chocoladequote:Op zondag 11 september 2005 02:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
bodypaint.....
euhm, nee... ook geen chocolade rommel... dan was ik wel in een ander continent geboren.......
jij vast wel he...
de energiebedrijven ( vanwege de gasrekeningquote:Op zondag 11 september 2005 02:54 schreef wonderer het volgende:
Waar zou je de duivel eigenlijk tegen verdedigen?
Heheh. De hel is koud hoorquote:Op zondag 11 september 2005 02:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
de energiebedrijven ( vanwege de gasrekening)
saddam moet met zijn gore poten van de duivel afblijven! hij maakt hem aan het huilen en gebruikt hem! douthpark moviequote:Op zondag 11 september 2005 03:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de hel is toch juist erg hot met Satan en Sadam Houssein en en ... Kenny
K'dans hel, van ijs. Warmte=liefde enzo, weet je.quote:Op zondag 11 september 2005 03:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de hel is toch juist erg hot met Satan en Sadam Houssein en en ... Kenny
juist dat bedoel ik, Sadam wil alleen maar sex met Satan en geen liefde!!quote:Op zondag 11 september 2005 03:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
saddam moet met zijn gore poten van de duivel afblijven! hij maakt hem aan het huilen en gebruikt hem! douthpark movie
Mijn accu gaat nog een uurtje mee, dan ga ik ookquote:
is onweer dan nog steeds niet vertrokken bij jouw?quote:Op zondag 11 september 2005 03:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn accu gaat nog een uurtje mee, dan ga ik ook
Slaap lekker, Peet
Nou, misschien nu...quote:Op zondag 11 september 2005 03:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is onweer dan nog steeds niet vertrokken bij jouw?
ben je daar nu weer, of nog steedsquote:
jah papaquote:Op zondag 11 september 2005 03:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben je daar nu weer, of nog steeds
ennu ik was dus nog op zoek een een gave smiley maar kan die nu niet vinden, dus die houdt je nog te goed van me
ennu nu echt oogjes dicht gaan doen hoor!!
die gaat iets beleven waar ook donder en bliksem aan te pas gaat komen ??quote:Op zondag 11 september 2005 03:45 schreef wonderer het volgende:
Dell Inspiron 6000
Ik wou nog wat met Arthur doen maar dat schiet ook niet op zo
tis toch nog lang geen wintertijd, de klok wordt over ruim 1 maand pas verzet hoorquote:Op zondag 11 september 2005 03:45 schreef wonderer het volgende:
Hee, da's cool, nu heb ik nog 47 minuten.
Neu, hij krijgt op zijn donder omdat ie een slecht rapport heeft.quote:Op zondag 11 september 2005 03:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die gaat iets beleven waar ook donder en bliksem aan te pas gaat komen ??![]()
Arthur is 32??quote:Op zondag 11 september 2005 03:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neu, hij krijgt op zijn donder omdat ie een slecht rapport heeft.
Mag ik vragen wanneer jij erachter kwam dat je homo bent? Je bent maar vijf jaar ouder dan hij, misschien kan ik wat met je ervaringen
42.. van '63. De verhalen spelen in de jaren 70/80 (nu dan, later wordt het... eh... laterquote:Op zondag 11 september 2005 03:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Arthur is 32??
van wat ik had gelezen had ik het idee gekregen dat hij veel jonger was
goeie vraag?quote:Op zondag 11 september 2005 03:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neu, hij krijgt op zijn donder omdat ie een slecht rapport heeft.
Mag ik vragen wanneer jij erachter kwam dat je homo bent? Je bent maar vijf jaar ouder dan hij, misschien kan ik wat met je ervaringen
okay kan het nog wel een spannende draai geven door te melden dat ik mijn HBO opleiding in Dronten gedaan heb en dat daar toendertijd nog een "internaat" bij wasquote:Op zondag 11 september 2005 03:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
42.. van '63. De verhalen spelen in de jaren 70/80 (nu dan, later wordt het... eh... later)
Maar ja, aangezien ik dus die tijd niet bewust heb meegemaakt en al helemaal niet vanuit het oogpunt van een homo in de kast, moet ik het met ooggetuigenverslagen doen
juist ja, ze waren er wel, maar dan vooral toch stereotypisch, maar nooit bij jezelf het gevoel hebben/zien dat dit ook voor jouw opgaatquote:Op zondag 11 september 2005 04:03 schreef wonderer het volgende:
Ik heb steeds het gevoel dat het ongeloofwaardig is dat Arthur het op zijn 14e al weet... zeker in die tijd. Hoewel, je zit dan wel vlak na de sexuele revolutie, al hebben zijn ouders daar niet echt aan meegedaan...
Waarom moet ik het mezelf nou weer zo moeilijk maken
Hoewel, weten en weten is twee denk ik. Zoals jij aangeeft waren er wel hints, maar je legde de link niet. Als je met je neus ineens op de feiten gedrukt wordt, is het misschien sneller duidelijk. Ik bedoel, neem een duidelijk openlijk homoseksueel als Pim Fortuyn, die werd het door zijn vriendin op zijn 22e verteld. Als het in jouw belevingswereld niet bestaat, kom je er gewoon niet op.
Tijd om homo's te introduceren in Arthurs belevingswereld...
zo wal er een leerar die erg de nadruk legde op het feit dat hij christelijk was, ook practiserendquote:Op zondag 11 september 2005 04:03 schreef wonderer het volgende:
Ik heb steeds het gevoel dat het ongeloofwaardig is dat Arthur het op zijn 14e al weet... zeker in die tijd. Hoewel, je zit dan wel vlak na de sexuele revolutie, al hebben zijn ouders daar niet echt aan meegedaan...
Waarom moet ik het mezelf nou weer zo moeilijk maken
Hoewel, weten en weten is twee denk ik. Zoals jij aangeeft waren er wel hints, maar je legde de link niet. Als je met je neus ineens op de feiten gedrukt wordt, is het misschien sneller duidelijk. Ik bedoel, neem een duidelijk openlijk homoseksueel als Pim Fortuyn, die werd het door zijn vriendin op zijn 22e verteld. Als het in jouw belevingswereld niet bestaat, kom je er gewoon niet op.
Tijd om homo's te introduceren in Arthurs belevingswereld...
ja maar toen was er nog helemaal een verschil van dag en nacht tussen mensen uit de stad, en de pattelandersquote:Op zondag 11 september 2005 04:09 schreef wonderer het volgende:
Toch vreemd, als je leest dat er voor de oorlog een redelijk bloeiende homoscene was in Nederland, inclusief belangenorganisaties en uitgaves enzo. En films, zelfs, in de bioscoop.
Tijd om het plastic van de homo encyclopedie te scheuren.
Dat lijkt me pas echt lastig. En dan niet eens met een goeie reden, weet je wel, maar gewoon geloof (dat voor die man ongetwijfeld reden genoeg is, maarom een 2000 jaar oud boek je leefwijze te laten dicteren...). Moeilijk hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 04:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo wal er een leerar die erg de nadruk legde op het feit dat hij christelijk was, ook practiserend
maar daarnaast was hij dus ook homofiel, maar niet homosexueel.
dus wel van mannen mogen houden maar dan niet practiseren
Akela ik doe mijn bestquote:Op zondag 11 september 2005 04:10 schreef wonderer het volgende:
En nee, ik hang hier niet alleen maar rond om jullie uit te horenMaar het is wel handig als jullie me leuke anecdotes vertellen
Yeah... nou weet ik niet of Assen zo'n wereldstad was in 1975...quote:Op zondag 11 september 2005 04:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar toen was er nog helemaal een verschil van dag en nacht tussen mensen uit de stad, en de pattelanders
zo hebben mijn ouders pas vlak voor hun trouwen in 67 van mijnheer pastoor gehoord over het bestaan van voorbehoudsmiddelen.
die dingen drongen gewoon niet door op het platteland, die mensen leefden daar in hun eigen geisoleerde wereld, en bovendien was de sociale controle daar wel zo sterk dat ook niemand uit de band dufte te springen, want dan werd je verstoten en tot schande van de parochie gemaakt
Oh god... Bas van Toor noemt me ook al Akela Wonderer. *drastisch gedrag verander*quote:
euh ja, dan dan vooral van die lastige leerlingen tegenover je hebben die zulk gedrag al direct proberen de kop in te drukken.quote:Op zondag 11 september 2005 04:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat lijkt me pas echt lastig. En dan niet eens met een goeie reden, weet je wel, maar gewoon geloof (dat voor die man ongetwijfeld reden genoeg is, maarom een 2000 jaar oud boek je leefwijze te laten dicteren...). Moeilijk hoor.
oei, ik hetzelfde als Bas van Toorquote:Op zondag 11 september 2005 04:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh god... Bas van Toor noemt me ook al Akela Wonderer. *drastisch gedrag verander*
Maar het KON dus wel... "openlijk" homosexuelen voor de klas en weet ik het... Ja, jezus, 1980 was het stenen tijdperk niet natuurlijk. De film Spetters geeft ook wel een indruk.quote:Op zondag 11 september 2005 04:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
euh ja, dan dan vooral van die lastige leerlingen tegenover je hebben die zulk gedrag al direct proberen de kop in te drukken.
Zo gaf deze man presentatie technieken, en moesten we op een gegeven moment vanuit de coulisen opkomen en dan een toespraak houden.
ik kwam dus verkeerd op, en die leraar, zei da's fout en nam me mee terug om die opkomst te verbeteren. Maar wel dus dat ik op dat moment het gordijn mee nam, want ik wou toch niet dat heel de klas mij zag verdwijnen met die leraar achter het gordijn..........
En op de middelbare school was het nog erger.
Daar was een leraar homo en ja als je dan een hele klas vol jongens 16 tot 20 tegenover je hebt zitten dan kan dat wel eens stimulerend werken ja, dus hij stond soms met z'n kruis tegen de lessenaar aan de schuren.
toen hebben ze daar eens de veger van het schoolbord op leeg gemaakt zodat die man toen een hele witte streep op z'n broek had
diezelfde man kreeg op de laatste schooldag net als andere leraren ook een afscheidskado
en daar waar de leraar grasland een pol gras kreeg, en Juffrouw Bloem een pak meel voor d'r melige lessen moest hij natuurlijk weer een handtas krijgen met een opgeblasen condoom en een halve pastic handschoen eruit want je in 1985 was AIDS net in opkomst.
ja hoor geen probleem na de nodige onzin gisteravond en vannacht schiet het nu wel de diepte in, vindt je ook nietquote:Op zondag 11 september 2005 04:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar het KON dus wel... "openlijk" homosexuelen voor de klas en weet ik het... Ja, jezus, 1980 was het stenen tijdperk niet natuurlijk. De film Spetters geeft ook wel een indruk.
Ik dacht trouwens dat aids al in 1981 of zo bekend was, maar dat was alleen in de VS? Ik meen me te herinneren dat het eerste nederlandse slachtoffer uit 1982 of 83 komt? (<-hardop denken)
Ik ga er eens een nachtje over slapen. Mag ik je toevoegen aan MSN?
Leuk toch? Mensen die alleen maar onzin spuien zijn sowieso weinig interessant. Leuk voor een tijdje maar daarna erg vermoeiend.quote:Op zondag 11 september 2005 04:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja hoor geen probleem
na de nodige onzin gisteravond en vannacht schijt het nu wel de diepte in, vindt je ook niet![]()
Ik ben blond, maar ik kan wel IETS!quote:Op zondag 11 september 2005 04:40 schreef Stroekie het volgende:
heel goed
*meld*quote:Op zondag 11 september 2005 04:48 schreef Stroekie het volgende:
nou dan laten we hier nu het topic onbeheerd achter en mogen onze waarde viende de kroegtijgers hier de draad weer oppakken want ook ik ga slapen![]()
hij zit op kamers in U. Das vanuit hier precies een uur met de auto (als er geen files zijn). Zijn ouderlijk huis is in W, en das een half uur vanuit hier.quote:Op zondag 11 september 2005 13:14 schreef TehRockstar het volgende:
Yay. Hoe ver woont hij eigenlijk van je af?
Had jij geen bedrijfsuitje/weekend/gebeuren/dinges?quote:Op zondag 11 september 2005 13:26 schreef Great_Expectations het volgende:
*slaperig rondwaggel*
Drinken op rekening van iemand anders is ook leuk.quote:Op zondag 11 september 2005 13:27 schreef Vlarp het volgende:![]()
Waarom is drinken op de avond zelf zo leuk/fijn
Yep.quote:Op zondag 11 september 2005 13:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Had jij geen bedrijfsuitje/weekend/gebeuren/dinges?
Ah, is dat even boffenquote:Op zondag 11 september 2005 13:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Yep.. Daar ben ik inmiddels veilig van teruggekeerd om dat het [google]B4ll0nv4r3n[/google] niet door ging in verband met het slechte weer.
.
Ja, hoe doe ik dat toch iedere keer hè.quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 13:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Drinken op rekening van iemand anders is ook leuk..
Hah! Maar onze fanfare, is m'n paps lid van, is al een aantal keer nummer 1 geworden van Nederland.. puh.. !quote:Op zondag 11 september 2005 13:51 schreef beaverhausen het volgende:
Het is weer zondag in limboland hoor. Achterlijke kutfanfares..
Eetsequote:Op zondag 11 september 2005 13:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar dat is het wel
zeker voor arme studenten
ik ben taart eten
Zolang ie maar niet langs mijn raampje loopt vind ik het prima.quote:Op zondag 11 september 2005 13:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hah! Maar onze fanfare, is m'n paps lid van, is al een aantal keer nummer 1 geworden van Nederland.. puh.. !
Hier geen last van..quote:Op zondag 11 september 2005 13:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet langs mijn raampje loopt vind ik het prima.
Ah, het is Dag van de Blaasmuziek kom ik net achter. Welke triangeljosti verzint zoiets?!.
En ze blijven maar komen ook..
Wel opletten hè, Gluurdertje is geen collega.quote:Op zondag 11 september 2005 13:43 schreef beaverhausen het volgende:
Eigenlijk best wel jammer dat het niet door ging. Anders had je leuk in zo'n mandje gezeten samen met Gluurdertje.
Je was toch dronken?quote:Op zondag 11 september 2005 14:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik word net aangesproken op gay.nl of ik het gisterenavond gezellig vond..
WAT moet ik gezellig gevonden hebben drol, ik ken je niet eens!!
Yay, dan heb je een stalker!quote:Op zondag 11 september 2005 14:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet zo dronken dat ik stukken mis in m'n herinneringen
Hee! Ik mag daar waarschijnlijk niet eensch naar binnen!quote:
Nee, geen kleuters inderdaadquote:Op zondag 11 september 2005 14:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hee! Ik mag daar waarschijnlijk niet eensch naar binnen!
Ja weet ik veel. Ik hou het allemaal niet zo bij wat er gebeurt op dat Grote Kantoor.quote:Op zondag 11 september 2005 14:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wel opletten hè, Gluurdertje is geen collega..
Of ze moeten een ballenbak hebben.quote:
hoe heet ie ook alweer?quote:Op zondag 11 september 2005 14:32 schreef creno het volgende:
de nieuwe van armand van helden is lekkerrrrrr
hejje hem ook.quote:
uhh iets met when the lights go down ofzoquote:
Hey popquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 14:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hey pop
Nog geschoffeld in de voortuin gisteravond?
De streams lopen weerquote:
dusssquote:Op zondag 11 september 2005 14:38 schreef creno het volgende:
[..]
uhh iets metwhen the lights go down ofzo
alweer?!quote:Op zondag 11 september 2005 14:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De streams lopen weer.
Wil je even je batterijen verwisselen?!
XMN8R zender sjekken, XMN8R zender sjekken !quote:Op zondag 11 september 2005 14:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De streams lopen weer.
Wil je even je batterijen verwisselen?!
Dan doe ik daar alvast even het dimlicht aanquote:Op zondag 11 september 2005 14:41 schreef beaverhausen het volgende:
alweer?!.
Ik duik wel even de dagboekkamer in.
De dagboekkamer komt niet op de streamsquote:Op zondag 11 september 2005 14:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dan doe ik daar alvast even het dimlicht aan.
Creno naar de dagboekkamer creno naar de dagboekkamer!quote:Op zondag 11 september 2005 14:41 schreef creno het volgende:
[..]
XMN8R zender sjekken, XMN8R zender sjekken !
Dat denk jij!, net als het toilet zekerquote:Op zondag 11 september 2005 14:44 schreef beaverhausen het volgende:
De dagboekkamer komt niet op de streams.
quote:Op zondag 11 september 2005 14:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat denk jij!, net als het toilet zeker.
Tot volgende week...quote:Op zondag 11 september 2005 14:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga de rest van de maand niet meer stappen..
Creno van de Tonnekreek zit daar al, samen met een psych... dus doe maar vertellen doenquote:Op zondag 11 september 2005 14:45 schreef beaverhausen het volgende:
Creno naar de dagboekkamer creno naar de dagboekkamer!
Dank u...quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 14:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Creno van de Tonnekreek zit daar al, samen met een psych... dus doe maar vertellen doen.
Anders maken we bekend wiens liefdesbaby je draagt!
Daar ben je al, rememberquote:
quote:
Hi..quote:
ow ja.. kut.quote:
Ik heb ook honger, maar als ik iets eet, kots ik het meteen weer uit icm met bloed.quote:Op zondag 11 september 2005 14:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hi..
MSN doet t niet, ik voel me nog steeds kut...iedereen is weg hier en kheb honger
Ik twijfel...quote:Op zondag 11 september 2005 14:50 schreef TehRockstar het volgende:
Nog 30 euro nodig voor een K750i
Telefoon is nuttiger, Londen kan je altijd nog heen...quote:Op zondag 11 september 2005 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik twijfel...
nieuwe (prepaid) fone...[de oude is zo goed als dood]
of London...
Ik heb de D750i (T-Mobile versie van K750i)quote:Op zondag 11 september 2005 14:50 schreef TehRockstar het volgende:
Nog 30 euro nodig voor een K750i
Creno zender checken, creno zender checken!quote:
Zou ik een telefoon kopen.. tenminste... weet niet hoe verslaafd je aan je mobieltje bent?quote:Op zondag 11 september 2005 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik twijfel...
nieuwe (prepaid) fone...[de oude is zo goed als dood]
of London...
Da's wel zo...quote:Op zondag 11 september 2005 14:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Telefoon is nuttiger, Londen kan je altijd nog heen...
quote:Op zondag 11 september 2005 15:01 schreef Vlarp het volgende:
*stroom van het bief-huis haal*
Samen met dat stationjongentje?quote:Op zondag 11 september 2005 15:03 schreef creno het volgende:
ik wil trouwens dat er een gay-BB komt ! en ik wil erin !!!
Oi!quote:Op zondag 11 september 2005 15:01 schreef Vlarp het volgende:
*stroom van het bief-huis haal*
tjaa, dat zou leuk zijn, maar dat haalt wel het idee achter BB dan weer weg dat het onbekenden moeten zijn van elkaar, maar dat gaat al best moeilijk als je alleen gay's pakt...quote:
Mja, net als dat herken de homo ook al niet leuk meer is..quote:Op zondag 11 september 2005 15:05 schreef creno het volgende:
[..]
tjaa, dat zou leuk zijn, maar dat haalt wel het idee achter BB dan weer weg dat het onbekenden moeten zijn van elkaar, maar dat gaat al best moeilijk als je alleen gay's pakt...
quote:Op zondag 11 september 2005 15:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Ik ga denk zodirect de stad in..en DEZE telefoon halen...
Kun je dan niet beter meteen een echte Sony Ericsson kopen, in plaats van zo'n imitatie ding?quote:Op zondag 11 september 2005 15:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Ik ga denk zodirect de stad in..en DEZE telefoon halen...
deze is 100¤...dat is ook mn budget wat k nu heb...quote:Op zondag 11 september 2005 15:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]NEE!!
Haal dan de Motorola V3 of de Sony Ericsson k750i
Dat is een motorola.quote:Op zondag 11 september 2005 15:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter meteen een echte Sony Ericsson kopen, in plaats van zo'n imitatie ding?.
Ik dacht ook dat 't een SE was!!quote:Op zondag 11 september 2005 15:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter meteen een echte Sony Ericsson kopen, in plaats van zo'n imitatie ding?.
quote:Op zondag 11 september 2005 15:07 schreef Cybart het volgende:
goh...... Pubers zijn lastig door hersenstoring
Kan via infrarood of bluetooth.. maar dan kun je vaak alleen je telefoonboek overzettenquote:Op zondag 11 september 2005 15:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zoek voor mij dan ff een SE prepraid rond de 100¤![]()
Ik ga anders om 15.45 de stad in om deze te halen..hij is namelijk ook van T-Mobile..wat ik toch wel een fijne provider vind ..
(nu alleen nog iets vinden om mn telefoongeheugen over te zetten...of kunnen ze dat daar?)
Al gedaanquote:Op zondag 11 september 2005 15:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Kijk anders eerst even op http://www.mobile-review.com/news.php?language=en voor je een mobieltje aanschaft. Goeie recensies, waarbij ze ook aangeven of bepaalde modellen kampen met fabrieksfouten doordat iets overhaast op de markt is gebracht of dat het eigenlijk gewoon een oud telefoon is qua soft- en hardware maar dan alleen met een nieuw plastic vormpje eromheen..
http://beta.belcompany.nl/frmCombinatie.aspx?toestel=100101&Merk=12quote:Op zondag 11 september 2005 15:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zoek voor mij dan ff een SE prepraid rond de 100¤![]()
Ik ga anders om 15.45 de stad in om deze te halen..hij is namelijk ook van T-Mobile..wat ik toch wel een fijne provider vind ..
(nu alleen nog iets vinden om mn telefoongeheugen over te zetten...of kunnen ze dat daar?)
Okeequote:Op zondag 11 september 2005 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Al gedaan
En voor wat ik zoek...is t het perfecte dingetje
Hmmz... Dus ze zijn lastig omdat ze geen emoties in het gezicht van volwassenen kunnen herkennen? Dat geldt ook voor hier op Fok! (je ziet immers geen gezichten) wat meteen verklaart waarom er zo veel Fok!ers zich als irritante kutpubers gedragen.quote:Op zondag 11 september 2005 15:07 schreef Cybart het volgende:
goh...... Pubers zijn lastig door hersenstoring
Dat kon bij http://www.robeco.nl/quote:Op zondag 11 september 2005 15:25 schreef creno het volgende:
bestaat er een site waar je je foto kan uploaden en waar ze hem dan kunnen verouderen, zodat je weer hoe je er uit zou kunnen zien op je 50e???
advocaat van de duivel, afkomstig van het principe dat in een rechtsstaat iedereen recht heeft op een eerlijk proces. En iedereen heeft recht op een advocaat die hem verdedigd. Zelfs de duivel, en iemand zal dus altijd de advocaat van de duivel moeten zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 02:54 schreef wonderer het volgende:
Waar zou je de duivel eigenlijk tegen verdedigen?
Ik dacht dat de uitdrukking Devil's advocate sloeg op mensen die in een discussie het standpunt kiezen dat lijnrecht tegenover hun eigenlijke ideeen stond.quote:Op zondag 11 september 2005 16:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
advocaat van de duivel, afkomstig van het principe dat in een rechtsstaat iedereen recht heeft op een eerlijk proces. En iedereen heeft recht op een advocaat die hem verdedigd. Zelfs de duivel, en iemand zal dus altijd de advocaat van de duivel moeten zijn.
Typisch windows, half engels en half nederlandsquote:
Da's een teken dat je eigenlijk een andere moet kopen!quote:Op zondag 11 september 2005 17:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tja... zo loop je 6 winkels af incl een T MOBILE store...
en hebben ze m nergens..staat een etalage vol dummies bij de TMobile..maar issie uitverkocht en weten ze niet of ze nieuwe krijgen
ik ook ik ook ik ookquote:Op zondag 11 september 2005 17:38 schreef beaverhausen het volgende:]
Ik willut, ik willut, ik willut!!
Ik mis iets... wat is dat wapen?quote:Op zondag 11 september 2005 17:38 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik willut, ik willut, ik willut!!
Hogwartsquote:Op zondag 11 september 2005 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik mis iets... wat is dat wapen?
Oh, duh! Ik ben nog niet helemaal wakker geloof ikquote:
Ik ook nie hoorquote:Op zondag 11 september 2005 17:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, duh! Ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik
quote:Op zondag 11 september 2005 18:17 schreef creno het volgende:
Bief zit intussen te hikken in een hoekje en SAJ komt op hem af gelopen met een enorme paal tussen zijn benen. De camera zoemnt in en BB ziet dat SAJ een fles wijn overhandigt aan bief !
"saj dagboekkamer" klinkt het door het huis en iedereen valt stil, want dit is de eerste keer dat SAJ naar de dagboekkamer word geroepen
Er klinkt een knal van een dichtgesmeten deur en de bewoners gaan weer door met watze aan het doen zijn.
Marky-mark heeft besloten een douche te nemen en terwijl hij zich inzeept staan wonderer en rocky er verwondert bij te kijken hoe hij dat doet en stappen er daarna bij.
sssssst! dat zijn kug en beav!quote:Op zondag 11 september 2005 18:23 schreef keizerpinguin het volgende:
wie ligt daar weer zielig te janken? is het rocky?
nee het zijn beav en kug !quote:Op zondag 11 september 2005 18:23 schreef keizerpinguin het volgende:
wie ligt daar weer zielig te janken? is het rocky?
quote:Op zondag 11 september 2005 18:27 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee.... heeft kug dan eindelijk een keer sex?
![]()
..om daarna bestegen te worden door een hitsig marky-markquote:Op zondag 11 september 2005 18:26 schreef creno het volgende:
[..]
nee het zijn beav en kug !
op stream3 is net te zien hoe Rocky botweg uit de douche word geduwt door marky-mark. Met een harde smak valt ie op de grond...
..gelukkig komt semisane om het hoekje kijken en neemt wiz mee naar de slaapkamerquote:Op zondag 11 september 2005 18:28 schreef XMN8R het volgende:
Wizard kijkt beteuterd, hij heeft gemerkt dat Kug en Beav weg zijn... En waarom is hij er niet bij lijkt hij zich af te vragen... zou dit de wraak van Kug zijn?!
Na bruut genomen te zijn door Samisane marky markquote:Op zondag 11 september 2005 18:26 schreef creno het volgende:
[..]
nee het zijn beav en kug !
op stream3 is net te zien hoe Rocky botweg uit de douche word geduwt door marky-mark. Met een harde smak valt ie op de grond...
Jij bent geen homo.quote:Op zondag 11 september 2005 18:32 schreef Vlarp het volgende:
Rocky.. je snapt het niet
Trouwens.. waar ben ik?
Semisane? Waar is marky-mark gebleven.quote:Op zondag 11 september 2005 18:32 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Na bruut genomen te zijn door Samisane
krabbelt rocky weer overeind en loopt jankend richting dagboekkamer....om zijn beklag te doen
hij wil naar huis
Big-brother wil er niks van weten en laat de deur op slot!
Rocky word hysterisch en dat leverd kijk cijfers op!
Kp en Ang3l worden lyrisch door Rocky en vallen om van het lachen!![]()
goed lezenquote:Op zondag 11 september 2005 18:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Semisane? Waar is marky-mark gebleven.
quote:Op zondag 11 september 2005 18:34 schreef creno het volgende:
waxxer en jerruh zitten nog steeds in het bubbelbad en vlarp komt aangelopen met een kratje bier in zijn handen en springt erbij. Hij heeft het bier geruild tegen 3 gebruikte onderbroeken die hij uit de wasmand heeft gestolen.
*troost*quote:Op zondag 11 september 2005 18:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nouKUT HEAUMEAU!!! [afbeelding]
je mag niet schrijven in het BB huis.......quote:Op zondag 11 september 2005 18:41 schreef XMN8R het volgende:
Op stream twee is nu te zien hoe GE stiekum zit te fluisteren met Nuvole. GE zit iets te krabbelen op een stukje papier. Het is niet goed te verstaan waar ze het over hebben, maar ze kijken soms stiekum naar Angel en Keizerpinguin. Zijn ze jaloers?
Ahhhww.. sorryquote:Op zondag 11 september 2005 18:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nouKUT HEAUMEAU!!! [afbeelding]
Het spijt mequote:Op zondag 11 september 2005 18:48 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[afbeelding] volgende keer nadenken wat je zegt!![]()
Ik weet niet of ik dan al uit het [homo]huis ben.quote:Op zondag 11 september 2005 18:50 schreef keizerpinguin het volgende:
- Vanaf oktober iedere 1e zondag van de maand "Glamour" voor iedereen die houdt van een Gay way of life....... Resident DJ Jowan zal bijgestaan worden door oa DJ's Roog, Marcella, Quinten de Rosario, Benjamin Bates en Benny Rodrigues
Timmah hoopt stiekem dat het zijn wiskundemeneer is.quote:Op zondag 11 september 2005 18:51 schreef XMN8R het volgende:
Yvonne kondigt aan dat er een extra bewoner het huis in zal komen en dat dit een bekende zal zijn van één van de huidige bewoners.
Blubberzwijn hoopt dat het niet zijn ex is, maar van Beav mag Knut wel komen. Vlarp heeft gelijk een heel rijtje namen paraat. Jerruh en Waxxer kijken jaloers naar elkaar en WAik slaat een schietgebedje.
quote:Op zondag 11 september 2005 18:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dan al uit het [homo]huis ben..
Mn Wiskundemeneer?quote:Op zondag 11 september 2005 18:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Timmah hoopt stiekem dat het zijn wiskundemeneer is.
Ik ben anders haske populair bij het publiek heurquote:Op zondag 11 september 2005 18:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[afbeelding] stemmen we je er wel uit....
Och jee. Gaan ze;t weer proberen?quote:Op zondag 11 september 2005 18:50 schreef keizerpinguin het volgende:
DANSSALON
zondag 2 oktober
22.00 - 03.00 uur
Line up:
DJ JOWAN vs. DJ ROOG
Iedere 1e zondag van de maand staat in het teken van Glamour.
Voor iedereen die houdt van een Gay Way of Life....... hebben we verschillende gast DJ's uitgenodigd om samen met Resident DJ Jowan. In Oktober bijt niemand minder dan DJ ROOG de spits af. Verder zullen oa DJ's als marcella, Quinten de Rosario, Benjamin Bates en Benny Rodrigues hem volgen.
Dress 2 impress.........
Doe maar rustig doen... we weten nog niet wie de nieuwe bewoner is.quote:
Sorry, buk jij maarquote:Op zondag 11 september 2005 18:53 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dat word krom staan [afbeelding]
Zal je zien dat het straks een kip of een geit is ofzo..quote:Op zondag 11 september 2005 18:59 schreef XMN8R het volgende:
Iedereen is zenuwachtig, want iedereen hoopt dat het een leuke vent is, maar big brother kennende kan het ook een valse zet zijn van Yvonne.
Sunjammer maakt van de gelegenheid gebruik om KP te troosten. Hij slaat zijn armen om KP heen en wrijft hem over zijn schouder, en over zijn rug, en over zijn billen. Hij kust KP zachtjes en drukt hun lichamen tegen elkaar.quote:Op zondag 11 september 2005 18:57 schreef creno het volgende:
"KP, dagboekkamer" word er geroepen... keizerpinguin verdwijnt en komt na een half uur pas terug uit de dagboekkamer.
Huilend valt hij in de armen van Sunjammer en verteld: "ik mocht geen nominatie-afspraken maken met beav, en nu ben ik zowiezo genomineerd"
Zie je wel dat ik fan(s?) heb?!quote:Op zondag 11 september 2005 19:01 schreef Remix het volgende:
* Remix haalt zijn SMoeS-toestel alvast tevoorschijn voor de stemronde
'k steun je wel hoor beav
quote:Op zondag 11 september 2005 19:01 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
VLARP..... [afbeelding]
OMFG!! je spuit me zo vol dat het er van boven uit komt!! [afbeelding]
quote:Op zondag 11 september 2005 19:01 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
VLARP..... [afbeelding]
OMFG!! je spuit me zo vol dat het er van boven uit komt!! [afbeelding]
*Beav vraagt zich af over wie wonderer het in godsnaam heeft*quote:Op zondag 11 september 2005 19:02 schreef wonderer het volgende:
Yvonne regelt stiekem Ciska Dresselhuys...
quote:Op zondag 11 september 2005 19:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Sunjammer maakt van de gelegenheid gebruik om KP te troosten. Hij slaat zijn armen om KP heen en wrijft hem over zijn schouder, en over zijn rug, en over zijn billen. Hij kust KP zachtjes en drukt hun lichamen tegen elkaar.
KP stopt met huilen en begint weer te glimlachen. Ze kijken om zich heen, lopen langs de mand van XMN8R en verdwijnen naar de badkamer.
Arm Ang3ltjequote:Op zondag 11 september 2005 19:02 schreef Ang3l het volgende:
You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
I've kissed your lips and held your head.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.
Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.
............
Iedere dag wordt het definitiever.
*aai*quote:Op zondag 11 september 2005 19:02 schreef Ang3l het volgende:
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
I've kissed your lips and held your head.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.
Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.
............
Ja sorry. Kan de hele dag al niks anders dan janken. Heb hem vanavond ook maar alleen naar een feest laten gaan. En dan komt die kut James Blunt voorbij met Goodbye My Lover en dan krijs ik alles bijmekaar. En gister bij Brigitte Kaandorp begon het toepasselijk met een nr over haar ex-man "Laat me los" en zat ik daar ook al te janken. Lijkt wel of ik niks anders meer kan. EN het velt zo zo ZO ontzettend stom en nichterig en zo dramatisch en aanstellerig en zo zo ZO belachelijk!!!!!quote:
Goh ja, laten we Pup in 't huis douwenquote:Op zondag 11 september 2005 19:05 schreef beaverhausen het volgende:
Ze hebben toch niet gezegd dat de nieuwe bewoner een ex is he? Toch? Toch?.
*nog onrustiger wiebel*
quote:Op zondag 11 september 2005 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goh ja, laten we Pup in 't huis douwen
Sterkte Ang3l. Ene, wat mensen van je reacties vinden boeit niet. Jij reageert op jouw manier!quote:Op zondag 11 september 2005 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry. Kan de hele dag al niks anders dan janken. Heb hem vanavond ook maar alleen naar een feest laten gaan. En dan komt die kut James Blunt voorbij met Goodbye My Lover en dan krijs ik alles bijmekaar. En gister bij Brigitte Kaandorp begon het toepasselijk met een nr over haar ex-man "Laat me los" en zat ik daar ook al te janken. Lijkt wel of ik niks anders meer kan. EN het velt zo zo ZO ontzettend stom en nichterig en zo dramatisch en aanstellerig en zo zo ZO belachelijk!!!!!
Jean-Antoine!quote:Op zondag 11 september 2005 19:05 schreef beaverhausen het volgende:
Ze hebben toch niet gezegd dat de nieuwe bewoner een ex is he? Toch? Toch?.
*nog onrustiger wiebel*
quote:Op zondag 11 september 2005 19:02 schreef Ang3l het volgende:
bla bla ect ect
Waarom weet XMN8R het wel?quote:Op zondag 11 september 2005 19:06 schreef creno het volgende:
Heel de groep troost ang3l ! Zelfs KP en sunjammer zijn uit de badkamer gekomen.
Alle bewoners vragen zich ook nog steeds af wie nou die nieuwe bewoner kan zijn, alleen XMN8R (en BB natuurlijk) weet het antwoord en dat zit in de zilveren [homo]-envelop die hij heeft.
Doe voorlopig maar even bepaalde muziek in de koelkast zetten.quote:Op zondag 11 september 2005 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry. Kan de hele dag al niks anders dan janken. Heb hem vanavond ook maar alleen naar een feest laten gaan. En dan komt die kut James Blunt voorbij met Goodbye My Lover en dan krijs ik alles bijmekaar. En gister bij Brigitte Kaandorp begon het toepasselijk met een nr over haar ex-man "Laat me los" en zat ik daar ook al te janken. Lijkt wel of ik niks anders meer kan. EN het velt zo zo ZO ontzettend stom en nichterig en zo dramatisch en aanstellerig en zo zo ZO belachelijk!!!!!
*zegt niks meer en kijkt alleen nog maarquote:Op zondag 11 september 2005 19:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Beav vraagt zich af over wie wonderer het in godsnaam heeft*
Ik verwijt je ook niks!quote:Op zondag 11 september 2005 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze konden niet kiezen uit die 50 exenquote:Op zondag 11 september 2005 19:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
nou ja, zolang het er maar geen van mij is..
Hoe was 't?quote:Op zondag 11 september 2005 19:09 schreef Jerruh het volgende:
ik zat nie in het bubbelbaaaad, ik was op Q-base!
ik kom pas in aflevering 10 in het huis eej.
als de nieuwe mona!
XMN8R is een beetje de Rob van dit huis krijg ik het idee.quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 19:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze konden niet kiezen uit die 50 exen
omdat hij de envelop in de dagboekkamer heeft gekregen, daar open gemaakt en het voorlopig stil moest houden, omdat het anders te veel onrust zou veroorzakenquote:
Met een telraampje gaat sneller hoorquote:Op zondag 11 september 2005 19:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
het waren er maar....euhm... *vingers tel*... 47!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |