quote:Op zondag 11 september 2005 01:57 schreef beeer het volgende:
[..]
Dat is vast een of andere schrijver van zoetsappige prulromannetjes.
Je ziet 'm gewoon nog nagenieten.
Jij weet echt wel wie het is beeer (mag ik beer zeggen?), maar jij laat niets los tot nu toe.quote:Op zondag 11 september 2005 01:57 schreef beeer het volgende:
[..]
Dat is vast een of andere schrijver van zoetsappige prulromannetjes.
Je ziet 'm gewoon nog nagenieten.
Waar blijf je nou?quote:Op zondag 11 september 2005 01:30 schreef Treinhomo het volgende:
'k kom hier eigenlijk meer voor de slowchat...
Hmm wel waar. Je ziet gewoon dat hij zich probeert in te houden zijn lippen onbehouden met zijn tong te bestrijken om zo het vocht der geilheid weer op te likken.quote:Op zondag 11 september 2005 01:58 schreef wyccie het volgende:
Niet waar!
quote:Op zondag 11 september 2005 02:07 schreef beeer het volgende:
[..]
Hmm wel waar. Je ziet gewoon dat hij zich probeert in te houden zijn lippen onbehouden met zijn tong te bestrijken om zo het vocht der geilheid weer op te likken.
Dank je!quote:Op zondag 11 september 2005 02:11 schreef beeer het volgende:
Het is Johann Sebastiaan Bach, beroemd componist, en iets minder bekend om zijn liefdesromans.
'k lag al op 2 oren...quote:Op zondag 11 september 2005 02:02 schreef wyccie het volgende:
Waar blijf je nou?
Ik heb nu 7 plaatjes.
Ik ben t zelf.... Peaceman ligt nog tequote:Op zondag 11 september 2005 10:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ben je 't zelf, of ben je hier als special agent Peaceman ?
Klopt dat ie het niet is...quote:Op zondag 11 september 2005 11:10 schreef Treinhomo het volgende:
Joep Onderdelinden is 't niet, hč ?
Puntje voor ikke...quote:Op zondag 11 september 2005 11:11 schreef Diaan73 het volgende:
Klopt dat ie het niet is...
Niet meer, is ook niet heel erg lang actief geweest.quote:Op zondag 11 september 2005 11:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Puntje voor ikke...
Is meneer wel op TV actief ?
Hmmm....en waar zou ik 'm dan van moeten kunnen kennen ?quote:Op zondag 11 september 2005 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
Niet meer, is ook niet heel erg lang actief geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |