chocoladequote:Op zondag 11 september 2005 02:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
bodypaint.....
euhm, nee... ook geen chocolade rommel... dan was ik wel in een ander continent geboren.......
jij vast wel he...
de energiebedrijven ( vanwege de gasrekeningquote:Op zondag 11 september 2005 02:54 schreef wonderer het volgende:
Waar zou je de duivel eigenlijk tegen verdedigen?
Heheh. De hel is koud hoorquote:Op zondag 11 september 2005 02:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
de energiebedrijven ( vanwege de gasrekening)
saddam moet met zijn gore poten van de duivel afblijven! hij maakt hem aan het huilen en gebruikt hem! douthpark moviequote:Op zondag 11 september 2005 03:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de hel is toch juist erg hot met Satan en Sadam Houssein en en ... Kenny
K'dans hel, van ijs. Warmte=liefde enzo, weet je.quote:Op zondag 11 september 2005 03:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de hel is toch juist erg hot met Satan en Sadam Houssein en en ... Kenny
juist dat bedoel ik, Sadam wil alleen maar sex met Satan en geen liefde!!quote:Op zondag 11 september 2005 03:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
saddam moet met zijn gore poten van de duivel afblijven! hij maakt hem aan het huilen en gebruikt hem! douthpark movie
Mijn accu gaat nog een uurtje mee, dan ga ik ookquote:
is onweer dan nog steeds niet vertrokken bij jouw?quote:Op zondag 11 september 2005 03:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn accu gaat nog een uurtje mee, dan ga ik ook
Slaap lekker, Peet
Nou, misschien nu...quote:Op zondag 11 september 2005 03:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is onweer dan nog steeds niet vertrokken bij jouw?
ben je daar nu weer, of nog steedsquote:
jah papaquote:Op zondag 11 september 2005 03:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben je daar nu weer, of nog steeds
ennu ik was dus nog op zoek een een gave smiley maar kan die nu niet vinden, dus die houdt je nog te goed van me
ennu nu echt oogjes dicht gaan doen hoor!!
die gaat iets beleven waar ook donder en bliksem aan te pas gaat komen ??quote:Op zondag 11 september 2005 03:45 schreef wonderer het volgende:
Dell Inspiron 6000
Ik wou nog wat met Arthur doen maar dat schiet ook niet op zo
tis toch nog lang geen wintertijd, de klok wordt over ruim 1 maand pas verzet hoorquote:Op zondag 11 september 2005 03:45 schreef wonderer het volgende:
Hee, da's cool, nu heb ik nog 47 minuten.
Neu, hij krijgt op zijn donder omdat ie een slecht rapport heeft.quote:Op zondag 11 september 2005 03:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die gaat iets beleven waar ook donder en bliksem aan te pas gaat komen ??![]()
Arthur is 32??quote:Op zondag 11 september 2005 03:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neu, hij krijgt op zijn donder omdat ie een slecht rapport heeft.
Mag ik vragen wanneer jij erachter kwam dat je homo bent? Je bent maar vijf jaar ouder dan hij, misschien kan ik wat met je ervaringen
42.. van '63. De verhalen spelen in de jaren 70/80 (nu dan, later wordt het... eh... laterquote:Op zondag 11 september 2005 03:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Arthur is 32??
van wat ik had gelezen had ik het idee gekregen dat hij veel jonger was
goeie vraag?quote:Op zondag 11 september 2005 03:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neu, hij krijgt op zijn donder omdat ie een slecht rapport heeft.
Mag ik vragen wanneer jij erachter kwam dat je homo bent? Je bent maar vijf jaar ouder dan hij, misschien kan ik wat met je ervaringen
okay kan het nog wel een spannende draai geven door te melden dat ik mijn HBO opleiding in Dronten gedaan heb en dat daar toendertijd nog een "internaat" bij wasquote:Op zondag 11 september 2005 03:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
42.. van '63. De verhalen spelen in de jaren 70/80 (nu dan, later wordt het... eh... later)
Maar ja, aangezien ik dus die tijd niet bewust heb meegemaakt en al helemaal niet vanuit het oogpunt van een homo in de kast, moet ik het met ooggetuigenverslagen doen
juist ja, ze waren er wel, maar dan vooral toch stereotypisch, maar nooit bij jezelf het gevoel hebben/zien dat dit ook voor jouw opgaatquote:Op zondag 11 september 2005 04:03 schreef wonderer het volgende:
Ik heb steeds het gevoel dat het ongeloofwaardig is dat Arthur het op zijn 14e al weet... zeker in die tijd. Hoewel, je zit dan wel vlak na de sexuele revolutie, al hebben zijn ouders daar niet echt aan meegedaan...
Waarom moet ik het mezelf nou weer zo moeilijk maken
Hoewel, weten en weten is twee denk ik. Zoals jij aangeeft waren er wel hints, maar je legde de link niet. Als je met je neus ineens op de feiten gedrukt wordt, is het misschien sneller duidelijk. Ik bedoel, neem een duidelijk openlijk homoseksueel als Pim Fortuyn, die werd het door zijn vriendin op zijn 22e verteld. Als het in jouw belevingswereld niet bestaat, kom je er gewoon niet op.
Tijd om homo's te introduceren in Arthurs belevingswereld...
zo wal er een leerar die erg de nadruk legde op het feit dat hij christelijk was, ook practiserendquote:Op zondag 11 september 2005 04:03 schreef wonderer het volgende:
Ik heb steeds het gevoel dat het ongeloofwaardig is dat Arthur het op zijn 14e al weet... zeker in die tijd. Hoewel, je zit dan wel vlak na de sexuele revolutie, al hebben zijn ouders daar niet echt aan meegedaan...
Waarom moet ik het mezelf nou weer zo moeilijk maken
Hoewel, weten en weten is twee denk ik. Zoals jij aangeeft waren er wel hints, maar je legde de link niet. Als je met je neus ineens op de feiten gedrukt wordt, is het misschien sneller duidelijk. Ik bedoel, neem een duidelijk openlijk homoseksueel als Pim Fortuyn, die werd het door zijn vriendin op zijn 22e verteld. Als het in jouw belevingswereld niet bestaat, kom je er gewoon niet op.
Tijd om homo's te introduceren in Arthurs belevingswereld...
ja maar toen was er nog helemaal een verschil van dag en nacht tussen mensen uit de stad, en de pattelandersquote:Op zondag 11 september 2005 04:09 schreef wonderer het volgende:
Toch vreemd, als je leest dat er voor de oorlog een redelijk bloeiende homoscene was in Nederland, inclusief belangenorganisaties en uitgaves enzo. En films, zelfs, in de bioscoop.
Tijd om het plastic van de homo encyclopedie te scheuren.
Dat lijkt me pas echt lastig. En dan niet eens met een goeie reden, weet je wel, maar gewoon geloof (dat voor die man ongetwijfeld reden genoeg is, maarom een 2000 jaar oud boek je leefwijze te laten dicteren...). Moeilijk hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 04:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo wal er een leerar die erg de nadruk legde op het feit dat hij christelijk was, ook practiserend
maar daarnaast was hij dus ook homofiel, maar niet homosexueel.
dus wel van mannen mogen houden maar dan niet practiseren
Akela ik doe mijn bestquote:Op zondag 11 september 2005 04:10 schreef wonderer het volgende:
En nee, ik hang hier niet alleen maar rond om jullie uit te horenMaar het is wel handig als jullie me leuke anecdotes vertellen
Yeah... nou weet ik niet of Assen zo'n wereldstad was in 1975...quote:Op zondag 11 september 2005 04:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar toen was er nog helemaal een verschil van dag en nacht tussen mensen uit de stad, en de pattelanders
zo hebben mijn ouders pas vlak voor hun trouwen in 67 van mijnheer pastoor gehoord over het bestaan van voorbehoudsmiddelen.
die dingen drongen gewoon niet door op het platteland, die mensen leefden daar in hun eigen geisoleerde wereld, en bovendien was de sociale controle daar wel zo sterk dat ook niemand uit de band dufte te springen, want dan werd je verstoten en tot schande van de parochie gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |