Zal trouwens nu, voor altijd en eeuwig, mijn reputatie geschaadt hebben? Kan ik nu nergens meer aan de bak? Ben ik té crimineel voor wat dan ook?quote:ATTENTIE
Beste vinder van deze tas,
Als u deze tas heeft geopend, kunnen er 2 situaties aan de hand zijn.
1: Normaal
U heeft de tas naar gevonden voorwerpen gebracht, en op de desbetreffende balie doet u even de tas open om te kijken naar de inhoud. Bedankt, u kunt de tas hier, bij gevonden voorwerpen achterlaten.
U zou eigenlijk een prijs moeten verdienen. Bedankt.
2: Angstneurotisch
U dacht dat er een bom in zat, terwijl er de laatste jaren geen aanslag gepleegd is in de westerse wereld door een tas met explosieven achter te laten. Toch heeft u ervoor gekozen dat dit binnen de mogelijkheden viel. Gefeliciteerd, u bent officieel angstneurotisch, of, u bent in dienst van angstneuroten.
Nu we dan toch in gesprek zijn, kunnen we dan de volgende dingen ook afschaffen?De immer-nodeloze ID-kaart-toonplicht De traceringsgegevens van alle mobieltjes afschaffen De algemene DNA-databank, met de gegevens, gekoppeld aan de namen van elke Nederlander, wegdoen? De (aankomende) plicht van huisartsen om de ziektes van de patiënt specifiek door te geven aan de verzekering, afschaffen Om nog maar niet te spreken van de opslag van internetverkeersgegevens, afschaffen.
Waarom? Omdat u of uw opdrachtgever ons normale Nederlanders zo bij voorbaat al verdacht houdt. Onder andere ik, en ik spreek niet alleen voor mezelf, vind het niet prettig, om te weten dat alles van je opgeslagen wordt, alsof je bij voorbaat al verdacht ben.
Net als met de identificatieplicht zou de bewaarplicht enkel de burger treffen in plaats van de terrorist. Nu maar nog hopen dat deze maatregels er niet door komen.
Hierin ben ik niet de enige. Zo geeft deze minister een goed argument:
"DEN HAAG Minister Pechtold vindt dat
Nederland te paniekerig omgaat met
terreurdreiging.In een interview met
Trouw maakt hij zich vooral zorgen over
de grondrechten."Die hebben we door de
eeuwen heen per centimeter bevochten,
maar nu geven we ze per meter weg".
Pechtold wil het gevaar van terreur
niet bagatelliseren,maar waarschuwt
voor het beperken van de vrijheden van
burgers.Ook vindt hij dat de islam en
terrorisme vaak ten onrechte in één
adem worden genoemd."
Doe de groetjes, aan uw bazen en ministers,
met vriendelijke groet,
een mens
tering...en nu?quote:Op zondag 11 september 2005 17:43 schreef Yildiz het volgende:
Hier de foto's
Sfeerfoto 1:
[afbeelding]
Sfeefoto 2:
[afbeelding]
Toch nog druk in Den Haag:
[afbeelding]
Voorbereiding 1:
[afbeelding]
Voorbereiding 2:
[afbeelding]
Nu met brief, met het dichtritsen klapte een ballon, ik schrok me rot.
Dit was btw bij de vuilste straat van NL, bij de Amsterdamse Veerkade / Stille Veerkade
Overzicht en route:
Den Haag Centraal, ingang:
[afbeelding]
Overzicht van boven, plus de route van beveiliging
overzicht 1:
[afbeelding]
Route en plaats:
[afbeelding]
Bewijs 1:
[afbeelding]
En bewijs 2:
[afbeelding]
Dat klopt, en terecht overigens.quote:Op zondag 11 september 2005 17:46 schreef Casparovvv het volgende:
Jij bent zo fucking zwaar de lul als iemand panisch reageerd en de politie+brandweer+EOD inschakeld
De tas staat nog geen 10 meter van de beveiliging in Den Haag Centraal Station.quote:Op zondag 11 september 2005 17:48 schreef SilverBullet het volgende:
Goede, oplettende beveiliging ook![]()
Gelukkig staat het ook geen 2 weken in mijn signature, en gelukkig liepen hier al niet 2 topics over, al dagen terug gestartquote:Op zondag 11 september 2005 17:46 schreef Casparovvv het volgende:
Jij bent zo fucking zwaar de lul als iemand panisch reageerd en de politie+brandweer+EOD inschakeld
Dat ze hier meelezen is bekend
quote:Op zondag 11 september 2005 17:56 schreef Yildiz het volgende:
Ik wil hiermee dus ook even aantonen dat bijvoorbeeld dataopslag niet werkt.
Ik heb hem zojuist in de 2e post neergezet, onderin, als 'quote'.quote:Op zondag 11 september 2005 17:58 schreef Jett het volgende:
geef is link naar de brief dan
waar staat je tas?quote:Op zondag 11 september 2005 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb geen foto's gemaakt
* hoopt wel het nieuws te halen
Wat was er dan in Madrid aan de hand?quote:U dacht dat er een bom in zat, terwijl er de laatste jaren geen aanslag gepleegd is in de westerse wereld door een tas met explosieven achter te laten
Goedequote:Op zondag 11 september 2005 18:05 schreef Paales het volgende:
Hoe laat heb je de tas precies neer gezet?
Die waren, bij mijn weten, niet loslopend, maar in de nabijheid van de drager, of niet? Naja, anders, boeje, punt is duidelijk.quote:Op zondag 11 september 2005 18:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wat was er dan in Madrid aan de hand?
Oh ja! Dat waren koffers
Sittard gemeentehuis !quote:Op zondag 11 september 2005 18:03 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
waar staat je tas?
Kunnen we kijken of je t nieuws haalt
Madrid was volgens mij geen zelfmoord maar afstandsbedieningquote:Op zondag 11 september 2005 18:05 schreef Yildiz het volgende:
Die waren, bij mijn weten, niet loslopend, maar in de nabijheid van de drager, of niet? Naja, anders, boeje, punt is duidelijk.
Oh? Kut, ja, ik kan nu niet meer terugfietsen en de handel verbeterenquote:Op zondag 11 september 2005 18:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Madrid was volgens mij geen zelfmoord maar afstandsbediening
So? Ik wou het schrijven, klaar.quote:Op zondag 11 september 2005 18:10 schreef Monidique het volgende:
U dacht dat er een bom in zat, terwijl er de laatste jaren geen aanslag gepleegd is in de westerse wereld door een tas met explosieven achter te laten. Toch heeft u ervoor gekozen dat dit binnen de mogelijkheden viel. Gefeliciteerd, u bent officieel angstneurotisch, of, u bent in dienst van angstneuroten.
Dit is natuurlijk een behoorlijk onzinnig stukje.
Allah had mij opgedragen om dat te schrijvenquote:
Dat heb ik ook in mijn achterhoofd.quote:Op zondag 11 september 2005 18:13 schreef SeLang het volgende:
Ik ga toch voor het scenario dat een zwerver of een marokkaan er met die tas vandoor gaat
Neen, dan lijkt het van buiten al op een bom, dat is in het geheel niet mijn bedoeling.quote:Op zondag 11 september 2005 18:19 schreef Realzm het volgende:
Heb je er geen tikkend klokje in geplaatst?
Als ze daar vandaag pas mee beginnen, dan heb ik toch niet zo'n hoge pet op van die gasten hoor... Ik post het verdulle al 2 weken 10 dagen geleden, het staat in mijn sig.quote:Op zondag 11 september 2005 18:19 schreef sannydude het volgende:
Whehe goed gedaan![]()
de aivd loopt je ip-adres te checken
als er iemand de politie belt en ze gaan dit onderzoeken, centraal afsluiten etc. Ben je wel flink de zak, dan heb je geen poot om op te staan met 'ik post het al 2 weken lang'quote:Op zondag 11 september 2005 18:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als ze daar vandaag pas mee beginnen, dan heb ik toch niet zo'n hoge pet op van die gasten hoor... Ik post het verdulle al 2 weken geleden, het staat in mijn sig.
50 posts per dag (express veel)
Is dus zomaar 1000x op internet. En dat valt ze niet op? Oh boy.
Dan is die beller schuldig, hij creeërt namelijk de angst. Ik niet. Ik creeër een verloren tas.quote:Op zondag 11 september 2005 18:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
als er iemand de politie belt en ze gaan dit onderzoeken, centraal afsluiten etc. Ben je wel flink de zak, dan heb je geen poot om op te staan met 'ik post het al 2 weken lang'
quote:Op zondag 11 september 2005 18:22 schreef the_legend_killer het volgende:
dalijk ontploft er in die tas een ballon
Iedereen van schrik weg rennen
Met het doel om dit te veroorzakenquote:Op zondag 11 september 2005 18:26 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dan is die beller schuldig, hij creeërt namelijk de angst. Ik niet. Ik creeër een verloren tas.
Anders kan ik op elke willekeurige dag schiphol wel gaan bellen, dat er ergens in een verloren tas een bom zit.
U slaat de plank volledig mis, hopen dat heren en dames de politici u hierin niet volgen.quote:Op zondag 11 september 2005 18:31 schreef Sidekick het volgende:
Nu nog poederbrieven sturen naar gemeenteraadsleden, en zelfmoord komt opeens heel erg dichtbij.
Laat hem maarquote:
Mijnheer voelt zich te goed en/of te slim?quote:Op zondag 11 september 2005 18:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Laat hem maarhij komt er zelf wel achter
Ik ben niet goed.quote:Op zondag 11 september 2005 18:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mijnheer voelt zich te goed en/of te slim?
Een paar hebben er ook gemailedquote:Op zondag 11 september 2005 18:36 schreef Lu_uK het volgende:
Ik ben erg benieuw naar de afloop, het zou wel leuk zijn als je het nieuws haalt. Hoeveel mensen hebben een tas neer gezet? Ik las er 3(?).
Goed plan, dan kunnen ze gelijk naast de post "gevonden voorwerpen" een politiepost plaatsen.quote:Op zondag 11 september 2005 18:37 schreef Razor21 het volgende:
Weet je wat dit gaat kosten als ze erachter komen en dit op jou willen verhalen![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat dit het grote nieuws haalt. Hoewel, de laaste tijd heb je alleen maar zulk nieuws. Maar als ze de brief lezen stoppen ze het in de doofpot. Als ze het station ontruimen heb je wel een probleem denk ik. Zulke grappen kunnen ze niet zo waarderen. Maar je had het beter in het spisuur kunnen doen, morge ochtend ofzo. Dan zijn er meer mensen. Maar dat denk ik dan he.quote:Op zondag 11 september 2005 18:38 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Een paar hebben er ook gemailedDie bijvoorbeeld geen account hadden.
Ze doen maar, ik verplicht ze tot niets, anders ben ik ineens de leider ofzo.
Ik doe het gewoon, en iedereen is verder vrij om te doen wat ie wil.
Ik weet trouwens niet of en wanneer dit in het nieuws komt, jij?
Vanavond maar kijken danquote:Op zondag 11 september 2005 18:39 schreef XiChico het volgende:
Mischien komt het in Hart van Nederland.
Wat is er mis met poederbrieven? Had er een brief bijgedaan in de trant van:quote:Op zondag 11 september 2005 18:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
U slaat de plank volledig mis, hopen dat heren en dames de politici u hierin niet volgen.
quote:Op zondag 11 september 2005 18:42 schreef Lu_uK het volgende:
Fok! heeft wel vaker het nieuws gehaald toch, met protest acties. Pas nog tegen die baby in Big Brother. Toen was het op RTL boulevart.
Doe even normaal vent, en lees eerst het topic wat in mijn sig staatquote:Op zondag 11 september 2005 18:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat is er mis met poederbrieven? Had er een brief bijgedaan in de trant van:
"U dacht dat er antrax in zat, terwijl er de laatste jaren geen aanslag gepleegd is in Nederland door een poederbrief. Toch heeft u ervoor gekozen dat dit binnen de mogelijkheden viel. Gefeliciteerd, u bent officieel angstneurotisch, of, u bent in dienst van angstneuroten."
Zelfde idee, en darnaast was het vooral een verwijzing naar Mineo.
ik ookquote:Op zondag 11 september 2005 18:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]echt?
![]()
Damn dan heb ik dat gemist![]()
Ik heb het gezien, dus genoeg bewijsquote:Op zondag 11 september 2005 18:47 schreef sannydude het volgende:
[..]
ik ook
iemand een link met bewijs?
FOK! in de media (deel 2)quote:Op zondag 11 september 2005 18:47 schreef sannydude het volgende:
[..]
ik ook
Ik mail niks.quote:Op zondag 11 september 2005 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
misshcien moet je het nieuws even een handje helpen door ze te mailen
tip@hartvan.nl was het toch?
ze zeggen dat iets inde geest van: ''Op internt circuleert het bericht dat...''quote:Op zondag 11 september 2005 18:47 schreef sannydude het volgende:
[..]
ik ook
JasperE, daar is de kont tasquote:Op zondag 11 september 2005 18:54 schreef JasperE het volgende:
[..]
ze zeggen dat iets inde geest van: ''Op internt circuleert het bericht dat...''
quote:Op zondag 11 september 2005 18:57 schreef Jett het volgende:
ik wil best naar centraal om te gaan kijken of die tas er nog ligt hoor
Van mij mag jequote:
kan geen foto´s maken, telefoon met camera is gejatquote:Op zondag 11 september 2005 19:00 schreef Kos het volgende:
[..]
Ja en maak foto's...
Maar hoe laat is dat ding daar neergezet dan?
oki ff buskaart zoekenquote:Op zondag 11 september 2005 19:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Van mij mag je
Als je gewoon 1 keer langsloopt, en er ligt niks, en er zijn niet meer dan 3 agenten aanwezig, is er echt niks aan de hand
Er stonden gister 2 politieagenten, 3 van n beveilingsburea, en 4 van de HTM.
Vandaag veel minder... had ik zo het idee. Geen politie gezien. Maakt verder niet uit.
quote:Op zondag 11 september 2005 19:01 schreef Jett het volgende:
[..]
oki ff buskaart zoekenen dan ga ik wel ff kijken
16.04 om precies te zijnquote:Op zondag 11 september 2005 19:00 schreef Kos het volgende:
[..]
Ja en maak foto's...
Maar hoe laat is dat ding daar neergezet dan?
quote:Op zondag 11 september 2005 19:09 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
straks heeft Yildiz er echt een bom in gestopt![]()
Keihard gillen 'Aaaah een tas/bom!' !quote:Op zondag 11 september 2005 19:01 schreef Jett het volgende:
marrrr als die tas er nog ligt? wattan?
Ik kliktequote:Op zondag 11 september 2005 19:22 schreef Razor21 het volgende:
http://www.nu.nl/news/590131/10/Den_Haas_CS_ontruimd.html
OMG OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pauperjongquote:Op zondag 11 september 2005 19:22 schreef Razor21 het volgende:
OMG OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Link is aangepast kloptquote:Op zondag 11 september 2005 19:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik klikte! Maar de link klopt niet, phew!
Wie ontruimt er nu een knaagdierquote:Op zondag 11 september 2005 19:22 schreef Razor21 het volgende:
OMG OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG OMG!!!quote:Op zondag 11 september 2005 19:22 schreef Razor21 het volgende:
OMG OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 19:22 schreef Razor21 het volgende:
OMG OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het wachten is op Jettquote:Op zondag 11 september 2005 19:41 schreef S-Two het volgende:
Als ik het zo merk is er nog niets van bekend bij de media
Jettquote:
= Jett, mediaquote:
Jammer? Ik heb niet zoveel te verbergen hoor, behalve mijn privacy, zoals je ziet kan je uit het email adres in mijn profiel die naam al halen,...quote:Op zondag 11 september 2005 19:23 schreef Billy_Mack het volgende:
jammer dat wij meteen je naam kunnen zien als auteur van brief.doc
Inderdaad ..quote:Op zondag 11 september 2005 18:15 schreef steve2003 het volgende:
eigenlijk moet er f f iemand belle dat er een verdacht pakketje staat...
Bedankt voor de update. Benieuwd wie em nu heeft.quote:Op zondag 11 september 2005 19:56 schreef Jett het volgende:
nope hij lag er niet meer
hij lag toch bij die patading? het was fuckin druk daarquote:Op zondag 11 september 2005 19:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Bedankt voor de update. Benieuwd wie em nu heeft.
Jup, daar lag die ja, Smullers heet dat.quote:Op zondag 11 september 2005 19:59 schreef Jett het volgende:
[..]
hij lag toch bij die patading? het was fuckin druk daar
toen heb ik maar een kipcorn bestelden nog even rondgekeken
nee aan een zwerver gegeven.quote:
gevonden voorwerpen zeker.quote:Op zondag 11 september 2005 19:56 schreef Jett het volgende:
nope hij lag er niet meer
Zeg, mijn vriend heeft hier in de hoek bij smullers vanmiddag een sporttas achter gelaten, ik zou 'm rond deze tijd komen ophalen maar nu istie wegquote:Op zondag 11 september 2005 20:04 schreef Jett het volgende:
ja maar ik kan moeilijk gaan naar de infodesk, zeg heeft u een tas gevonden met waterballonnen derin en 1 of andere brief?
ja was maar een grapje hoor no hard feelings
trouwens, toch niet aan die enorme vetrol die altijd bij de hoofdingang staat met zn straatkrant? Met die rode wangen...quote:
neuj die vond ik eng.quote:Op zondag 11 september 2005 20:09 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
trouwens, toch niet aan die enorme vetrol die altijd bij de hoofdingang staat met zn straatkrant? Met die rode wangen...
nee joh, ze hebben toch al een verdachte tas gevonden? mission accomplished, kom we gaan naar huisquote:Op zondag 11 september 2005 20:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Jup, daar lag die ja, Smullers heet dat.
Volgens Jett waren ook geen bewakers meer, althans, niet opgevallen.
Dat is toch vrij vreemd te noemen.
gelukkigquote:
Yil-wie?quote:Op zondag 11 september 2005 20:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Zie hier op de live webcam wat er met de achtergelaten tassen van Yilmaz gebeurd![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
quote:Op zondag 11 september 2005 20:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Zie hier op de live webcam wat er met de achtergelaten tassen van Yilmaz gebeurd![]()
![]()
Ik ook, dan ben ik benieuwd op wat.quote:Op zondag 11 september 2005 20:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Het is nu wachten tot Yildiz gearresteerd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |