Hee! Ik mag daar waarschijnlijk niet eensch naar binnen!quote:
Nee, geen kleuters inderdaadquote:Op zondag 11 september 2005 14:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hee! Ik mag daar waarschijnlijk niet eensch naar binnen!
Ja weet ik veel. Ik hou het allemaal niet zo bij wat er gebeurt op dat Grote Kantoor.quote:Op zondag 11 september 2005 14:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wel opletten hè, Gluurdertje is geen collega..
Of ze moeten een ballenbak hebben.quote:
hoe heet ie ook alweer?quote:Op zondag 11 september 2005 14:32 schreef creno het volgende:
de nieuwe van armand van helden is lekkerrrrrr
hejje hem ook.quote:
uhh iets met when the lights go down ofzoquote:
Hey popquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 14:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hey pop
Nog geschoffeld in de voortuin gisteravond?
De streams lopen weerquote:
dusssquote:Op zondag 11 september 2005 14:38 schreef creno het volgende:
[..]
uhh iets metwhen the lights go down ofzo
alweer?!quote:Op zondag 11 september 2005 14:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De streams lopen weer.
Wil je even je batterijen verwisselen?!
XMN8R zender sjekken, XMN8R zender sjekken !quote:Op zondag 11 september 2005 14:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De streams lopen weer.
Wil je even je batterijen verwisselen?!
Dan doe ik daar alvast even het dimlicht aanquote:Op zondag 11 september 2005 14:41 schreef beaverhausen het volgende:
alweer?!.
Ik duik wel even de dagboekkamer in.
De dagboekkamer komt niet op de streamsquote:Op zondag 11 september 2005 14:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dan doe ik daar alvast even het dimlicht aan.
Creno naar de dagboekkamer creno naar de dagboekkamer!quote:Op zondag 11 september 2005 14:41 schreef creno het volgende:
[..]
XMN8R zender sjekken, XMN8R zender sjekken !
Dat denk jij!, net als het toilet zekerquote:Op zondag 11 september 2005 14:44 schreef beaverhausen het volgende:
De dagboekkamer komt niet op de streams.
quote:Op zondag 11 september 2005 14:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat denk jij!, net als het toilet zeker.
Tot volgende week...quote:Op zondag 11 september 2005 14:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga de rest van de maand niet meer stappen..
Creno van de Tonnekreek zit daar al, samen met een psych... dus doe maar vertellen doenquote:Op zondag 11 september 2005 14:45 schreef beaverhausen het volgende:
Creno naar de dagboekkamer creno naar de dagboekkamer!
Dank u...quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 14:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Creno van de Tonnekreek zit daar al, samen met een psych... dus doe maar vertellen doen.
Anders maken we bekend wiens liefdesbaby je draagt!
Daar ben je al, rememberquote:
quote:
Hi..quote:
ow ja.. kut.quote:
Ik heb ook honger, maar als ik iets eet, kots ik het meteen weer uit icm met bloed.quote:Op zondag 11 september 2005 14:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hi..
MSN doet t niet, ik voel me nog steeds kut...iedereen is weg hier en kheb honger
Ik twijfel...quote:Op zondag 11 september 2005 14:50 schreef TehRockstar het volgende:
Nog 30 euro nodig voor een K750i
Telefoon is nuttiger, Londen kan je altijd nog heen...quote:Op zondag 11 september 2005 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik twijfel...
nieuwe (prepaid) fone...[de oude is zo goed als dood]
of London...
Ik heb de D750i (T-Mobile versie van K750i)quote:Op zondag 11 september 2005 14:50 schreef TehRockstar het volgende:
Nog 30 euro nodig voor een K750i
Creno zender checken, creno zender checken!quote:
Zou ik een telefoon kopen.. tenminste... weet niet hoe verslaafd je aan je mobieltje bent?quote:Op zondag 11 september 2005 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik twijfel...
nieuwe (prepaid) fone...[de oude is zo goed als dood]
of London...
Da's wel zo...quote:Op zondag 11 september 2005 14:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Telefoon is nuttiger, Londen kan je altijd nog heen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |