Als een penus erectus.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:03 schreef Monidique het volgende:
Men zegt vaak dat alcohol verboden is voor moslims, maar volgens mij las ik in een biografie van Mohammed dat het slechts ontmoedigd werd. Klopt dit?
Op dit moment? Iedereen, behalve jij.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:00 schreef Bluesdude het volgende:
van Basten, Nederland en Oranje was beter geweest.
Wie is die godfiguur ?
Sterker nog, als een Penisaurus Rexquote:
saˇdoquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:10 schreef Johan_de_With het volgende:
blabla
Het moet eigenlijk saldoniem zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
saˇdo
de sado (mannelijk), de sado's, het sadootje
licht rijtuigje op twee wielen uit Indonesië
NOVA wordt leuker met domme kaalkopjesquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:20 schreef George-Butters het volgende:
ik ga zo Talpa maar eens opzoeken. Helemaal naar kanaal 35 doorzappen...
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ga kijken hoe JFK sterft. Tenminste, ik heb het nog niet gezien, maar ik heb per ongeluk een spoiler gelezen. [afbeelding] .
Ja, je moeder was geknipt voor die rol.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:35 schreef Tafkahs het volgende:
Tom Hanks mag van mij een zachte huildood sterven... Als Road to perdition met Christopher Walken was geweest, dan had de film veel hogere ogen gegooid
Waarom ben jij niet in anderman's huis beschonkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, je moeder was geknipt voor die rol.
Mijn moeder is te dom om te poepen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, je moeder was geknipt voor die rol.
De mijne te slim om te denken, conflict, conflict, conflict... en dat in 3voudquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mijn moeder is te dom om te poepen.
Had je dat niet al op het moment dat Femke een duet begon met Paul de Leeuwquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:44 schreef du_ke het volgende:
Maar sidekick is dus pool..
Tijd voor bier vrees ik.
Tibbe, van 't land hiernaastquote:
Nee dat is mijn moeder.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Ben jij dat echt?
Je moest eens weten wat een ladykiller het is..quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Ben jij dat echt?
Dat zijn alle mannen met die vorm van kalendheid. Kijk maar naar mij.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:12 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat een ladykiller het is..
Jij bent slechts een wandelende encyclopedie, kijk liever naar du_ke, het alpha-mannetje..quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat zijn alle mannen met die vorm van kalendheid. Kijk maar naar mij.
Ik zou je graag ongelijk geven.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:16 schreef Monidique het volgende:
Ik zag mij vandaag op video. Eigenlijk ben ik wel lelijk. Rare lach. Raar hoofd.
Wees jij nou maar bang voor Amsterdamquote:
Sex-museum.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:15 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Jij bent slechts een wandelende encyclopedie,
Het idool van 5 Alpha, hooguit.quote:kijk liever naar du_ke, het alpha-mannetje..
Bang? Het is gewoon geen gezellige stad om te stappen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:17 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wees jij nou maar bang voor Amsterdam![]()
Foto.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:16 schreef Monidique het volgende:
Ik zag mij vandaag op video. Eigenlijk ben ik wel lelijk. Rare lach. Raar hoofd.
Corrrrect!quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Bang? Het is gewoon geen gezellige stad om te stappen.
Ik ben niet kalend!quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat zijn alle mannen met die vorm van kalendheid. Kijk maar naar mij.
het is nu tijd voor foto's van je zusje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:25 schreef Monidique het volgende:
Ik heb al zovaak foto's geplaatst.
Waarom?quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed, voor ik nog nichteriger word, ga ik weg.
Ik wil alleen maar kale dozen zien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:24 schreef George-Butters het volgende:
Ik ben niet kalend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |