Mn Wiskundemeneer?quote:Op zondag 11 september 2005 18:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Timmah hoopt stiekem dat het zijn wiskundemeneer is.
Ik ben anders haske populair bij het publiek heurquote:Op zondag 11 september 2005 18:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[afbeelding] stemmen we je er wel uit....
Och jee. Gaan ze;t weer proberen?quote:Op zondag 11 september 2005 18:50 schreef keizerpinguin het volgende:
DANSSALON
zondag 2 oktober
22.00 - 03.00 uur
Line up:
DJ JOWAN vs. DJ ROOG
Iedere 1e zondag van de maand staat in het teken van Glamour.
Voor iedereen die houdt van een Gay Way of Life....... hebben we verschillende gast DJ's uitgenodigd om samen met Resident DJ Jowan. In Oktober bijt niemand minder dan DJ ROOG de spits af. Verder zullen oa DJ's als marcella, Quinten de Rosario, Benjamin Bates en Benny Rodrigues hem volgen.
Dress 2 impress.........
Doe maar rustig doen... we weten nog niet wie de nieuwe bewoner is.quote:
Sorry, buk jij maarquote:Op zondag 11 september 2005 18:53 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dat word krom staan [afbeelding]
Zal je zien dat het straks een kip of een geit is ofzo..quote:Op zondag 11 september 2005 18:59 schreef XMN8R het volgende:
Iedereen is zenuwachtig, want iedereen hoopt dat het een leuke vent is, maar big brother kennende kan het ook een valse zet zijn van Yvonne.
Sunjammer maakt van de gelegenheid gebruik om KP te troosten. Hij slaat zijn armen om KP heen en wrijft hem over zijn schouder, en over zijn rug, en over zijn billen. Hij kust KP zachtjes en drukt hun lichamen tegen elkaar.quote:Op zondag 11 september 2005 18:57 schreef creno het volgende:
"KP, dagboekkamer" word er geroepen... keizerpinguin verdwijnt en komt na een half uur pas terug uit de dagboekkamer.
Huilend valt hij in de armen van Sunjammer en verteld: "ik mocht geen nominatie-afspraken maken met beav, en nu ben ik zowiezo genomineerd"
Zie je wel dat ik fan(s?) heb?!quote:Op zondag 11 september 2005 19:01 schreef Remix het volgende:
* Remix haalt zijn SMoeS-toestel alvast tevoorschijn voor de stemronde
'k steun je wel hoor beav
quote:Op zondag 11 september 2005 19:01 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
VLARP..... [afbeelding]
OMFG!! je spuit me zo vol dat het er van boven uit komt!! [afbeelding]
quote:Op zondag 11 september 2005 19:01 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
VLARP..... [afbeelding]
OMFG!! je spuit me zo vol dat het er van boven uit komt!! [afbeelding]
*Beav vraagt zich af over wie wonderer het in godsnaam heeft*quote:Op zondag 11 september 2005 19:02 schreef wonderer het volgende:
Yvonne regelt stiekem Ciska Dresselhuys...
quote:Op zondag 11 september 2005 19:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Sunjammer maakt van de gelegenheid gebruik om KP te troosten. Hij slaat zijn armen om KP heen en wrijft hem over zijn schouder, en over zijn rug, en over zijn billen. Hij kust KP zachtjes en drukt hun lichamen tegen elkaar.
KP stopt met huilen en begint weer te glimlachen. Ze kijken om zich heen, lopen langs de mand van XMN8R en verdwijnen naar de badkamer.
Arm Ang3ltjequote:Op zondag 11 september 2005 19:02 schreef Ang3l het volgende:
You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
I've kissed your lips and held your head.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.
Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.
............
Iedere dag wordt het definitiever.
*aai*quote:Op zondag 11 september 2005 19:02 schreef Ang3l het volgende:
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
I've kissed your lips and held your head.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.
Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.
............
Ja sorry. Kan de hele dag al niks anders dan janken. Heb hem vanavond ook maar alleen naar een feest laten gaan. En dan komt die kut James Blunt voorbij met Goodbye My Lover en dan krijs ik alles bijmekaar. En gister bij Brigitte Kaandorp begon het toepasselijk met een nr over haar ex-man "Laat me los" en zat ik daar ook al te janken. Lijkt wel of ik niks anders meer kan. EN het velt zo zo ZO ontzettend stom en nichterig en zo dramatisch en aanstellerig en zo zo ZO belachelijk!!!!!quote:
Goh ja, laten we Pup in 't huis douwenquote:Op zondag 11 september 2005 19:05 schreef beaverhausen het volgende:
Ze hebben toch niet gezegd dat de nieuwe bewoner een ex is he? Toch? Toch?.
*nog onrustiger wiebel*
quote:Op zondag 11 september 2005 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goh ja, laten we Pup in 't huis douwen
Sterkte Ang3l. Ene, wat mensen van je reacties vinden boeit niet. Jij reageert op jouw manier!quote:Op zondag 11 september 2005 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry. Kan de hele dag al niks anders dan janken. Heb hem vanavond ook maar alleen naar een feest laten gaan. En dan komt die kut James Blunt voorbij met Goodbye My Lover en dan krijs ik alles bijmekaar. En gister bij Brigitte Kaandorp begon het toepasselijk met een nr over haar ex-man "Laat me los" en zat ik daar ook al te janken. Lijkt wel of ik niks anders meer kan. EN het velt zo zo ZO ontzettend stom en nichterig en zo dramatisch en aanstellerig en zo zo ZO belachelijk!!!!!
Jean-Antoine!quote:Op zondag 11 september 2005 19:05 schreef beaverhausen het volgende:
Ze hebben toch niet gezegd dat de nieuwe bewoner een ex is he? Toch? Toch?.
*nog onrustiger wiebel*
quote:Op zondag 11 september 2005 19:02 schreef Ang3l het volgende:
bla bla ect ect
Waarom weet XMN8R het wel?quote:Op zondag 11 september 2005 19:06 schreef creno het volgende:
Heel de groep troost ang3l ! Zelfs KP en sunjammer zijn uit de badkamer gekomen.
Alle bewoners vragen zich ook nog steeds af wie nou die nieuwe bewoner kan zijn, alleen XMN8R (en BB natuurlijk) weet het antwoord en dat zit in de zilveren [homo]-envelop die hij heeft.
Doe voorlopig maar even bepaalde muziek in de koelkast zetten.quote:Op zondag 11 september 2005 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry. Kan de hele dag al niks anders dan janken. Heb hem vanavond ook maar alleen naar een feest laten gaan. En dan komt die kut James Blunt voorbij met Goodbye My Lover en dan krijs ik alles bijmekaar. En gister bij Brigitte Kaandorp begon het toepasselijk met een nr over haar ex-man "Laat me los" en zat ik daar ook al te janken. Lijkt wel of ik niks anders meer kan. EN het velt zo zo ZO ontzettend stom en nichterig en zo dramatisch en aanstellerig en zo zo ZO belachelijk!!!!!
*zegt niks meer en kijkt alleen nog maarquote:Op zondag 11 september 2005 19:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Beav vraagt zich af over wie wonderer het in godsnaam heeft*
Ik verwijt je ook niks!quote:Op zondag 11 september 2005 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze konden niet kiezen uit die 50 exenquote:Op zondag 11 september 2005 19:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
nou ja, zolang het er maar geen van mij is..
Hoe was 't?quote:Op zondag 11 september 2005 19:09 schreef Jerruh het volgende:
ik zat nie in het bubbelbaaaad, ik was op Q-base!
ik kom pas in aflevering 10 in het huis eej.
als de nieuwe mona!
XMN8R is een beetje de Rob van dit huis krijg ik het idee.quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 19:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze konden niet kiezen uit die 50 exen
omdat hij de envelop in de dagboekkamer heeft gekregen, daar open gemaakt en het voorlopig stil moest houden, omdat het anders te veel onrust zou veroorzakenquote:
Met een telraampje gaat sneller hoorquote:Op zondag 11 september 2005 19:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]!
het waren er maar....euhm... *vingers tel*... 47!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |