quote:Op zondag 11 september 2005 15:01 schreef Vlarp het volgende:
*stroom van het bief-huis haal*
Samen met dat stationjongentje?quote:Op zondag 11 september 2005 15:03 schreef creno het volgende:
ik wil trouwens dat er een gay-BB komt ! en ik wil erin !!!
Oi!quote:Op zondag 11 september 2005 15:01 schreef Vlarp het volgende:
*stroom van het bief-huis haal*
tjaa, dat zou leuk zijn, maar dat haalt wel het idee achter BB dan weer weg dat het onbekenden moeten zijn van elkaar, maar dat gaat al best moeilijk als je alleen gay's pakt...quote:
Mja, net als dat herken de homo ook al niet leuk meer is..quote:Op zondag 11 september 2005 15:05 schreef creno het volgende:
[..]
tjaa, dat zou leuk zijn, maar dat haalt wel het idee achter BB dan weer weg dat het onbekenden moeten zijn van elkaar, maar dat gaat al best moeilijk als je alleen gay's pakt...
quote:Op zondag 11 september 2005 15:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Ik ga denk zodirect de stad in..en DEZE telefoon halen...
Kun je dan niet beter meteen een echte Sony Ericsson kopen, in plaats van zo'n imitatie ding?quote:Op zondag 11 september 2005 15:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Ik ga denk zodirect de stad in..en DEZE telefoon halen...
deze is 100¤...dat is ook mn budget wat k nu heb...quote:Op zondag 11 september 2005 15:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]NEE!!
Haal dan de Motorola V3 of de Sony Ericsson k750i
Dat is een motorola.quote:Op zondag 11 september 2005 15:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter meteen een echte Sony Ericsson kopen, in plaats van zo'n imitatie ding?.
Ik dacht ook dat 't een SE was!!quote:Op zondag 11 september 2005 15:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter meteen een echte Sony Ericsson kopen, in plaats van zo'n imitatie ding?.
quote:Op zondag 11 september 2005 15:07 schreef Cybart het volgende:
goh...... Pubers zijn lastig door hersenstoring
Kan via infrarood of bluetooth.. maar dan kun je vaak alleen je telefoonboek overzettenquote:Op zondag 11 september 2005 15:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zoek voor mij dan ff een SE prepraid rond de 100¤![]()
Ik ga anders om 15.45 de stad in om deze te halen..hij is namelijk ook van T-Mobile..wat ik toch wel een fijne provider vind ..
(nu alleen nog iets vinden om mn telefoongeheugen over te zetten...of kunnen ze dat daar?)
Al gedaanquote:Op zondag 11 september 2005 15:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Kijk anders eerst even op http://www.mobile-review.com/news.php?language=en voor je een mobieltje aanschaft. Goeie recensies, waarbij ze ook aangeven of bepaalde modellen kampen met fabrieksfouten doordat iets overhaast op de markt is gebracht of dat het eigenlijk gewoon een oud telefoon is qua soft- en hardware maar dan alleen met een nieuw plastic vormpje eromheen..
http://beta.belcompany.nl/frmCombinatie.aspx?toestel=100101&Merk=12quote:Op zondag 11 september 2005 15:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zoek voor mij dan ff een SE prepraid rond de 100¤![]()
Ik ga anders om 15.45 de stad in om deze te halen..hij is namelijk ook van T-Mobile..wat ik toch wel een fijne provider vind ..
(nu alleen nog iets vinden om mn telefoongeheugen over te zetten...of kunnen ze dat daar?)
Okeequote:Op zondag 11 september 2005 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Al gedaan
En voor wat ik zoek...is t het perfecte dingetje
Hmmz... Dus ze zijn lastig omdat ze geen emoties in het gezicht van volwassenen kunnen herkennen? Dat geldt ook voor hier op Fok! (je ziet immers geen gezichten) wat meteen verklaart waarom er zo veel Fok!ers zich als irritante kutpubers gedragen.quote:Op zondag 11 september 2005 15:07 schreef Cybart het volgende:
goh...... Pubers zijn lastig door hersenstoring
Dat kon bij http://www.robeco.nl/quote:Op zondag 11 september 2005 15:25 schreef creno het volgende:
bestaat er een site waar je je foto kan uploaden en waar ze hem dan kunnen verouderen, zodat je weer hoe je er uit zou kunnen zien op je 50e???
advocaat van de duivel, afkomstig van het principe dat in een rechtsstaat iedereen recht heeft op een eerlijk proces. En iedereen heeft recht op een advocaat die hem verdedigd. Zelfs de duivel, en iemand zal dus altijd de advocaat van de duivel moeten zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 02:54 schreef wonderer het volgende:
Waar zou je de duivel eigenlijk tegen verdedigen?
Ik dacht dat de uitdrukking Devil's advocate sloeg op mensen die in een discussie het standpunt kiezen dat lijnrecht tegenover hun eigenlijke ideeen stond.quote:Op zondag 11 september 2005 16:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
advocaat van de duivel, afkomstig van het principe dat in een rechtsstaat iedereen recht heeft op een eerlijk proces. En iedereen heeft recht op een advocaat die hem verdedigd. Zelfs de duivel, en iemand zal dus altijd de advocaat van de duivel moeten zijn.
Typisch windows, half engels en half nederlandsquote:
Da's een teken dat je eigenlijk een andere moet kopen!quote:Op zondag 11 september 2005 17:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tja... zo loop je 6 winkels af incl een T MOBILE store...
en hebben ze m nergens..staat een etalage vol dummies bij de TMobile..maar issie uitverkocht en weten ze niet of ze nieuwe krijgen
ik ook ik ook ik ookquote:Op zondag 11 september 2005 17:38 schreef beaverhausen het volgende:]
Ik willut, ik willut, ik willut!!
Ik mis iets... wat is dat wapen?quote:Op zondag 11 september 2005 17:38 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik willut, ik willut, ik willut!!
Hogwartsquote:Op zondag 11 september 2005 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik mis iets... wat is dat wapen?
Oh, duh! Ik ben nog niet helemaal wakker geloof ikquote:
Ik ook nie hoorquote:Op zondag 11 september 2005 17:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, duh! Ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |