Hoog Sammy, kijk omhoog Sammy!quote:Op zondag 11 september 2005 00:58 schreef Treinhomo het volgende:
Da's een kut-titel, dat weet ik ook wel...
...maar daarom hoeven jullie nog niet meteen 't topic dood te laten vallen.![]()
Vraag dat maar aan sooty...quote:Op zondag 11 september 2005 00:57 schreef wyccie het volgende:
En waarom durven de mannen dat niet gewoon te vragen eigenlijk?
Is toch niks engs aan?
U zei ?quote:Op zondag 11 september 2005 00:58 schreef wyccie het volgende:
Hoog Sammy, kijk omhoog Sammy!
Potdorie!!!! Jij mag niet meer editten!quote:Op zondag 11 september 2005 00:58 schreef Treinhomo het volgende:
The mama's and the papa's ?
'k ben wel 's ooit geband...quote:Op zondag 11 september 2005 01:00 schreef wyccie het volgende:
Oh ja... ik was alweer vergeten dat hij geband was.
Maar jij niet!
'k had, vlak nadat er bij mij was geprobeerd in te breken, gezegd dat alle junks aan 't gas mochten.quote:
Da's niet heel erg aardig om te zeggen, maar ik snap je woedequote:Op zondag 11 september 2005 01:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k had, vlak nadat er bij mij was geprobeerd in te breken, gezegd dat alle junks aan 't gas mochten.
Dat kon dus niet.
Niet aardig, wel eerlijk...quote:Op zondag 11 september 2005 01:09 schreef wyccie het volgende:
Da's niet heel erg aardig om te zeggen, maar ik snap je woede
Nee, Duitser.quote:Op zondag 11 september 2005 01:11 schreef Treinhomo het volgende:
Verenigde Stater ?
Beeer !!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 01:16 schreef beeer het volgende:
Da's Nietzsche. En hij zou vast ook gezegd hebben dat alle junks aan het gas mochten. En dat mogen ze natuurlijk ook allemaal.
quote:Op zondag 11 september 2005 01:16 schreef beeer het volgende:
Da's Nietzsche. En hij zou vast ook gezegd hebben dat alle junks aan het gas mochten. En dat mogen ze natuurlijk ook allemaal.
Sorry, Tong's schuld (oh, wat ben ik eerlijk!)quote:Op zondag 11 september 2005 01:21 schreef beeer het volgende:
Hebben jullie onze titulatuur nu ook al ingepikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |