BB is gewoon commerciële rotzooi, alleen geschikt voor de dyslectici van ons landquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:51 schreef babette21 het volgende:
trouwens, over BB [of eigenlijk over Talpa in het algemeen]:
valt bij jullie ook altijd de linkerhelft van de website weg?!
heel irritant, die site... maar misschien ligt het aan mijn instellingen ofzo?!?
*eensquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
BB is gewoon commerciële rotzooi, alleen geschikt voor de dyslectici van ons land
Monicaquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:14 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
knappe vrouwen 35+ -deel2-
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:40 schreef Airelle het volgende:
VVD'ers zouden voor minimumloon moeten werken.
Deze is leuk pberends.
Zij zijn voor verkleining van de overheid dus moeten ze zelf ook maar voelenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:45 schreef Airelle het volgende:
...... maar het slaat natuurlijk als een *** op een drumstel.
Iedereen jat maar avatar's van elkaar op fokquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat doe jij met de avatar van tim?????????
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat doe jij met de avatar van tim?????????
Wat kort door de bocht pberendsquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zij zijn voor verkleining van de overheid dus moeten ze zelf ook maar voelen
Heb je verder al wat gezien van Max en LLink?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:51 schreef babette21 het volgende:
BB eat your heart out:
Super Senioren is tha bomb![]()
Een wat? Een nekschot?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:54 schreef Svensational het volgende:
Ze verdienen gewoon allemaal een cumshot
Zullen we opblijven??quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:56 schreef BVO het volgende:
Airelle: Pierce moet winnen..
Kim is leuk hoor, maar die Belgische verslaggeving hangt me de strot uit..
Hoe laat spelen ze??
Dat kijk je toch naar Eurosport?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:56 schreef BVO het volgende:
Airelle: Pierce moet winnen..
Kim is leuk hoor, maar die Belgische verslaggeving hangt me de strot uit..
Hoe laat spelen ze??
Ja, dat is het niet, maar ik gun die Belgen het gewoon niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat kijk je toch naar Eurosport?
Ik wel, liever een belgische dan een semi-francaise.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat is het niet, maar ik gun die Belgen het gewoon niet..
Terwijl Kimmetje zelf wel leuk is. Vooral hoe ze praat.![]()
.
Ouwe lullen moeten ze allemaal uit de regering gooienquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:59 schreef Airelle het volgende:
Pberends ik ben wel benieuwd naar jouw opinie wat betreft de SGP enzo.
Pssst, het is Svenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:59 schreef Airelle het volgende:
Pberends ik ben wel benieuwd naar jouw opinie wat betreft de SGP enzo.
Ongenuanceerd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ouwe lullen moeten ze allemaal uit de regering gooien
Tis toch zo, ze moeten het woord bij de daad voegen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:40 schreef Airelle het volgende:
VVD'ers zouden voor minimumloon moeten werken.
Deze is leuk pberends.
Godverdomme Mark, had nou ff je bek gehoudenquote:
Ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis toch zo, ze moeten het woord bij de daad voegen.
Had je het nou echt niet doorquote:
Dat kan niet meer, sukkeltje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:06 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat Maria wint
[afbeelding]
Het moest van Bupatih.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:05 schreef Airelle het volgende:
HOUD DAN OOK ALLEMAAL JULLIE EIGEN AVATARS!
Nee, ik kijk altijd alleen naar avatars eigenlijk in dit topicquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Had je het nou echt niet door?
Ja tuurlijk, ik vond het wel een leuk idee.quote:
Ik vond het zielig voor Airellequote:Op zaterdag 10 september 2005 22:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Godverdomme Mark, had nou ff je bek gehouden
Aaahquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik vond het zielig voor Airelle![]()
Het was niet zielig, het was juist leukquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik vond het zielig voor Airelle![]()
Nou he, stormlooptopique!quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:12 schreef Svensational het volgende:
Dit topic is wel een succes geworden he
Lilian Hak! Vieze elektrobeats en zwoele stem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |