Via de FB schijnt het vrij simpel te zijn een luisterend oor te krijgen om je ongenoegen te ventileren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:02 schreef Tokay het volgende:
Jemig tong, had je niet wat meer werk kunnen maken van de TT en de OP?
Dit lijkt echt NERGENS naar.
Je hebt ervaring?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:08 schreef sooty het volgende:
Via de FB schijnt het vrij simpel te zijn een luisterend oor te krijgen om je ongenoegen te ventileren.
Jij durft Linkin park met di-rect te vergelijken ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:10 schreef Tokay het volgende:
Linkin Park?
Oeps. Zei ik iets verkeerds?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:11 schreef Treinhomo het volgende:
Jij durft Linkin park met di-rect te vergelijken ?![]()
Dat plaatje is een hint op het vorige plaatje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:20 schreef Treinhomo het volgende:
DMX ?
Yep.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:29 schreef Treinhomo het volgende:
Actreutel ?
Nope. Duitsland.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:32 schreef Treinhomo het volgende:
VS ?
Nou 's de cruciale vraag: 'wat staat er a.s. donderdag dan te gebeuren ?'quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:42 schreef sooty het volgende:
Nope. Duitsland.
En de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ze nu nog niet zo bekend is, maar dat haar carričre vanaf aanstaande donderdag een hoge vlucht zal nemen.
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nou 's de cruciale vraag: 'wat staat er a.s. donderdag dan te gebeuren ?'
En dat wil jij natuurlijk ook niet zo 1,2,3 vertellen...
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:47 schreef Berkery het volgende:
Zijn donderdag de verkiezingen in Duitsland, en zij doet mee?
Is er donderdag een filmpremiere?
Hmmm....ik ga er even vanuit dat 't een Duitstalige film betreft.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:49 schreef sooty het volgende:
Jawel hoor.
Maar dat had je zelf ook kunnen verzinnen: de release van een grote film.
Vooralsnog alleen in de Duitse theaters, maar dit wordt mijns insziens een internationaal succes.
Deze film heeft alle klasse en derhalve de potentie om internationaal door te breken, net als destijds "Das Boot".quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm....ik ga er even vanuit dat 't een Duitstalige film betreft.
En tķch breekt-ie internationaal door, zeg je ?
Wát is dan 't geheime ingrediënt ?
Geen idee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:57 schreef Berkery het volgende:
Deze is zeker te makkelijk voor Fok Filmtrivia
Ach. Ik refereerde slechts aan het commerciële succes.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:14 schreef Z het volgende:
[snob]
Ik vond Gegen Die Wand beter dan Das Boot
[/snob]
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:15 schreef Z het volgende:
Ik krijg wel een beetje 30 minuten visioenen bij de titel van de film overigens.
Priscilla Presley-Beaulieuquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:30 schreef Treinhomo het volgende:
Priscilla ?
Zeikerd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:33 schreef Treinhomo het volgende:
Oh...
'k bedoelde eigenlijk Priscilla v/d Ven; van 3 deuren verderop...
Takes one, to know one.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:15 schreef Z het volgende:
Ik krijg wel een beetje 30 minuten visioenen bij de titel van de film overigens.
Nu moet ik je weer gaan troosten, zeker?quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:38 schreef Tokay het volgende:
Nu moet ik je weer gaan troosten, zeker?![]()
En dan wil je een kusje, zeker?![]()
Die keur ik dan weer 100% goed.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:44 schreef Berkery het volgende:
Of Ray Cokes
Lang, slank, donker haar ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:48 schreef Tokay het volgende:
Hoe heette die Duitse MTV-VJ, die met dat ontzettende Duitse accent?
Christianne.... ofzo.
Christiane Backerquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:48 schreef Tokay het volgende:
Christianne.... ofzo.
Al sla je me dood; volgens mij was ze eerder rood/rossig.quote:
O ja!quote:
Christianne Backer. Haar Duitse accent werd voornamelijk voorzaakt omdat ze Duitse was.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:48 schreef Tokay het volgende:
Christianne.... ofzo.
't zal niks helpen, ben ik bang...quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:50 schreef Tokay het volgende:
Al sla je me dood
Doe ook maar niet, bij nader inzien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:53 schreef Treinhomo het volgende:
't zal niks helpen, ben ik bang...![]()
Neenquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:55 schreef Tokay het volgende:
Paul Young?
Licensed to spillquote:
Jij bedoelt Hanneke Kappen ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:57 schreef Z het volgende:
Is het die Vara mevrouw die live8 presenteerde?
Nee, het is een man, kleega van Ray Cokes, maar niet bij MTVquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:57 schreef Z het volgende:
Is het die Vara mevrouw die live8 presenteerde?
Hoi Diaanquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:05 schreef peaceman het volgende:
Even een groetje van mij Diaan73 onder de naam van Peaceman
Ik kan The Box niet ontvangen ...quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:04 schreef Berkery het volgende:
Geen Paul King of Bono, hij deed de 'alternatieve' muziek op Music Box (voor de 30-plussers onder ons)
quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:08 schreef Z het volgende:
Ik kan The Box niet ontvangen ...
[Diaan73]Hoi Berk ..... [/Diaan73]quote:
Ik bedoelde 'Music Box', dat bestaat volgens mij al sinds 1987 niet meerquote:
[Peaceman]* maakt notitiequote:Op zaterdag 10 september 2005 23:12 schreef Berkery het volgende:
Ik doe wel even een ander plaatje, en dan bewaar ik Gareth Jones aka Gaz Top wel een keer voor Muziektrivia
quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:13 schreef Treinhomo het volgende:
NL ?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:14 schreef dolle_hond het volgende:
rob scholte
op deze foto niet zekerquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:16 schreef sooty het volgende:
Rob Scholte zonder benen.
Ik zit toevallig net naar The Cure te luisteren, maar ik heb 'm al verradenquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:15 schreef dolle_hond het volgende:
berkery: simon gallup
Houdoequote:Op zaterdag 10 september 2005 23:18 schreef peaceman het volgende:
[Peaceman & Diaan73] wij gaan weer. Tot morgen[/Peaceman & DIaan73] Peaceman gaat de licensed to spill uitvoeren
![]()
Nog onder ons, of zo dood als mors ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:39 schreef Tokay het volgende:
Amerikaan, kunstenaar.
Heel erg warm. Hij was een collega van Warhol, en maakte dezelfde soort kunst.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:45 schreef Treinhomo het volgende:
Warhol ?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:48 schreef Berkery het volgende:
Roy Liechtenstein?
Kijk omhoog, sammy...quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:56 schreef Berkery het volgende:
Ja, en nog zo'n zuiderbuur. Marcel Vantilt?
quote:Op zondag 11 september 2005 00:05 schreef Tokay het volgende:
Is dat nou die Daniel Powter?
Nee, die is te maf.quote:Op zondag 11 september 2005 00:06 schreef Treinhomo het volgende:
Jamie Cullum ?
Wil jij hier eerlijk waar, met droge ogen, verkondigen dat Jamie 'tamme knoei' Cullum toch écht wel 's uit de band springtquote:Op zondag 11 september 2005 00:08 schreef wyccie het volgende:
Nee, die is te maf.
Jazeker.quote:Op zondag 11 september 2005 00:09 schreef Tokay het volgende:
Ik ben niet echt op de hoogte van nieuwe zangers, tenminste, is meneer wel een zanger?
Ja, hij heeft ergens een steekje los zitten.quote:Op zondag 11 september 2005 00:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wil jij hier eerlijk waar, met droge ogen, verkondigen dat Jamie 'tamme knoei' Cullum toch écht wel 's uit de band springt![]()
Jij durft...quote:Op zondag 11 september 2005 00:11 schreef wyccie het volgende:
Ja, hij heeft ergens een steekje los zitten.
Ik durf wel ja....quote:
Tja; dát durf ik dan weer niet...quote:Op zondag 11 september 2005 00:13 schreef wyccie het volgende:
Als jij hem een beetje live hebt gezien,
Ben jij nou een kerel of niet?quote:Op zondag 11 september 2005 00:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja; dát durf ik dan weer niet...![]()
Allicht; daarom ga ik niet naar JC.quote:Op zondag 11 september 2005 00:16 schreef wyccie het volgende:
Ben jij nou een kerel of niet?
'k ging om een uur of 6 naar bed, en was om 07:30 weer wakker...want toen liep m'n wekker af (vergeten de nek om te draaien)quote:
Hoe laat sliep jij en hoe laat stond je op?
Dan heb je ook niet veel geslapen. Om 12:30 wakker worden; daar hoef je niet van te schrikken, mag best in het weekend.quote:Op zondag 11 september 2005 00:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Allicht; daarom ga ik niet naar JC.
[..]
'k ging om een uur of 6 naar bed, en was om 07:30 weer wakker...want toen liep m'n wekker af (vergeten de nek om te draaien)
Uiteindelijk schrok ik pas om 12:30 wakker...![]()
't was niet zozeer schrikken, als wel balen omdat m'n dag al half naar de klote was...quote:Op zondag 11 september 2005 00:25 schreef wyccie het volgende:
Dan heb je ook niet veel geslapen. Om 12:30 wakker worden; daar hoef je niet van te schrikken, mag best in het weekend.
Google says: John Mayers.quote:Op zondag 11 september 2005 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan heb je ook niet veel geslapen. Om 12:30 wakker worden; daar hoef je niet van te schrikken, mag best in het weekend.
De man op het plaatje heeft 1 hit, die ik ken, 'Daughters'.
Dan ken ik nķg een hit: 'Your body is a wonderland'.quote:Op zondag 11 september 2005 00:29 schreef sooty het volgende:
Google says: John Mayer.
Mijn dag begint 's nachts pasquote:Op zondag 11 september 2005 00:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't was niet zozeer schrikken, als wel balen omdat m'n dag al half naar de klote was...
Hoe ging jouw (werk)dag eigenlijk ?
Er gaat een John Mayer wereld voor me open. Dank allen.quote:Op zondag 11 september 2005 00:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan ken ik nķg een hit: 'Your body is a wonderland'.
Ben je normaliter niet druk ?quote:Op zondag 11 september 2005 00:31 schreef wyccie het volgende:
Ik voelde me alleen zooooo slecht/moeBest druk ook.
Google is geweldig!quote:
Jij kent tamme knoei-muziek!quote:Op zondag 11 september 2005 00:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan ken ik nķg een hit: 'Your body is a wonderland'.
U zijt wellecome...quote:Op zondag 11 september 2005 00:32 schreef sooty het volgende:
Er gaat een John Mayer wereld voor me open. Dank allen.
Dat kreeg ikquote:Op zondag 11 september 2005 00:33 schreef wyccie het volgende:
Jij kent tamme knoei-muziek!
quote:Op zondag 11 september 2005 00:34 schreef wyccie het volgende:
Maar ik ben zelf absoluut niet druk hoor.
Niet stil. Rustig....quote:Op zondag 11 september 2005 00:37 schreef wyccie het volgende:
Jij houdt van stille meisjes? Wat apart.
Ik weet maar van twee leden de naam, en dan ken ik het gezicht er niet eens bijquote:Op zondag 11 september 2005 00:37 schreef Treinhomo het volgende:
Die rechtse lijkt me Bob Rock.
You say potatoe, I say potatoequote:Op zondag 11 september 2005 00:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Niet stil. Rustig....
Da's net ietsje anders.
Daarbij ben ik zelf ook behoorlijk rustig.
Neuh, dat is Machinehead niet.quote:Op zondag 11 september 2005 00:39 schreef Berkery het volgende:
Is dat Machinehead?
Lijkt mij een mooie kastanje voor jou, om uit 't vuur te halen...quote:Op zondag 11 september 2005 00:42 schreef sooty het volgende:
Offtopic
Heeft iemand het al aangedurfd om bij FB te melden dat dit eigenlijk episode #358 is in plaats van #357
/Offtopic
Ik dacht eigenlijk dat de mods niet aanwezig zijn, want nuongirl kijkt vaak wel mee dacht ik en zou dit wel gemerkt hebben. Maar is sowieso wel handig om het even te melden.quote:Op zondag 11 september 2005 00:42 schreef sooty het volgende:
Offtopic
Heeft iemand het al aangedurfd om bij FB te melden dat dit eigenlijk episode #358 is in plaats van #357
/Offtopic
quote:Op zondag 11 september 2005 00:43 schreef wyccie het volgende:
Ik kán trouwens wel heel druk doen. Als ik een beetje opgefokt ben, veel dingen moet doen en teveel suiker heb gehad
Sorry. Ik ben de ultieme lafaard.quote:Op zondag 11 september 2005 00:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Lijkt mij een mooie kastanje voor jou, om uit 't vuur te halen...![]()
Oohhh! Goed gezien (dan weet ik dat ook weer).quote:Op zondag 11 september 2005 00:45 schreef Berkery het volgende:
Die tweede van rechts lijkt wel de drummer van Faith no more
Shit; dan moeten we toch maar wyccie zien op te stoken...quote:Op zondag 11 september 2005 00:45 schreef sooty het volgende:
Sorry. Ik ben de ultieme lafaard.
Ik durf niet.
Die drummer is wel bekend zeg.....quote:Op zondag 11 september 2005 00:46 schreef Modus het volgende:
Die 2e van rechts drumt/drumde bij Faith No More.
Dit i.t.t. de drummert van Type O Negative...quote:Op zondag 11 september 2005 00:47 schreef wyccie het volgende:
Die drummer is wel bekend zeg.....
Wat wil je als TT?quote:Op zondag 11 september 2005 00:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Shit; dan moeten we toch maar wyccie zien op te stoken...
Raad je plaatje voor nozel-technisch minder bedeelden ?quote:Op zondag 11 september 2005 00:49 schreef wyccie het volgende:
Wat wil je als TT?
Hoog Sammy, kijk omhoog Sammy!quote:Op zondag 11 september 2005 00:58 schreef Treinhomo het volgende:
Da's een kut-titel, dat weet ik ook wel...
...maar daarom hoeven jullie nog niet meteen 't topic dood te laten vallen.![]()
Vraag dat maar aan sooty...quote:Op zondag 11 september 2005 00:57 schreef wyccie het volgende:
En waarom durven de mannen dat niet gewoon te vragen eigenlijk?
Is toch niks engs aan?
U zei ?quote:Op zondag 11 september 2005 00:58 schreef wyccie het volgende:
Hoog Sammy, kijk omhoog Sammy!
Potdorie!!!! Jij mag niet meer editten!quote:Op zondag 11 september 2005 00:58 schreef Treinhomo het volgende:
The mama's and the papa's ?
'k ben wel 's ooit geband...quote:Op zondag 11 september 2005 01:00 schreef wyccie het volgende:
Oh ja... ik was alweer vergeten dat hij geband was.
Maar jij niet!
'k had, vlak nadat er bij mij was geprobeerd in te breken, gezegd dat alle junks aan 't gas mochten.quote:
Da's niet heel erg aardig om te zeggen, maar ik snap je woedequote:Op zondag 11 september 2005 01:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k had, vlak nadat er bij mij was geprobeerd in te breken, gezegd dat alle junks aan 't gas mochten.
Dat kon dus niet.
Niet aardig, wel eerlijk...quote:Op zondag 11 september 2005 01:09 schreef wyccie het volgende:
Da's niet heel erg aardig om te zeggen, maar ik snap je woede
Nee, Duitser.quote:Op zondag 11 september 2005 01:11 schreef Treinhomo het volgende:
Verenigde Stater ?
Beeer !!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 01:16 schreef beeer het volgende:
Da's Nietzsche. En hij zou vast ook gezegd hebben dat alle junks aan het gas mochten. En dat mogen ze natuurlijk ook allemaal.
quote:Op zondag 11 september 2005 01:16 schreef beeer het volgende:
Da's Nietzsche. En hij zou vast ook gezegd hebben dat alle junks aan het gas mochten. En dat mogen ze natuurlijk ook allemaal.
Sorry, Tong's schuld (oh, wat ben ik eerlijk!)quote:Op zondag 11 september 2005 01:21 schreef beeer het volgende:
Hebben jullie onze titulatuur nu ook al ingepikt.
Da's Darwins kop.....quote:Op zondag 11 september 2005 01:23 schreef Treinhomo het volgende:
Bigfoot.
Als in 'Bigfoot and the Hendersons'.
'Hoofd'...quote:
Ik mag kop zeggen, vindt hij niet erg.quote:Op zondag 11 september 2005 01:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Hoofd'...
Darwin was een edel dier...
Jij hebt een lijntje met Charles ?quote:Op zondag 11 september 2005 01:28 schreef wyccie het volgende:
Ik mag kop zeggen, vindt hij niet erg.
We zijn allemaal familie van elkaar, als je de bijbel mag gelovenquote:Op zondag 11 september 2005 01:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij hebt een lijntje met Charles ? [afbeelding]
Nog maar 70 posts en jullie zijn van deze omissie weer ontdaan.quote:Op zondag 11 september 2005 01:21 schreef beeer het volgende:
Hebben jullie onze titulatuur nu ook al ingepikt.
Die geloof ik niet...quote:Op zondag 11 september 2005 01:30 schreef wyccie het volgende:
We zijn allemaal familie van elkaar, als je de bijbel mag geloven![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 01:30 schreef sooty het volgende:
[..]
Nog maar 70 posts en jullie zijn van deze omissie weer ontdaan.Dit was slechts een test. Hoe snel durft een mod in te grijpen, danwel het gepeupel een revolte te ontketenen.
Aangezien er hier duidelijk sprake is van een patstelling, mag u dit beschouwen als RJP voor dummies #378; Het nooit gevonden topic.
Dan doe ik het wel..... ik moet hier ook alles oplossen he!quote:Op zondag 11 september 2005 01:30 schreef Treinhomo het volgende:
'k kom hier eigenlijk meer voor de slowchat...
Ik zit hier ook een uur of anderhalf bij je vandaanquote:Op zondag 11 september 2005 01:33 schreef Treinhomo het volgende:
Da's hier een uur of anderhalf geleden geweest...
Maurice wie?quote:Op zondag 11 september 2005 01:33 schreef Treinhomo het volgende:
Maurice ?
Ghegheghe.quote:
Ik lees geen Engelse tabloids. Ik ken alleen de whopper van de BK.quote:Op zondag 11 september 2005 01:46 schreef sooty het volgende:
[..]
Ghegheghe.
De grootte van zijn geslacht was enige jaren geleden onderwerp in de Engelse tabloids; Zijn bijnaam schijnt te zijn Andrew Lloyd Wopper.
Ik SMS nooit en MSN zelden (alleen met Tesla).quote:
Dat is vast een of andere schrijver van zoetsappige prulromannetjes.quote:
Moet je aan Treinhomo vragen!quote:Op zondag 11 september 2005 01:54 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik SMS nooit en MSN zelden (alleen met Tesla).
WTF is Tamme knoei ?
quote:Op zondag 11 september 2005 01:57 schreef beeer het volgende:
[..]
Dat is vast een of andere schrijver van zoetsappige prulromannetjes.
Je ziet 'm gewoon nog nagenieten.
Jij weet echt wel wie het is beeer (mag ik beer zeggen?), maar jij laat niets los tot nu toe.quote:Op zondag 11 september 2005 01:57 schreef beeer het volgende:
[..]
Dat is vast een of andere schrijver van zoetsappige prulromannetjes.
Je ziet 'm gewoon nog nagenieten.
Waar blijf je nou?quote:Op zondag 11 september 2005 01:30 schreef Treinhomo het volgende:
'k kom hier eigenlijk meer voor de slowchat...
Hmm wel waar. Je ziet gewoon dat hij zich probeert in te houden zijn lippen onbehouden met zijn tong te bestrijken om zo het vocht der geilheid weer op te likken.quote:Op zondag 11 september 2005 01:58 schreef wyccie het volgende:
Niet waar!
quote:Op zondag 11 september 2005 02:07 schreef beeer het volgende:
[..]
Hmm wel waar. Je ziet gewoon dat hij zich probeert in te houden zijn lippen onbehouden met zijn tong te bestrijken om zo het vocht der geilheid weer op te likken.
Dank je!quote:Op zondag 11 september 2005 02:11 schreef beeer het volgende:
Het is Johann Sebastiaan Bach, beroemd componist, en iets minder bekend om zijn liefdesromans.
'k lag al op 2 oren...quote:Op zondag 11 september 2005 02:02 schreef wyccie het volgende:
Waar blijf je nou?
Ik heb nu 7 plaatjes.
Ik ben t zelf.... Peaceman ligt nog tequote:Op zondag 11 september 2005 10:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ben je 't zelf, of ben je hier als special agent Peaceman ?
Klopt dat ie het niet is...quote:Op zondag 11 september 2005 11:10 schreef Treinhomo het volgende:
Joep Onderdelinden is 't niet, hč ?
Puntje voor ikke...quote:Op zondag 11 september 2005 11:11 schreef Diaan73 het volgende:
Klopt dat ie het niet is...
Niet meer, is ook niet heel erg lang actief geweest.quote:Op zondag 11 september 2005 11:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Puntje voor ikke...
Is meneer wel op TV actief ?
Hmmm....en waar zou ik 'm dan van moeten kunnen kennen ?quote:Op zondag 11 september 2005 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
Niet meer, is ook niet heel erg lang actief geweest.
Dan ken ik 'm categorisch en per definitie niet...quote:Op zondag 11 september 2005 11:20 schreef Berkery het volgende:
Volgens een welingelichte bron alhier heeft hij in het eerste Big Brother huis gezetenn
Dat klopt...quote:Op zondag 11 september 2005 11:20 schreef Berkery het volgende:
Volgens een welingelichte bron alhier heeft hij in het eerste Big Brother huis gezetenn
Hij heet nog steeds Martinquote:Op zondag 11 september 2005 11:21 schreef Tokay het volgende:
Martin, heette-ie.
Goedemorgen, overigens.
BB I was toch wel heel erg leuk om te volgen...quote:Op zondag 11 september 2005 11:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan ken ik 'm categorisch en per definitie niet...![]()
Om de godverdomme niet.quote:Op zondag 11 september 2005 11:28 schreef Diaan73 het volgende:
BB I was toch wel heel erg leuk om te volgen...
quote:Op zondag 11 september 2005 11:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Om de godverdomme niet.![]()
't testbeeld is nog vermakelijker dan dat soort flauwekul...
Geen ideequote:Op zondag 11 september 2005 11:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
BB I was toch wel heel erg leuk om te volgen...
eensquote:Op zondag 11 september 2005 11:32 schreef Tokay het volgende:
BB1 was wél vermakelijk. Wat volgde was oninteressant. Einde discussie.![]()
[afbeelding]
Neuh.quote:Op zondag 11 september 2005 11:34 schreef Treinhomo het volgende:
Fout (in de oorlog) kereltje ?
Weet je wat? We maken er een Amerikaanse schrijver van.quote:Op zondag 11 september 2005 12:14 schreef Treinhomo het volgende:
Franse chansonnier dan ?
Dan ken ik 'm niet; ik lees nooit.quote:Op zondag 11 september 2005 12:25 schreef Tokay het volgende:
Weet je wat? We maken er een Amerikaanse schrijver van.
Anatomisch is dat niet mogelijk lijkt me.quote:
Als jij nooit leest en geen tv kijkt, waar komt al die wijsheid dan vandaan? Toch zeker niet door naar festival ste gaan?quote:Op zondag 11 september 2005 12:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan ken ik 'm niet; ik lees nooit.
Ik wens de volgende kandidaat meer succes...
Nee.quote:Op zondag 11 september 2005 13:23 schreef Berkery het volgende:
John Grisham?
Nee hoor. Doeg!quote:Op zondag 11 september 2005 13:25 schreef wyccie het volgende:
Misschien is het wel alweer Sidney Sheldon, om ons te foppen
Tot vanavond!
Kwestie van 'n héél diep kussen...quote:Op zondag 11 september 2005 13:17 schreef wyccie het volgende:
Anatomisch is dat niet mogelijk lijkt me.
'k heb op school redelijk goed opgelet.quote:Als jij nooit leest en geen tv kijkt, waar komt al die wijsheid dan vandaan? Toch zeker niet door naar festivals te gaan?
He would become one of the world's bestselling authors, publishing over 20 books which were translated into 32 languages and sold over 50 million copies.quote:Op zondag 11 september 2005 14:15 schreef Berkery het volgende:
Wat schrijft meneer? Boeken? Handleidingen? Bijsluiters? En zoja, welk genre?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |