Ik wilde net zeggen, de CD is erg gevarieerd.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:43 schreef timbob het volgende:
Utrecht was tof, lekker veel herrie en snoeiharde beats, vooral bij Jane
en toch heeft het cdtje gelukkig ook z'n gevoellige kanten.
Ze wordt vaak gedraaid op KinkFm... dus iemand zal haar toch moeten kennenquote:Op zondag 11 september 2005 16:15 schreef timbob het volgende:
goed topic dit, nog steeds. jammer dat het voor geen meter loopt.
Klinkt wel een beetje 80's (Click Click) maar dat is helemaal niet verkeert hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 20:49 schreef timbob het volgende:
Schop
Lilian Hak - Room (Live)
hoera, youtube.
En Vrijdag 16 februari live in het paard van troje (den haag)
http://www.paard.nl/Default.aspx?event-filter=1&id=70184#index70184
iedereen heen enzo!
Wouw. wat loopt dit topic ineens goed na 2 jaarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:36 schreef Maisnon het volgende:
Klinkt lekker
Ik moest aan the Knife denken, is dat erg?
We did a good job !quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:21 schreef timbob het volgende:
[..]
Wouw. wat loopt dit topic ineens goed na 2 jaar
oh oh oh..quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
We did a good job !
Ik ga wel even foto's schieten (volgende week in Den Haag) voor 't topic, om het even op te leuken.
Inderdaad, via de site en via BOL.com (oa). De eerste is ook goed trouwens, wat experimenteler.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:54 schreef Collaborator het volgende:
Waar kan je de CD ergens vandaan halen?
Ah via de site zie iken volgende week nog in amsterdam ook
!!
Misschien zelfs beterquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad, via de site en via BOL.com (oa). De eerste is ook goed trouwens, wat experimenteler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |