BB is gewoon commerciële rotzooi, alleen geschikt voor de dyslectici van ons landquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:51 schreef babette21 het volgende:
trouwens, over BB [of eigenlijk over Talpa in het algemeen]:
valt bij jullie ook altijd de linkerhelft van de website weg?!
heel irritant, die site... maar misschien ligt het aan mijn instellingen ofzo?!?
*eensquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
BB is gewoon commerciële rotzooi, alleen geschikt voor de dyslectici van ons land
Monicaquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:14 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
knappe vrouwen 35+ -deel2-
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:40 schreef Airelle het volgende:
VVD'ers zouden voor minimumloon moeten werken.
Deze is leuk pberends.
Zij zijn voor verkleining van de overheid dus moeten ze zelf ook maar voelenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:45 schreef Airelle het volgende:
...... maar het slaat natuurlijk als een *** op een drumstel.
Iedereen jat maar avatar's van elkaar op fokquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat doe jij met de avatar van tim?????????
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat doe jij met de avatar van tim?????????
Wat kort door de bocht pberendsquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zij zijn voor verkleining van de overheid dus moeten ze zelf ook maar voelen
Heb je verder al wat gezien van Max en LLink?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:51 schreef babette21 het volgende:
BB eat your heart out:
Super Senioren is tha bomb![]()
Een wat? Een nekschot?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:54 schreef Svensational het volgende:
Ze verdienen gewoon allemaal een cumshot
Zullen we opblijven??quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:56 schreef BVO het volgende:
Airelle: Pierce moet winnen..
Kim is leuk hoor, maar die Belgische verslaggeving hangt me de strot uit..
Hoe laat spelen ze??
Dat kijk je toch naar Eurosport?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:56 schreef BVO het volgende:
Airelle: Pierce moet winnen..
Kim is leuk hoor, maar die Belgische verslaggeving hangt me de strot uit..
Hoe laat spelen ze??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |