chocoladequote:Op zondag 11 september 2005 02:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
bodypaint.....
euhm, nee... ook geen chocolade rommel... dan was ik wel in een ander continent geboren.......
jij vast wel he...
de energiebedrijven ( vanwege de gasrekeningquote:Op zondag 11 september 2005 02:54 schreef wonderer het volgende:
Waar zou je de duivel eigenlijk tegen verdedigen?
Heheh. De hel is koud hoorquote:Op zondag 11 september 2005 02:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
de energiebedrijven ( vanwege de gasrekening)
saddam moet met zijn gore poten van de duivel afblijven! hij maakt hem aan het huilen en gebruikt hem! douthpark moviequote:Op zondag 11 september 2005 03:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de hel is toch juist erg hot met Satan en Sadam Houssein en en ... Kenny
K'dans hel, van ijs. Warmte=liefde enzo, weet je.quote:Op zondag 11 september 2005 03:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de hel is toch juist erg hot met Satan en Sadam Houssein en en ... Kenny
juist dat bedoel ik, Sadam wil alleen maar sex met Satan en geen liefde!!quote:Op zondag 11 september 2005 03:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
saddam moet met zijn gore poten van de duivel afblijven! hij maakt hem aan het huilen en gebruikt hem! douthpark movie
Mijn accu gaat nog een uurtje mee, dan ga ik ookquote:
is onweer dan nog steeds niet vertrokken bij jouw?quote:Op zondag 11 september 2005 03:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn accu gaat nog een uurtje mee, dan ga ik ook
Slaap lekker, Peet
Nou, misschien nu...quote:Op zondag 11 september 2005 03:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is onweer dan nog steeds niet vertrokken bij jouw?
ben je daar nu weer, of nog steedsquote:
jah papaquote:Op zondag 11 september 2005 03:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben je daar nu weer, of nog steeds
ennu ik was dus nog op zoek een een gave smiley maar kan die nu niet vinden, dus die houdt je nog te goed van me
ennu nu echt oogjes dicht gaan doen hoor!!
die gaat iets beleven waar ook donder en bliksem aan te pas gaat komen ??quote:Op zondag 11 september 2005 03:45 schreef wonderer het volgende:
Dell Inspiron 6000
Ik wou nog wat met Arthur doen maar dat schiet ook niet op zo
tis toch nog lang geen wintertijd, de klok wordt over ruim 1 maand pas verzet hoorquote:Op zondag 11 september 2005 03:45 schreef wonderer het volgende:
Hee, da's cool, nu heb ik nog 47 minuten.
Neu, hij krijgt op zijn donder omdat ie een slecht rapport heeft.quote:Op zondag 11 september 2005 03:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die gaat iets beleven waar ook donder en bliksem aan te pas gaat komen ??![]()
Arthur is 32??quote:Op zondag 11 september 2005 03:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neu, hij krijgt op zijn donder omdat ie een slecht rapport heeft.
Mag ik vragen wanneer jij erachter kwam dat je homo bent? Je bent maar vijf jaar ouder dan hij, misschien kan ik wat met je ervaringen
42.. van '63. De verhalen spelen in de jaren 70/80 (nu dan, later wordt het... eh... laterquote:Op zondag 11 september 2005 03:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Arthur is 32??
van wat ik had gelezen had ik het idee gekregen dat hij veel jonger was
goeie vraag?quote:Op zondag 11 september 2005 03:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neu, hij krijgt op zijn donder omdat ie een slecht rapport heeft.
Mag ik vragen wanneer jij erachter kwam dat je homo bent? Je bent maar vijf jaar ouder dan hij, misschien kan ik wat met je ervaringen
okay kan het nog wel een spannende draai geven door te melden dat ik mijn HBO opleiding in Dronten gedaan heb en dat daar toendertijd nog een "internaat" bij wasquote:Op zondag 11 september 2005 03:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
42.. van '63. De verhalen spelen in de jaren 70/80 (nu dan, later wordt het... eh... later)
Maar ja, aangezien ik dus die tijd niet bewust heb meegemaakt en al helemaal niet vanuit het oogpunt van een homo in de kast, moet ik het met ooggetuigenverslagen doen
juist ja, ze waren er wel, maar dan vooral toch stereotypisch, maar nooit bij jezelf het gevoel hebben/zien dat dit ook voor jouw opgaatquote:Op zondag 11 september 2005 04:03 schreef wonderer het volgende:
Ik heb steeds het gevoel dat het ongeloofwaardig is dat Arthur het op zijn 14e al weet... zeker in die tijd. Hoewel, je zit dan wel vlak na de sexuele revolutie, al hebben zijn ouders daar niet echt aan meegedaan...
Waarom moet ik het mezelf nou weer zo moeilijk maken
Hoewel, weten en weten is twee denk ik. Zoals jij aangeeft waren er wel hints, maar je legde de link niet. Als je met je neus ineens op de feiten gedrukt wordt, is het misschien sneller duidelijk. Ik bedoel, neem een duidelijk openlijk homoseksueel als Pim Fortuyn, die werd het door zijn vriendin op zijn 22e verteld. Als het in jouw belevingswereld niet bestaat, kom je er gewoon niet op.
Tijd om homo's te introduceren in Arthurs belevingswereld...
zo wal er een leerar die erg de nadruk legde op het feit dat hij christelijk was, ook practiserendquote:Op zondag 11 september 2005 04:03 schreef wonderer het volgende:
Ik heb steeds het gevoel dat het ongeloofwaardig is dat Arthur het op zijn 14e al weet... zeker in die tijd. Hoewel, je zit dan wel vlak na de sexuele revolutie, al hebben zijn ouders daar niet echt aan meegedaan...
Waarom moet ik het mezelf nou weer zo moeilijk maken
Hoewel, weten en weten is twee denk ik. Zoals jij aangeeft waren er wel hints, maar je legde de link niet. Als je met je neus ineens op de feiten gedrukt wordt, is het misschien sneller duidelijk. Ik bedoel, neem een duidelijk openlijk homoseksueel als Pim Fortuyn, die werd het door zijn vriendin op zijn 22e verteld. Als het in jouw belevingswereld niet bestaat, kom je er gewoon niet op.
Tijd om homo's te introduceren in Arthurs belevingswereld...
ja maar toen was er nog helemaal een verschil van dag en nacht tussen mensen uit de stad, en de pattelandersquote:Op zondag 11 september 2005 04:09 schreef wonderer het volgende:
Toch vreemd, als je leest dat er voor de oorlog een redelijk bloeiende homoscene was in Nederland, inclusief belangenorganisaties en uitgaves enzo. En films, zelfs, in de bioscoop.
Tijd om het plastic van de homo encyclopedie te scheuren.
Dat lijkt me pas echt lastig. En dan niet eens met een goeie reden, weet je wel, maar gewoon geloof (dat voor die man ongetwijfeld reden genoeg is, maarom een 2000 jaar oud boek je leefwijze te laten dicteren...). Moeilijk hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 04:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo wal er een leerar die erg de nadruk legde op het feit dat hij christelijk was, ook practiserend
maar daarnaast was hij dus ook homofiel, maar niet homosexueel.
dus wel van mannen mogen houden maar dan niet practiseren
Akela ik doe mijn bestquote:Op zondag 11 september 2005 04:10 schreef wonderer het volgende:
En nee, ik hang hier niet alleen maar rond om jullie uit te horenMaar het is wel handig als jullie me leuke anecdotes vertellen
Yeah... nou weet ik niet of Assen zo'n wereldstad was in 1975...quote:Op zondag 11 september 2005 04:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar toen was er nog helemaal een verschil van dag en nacht tussen mensen uit de stad, en de pattelanders
zo hebben mijn ouders pas vlak voor hun trouwen in 67 van mijnheer pastoor gehoord over het bestaan van voorbehoudsmiddelen.
die dingen drongen gewoon niet door op het platteland, die mensen leefden daar in hun eigen geisoleerde wereld, en bovendien was de sociale controle daar wel zo sterk dat ook niemand uit de band dufte te springen, want dan werd je verstoten en tot schande van de parochie gemaakt
Oh god... Bas van Toor noemt me ook al Akela Wonderer. *drastisch gedrag verander*quote:
euh ja, dan dan vooral van die lastige leerlingen tegenover je hebben die zulk gedrag al direct proberen de kop in te drukken.quote:Op zondag 11 september 2005 04:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat lijkt me pas echt lastig. En dan niet eens met een goeie reden, weet je wel, maar gewoon geloof (dat voor die man ongetwijfeld reden genoeg is, maarom een 2000 jaar oud boek je leefwijze te laten dicteren...). Moeilijk hoor.
oei, ik hetzelfde als Bas van Toorquote:Op zondag 11 september 2005 04:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh god... Bas van Toor noemt me ook al Akela Wonderer. *drastisch gedrag verander*
Maar het KON dus wel... "openlijk" homosexuelen voor de klas en weet ik het... Ja, jezus, 1980 was het stenen tijdperk niet natuurlijk. De film Spetters geeft ook wel een indruk.quote:Op zondag 11 september 2005 04:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
euh ja, dan dan vooral van die lastige leerlingen tegenover je hebben die zulk gedrag al direct proberen de kop in te drukken.
Zo gaf deze man presentatie technieken, en moesten we op een gegeven moment vanuit de coulisen opkomen en dan een toespraak houden.
ik kwam dus verkeerd op, en die leraar, zei da's fout en nam me mee terug om die opkomst te verbeteren. Maar wel dus dat ik op dat moment het gordijn mee nam, want ik wou toch niet dat heel de klas mij zag verdwijnen met die leraar achter het gordijn..........
En op de middelbare school was het nog erger.
Daar was een leraar homo en ja als je dan een hele klas vol jongens 16 tot 20 tegenover je hebt zitten dan kan dat wel eens stimulerend werken ja, dus hij stond soms met z'n kruis tegen de lessenaar aan de schuren.
toen hebben ze daar eens de veger van het schoolbord op leeg gemaakt zodat die man toen een hele witte streep op z'n broek had
diezelfde man kreeg op de laatste schooldag net als andere leraren ook een afscheidskado
en daar waar de leraar grasland een pol gras kreeg, en Juffrouw Bloem een pak meel voor d'r melige lessen moest hij natuurlijk weer een handtas krijgen met een opgeblasen condoom en een halve pastic handschoen eruit want je in 1985 was AIDS net in opkomst.
ja hoor geen probleem na de nodige onzin gisteravond en vannacht schiet het nu wel de diepte in, vindt je ook nietquote:Op zondag 11 september 2005 04:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar het KON dus wel... "openlijk" homosexuelen voor de klas en weet ik het... Ja, jezus, 1980 was het stenen tijdperk niet natuurlijk. De film Spetters geeft ook wel een indruk.
Ik dacht trouwens dat aids al in 1981 of zo bekend was, maar dat was alleen in de VS? Ik meen me te herinneren dat het eerste nederlandse slachtoffer uit 1982 of 83 komt? (<-hardop denken)
Ik ga er eens een nachtje over slapen. Mag ik je toevoegen aan MSN?
Leuk toch? Mensen die alleen maar onzin spuien zijn sowieso weinig interessant. Leuk voor een tijdje maar daarna erg vermoeiend.quote:Op zondag 11 september 2005 04:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja hoor geen probleem
na de nodige onzin gisteravond en vannacht schijt het nu wel de diepte in, vindt je ook niet![]()
Ik ben blond, maar ik kan wel IETS!quote:Op zondag 11 september 2005 04:40 schreef Stroekie het volgende:
heel goed
*meld*quote:Op zondag 11 september 2005 04:48 schreef Stroekie het volgende:
nou dan laten we hier nu het topic onbeheerd achter en mogen onze waarde viende de kroegtijgers hier de draad weer oppakken want ook ik ga slapen![]()
hij zit op kamers in U. Das vanuit hier precies een uur met de auto (als er geen files zijn). Zijn ouderlijk huis is in W, en das een half uur vanuit hier.quote:Op zondag 11 september 2005 13:14 schreef TehRockstar het volgende:
Yay. Hoe ver woont hij eigenlijk van je af?
Had jij geen bedrijfsuitje/weekend/gebeuren/dinges?quote:Op zondag 11 september 2005 13:26 schreef Great_Expectations het volgende:
*slaperig rondwaggel*
Drinken op rekening van iemand anders is ook leuk.quote:Op zondag 11 september 2005 13:27 schreef Vlarp het volgende:![]()
Waarom is drinken op de avond zelf zo leuk/fijn
Yep.quote:Op zondag 11 september 2005 13:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Had jij geen bedrijfsuitje/weekend/gebeuren/dinges?
Ah, is dat even boffenquote:Op zondag 11 september 2005 13:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Yep.. Daar ben ik inmiddels veilig van teruggekeerd om dat het [google]B4ll0nv4r3n[/google] niet door ging in verband met het slechte weer.
.
Ja, hoe doe ik dat toch iedere keer hè.quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 13:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Drinken op rekening van iemand anders is ook leuk..
Hah! Maar onze fanfare, is m'n paps lid van, is al een aantal keer nummer 1 geworden van Nederland.. puh.. !quote:Op zondag 11 september 2005 13:51 schreef beaverhausen het volgende:
Het is weer zondag in limboland hoor. Achterlijke kutfanfares..
Eetsequote:Op zondag 11 september 2005 13:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar dat is het wel
zeker voor arme studenten
ik ben taart eten
Zolang ie maar niet langs mijn raampje loopt vind ik het prima.quote:Op zondag 11 september 2005 13:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hah! Maar onze fanfare, is m'n paps lid van, is al een aantal keer nummer 1 geworden van Nederland.. puh.. !
Hier geen last van..quote:Op zondag 11 september 2005 13:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet langs mijn raampje loopt vind ik het prima.
Ah, het is Dag van de Blaasmuziek kom ik net achter. Welke triangeljosti verzint zoiets?!.
En ze blijven maar komen ook..
Wel opletten hè, Gluurdertje is geen collega.quote:Op zondag 11 september 2005 13:43 schreef beaverhausen het volgende:
Eigenlijk best wel jammer dat het niet door ging. Anders had je leuk in zo'n mandje gezeten samen met Gluurdertje.
Je was toch dronken?quote:Op zondag 11 september 2005 14:24 schreef Vlarp het volgende:
Ik word net aangesproken op gay.nl of ik het gisterenavond gezellig vond..
WAT moet ik gezellig gevonden hebben drol, ik ken je niet eens!!
Yay, dan heb je een stalker!quote:Op zondag 11 september 2005 14:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet zo dronken dat ik stukken mis in m'n herinneringen
Hee! Ik mag daar waarschijnlijk niet eensch naar binnen!quote:
Nee, geen kleuters inderdaadquote:Op zondag 11 september 2005 14:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hee! Ik mag daar waarschijnlijk niet eensch naar binnen!
Ja weet ik veel. Ik hou het allemaal niet zo bij wat er gebeurt op dat Grote Kantoor.quote:Op zondag 11 september 2005 14:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wel opletten hè, Gluurdertje is geen collega..
Of ze moeten een ballenbak hebben.quote:
hoe heet ie ook alweer?quote:Op zondag 11 september 2005 14:32 schreef creno het volgende:
de nieuwe van armand van helden is lekkerrrrrr
hejje hem ook.quote:
uhh iets met when the lights go down ofzoquote:
Hey popquote:
quote:Op zondag 11 september 2005 14:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hey pop
Nog geschoffeld in de voortuin gisteravond?
De streams lopen weerquote:
dusssquote:Op zondag 11 september 2005 14:38 schreef creno het volgende:
[..]
uhh iets metwhen the lights go down ofzo
alweer?!quote:Op zondag 11 september 2005 14:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De streams lopen weer.
Wil je even je batterijen verwisselen?!
XMN8R zender sjekken, XMN8R zender sjekken !quote:Op zondag 11 september 2005 14:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
De streams lopen weer.
Wil je even je batterijen verwisselen?!
Dan doe ik daar alvast even het dimlicht aanquote:Op zondag 11 september 2005 14:41 schreef beaverhausen het volgende:
alweer?!.
Ik duik wel even de dagboekkamer in.
De dagboekkamer komt niet op de streamsquote:Op zondag 11 september 2005 14:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dan doe ik daar alvast even het dimlicht aan.
Creno naar de dagboekkamer creno naar de dagboekkamer!quote:Op zondag 11 september 2005 14:41 schreef creno het volgende:
[..]
XMN8R zender sjekken, XMN8R zender sjekken !
Dat denk jij!, net als het toilet zekerquote:Op zondag 11 september 2005 14:44 schreef beaverhausen het volgende:
De dagboekkamer komt niet op de streams.
quote:Op zondag 11 september 2005 14:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat denk jij!, net als het toilet zeker.
Tot volgende week...quote:Op zondag 11 september 2005 14:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga de rest van de maand niet meer stappen..
Creno van de Tonnekreek zit daar al, samen met een psych... dus doe maar vertellen doenquote:Op zondag 11 september 2005 14:45 schreef beaverhausen het volgende:
Creno naar de dagboekkamer creno naar de dagboekkamer!
Dank u...quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 14:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Creno van de Tonnekreek zit daar al, samen met een psych... dus doe maar vertellen doen.
Anders maken we bekend wiens liefdesbaby je draagt!
Daar ben je al, rememberquote:
quote:
Hi..quote:
ow ja.. kut.quote:
Ik heb ook honger, maar als ik iets eet, kots ik het meteen weer uit icm met bloed.quote:Op zondag 11 september 2005 14:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hi..
MSN doet t niet, ik voel me nog steeds kut...iedereen is weg hier en kheb honger
Ik twijfel...quote:Op zondag 11 september 2005 14:50 schreef TehRockstar het volgende:
Nog 30 euro nodig voor een K750i
Telefoon is nuttiger, Londen kan je altijd nog heen...quote:Op zondag 11 september 2005 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik twijfel...
nieuwe (prepaid) fone...[de oude is zo goed als dood]
of London...
Ik heb de D750i (T-Mobile versie van K750i)quote:Op zondag 11 september 2005 14:50 schreef TehRockstar het volgende:
Nog 30 euro nodig voor een K750i
Creno zender checken, creno zender checken!quote:
Zou ik een telefoon kopen.. tenminste... weet niet hoe verslaafd je aan je mobieltje bent?quote:Op zondag 11 september 2005 14:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik twijfel...
nieuwe (prepaid) fone...[de oude is zo goed als dood]
of London...
Da's wel zo...quote:Op zondag 11 september 2005 14:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Telefoon is nuttiger, Londen kan je altijd nog heen...
quote:Op zondag 11 september 2005 15:01 schreef Vlarp het volgende:
*stroom van het bief-huis haal*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |