Dan ken ik 'm categorisch en per definitie niet...quote:Op zondag 11 september 2005 11:20 schreef Berkery het volgende:
Volgens een welingelichte bron alhier heeft hij in het eerste Big Brother huis gezetenn
Dat klopt...quote:Op zondag 11 september 2005 11:20 schreef Berkery het volgende:
Volgens een welingelichte bron alhier heeft hij in het eerste Big Brother huis gezetenn
Hij heet nog steeds Martinquote:Op zondag 11 september 2005 11:21 schreef Tokay het volgende:
Martin, heette-ie.
Goedemorgen, overigens.
BB I was toch wel heel erg leuk om te volgen...quote:Op zondag 11 september 2005 11:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan ken ik 'm categorisch en per definitie niet...![]()
Om de godverdomme niet.quote:Op zondag 11 september 2005 11:28 schreef Diaan73 het volgende:
BB I was toch wel heel erg leuk om te volgen...
quote:Op zondag 11 september 2005 11:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Om de godverdomme niet.![]()
't testbeeld is nog vermakelijker dan dat soort flauwekul...
Geen ideequote:Op zondag 11 september 2005 11:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
BB I was toch wel heel erg leuk om te volgen...
eensquote:Op zondag 11 september 2005 11:32 schreef Tokay het volgende:
BB1 was wél vermakelijk. Wat volgde was oninteressant. Einde discussie.![]()
[afbeelding]
Neuh.quote:Op zondag 11 september 2005 11:34 schreef Treinhomo het volgende:
Fout (in de oorlog) kereltje ?
Weet je wat? We maken er een Amerikaanse schrijver van.quote:Op zondag 11 september 2005 12:14 schreef Treinhomo het volgende:
Franse chansonnier dan ?
Dan ken ik 'm niet; ik lees nooit.quote:Op zondag 11 september 2005 12:25 schreef Tokay het volgende:
Weet je wat? We maken er een Amerikaanse schrijver van.
Anatomisch is dat niet mogelijk lijkt me.quote:
Als jij nooit leest en geen tv kijkt, waar komt al die wijsheid dan vandaan? Toch zeker niet door naar festival ste gaan?quote:Op zondag 11 september 2005 12:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan ken ik 'm niet; ik lees nooit.
Ik wens de volgende kandidaat meer succes...
Nee.quote:Op zondag 11 september 2005 13:23 schreef Berkery het volgende:
John Grisham?
Nee hoor. Doeg!quote:Op zondag 11 september 2005 13:25 schreef wyccie het volgende:
Misschien is het wel alweer Sidney Sheldon, om ons te foppen
Tot vanavond!
Kwestie van 'n héél diep kussen...quote:Op zondag 11 september 2005 13:17 schreef wyccie het volgende:
Anatomisch is dat niet mogelijk lijkt me.
'k heb op school redelijk goed opgelet.quote:Als jij nooit leest en geen tv kijkt, waar komt al die wijsheid dan vandaan? Toch zeker niet door naar festivals te gaan?
He would become one of the world's bestselling authors, publishing over 20 books which were translated into 32 languages and sold over 50 million copies.quote:Op zondag 11 september 2005 14:15 schreef Berkery het volgende:
Wat schrijft meneer? Boeken? Handleidingen? Bijsluiters? En zoja, welk genre?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |