Da's Darwins kop.....quote:Op zondag 11 september 2005 01:23 schreef Treinhomo het volgende:
Bigfoot.
Als in 'Bigfoot and the Hendersons'.
'Hoofd'...quote:
Ik mag kop zeggen, vindt hij niet erg.quote:Op zondag 11 september 2005 01:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Hoofd'...
Darwin was een edel dier...
Jij hebt een lijntje met Charles ?quote:Op zondag 11 september 2005 01:28 schreef wyccie het volgende:
Ik mag kop zeggen, vindt hij niet erg.
We zijn allemaal familie van elkaar, als je de bijbel mag gelovenquote:Op zondag 11 september 2005 01:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij hebt een lijntje met Charles ? [afbeelding]
Nog maar 70 posts en jullie zijn van deze omissie weer ontdaan.quote:Op zondag 11 september 2005 01:21 schreef beeer het volgende:
Hebben jullie onze titulatuur nu ook al ingepikt.
Die geloof ik niet...quote:Op zondag 11 september 2005 01:30 schreef wyccie het volgende:
We zijn allemaal familie van elkaar, als je de bijbel mag geloven![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 01:30 schreef sooty het volgende:
[..]
Nog maar 70 posts en jullie zijn van deze omissie weer ontdaan.Dit was slechts een test. Hoe snel durft een mod in te grijpen, danwel het gepeupel een revolte te ontketenen.
Aangezien er hier duidelijk sprake is van een patstelling, mag u dit beschouwen als RJP voor dummies #378; Het nooit gevonden topic.
Dan doe ik het wel..... ik moet hier ook alles oplossen he!quote:Op zondag 11 september 2005 01:30 schreef Treinhomo het volgende:
'k kom hier eigenlijk meer voor de slowchat...
Ik zit hier ook een uur of anderhalf bij je vandaanquote:Op zondag 11 september 2005 01:33 schreef Treinhomo het volgende:
Da's hier een uur of anderhalf geleden geweest...
Maurice wie?quote:Op zondag 11 september 2005 01:33 schreef Treinhomo het volgende:
Maurice ?
Ghegheghe.quote:
Ik lees geen Engelse tabloids. Ik ken alleen de whopper van de BK.quote:Op zondag 11 september 2005 01:46 schreef sooty het volgende:
[..]
Ghegheghe.
De grootte van zijn geslacht was enige jaren geleden onderwerp in de Engelse tabloids; Zijn bijnaam schijnt te zijn Andrew Lloyd Wopper.
Ik SMS nooit en MSN zelden (alleen met Tesla).quote:
Dat is vast een of andere schrijver van zoetsappige prulromannetjes.quote:
Moet je aan Treinhomo vragen!quote:Op zondag 11 september 2005 01:54 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik SMS nooit en MSN zelden (alleen met Tesla).
WTF is Tamme knoei ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |