnen de mogelijkheden viel. Gefeliciteerd, u bent officieel angstneurotisch, of, u bent in dienst van angstneuroten.
Nu we dan toch in gesprek zijn, kunnen we dan de volgende dingen ook afschaffen?De immer-nodeloze ID-kaart-toonplicht De traceringsgegevens van alle mobieltjes afschaffen De algemene DNA-databank, met de gegevens, gekoppeld aan de namen van elke Nederlander, wegdoen? De (aankomende) plicht van huisartsen om de ziektes van de patiënt specifiek door te geven aan de verzekering, afschaffen Om nog maar niet te spreken van de opslag van internetverkeersgegevens, afschaffen.
Waarom? Omdat u of uw opdrachtgever ons normale Nederlanders zo bij voorbaat al verdacht houdt. Onder andere ik, en ik spreek niet alleen voor mezelf, vind het niet prettig, om te weten dat alles van je opgeslagen wordt, alsof je bij voorbaat al verdacht ben.
Net als met de identificatieplicht zou de bewaarplicht enkel de burger treffen in plaats van de terrorist. Nu maar nog hopen dat deze maatregels er niet door komen.
Hierin ben ik niet de enige. Zo geeft deze minister een goed argument:
"DEN HAAG Minister Pechtold vindt dat
Nederland te paniekerig omgaat met
terreurdreiging.In een interview met
Trouw maakt hij zich vooral zorgen over
de grondrechten."Die hebben we door de
eeuwen heen per centimeter bevochten,
maar nu geven we ze per meter weg".
Pechtold wil het gevaar van terreur
niet bagatelliseren,maar waarschuwt
voor het beperken van de vrijheden van
burgers.Ook vindt hij dat de islam en
terrorisme vaak ten onrechte in één
adem worden genoemd."
Doe de groetjes, aan uw bazen en ministers,
met vriendelijke groet,
een mens
tering...en nu?quote:Op zondag 11 september 2005 17:43 schreef Yildiz het volgende:
Hier de foto's
Sfeerfoto 1:
[afbeelding]
Sfeefoto 2:
[afbeelding]
Toch nog druk in Den Haag:
[afbeelding]
Voorbereiding 1:
[afbeelding]
Voorbereiding 2:
[afbeelding]
Nu met brief, met het dichtritsen klapte een ballon, ik schrok me rot.
Dit was btw bij de vuilste straat van NL, bij de Amsterdamse Veerkade / Stille Veerkade
Overzicht en route:
Den Haag Centraal, ingang:
[afbeelding]
Overzicht van boven, plus de route van beveiliging
overzicht 1:
[afbeelding]
Route en plaats:
[afbeelding]
Bewijs 1:
[afbeelding]
En bewijs 2:
[afbeelding]
Dat klopt, en terecht overigens.quote:Op zondag 11 september 2005 17:46 schreef Casparovvv het volgende:
Jij bent zo fucking zwaar de lul als iemand panisch reageerd en de politie+brandweer+EOD inschakeld
De tas staat nog geen 10 meter van de beveiliging in Den Haag Centraal Station.quote:Op zondag 11 september 2005 17:48 schreef SilverBullet het volgende:
Goede, oplettende beveiliging ook![]()
Gelukkig staat het ook geen 2 weken in mijn signature, en gelukkig liepen hier al niet 2 topics over, al dagen terug gestartquote:Op zondag 11 september 2005 17:46 schreef Casparovvv het volgende:
Jij bent zo fucking zwaar de lul als iemand panisch reageerd en de politie+brandweer+EOD inschakeld
Dat ze hier meelezen is bekend
quote:Op zondag 11 september 2005 17:56 schreef Yildiz het volgende:
Ik wil hiermee dus ook even aantonen dat bijvoorbeeld dataopslag niet werkt.
Ik heb hem zojuist in de 2e post neergezet, onderin, als 'quote'.quote:Op zondag 11 september 2005 17:58 schreef Jett het volgende:
geef is link naar de brief dan
waar staat je tas?quote:Op zondag 11 september 2005 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb geen foto's gemaakt
* hoopt wel het nieuws te halen
Wat was er dan in Madrid aan de hand?quote:U dacht dat er een bom in zat, terwijl er de laatste jaren geen aanslag gepleegd is in de westerse wereld door een tas met explosieven achter te laten
Goedequote:Op zondag 11 september 2005 18:05 schreef Paales het volgende:
Hoe laat heb je de tas precies neer gezet?
Die waren, bij mijn weten, niet loslopend, maar in de nabijheid van de drager, of niet? Naja, anders, boeje, punt is duidelijk.quote:Op zondag 11 september 2005 18:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wat was er dan in Madrid aan de hand?
Oh ja! Dat waren koffers
Sittard gemeentehuis !quote:Op zondag 11 september 2005 18:03 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
waar staat je tas?
Kunnen we kijken of je t nieuws haalt
Madrid was volgens mij geen zelfmoord maar afstandsbedieningquote:Op zondag 11 september 2005 18:05 schreef Yildiz het volgende:
Die waren, bij mijn weten, niet loslopend, maar in de nabijheid van de drager, of niet? Naja, anders, boeje, punt is duidelijk.
Oh? Kut, ja, ik kan nu niet meer terugfietsen en de handel verbeterenquote:Op zondag 11 september 2005 18:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Madrid was volgens mij geen zelfmoord maar afstandsbediening
So? Ik wou het schrijven, klaar.quote:Op zondag 11 september 2005 18:10 schreef Monidique het volgende:
U dacht dat er een bom in zat, terwijl er de laatste jaren geen aanslag gepleegd is in de westerse wereld door een tas met explosieven achter te laten. Toch heeft u ervoor gekozen dat dit binnen de mogelijkheden viel. Gefeliciteerd, u bent officieel angstneurotisch, of, u bent in dienst van angstneuroten.
Dit is natuurlijk een behoorlijk onzinnig stukje.
Allah had mij opgedragen om dat te schrijvenquote:
Dat heb ik ook in mijn achterhoofd.quote:Op zondag 11 september 2005 18:13 schreef SeLang het volgende:
Ik ga toch voor het scenario dat een zwerver of een marokkaan er met die tas vandoor gaat
Neen, dan lijkt het van buiten al op een bom, dat is in het geheel niet mijn bedoeling.quote:Op zondag 11 september 2005 18:19 schreef Realzm het volgende:
Heb je er geen tikkend klokje in geplaatst?
Als ze daar vandaag pas mee beginnen, dan heb ik toch niet zo'n hoge pet op van die gasten hoor... Ik post het verdulle al 2 weken 10 dagen geleden, het staat in mijn sig.quote:Op zondag 11 september 2005 18:19 schreef sannydude het volgende:
Whehe goed gedaan![]()
de aivd loopt je ip-adres te checken
als er iemand de politie belt en ze gaan dit onderzoeken, centraal afsluiten etc. Ben je wel flink de zak, dan heb je geen poot om op te staan met 'ik post het al 2 weken lang'quote:Op zondag 11 september 2005 18:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als ze daar vandaag pas mee beginnen, dan heb ik toch niet zo'n hoge pet op van die gasten hoor... Ik post het verdulle al 2 weken geleden, het staat in mijn sig.
50 posts per dag (express veel)
Is dus zomaar 1000x op internet. En dat valt ze niet op? Oh boy.
Dan is die beller schuldig, hij creeërt namelijk de angst. Ik niet. Ik creeër een verloren tas.quote:Op zondag 11 september 2005 18:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
als er iemand de politie belt en ze gaan dit onderzoeken, centraal afsluiten etc. Ben je wel flink de zak, dan heb je geen poot om op te staan met 'ik post het al 2 weken lang'
quote:Op zondag 11 september 2005 18:22 schreef the_legend_killer het volgende:
dalijk ontploft er in die tas een ballon
Iedereen van schrik weg rennen
Met het doel om dit te veroorzakenquote:Op zondag 11 september 2005 18:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dan is die beller schuldig, hij creeërt namelijk de angst. Ik niet. Ik creeër een verloren tas.
Anders kan ik op elke willekeurige dag schiphol wel gaan bellen, dat er ergens in een verloren tas een bom zit.
U slaat de plank volledig mis, hopen dat heren en dames de politici u hierin niet volgen.quote:Op zondag 11 september 2005 18:31 schreef Sidekick het volgende:
Nu nog poederbrieven sturen naar gemeenteraadsleden, en zelfmoord komt opeens heel erg dichtbij.
Laat hem maarquote:
Mijnheer voelt zich te goed en/of te slim?quote:Op zondag 11 september 2005 18:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Laat hem maarhij komt er zelf wel achter
Ik ben niet goed.quote:Op zondag 11 september 2005 18:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mijnheer voelt zich te goed en/of te slim?
Een paar hebben er ook gemailedquote:Op zondag 11 september 2005 18:36 schreef Lu_uK het volgende:
Ik ben erg benieuw naar de afloop, het zou wel leuk zijn als je het nieuws haalt. Hoeveel mensen hebben een tas neer gezet? Ik las er 3(?).
Goed plan, dan kunnen ze gelijk naast de post "gevonden voorwerpen" een politiepost plaatsen.quote:Op zondag 11 september 2005 18:37 schreef Razor21 het volgende:
Weet je wat dit gaat kosten als ze erachter komen en dit op jou willen verhalen![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat dit het grote nieuws haalt. Hoewel, de laaste tijd heb je alleen maar zulk nieuws. Maar als ze de brief lezen stoppen ze het in de doofpot. Als ze het station ontruimen heb je wel een probleem denk ik. Zulke grappen kunnen ze niet zo waarderen. Maar je had het beter in het spisuur kunnen doen, morge ochtend ofzo. Dan zijn er meer mensen. Maar dat denk ik dan he.quote:Op zondag 11 september 2005 18:38 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Een paar hebben er ook gemailedDie bijvoorbeeld geen account hadden.
Ze doen maar, ik verplicht ze tot niets, anders ben ik ineens de leider ofzo.
Ik doe het gewoon, en iedereen is verder vrij om te doen wat ie wil.
Ik weet trouwens niet of en wanneer dit in het nieuws komt, jij?
Vanavond maar kijken danquote:Op zondag 11 september 2005 18:39 schreef XiChico het volgende:
Mischien komt het in Hart van Nederland.
Wat is er mis met poederbrieven? Had er een brief bijgedaan in de trant van:quote:Op zondag 11 september 2005 18:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
U slaat de plank volledig mis, hopen dat heren en dames de politici u hierin niet volgen.
quote:Op zondag 11 september 2005 18:42 schreef Lu_uK het volgende:
Fok! heeft wel vaker het nieuws gehaald toch, met protest acties. Pas nog tegen die baby in Big Brother. Toen was het op RTL boulevart.
Doe even normaal vent, en lees eerst het topic wat in mijn sig staatquote:Op zondag 11 september 2005 18:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat is er mis met poederbrieven? Had er een brief bijgedaan in de trant van:
"U dacht dat er antrax in zat, terwijl er de laatste jaren geen aanslag gepleegd is in Nederland door een poederbrief. Toch heeft u ervoor gekozen dat dit binnen de mogelijkheden viel. Gefeliciteerd, u bent officieel angstneurotisch, of, u bent in dienst van angstneuroten."
Zelfde idee, en darnaast was het vooral een verwijzing naar Mineo.
ik ookquote:Op zondag 11 september 2005 18:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]echt?
![]()
Damn dan heb ik dat gemist![]()
Ik heb het gezien, dus genoeg bewijsquote:Op zondag 11 september 2005 18:47 schreef sannydude het volgende:
[..]
ik ook
iemand een link met bewijs?
FOK! in de media (deel 2)quote:Op zondag 11 september 2005 18:47 schreef sannydude het volgende:
[..]
ik ook
Ik mail niks.quote:Op zondag 11 september 2005 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
misshcien moet je het nieuws even een handje helpen door ze te mailen
tip@hartvan.nl was het toch?
ze zeggen dat iets inde geest van: ''Op internt circuleert het bericht dat...''quote:Op zondag 11 september 2005 18:47 schreef sannydude het volgende:
[..]
ik ook
JasperE, daar is de kont tasquote:Op zondag 11 september 2005 18:54 schreef JasperE het volgende:
[..]
ze zeggen dat iets inde geest van: ''Op internt circuleert het bericht dat...''
quote:Op zondag 11 september 2005 18:57 schreef Jett het volgende:
ik wil best naar centraal om te gaan kijken of die tas er nog ligt hoor
Van mij mag jequote:
kan geen foto´s maken, telefoon met camera is gejatquote:Op zondag 11 september 2005 19:00 schreef Kos het volgende:
[..]
Ja en maak foto's...
Maar hoe laat is dat ding daar neergezet dan?
oki ff buskaart zoekenquote:Op zondag 11 september 2005 19:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Van mij mag je
Als je gewoon 1 keer langsloopt, en er ligt niks, en er zijn niet meer dan 3 agenten aanwezig, is er echt niks aan de hand
Er stonden gister 2 politieagenten, 3 van n beveilingsburea, en 4 van de HTM.
Vandaag veel minder... had ik zo het idee. Geen politie gezien. Maakt verder niet uit.
quote:Op zondag 11 september 2005 19:01 schreef Jett het volgende:
[..]
oki ff buskaart zoekenen dan ga ik wel ff kijken
16.04 om precies te zijnquote:Op zondag 11 september 2005 19:00 schreef Kos het volgende:
[..]
Ja en maak foto's...
Maar hoe laat is dat ding daar neergezet dan?
quote:Op zondag 11 september 2005 19:09 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
straks heeft Yildiz er echt een bom in gestopt![]()
Keihard gillen 'Aaaah een tas/bom!' !quote:Op zondag 11 september 2005 19:01 schreef Jett het volgende:
marrrr als die tas er nog ligt? wattan?
Ik kliktequote:Op zondag 11 september 2005 19:22 schreef Razor21 het volgende:
http://www.nu.nl/news/590131/10/Den_Haas_CS_ontruimd.html
OMG OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pauperjongquote:Op zondag 11 september 2005 19:22 schreef Razor21 het volgende:
OMG OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Link is aangepast kloptquote:Op zondag 11 september 2005 19:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik klikte! Maar de link klopt niet, phew!
Wie ontruimt er nu een knaagdierquote:Op zondag 11 september 2005 19:22 schreef Razor21 het volgende:
OMG OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG OMG!!!quote:Op zondag 11 september 2005 19:22 schreef Razor21 het volgende:
OMG OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 19:22 schreef Razor21 het volgende:
OMG OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het wachten is op Jettquote:Op zondag 11 september 2005 19:41 schreef S-Two het volgende:
Als ik het zo merk is er nog niets van bekend bij de media
Jettquote:
Jammer? Ik heb niet zoveel te verbergen hoor, behalve mijn privacy, zoals je ziet kan je uit het email adres in mijn profiel die naam al halen,...quote:Op zondag 11 september 2005 19:23 schreef Billy_Mack het volgende:
jammer dat wij meteen je naam kunnen zien als auteur van brief.doc
Inderdaad ..quote:Op zondag 11 september 2005 18:15 schreef steve2003 het volgende:
eigenlijk moet er f f iemand belle dat er een verdacht pakketje staat...
Bedankt voor de update. Benieuwd wie em nu heeft.quote:Op zondag 11 september 2005 19:56 schreef Jett het volgende:
nope hij lag er niet meer
hij lag toch bij die patading? het was fuckin druk daarquote:Op zondag 11 september 2005 19:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Bedankt voor de update. Benieuwd wie em nu heeft.
Jup, daar lag die ja, Smullers heet dat.quote:Op zondag 11 september 2005 19:59 schreef Jett het volgende:
[..]
hij lag toch bij die patading? het was fuckin druk daar
toen heb ik maar een kipcorn bestelden nog even rondgekeken
nee aan een zwerver gegeven.quote:
gevonden voorwerpen zeker.quote:Op zondag 11 september 2005 19:56 schreef Jett het volgende:
nope hij lag er niet meer
Zeg, mijn vriend heeft hier in de hoek bij smullers vanmiddag een sporttas achter gelaten, ik zou 'm rond deze tijd komen ophalen maar nu istie wegquote:Op zondag 11 september 2005 20:04 schreef Jett het volgende:
ja maar ik kan moeilijk gaan naar de infodesk, zeg heeft u een tas gevonden met waterballonnen derin en 1 of andere brief?
ja was maar een grapje hoor no hard feelings
trouwens, toch niet aan die enorme vetrol die altijd bij de hoofdingang staat met zn straatkrant? Met die rode wangen...quote:
neuj die vond ik eng.quote:Op zondag 11 september 2005 20:09 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
trouwens, toch niet aan die enorme vetrol die altijd bij de hoofdingang staat met zn straatkrant? Met die rode wangen...
nee joh, ze hebben toch al een verdachte tas gevonden? mission accomplished, kom we gaan naar huisquote:Op zondag 11 september 2005 20:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Jup, daar lag die ja, Smullers heet dat.
Volgens Jett waren ook geen bewakers meer, althans, niet opgevallen.
Dat is toch vrij vreemd te noemen.
gelukkigquote:
Yil-wie?quote:Op zondag 11 september 2005 20:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Zie hier op de live webcam wat er met de achtergelaten tassen van Yilmaz gebeurd![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
quote:Op zondag 11 september 2005 20:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Zie hier op de live webcam wat er met de achtergelaten tassen van Yilmaz gebeurd![]()
![]()
Ik ook, dan ben ik benieuwd op wat.quote:Op zondag 11 september 2005 20:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Het is nu wachten tot Yildiz gearresteerd wordt
dat doet er toch niet toe, ze mogen je toch zo een paar dagen vasthouden als ze je van een "terroristische actie" verdenken tegenwoordig?quote:Op zondag 11 september 2005 20:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik ook, dan ben ik benieuwd op wat.
Lenny Kravitz - Always On The Runquote:Op zondag 11 september 2005 21:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik sluit serieus niet uit dat je gearresteerd wordt hoor
Mocht je moeten zitten, dan kom ik je wel opzoeken![]()
ik ook !quote:Op zondag 11 september 2005 21:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik sluit serieus niet uit dat je gearresteerd wordt hoor
Mocht je moeten zitten, dan kom ik je wel opzoeken![]()
wowquote:Op zondag 11 september 2005 21:42 schreef NotoriousJw het volgende:
Nerd....
quote:Op zondag 11 september 2005 18:28 schreef Bananenman het volgende:
Nerd.
Meer ben je niet.....quote:
Is het jou opgevallen dat ik een zin van je, die je hier ergens ooit heb neergezet, ik dacht in het 6-sep debat- topic, dat ik die direct van je gekopieerd heb!?quote:Op zondag 11 september 2005 21:54 schreef Renmaestro het volgende:
Held! Ik had krom gelegen als er daadwerkelijk was gebeld en het station zou zijn ontruimd, maar helaas. Voor herhaling vatbaar, maar dan wel met een tikkend iets erin.
quote:Op zondag 11 september 2005 21:46 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Meer ben je niet.....
*zoekt naar emailadres van politie haaglanden*
*wat leuk...meldmisdaad anoniem.nl*
Heb jij een snellere manier voor me dan ?quote:Op zondag 11 september 2005 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Heel anoniem hoor als je het op Fok verteld
Is your mother proud of you?quote:Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Heb jij een snellere manier voor me dan ?
Verrek! Ben ik toch nog 'deel' van de operatie.quote:Op zondag 11 september 2005 21:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Is het jou opgevallen dat ik een zin van je, die je hier ergens ooit heb neergezet, ik dacht in het 6-sep debat- topic, dat ik die direct van je gekopieerd heb!?
Naar de brief!
Zijn de bananen krom?quote:Op zondag 11 september 2005 21:59 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Heb jij een snellere manier voor me dan ?
behoorlijk..ik bescherm dit land tegen onkruid zoals jou...en jou moeder tjsaa....quote:
Zeggen de 3 letters NSB jou iets? En, wat lul je, met je boete.quote:Op zondag 11 september 2005 22:08 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
behoorlijk..ik bescherm dit land tegen onkruid zoals jou...en jou moeder tjsaa....
jou moeder moet over een tijd dubbele diensten i.p.v. alleen s'nachts ook overdag dinesten om die boete van je aftebalen......
Kijk je ziet het alweer, de politie heeft danny onder druk gezet en die heeft nu het password van Jett vrijgegeven om via haar account jou adres te weten te komen.quote:Op zondag 11 september 2005 22:05 schreef Jett het volgende:
yildiz welke wijk woon je in Den Haag? straks word me hele wijk afgezet
DAT IS EEN LEUGEN EEN LEUGEN ZEG IK JEEEEquote:Op zondag 11 september 2005 22:11 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Kijk je ziet het alweer, de politie heeft danny onder druk gezet en die heeft nu het password van Jett vrijgegeven om via haar account jou adres te weten te komen.
niet happen hoor Y!
quote:Op zondag 11 september 2005 22:11 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zeggen de 3 letters NSB jou iets? En, wat lul je, met je boete.
13 of 14? Laatste reactie op jou overigens. Hier besteed ik geen aandacht meer aan.
Pfff en nog aggresief ookquote:Op zondag 11 september 2005 22:15 schreef Jett het volgende:
[..]
DAT IS EEN LEUGEN EEN LEUGEN ZEG IK JEEEE
Minder ben jij wel, grote jongen zeg.quote:Op zondag 11 september 2005 21:46 schreef NotoriousJw het volgende:
Meer ben je niet.....
*zoekt naar emailadres van politie haaglanden*
*wat leuk...meldmisdaad anoniem.nl*
leg uitquote:Op zondag 11 september 2005 22:47 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Minder ben jij wel, grote jongen zeg.
Uitleg lijkt me niet zinvol aangezien je waarschijnlijk toch te sterk overtuigd bent dat je gelijk hebt. Maar ik vraag me wel af of je vroeger op school ook altijd het braafste jongetje van de klas wat dat alles meteen "aan meester zou vertellen".quote:
ach wat maakt het jullie nou uit? Jullie hebben jullie lol gehad voor vandaag en nu komt er nog een lolletje bovenop dat meneer opgepakt word of een boete krijgtquote:Op zondag 11 september 2005 23:02 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Uitleg lijkt me niet zinvol aangezien je waarschijnlijk toch te sterk overtuigd bent dat je gelijk hebt. Maar ik vraag me wel af of je vroeger op school ook altijd het braafste jongetje van de klas wat dat alles meteen "aan meester zou vertellen".
Niet dat het veel uitmaakt, er is geen ontruiming of wat dan ook geweest, dus je hebt zojuist hooguit wat kostbare tijd van de politie verspild.
Ik sta er volledig achter net zoals de TS, ook anoniemquote:Op zondag 11 september 2005 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom anoniem gemeld?Sta je er zeker toch niet helemaal achter
Mis, ik gooi gewoon mijn gegevens hier neer omdat ik er wel vanuit gaat dat niemand er mee gaat fucken.quote:Op zondag 11 september 2005 23:20 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Ik sta er volledig achter net zoals de TS, ook anoniem
Nou, poe hey, ha-ha. Wat heb jij toch een profijt nu, en wat is de wereld een stúk veiliger geworden. Be-dankt.quote:Op zondag 11 september 2005 23:19 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
ach wat maakt het jullie nou uit? Jullie hebben jullie lol gehad voor vandaag en nu komt er nog een lolletje bovenop dat meneer opgepakt word of een boete krijgt![]()
VET KOEL toch?
ahahahha, nou een groot fantasie heb je wel, al je posts gelezen te hebben.quote:Op zondag 11 september 2005 18:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dan is die beller schuldig, hij creeërt namelijk de angst. Ik niet. Ik creeër een verloren tas.
Anders kan ik op elke willekeurige dag schiphol wel gaan bellen, dat er ergens in een verloren tas een bom zit.
Ik vind je echt erg dom. Je vindt jezelf wel een held dat je dit hebt willen doen he? Ik vind je triest.quote:Op zondag 11 september 2005 22:11 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zeggen de 3 letters NSB jou iets? En, wat lul je, met je boete.
13 of 14? Laatste reactie op jou overigens. Hier besteed ik geen aandacht meer aan.
Je zou toch niet meer op hem reageren?quote:Op zondag 11 september 2005 23:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mis, ik gooi gewoon mijn gegevens hier neer omdat ik er wel vanuit gaat dat niemand er mee gaat fucken.
Toen kwam jij.
Mag ik dan ook even je voor- en achternaam, geboortedatum, woonplaats, foto, e.d.?
Ik vind het tamelijk zwak, dat je mij loopt te verraden, terwijl je zelf zo anoniem mogelijk wil blijven.
Heel erg zwak.
[..]
Nou, poe hey, ha-ha. Wat heb jij toch een profijt nu, en wat is de wereld een stúk veiliger geworden. Be-dankt.
Ja haha erg leukquote:Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef SnowBite het volgende:
Meld iemand dit topic nou nog op http://www.meldmisdaadanoniem.nl/ ?
De reden dat fokkers dit topic boeiend vinden, is omdat je eventueel het nieuws hiermee kan halen.
Helaas was er geen paniek en ook geen nieuws, dus nu wil ik eigenlijk wel dit in het nieuws zien:
"Nep-terrorist krijgt 3 maanden cel + TBS"
het is op Schiphol verboden om bagage onbeheerd achter te laten. En ik mdenk nog steeds dat hetgeen jij gedaan hebt strafbaar is.quote:Op zondag 11 september 2005 18:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hihi, wat ben jij een sukkel.quote:Op zondag 11 september 2005 23:19 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
ach wat maakt het jullie nou uit? Jullie hebben jullie lol gehad voor vandaag en nu komt er nog een lolletje bovenop dat meneer opgepakt word of een boete krijgt![]()
VET KOEL toch?
Doet de politie tenminste iets nuttigs, wordt tijd dat zulk soort dingen vaker gebeurenquote:Op maandag 12 september 2005 08:11 schreef Ori het volgende:
Als er wel iets gebeurd zou zijn, had ik dit topic echt doorgestuurd naar de politie.
Beetje expres proberen paniek te veroorzaken en een dure politieactie willen uitlokken, echt belachelijk
Eens, en dan maak ik Utrecht CS onveiligquote:Op maandag 12 september 2005 10:04 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Doet de politie tenminste iets nuttigs, wordt tijd dat zulk soort dingen vaker gebeuren![]()
Misschien nog maar zo'n actie organiseren
Heb jij een link, bron, telefoonnummer? Mail dat, en ik bel wel even, of ik mee wil werkenquote:Op maandag 12 september 2005 12:08 schreef Wolk het volgende:
Hoi Rick,
Editie NL maakt vandaag ook een item over de alertheid op stations.
Wil jij aan dat item meewerken? Dan kun je hen mailen editienl@rtl4.nl
Hoi, ik had je al gemaild met een nummer erbij. Klopt je hotmail-adres nog?quote:Op maandag 12 september 2005 13:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Heb jij een link, bron, telefoonnummer? Mail dat, en ik bel wel even, of ik mee wil werken
Jep, nu 2 email's ontvangen van 4 in het land, beiden als afzender Stefan + achternaam.quote:Op maandag 12 september 2005 13:40 schreef Wolk het volgende:
[..]
Hoi, ik had je al gemaild met een nummer erbij. Klopt je hotmail-adres nog?
Ik stuur de mail nog eens..
Klopt! Ik hoor het wel vanmiddag!quote:Op maandag 12 september 2005 13:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Jep, nu 2 email's ontvangen van 4 in het land, beiden als afzender Stefan + achternaam.
Ik zal eind van de middag terugbellen, ik ben nu even bezig op school. Student hé?
Dit was mijn pauze, u hoort nog van me. Overigens bedankt voor de interesse.
Met vriendelijke groet,
Rick
Volgens zijn emails die ik krijg werkt ie bij de redactie van 4 in het land, maar zij collega's van Editie NL hebben interesse. (eventueel)quote:Op maandag 12 september 2005 14:15 schreef tonks het volgende:
Wolk is kei beroemd
Opzettelijk handelen met de kennis dat het kon leiden tot grote verstoring van de openbare orde. Daar hebben ze vast wel iets voor.quote:Op zondag 11 september 2005 20:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik ook, dan ben ik benieuwd op wat.
1: er zaten geen schadelijke middelen in de tas
2: er is geen chaos ontstaan
3: er is niks schokkends gebeurd
4: het stond al tijden openbaar
Kunnen ze dan mij in een cel gooien met minister Donner? Tegenwoordig is het 2 personen op 1 cel, en je gaat mij niet vertellen dat grove schending van de mensenrechten niet onderdoet voor het lichtelijk (mogelijk) verstoren van de openbare orde.quote:Op maandag 12 september 2005 14:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Opzettelijk handelen met de kennis dat het kon leiden tot grote verstoring van de openbare orde. Daar hebben ze vast wel iets voor.
Ik denk dat dat niet zal gaan. Het is inderdaad zo dat er niets is gebeurd, dus waarschijnlijk doet men niets, als men al wat kan doen, maar mocht men toch afzettingen hebben geplaatst (zie Utrecht CS), dan had het zeker nog wel een staartje gekregen.quote:Op maandag 12 september 2005 14:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Kunnen ze dan mij in een cel gooien met minister Donner? Tegenwoordig is het 2 personen op 1 cel, en je gaat mij niet vertellen dat grove schending van de mensenrechten niet onderdoet voor het lichtelijk (mogelijk) verstoren van de openbare orde.
Had je zin om Donner te anaaliseren ?quote:Op maandag 12 september 2005 14:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Kunnen ze dan mij in een cel gooien met minister Donner?
Ik zat eigenlijk meer te denken aan een prive-stand-up-comedyquote:Op maandag 12 september 2005 14:37 schreef SeLang het volgende:
[..]
Had je zin om Donner te anaaliseren ?
Editie NL is al om 18.10 uur op RTL4 hè, bel je straks -anders is het misschien te laatquote:Op maandag 12 september 2005 14:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Volgens zijn emails die ik krijg werkt ie bij de redactie van 4 in het land, maar zij collega's van Editie NL hebben interesse. (eventueel)
Gaat dit dan toch nog een media-staartje krijgen? Ik denk dat het dan niet geheel onverstandig is om even een juridisch persoontje in te schakelen.
Schuld van amerika...quote:Op maandag 12 september 2005 14:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Opzettelijk handelen met de kennis dat het kon leiden tot grote verstoring van de openbare orde. Daar hebben ze vast wel iets voor.
kan het met geen mogelijkheid naar morgen, evt?quote:Op maandag 12 september 2005 14:40 schreef Wolk het volgende:
[..]
Editie NL is al om 18.10 uur op RTL4 hè, bel je straks -anders is het misschien te laat
Tuurlijk......quote:Op maandag 12 september 2005 07:10 schreef MeneerMuis het volgende:
Yildiz heeft gewoon de ballen er wat aan te doen, en hij heeft gewoon gelijk
De rest van de paupers die het er niet mee eens zijn, zijn van die angstneuroten
rond 16.00 ben ik door Editie NL (RTL 4, 18.10) opgenomen.quote:Op maandag 12 september 2005 17:02 schreef S-Two het volgende:
Lijkt me mooi als het toch nog in de media komt
Nee in de ochtendquote:Op maandag 12 september 2005 17:40 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik kijk ook
offtopic: tonks bezorg jij nou kranten in de nacht?
Laten we met z'n allen editie NL mailen.quote:Op maandag 12 september 2005 18:20 schreef tonks het volgende:
diet presentator jat het idee!
Ik heb m gelijk uitgezetquote:Op maandag 12 september 2005 18:27 schreef Lu_uK het volgende:
He dat wat ze nu uitzenden word ik heel boos over! ze quoten lange frans en baas b nog fout ook
Oeh.quote:
Zal ik jouw idee eens jatten?quote:Op maandag 12 september 2005 18:34 schreef tonks het volgende:
Beter als die lelijke poncho
Best milde reactie nog...quote:Op maandag 12 september 2005 18:35 schreef Yildiz het volgende:
Die gast heeft gewoon mijn idee exáct gejat.
Zelfde station, zelfde principe. Best flauw an sich.
Aan de andere kant, een rugtas, schoenen, en broekspijpen zijn niet zo interessant voor Ron Brandsteder volk, het kan natuurlijk niet te politiek geladen worden... Het is geen Netwerk ofzo.
Maar t flauwe vind ik nog wel, dat ie gewoon exáct mijn idee jatte.
Och.
Maar dan was de politieke lading eruit.quote:Op maandag 12 september 2005 18:25 schreef Lu_uK het volgende:
hij jat het nog slecht ook. Daar gaat het idee met je brief en de ballonnen. Maargoed, zo had je het natuurlijk ook kunnen doen. Je kan je tas ergens achter laten en dan later terug komen en gewoon zeggen dat je je ta vergeten bent. Dat is verder niet moeilijk.
die gast in beeld, die heeft mij geinterviewd...quote:Op maandag 12 september 2005 18:40 schreef nixxx het volgende:
wat slecht van die gast zeg
quote:Op maandag 12 september 2005 18:41 schreef tonks het volgende:
Dit zet gewoon aan tot echte aanslagen
Tas achterlaten bij de rtl studioquote:Op maandag 12 september 2005 18:41 schreef tonks het volgende:
Dit zet gewoon aan tot echte aanslagen
Woluuukquote:Op maandag 12 september 2005 18:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Maar dan was de politieke lading eruit.
En dát wou ik er nou net inhebben.
quote:Op maandag 12 september 2005 19:00 schreef Yildiz het volgende:
En Toeps is ook ineens bezet, ze jatten alles van me!![]()
Eigenlijk toch wel geniaal dat Yildiz, die graag geilt op publiciteit zo te kakken wordt gezetquote:Op maandag 12 september 2005 18:22 schreef 0 het volgende:
Geweldig.![]()
Niks geen yildiz op editie NL, alleen het idee gejat.
Sinds wanneer geil ik op publiciteit? Ze nemen toch met mij contact op?quote:Op maandag 12 september 2005 19:41 schreef Falco het volgende:
[..]
Eigenlijk toch wel geniaal dat Yildiz, die graag geilt op publiciteit zo te kakken wordt gezet!
Ik vind deze hele actie een beetje overkomen als "Joh kijk mij eens even een politiek statement maken en iedereen moet het horen ook." Maar ondertussen ben je wel te bang om met je kop zichtbaar op TV te zijn.quote:Op maandag 12 september 2005 19:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Sinds wanneer geil ik op publiciteit? Ze nemen toch met mij contact op?
Of had jij ineens heel braaf gezegd, nee, ik doe niet aan intervieuws
Alleen bij iets van SBS-boredcasting of Talpa had ik nee gezegd...
Nou, die gozer zette ook 2x een tas neer, om te kijken wat er zou gebeuren.quote:Op maandag 12 september 2005 19:48 schreef SpeedyGJ het volgende:Wie heeft Yildiz idee gejat
![]()
Ik heb net terug gelezen, en snap het nog niet echt helemaal.
Ben ook helemaal vergeten te kijkenkomt het nog in het late editie.nl?
Hey, ik ben geen SnowBite of NotoriousJw hoor,quote:Op maandag 12 september 2005 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Yildiz, ga je nu ook anoniem melden dat RTL-mensen zomaar een tas hebben achter gelaten?
Staat nog niet onlinequote:Op maandag 12 september 2005 19:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Trouwens, voor de mensen die het hebben gemist:
Klik hier
Had t dan zelf gedaan ofzo, lul.quote:Op maandag 12 september 2005 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
goh, wat een ludieke spruitjeslucht actie van burgelijke ongehoorzaamheid
Mag je van mij zeggen. Maar beetje vreemd dat die vriendin het nieuwe systeem in Nederland vreemd vindt aangezien ze in de VS nog veeel verdr gaan...quote:Op maandag 12 september 2005 20:12 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hey, ik ben geen SnowBite of NotoriousJw hoor,.
Ik sprak trouwens net n reisvriendin uit LA over mijn actie, die dacht eerst, aahh gek! Toen zei ik dat ik pas ontslagen was, vroeg ze of dat gebeurd was omdat ik hun "security" testte.
Maar toen zij ik wat Donner allemaal van plan was, en ze zei gelijk, "thats crazy! its like Big Brother or something" En toen vond ze het dus volkomen terecht.
Vooral vanwege die mobieltjes traceren, dat internetverkeer mogelijk opslaan, en de plicht (wellicht) van huisartsen, om ziektes van patienten door te geven aan verzekeringen.
Wij zijn er misschien half aan gewend, maar in het land wat als leider fungeerd in de "war on terror", is dit echt onmogelijk.
Oh, en ze is 23, en makelaar, vrouwelijk. Heet dat makelaarster?
Of mag ik dit nu ook al niet meer zeggen, zo van: "verkapt-zie-mij-reisvriendinnen-in-LA-hebben-ofzo"
denk niet dat hij dat zou doen aangezien zijn postquote:
Nee, natuurlijk is het daar ook niet vrolijk, maar daar gaan ze bijvoorbeeld weer niet doen aan internetverkeersgegevensopslag, continu ID bij je, etc.quote:Op maandag 12 september 2005 21:06 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Mag je van mij zeggen. Maar beetje vreemd dat die vriendin het nieuwe systeem in Nederland vreemd vindt aangezien ze in de VS nog veeel verdr gaan...![]()
Ik ben ook tegen de aantasting van Privacy. In de krant stond een aantl maanden geleden wat je theoretisch kan gebeuren als onschuldige. Daar wordt je niet vrolijk van. Ik vind alleen jouw actie daar echt niet een goed protest op en vind dat je eigenlijk net zo stom bezig bent als die nieuwe wetten.
Dus als RTL het doet is het leuk, maar als Yildiz het doet, is hij een kneus?quote:Op maandag 12 september 2005 21:09 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
denk niet dat hij dat zou doen aangezien zijn post. Ben het met hem eens en heb het nog niet gezien maar als RTL net zoiets heeft, ja dan zou ik het erg goede humor van ze vinden.
![]()
Ik vind de actie niet leuk. Ik vind het humor dat ze Yildiz idee hebben gejat.quote:Op maandag 12 september 2005 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus als RTL het doet is het leuk, maar als Yildiz het doet, is hij een kneus?
hier is je verwijsbrief
Wow, ik zou gelijk op je stemmen als je minister wordt.quote:Op maandag 12 september 2005 22:09 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vind de actie niet leuk. Ik vind het humor dat ze Yildiz idee hebben gejat.
haah en je reactie met een verwijsbriefje....ohh meneer moet gelijk zo reageren. Dat jij niet helder kan nadenken en anderen wel... Maar ik kan wel in discussie gaan, maar heb nu wel door dat met de meeste in dit topic niet echt een normale discussie gevoerd kan worden.
Nerd [PUNT]quote:Op maandag 12 september 2005 22:09 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vind de actie niet leuk. Ik vind het humor dat ze Yildiz idee hebben gejat.
haah en je reactie met een verwijsbriefje....ohh meneer moet gelijk zo reageren. Dat jij niet helder kan nadenken en anderen wel... Maar ik kan wel in discussie gaan, maar heb nu wel door dat met de meeste in dit topic niet echt een normale discussie gevoerd kan worden.
Hey sorry hoor. Maar ik wou in eerste in stantie gewoon een discussie waarom je het die actie doet. Ik ben niet de enige die een vraag erover stelt en het niet met de actie eens is. Op deze vragenw ordt gelijk agressief gereageerd en niet echt genuanceerd, nu hoeft dat ook niet altijd maar is in dit geval wel handig. Ik reageer daar weer op. Dus om mij nu alleen de schuld te geven dat de topic verkloot is...quote:Op maandag 12 september 2005 22:34 schreef Yildiz het volgende:
Modjes, vervroegd slotje graag. Het is verkloot nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |