abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31420463
Een technische en realistische discussie, dat klinkt goed. Veel verstand van auto's en techniek heb ik trouwens niet. Maar sportief gezien volg ik de F1 al langere tijd. Hoe goed Christijan Albers en Robert Doornbos zijn valt volgens mij nog niet goed te beoordelen. De ambitie is er en dat is al een groot pluspunt. De prestaties tot nu toe? Ik kan niet zeggen dat ze slecht zijn, want wie weet is het veel moeilijker om in een Minardi voor de Jordan te eindigen dan in een McLaren een Grand Prix te winnen! Verder verwacht ik volgend jaar geen grote vooruitgang bij Midland. De praatjes bij de teams over verbeteringen beginnen alweer, maar bij deze teams worden ze zelden waar gemaakt. Of ze schatten de vooruitgang van andere teams compleet verkeerd in. Zeg het maar!
Bekijk mijn homepage
Sport liefhebber en verstand ervan? Voorspel allerlei sporten, zoals MotoGP, Formule 1 en Voetbal
pi_31430495
Waar ik nog niemand over gehoord heb: Honda meldde eind juni dat het te laat zou zijn om een ander team te bevoorraaden van een klantenmotor, omdat Williams hier publiek geheimelijk heen solliciteerde. 3 Maanden later ziet het er totaal anders uit, koopt men BAR uit en heeft men zelfs ineens tijd om een tweede (junior-) team te beginnen.
Of men is zo veranderlijk als de pest daar in Tokio of de plannen zijn er toch al langer; wie heeft de verlossing?
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:48:07 #183
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_31440068
quote:
612 Teletekst vr 14 okt

Minardi wordt Squadra Toro Rosso

Het Minardi Formule 1-team wordt in
2006 omgedoopt tot Squadra Toro Rosso,
met de Italiaan Vitantonio Liuzzi en de
Amerikaan Scott Speed als coureurs.Dat
meldt de Oostenrijkse krant Salzburger
Nachrichten.

Minardi leverde dit jaar met de beide
Nederlandse rijders Christijan Albers
en Robert Doornbos achterhoedegevechten
in de Formule 1.In september werd het
team verkocht aan drankenfabrikant Red
Bull uit Oostenrijk.

Het is onduidelijk of er bij het nieuwe
team een rol voor Albers en Doornbos is
weggelegd.Dit weekeinde rijden zij in
Sjanghai hun laatste wedstrijd voor het
oude Minardi.
Lastige naam trouwens.
pi_31440219
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 16:48 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Lastige naam trouwens.
Is nog nergens officieel bevestigt. Dus eerst maar afwachten of het echt zo is. Al klinkt de naam wel leuk. In ieder geval beter dan Red Bull Light
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:49:37 #185
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_31441385
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 16:55 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Is nog nergens officieel bevestigt. Dus eerst maar afwachten of het echt zo is. Al klinkt de naam wel leuk. In ieder geval beter dan Red Bull Light
Net hoorde ik op radio 1 de presentator de naam uitspreken. Nou ik wens de heer Mol bij deze veel succes toe, want het is een lastige naam om uit te spreken. Ik gok er wel op dat het bericht juist is, ook al is het nog niet officieel bevestigd. Red Bull light is makkelijker om uit te spreken, maar aan originaliteit laat het natuurlijk te wensen over.

Nu maar hopen dat de Nederlanders goed terecht komen....
pi_31448621
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 17:49 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Net hoorde ik op radio 1 de presentator de naam uitspreken. Nou ik wens de heer Mol bij deze veel succes toe, want het is een lastige naam om uit te spreken. Ik gok er wel op dat het bericht juist is, ook al is het nog niet officieel bevestigd. Red Bull light is makkelijker om uit te spreken, maar aan originaliteit laat het natuurlijk te wensen over.

Nu maar hopen dat de Nederlanders goed terecht komen....
Ik vind het wel leuk dat ze toch nog rekening houden met de Italiaanse roots van het team. En er gingen ook nog verhalen dat ze wel bereid waren om Giancarlo Minardi bij het team te betrekken.

Hoop ook dat Albers en Doornbos goed terecht komen, maar ik vrees het ergste
pi_31457822
En nu is het officieel.
quote:
Squadra Toro Rosso opvolger Minardi

In België werd bekend gemaakt dat het Minardi-team over werd genomen door Red Bull. Na veel speculatie over zowel de teamnaam als de coureurs, heeft het team vandaag enkele zaken bevestigd. De nieuwe teamnaam luidt Squadra Toro Rosso.

Zo blijft de Italiaanse invloed toch nog een beetje in stand gehouden. Squadra Toro Rosso betekent overigens niets meer dan ’Team Red Bull’ in het Italiaans. De benaming Red Bull Light is vooral gebruikt als overgang naar de uiteindelijke nieuwe naam van Minardi. Vanaf 1 november zal de equipe zo door het leven gaan, want dat is de datum dat Paul Stoddart aftreedt als Minardi-teambaas en Red Bull de renstal echt overneemt.

Ook hebben de Oostenrijkers de line-up voor volgend seizoen bevestigd. Formule1.info-redacteur Adam Cooper wist ten tijde van het Grand Prix-weekend in België een uur na de overname al te melden dat Vitantonio Liuzzi en Scott Speed voor het juniorteam gingen rijden. Dat is vandaag bevestigd, al werd er niet teveel in details getreden. Het persbericht deelt enkel mee dat David Coulthard, Neel Jani, Christian Klien, Vitantonio Liuzzi en Scott Speed voor de twee teams gaan rijden. De algemene verwachting is dat de laatste twee de Squadra Toro Rosso-bolides gaan besturen.
Bron
pi_31531492
quote:
Formule 1 ook als pretpark

Twee dagen geleden is bekend gemaakt dat, Union Properties, één van de grootste ontwerpburo’s uit het midden-oosten een overeenkomst met de FOA heeft gesloten om de allereerste Formula One™ World bij de MotorCity in Dubai te gaan realiseren.

Het zal hierbij om een permanent park gaan waarbij allemaal state-of-the-art atracties en entertainment aan de man gebracht zullen worden. Voor alle leeftijden zal er van alles onder 1 dak gerealiseerd worden. Het $360 miljoen kostende park, wat op een gebied van 1,5 miljoen vierkante meter gerealiseerd gaat worden zal ook een hotel converentie zalen gaan herbergen.

Bernie Ecclestone is in zijn nopjes met het nieuwe project: “Ik vind het leuk dat Union Properties iets prachtigs gaat ontwerpen waar Formule 1 fans van over de hele wereld plezier aan gaan beleven.”

Ook de organisatoren van de Grand Prix van Bahrein zijn ontzettend in hun nopjes met het te bouwen park.

“Wij zien de bouw van het entertainment park in Dubal als een ontzettend grote toevoeging voor de autosport in deze regio. Mede gezien het feit dat het enthousiasme in de regio alleen maar groeiende is omtrent het kampioenschap. We hebben een langdurig contract met de FIA voor het houden van de Grand Prix hier in het Midden-Oosten en zo’n park is dan een welkome aanvulling,” aldus Whitaker, directeur van het Circuit van Bahrein.

In 2006 wordt gestart met de bouw en verwacht wordt alles in 2008 gerealiseerd te hebben
bron

Goede zet voor de F1
Ik kan me nu al aardig wat spectaculaire ritten voorstellen...
Calm down, please!
pi_31534052
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 08:53 schreef k_man het volgende:

[..]

Certainly seems that way...

Ik kan me geen succesvolle neger herinneren in de F1, of überhaupt in de autosport.
Okay, dan begin maar alvast met het onthouden van de volgende naam: LEWIS HAMILTON.
Over een jaar of vijf spreken wij elkaar nog eens.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:21:58 #190
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_31554509
ik weet niet of het hier hoort, maar...
quote:
Bom barst bij Double Dutch
Albers haalt in FORMULE 1 uit naar Doornbos

19-10 - Christijan Albers haalt in het nieuwste nummer van FORMULE 1 - dat vanaf woensdag 19 oktober in de winkel ligt - fel uit naar zijn teamgenoot Robert Doornbos. Albers verwijt Doornbos in een uitgebreid interview gebrek aan inzet en technisch kunnen. Op bepaalde punten geeft hoofd-ingenieur Andy Tilly Albers in het magazine gelijk. FORMULE 1 vroeg Doornbos vanzelfsprekend om een reactie. Die reageert kalm. ,,Hij heeft dus zijn frustraties er even uitgegooid.’’

Christijan Albers plaatste in Shanghai een bom onder Double Dutch. De sfeer tussen beide kampen was sinds de komst van Doornbos bij Minardi al geregeld om te snijden. Dat beide partijen elkaar niet mochten was duidelijk. De aftrap tot de ontploffing bleek de serie opmerkingen van Albers tegen SBS6-pitreporter Jack Plooij in Brazilië, waar Albers in de rechtstreekse televisie-uitzending zijn misbaar uitte over de rol van commentator Olav Mol als adviseur van Doornbos’ suikeroom Harry Muermans. Vier weken later, bij het vallen van het seizoen, luchtte Albers zijn hart. Hij zei tegen FORMULE 1 zich genegeerd en ondergewaardeerd te voelen.

Albers verweet Doornbos in China het team niet vooruit te helpen, meer oog voor de pers te hebben dan voor het team en dat de sfeer bij Minardi sinds zijn komst er niet op vooruit was gegaan. ,,Robert is geen slechte coureur’’, zei Albers. ,,Alleen zijn input in het team was heel slecht. Hij had meer kunnen doen. Hij heeft het team niet vooruit geholpen. Het team stond de laatste acht races stil. Door zijn komst zijn mijn prestaties ook minder geworden.’’

De uitspraken van Albers werden in China voor een deel bevestigd door Andy Tilly, de hoofd-ingenieur van Minardi die al sinds 1991 in de Formule 1 werkzaam is en coureurs als tweevoudig wereldkampioen Mika Hakkinen en Grand Prix-winnaars Fisichella, Herbert, Alesi en Ralf Schumacher bijstond. ,,Christijan is beter dan Robert’’, zei de Engelsman. ,,Chris heeft dit jaar a bloody good job gedaan, echt heel goed, en Robert heeft het goed gedaan.’’

Geconfronteerd met Albers’woorden reageerde Doornbos opmerkelijk kalm. ,,Laat hij mij maar afzeiken. Als hij vindt dat door mijn komst zijn prestaties minder zijn of hij zegt: twee Nederlanders werkt niet in een team, dan is dat zijn probleem. Ik heb deze kans bij Minardi gegrepen; ik heb er alles uitgehaald; ik heb een onwijs stijgende lijn neergezet en deze laatste Grand Prix was een topper.’’
van http://www.formule1.info

in het AD van vanochtend was Albers ook bezig
De Narcis van Gabon
pi_31554692
Haal A1GP naar Nederland

vooral de tweede post

De Renault F1 V10 die "We are the Champions" "zingt"
Calm down, please!
  woensdag 19 oktober 2005 @ 17:03:56 #192
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31561801
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:21 schreef PogueMahone het volgende:
[..]

dit is nu ook de reden dat ik albers niet mag arogante flapdrol
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_31563149
Geen wonder dat een vrouw een minardi gaat testen.

Dat zeikwijf van een Albers heeft bewezen dat vrouwen het kunnen.

jankert is het
Calm down, please!
pi_31566039
Redelijk goede rijder; voorlopig beter dan Doornbos en dat is kennelijk niet alleen mijn mening maar ook die van mensen in het F1 circuit. Snap best dat hij zich 'ondergewaardeerd' voelt. Als je hoorde hoe Olaf c.s. in het begin over Doornbos spraken, kreeg je het idee dat Superman plots geland was. Wordt er dan niet beter op als je weet dat er een ferme (zakelijke?) relatie is tussen Doornbos en Mol. Lijkt mij ook best frustrerend als Nederland je massaal uitkotst terwijl je heel goed aan het werk bent.

Doornbos is meer een spontane VMBO'er met een ontwapende glimlach; Albers een VWO'er met een vrij technische kijk op dit werk en een stroevere houding. Op de F1 fora scoort het eerste een stuk beter, maar in de F1 is het tweede waarschijnlijk succesvoller. Ik heb nooit begrepen waarom Nederland zich massaal afkeerde van Albers terwijl hij in de Engelse sportpers toch echt heel serieus genomen wordt.

Leuk trouwens dat er een vrouw mag testen voor STR (ja dat is nog even wennen he )
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_31566630
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:21 schreef PogueMahone het volgende:
[..]

Zo daar heeft iemand wat frustraties. Wat een zielig ventje is die Albers toch.
Die kerel gooit met dit soort uitspraken alleen zijn eigen glazen in.

Calimero gedrag en een gekrenkt ego in een
Ik ben geen seconde onder de indruk geweest van Albers dit seizoen.
pi_31566733
Als Albers een VWO'er is, dan ben ik Einstein, Mozart, Shakespeare en Plato in 1.
Calmer than you are
pi_31567562
Wat een kneus ook die albers..

Zo van seizoen is over dus maar ik mijn teammaat even helemaal zwart.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 22:48:19 #198
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31568279
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 21:01 schreef multatuli het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom Nederland zich massaal afkeerde van Albers terwijl hij in de Engelse sportpers toch echt heel serieus genomen wordt.

Leuk trouwens dat er een vrouw mag testen voor STR (ja dat is nog even wennen he )
ik heb mijn redenen ervoor toen hij nog DTM op zandvoort reed en er door huisman naast gezet werd in de Audi S toen meneer zat te schelden in die wagen dat hij zograag weg wou uit de grindbak terwijl er nog veel autos aankwamen. Sindsdien is keer ik mij tegen albers en das nu al een jaar of 3
AFC Ajax 4 ever
pi_31568443
Ik begrijp niet dat hijzelf (Albers) en z'n support blijft claimen dat hij zoveel beter is dan Doornbos.

6-2 kwali en 4-4 race... Dus 2 keer heeft Doornbos Albers vaker voorbij gereden (gezien hij achter 'm stond). Bij Minardi zeggen die cijfers trouwens zowiezo niet.

Ik ben al zware anti-fan van Albers sinds dat hij over zichzelf in derde naamspersoon ging praten: "Ja... da's natuurlijk heel goed voor Christijan Albers dat hij nu goed in de DTM ligt". Zo praat een volwassen man toch niet over zichzelf?

Voorlopig is Bernie meer fan van RD dan van CA... en ik ook. Manager van CA maakt ook niet echt snel vrienden in de paddock.
Calm down, please!
  woensdag 19 oktober 2005 @ 22:57:06 #200
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_31568464
f1racing heeft er ook een artikeltje over:
quote:
Albers haalt uit naar Doornbos

Twee Nederlanders bij hetzelfde team. Het leek zo mooi te zijn, maar uiteindelijk verliep de samenwerking tussen Christijan Albers en Robert Doornbos alles behalve ontspannen. Na de laatste Grand Prix luchtte Albers zijn hart en haalt flink uit naar zijn teamgenoot.

"Hij is het hele seizoen door gehypt," vertelde Albers aan het Algemeen Dagblad. "Ik heb daar helemaal geen problemen mee, zeker niet als iemand steengoed is. Maar in Nederland hoor je nu niets, terwijl ik hem verslagen heb. Wat maakt mij dat dan, een soort superman? Hij heeft om zijn oren gekregen, terwijl iedereen hem blijft hypen."

Ook is Albers geïrriteerd over de uitspraken van Doornbos. "Dat verhaal elke keer dat hij moest wennen… Bij Jordan heeft hij meer kilometers gemaakt dan ik in de Minardi. Ik vertel niet elke week hoe leuk ik het vind om in de F1 te rijden. Alle randzaken interesseren me geen bal. Ik krijg ook geen dikke snikkel als ik naast Michael Schumacher of Juan Pablo Montoya sta."

"Eigenlijk is het jammer dat hij in de plaats is gekomen van Patrick (Friesacher). Robert heeft niets bijgedragen aan de ontwikkeling van de auto. En dat deed Patrick nog wel," aldus Albers.

bron: f1racing.net
Albers met z'n eeuwige Calimero gedrag
Wat een misselijk ventje is het toch
pi_31569251
Albers plus en min:

+ race-ervaring
+ trekt in eerste instantie veel sponsors aan

- maakt negatieve publiciteit voor z'n sponsors
- vindt zichzelf heel wat
- ligt slecht in de pers (journalisten mogen hem niet zo)
- maakt beginnersfouten terwijl hij meer ervaring heeft
- rijdt op hetzelfde niveau als iemand die 8 jaar geleden begonnen is met racen
- onprofessioneel; na het seizoen te gaan bitchen dat het allemaal niet eerlijk is
- spreekt geen Italiaans (wat wel handig is in de F1)
- is een huidverzorgingslijn begonnen
- ziet wat hij doet als een must, een baan en vindt het logisch dat hij er deel van uitmaakt.
- heeft kennelijk niet z'n emoties onder controle. die zie je nog wel een keer janken op teevee.

Robert plus en min:

+ talentvol (supersnelle race-carriere)
+ trekt grote sponsors aan (zoals KPN)
+ ligt lekker bij journalisten
+ heeft charisma
+ professioneel: zal zich nooit ongecontroleerd uitlaten over z'n teammaat
+ heeft minder race-ervaring maar racet toch 4-4 tegen Albers
+ ziet zijn kans in de F1 als een buitenkans en geniet van elk moment

- tsja .... verzin 'm maar.

Puntjes:
  • Minardi kon voor het eerst in tijden weer eens sporten met Jordan. De ontwikkeling van de auto is WEL hard gegaan. Dit kan niet zonder input van een tweede rijder.
  • Robert schoot door bij de pitstop maar Albers deed het in stijl. Veel verder en met veel meer problemen. Ook achter op Schumacher knallen (in een warmup lap, nog wel) is puur dom (reacties in de studio van SBS).
  • Albers wil racen ... hij kan het, zegt ie. Robert past voorlopig op het aanbod van Midland. Hij denkt dat hij meer ervaring op kan doen als testcoureur. Ik vind het zonde maar het bewijst wel dat Robert er een stuk serieuzer over nadenkt.
  • Dat veel mensen Albers de grond inboren vindt ergens z'n oorsprong. Dat komt niet uit het niets. Off camera draagt ie een sjagerijnige smoel en on camera is het ineens lachen met Albers... right.
  • De discussie "wie is beter" voeren Kimi en Juan, Bari en Shumi, Sato en Button (jaja) en eigenlijk ieder rijdersduo wel. Albers is de eerste die (na pas één seizoen) breekt. Wat denk je dat Schumacher allemaal voor 'n stront over zich heen heeft gehad. Of Heidfeld... over in de schaduw staan gesproken...

Kortom: Albers is een pisventje en Robert is een toffe peer die er wel komt.
  • Calm down, please!
    pi_31569904
    quote:
    Op woensdag 19 oktober 2005 22:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
    f1racing heeft er ook een artikeltje over:
    [..]

Albers met z'n eeuwige Calimero gedrag
    Wat een misselijk ventje is het toch
    Inderdaad, als hij al fan's had is hij die nu ook kwijt en heeft hij nog meer mensen tegen hem in het harnas gewerkt.
    pi_31570295
    quote:
    Op woensdag 19 oktober 2005 23:27 schreef Googolplexian het volgende:
    Albers plus en min:

Robert plus en min:

- tsja .... verzin 'm maar.
    Zijn pukkels

Misschien moet ie 's wat meer met zijn teammaat praten
    Calmer than you are
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 oktober 2005 @ 00:07:11 #204
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_31570416
    k moet eerlijk zeggen dat geen van beide voor mij qua rijden de ander echt voorbij is.
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_31572032
    Altijd gezeik hé met Nederlanders in de F1. Ik heb liever F1 zonder Nederlandse coureurs, dus ik hoop dat geen van de twee volgend jaar een stoeltje heeft. Stelletje paydrivers...
    pi_31605456
    Ik moet zeggen dat ik die Albers bijna net zo vervelend vind worden als Verstappen
    A mind with a heart of it's own
      Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:12:03 #207
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_31606512
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 15:21 schreef DrMarten het volgende:
    Ik moet zeggen dat ik die Albers bijna net zo vervelend vind worden als Verstappen
    en die 2 liggen ook al overhoop maarja bijna niemand in de Nederlandse racewereld kan t goed vinden met Albers
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_31642025
    quote:

23-10 - In China heb ik een slechte dag meegemaakt. Maar ja… Ik kan tenminste zeggen dat ik door de zevenvoudig wereldkampioen van de baan geragd ben.

Eerst wil ik deze dag in China vergeten. Man, dit was moeilijk in die reserveauto, het ging helemaal nergens over. Voor geen meter. Net een Formule 3000-auto, kolere. De tractiecontrole werkte niet. Heel verkeerde elektronica in die auto, de differentieel, de hele shit. Alles was mis! Het zat helemaal fout. Ook geen stuurbekrachtiging. Op het gas gebeurde niets. De tractiecontrole houdt gas in, want die denkt dat je slipt, maar dat doe je helemaal niet. Bij het opkomen van het rechte stuk kon ik helemaal niets! Niet normaal.
    Maar ja, de reserveauto van Minardi is niet zoals bij de topteams die alle nieuwe specificaties ook op de reservewagen hebben zitten. Je verliest een halve seconde per ronde, als het niet meer is. Ik was verbaasd dat ik gewoon Robert kon bijhouden, maar toen werd ik teruggeroepen door Paul Stoddart of ik afstand wilde nemen. Maar ik wilde even spelen.

Goed, het seizoen is voorbij en ik ben tevreden. Ik heb gedaan wat de opdracht was: mijn teamgenoten verslaan.

Straks een paar dagen op de bedrijfswagen RAI staan voor één van mijn sponsors, MAN, en dan gaan Liselore en ik met z’n tweetjes weg. Paar dagen Miami voordat ik naar het charity-event ga van Juan Pablo Montoya in Colombia. Dus eerst weer even werken, maar dan een paar dagen vrij. Stuk of twee of zo.

Ik houd van Miami. Ik vind Miami gaaf. Mooie stad. Beetje ontspannen ga ik daar. Misschien dat ik nog wel een bootje ga huren. Maar ik elk geval gewoon lekker relaxed kijken daar. Gewoon helemaal niets doen, dat ga ik doen. Ik ben altijd maar aan het trainen.

Nee, nu weer lekker toetjes eten. En boterhammen met pindakaas.

En als ik terugkom uit Colombia blijven we weer een paar dagen daar. Een week. Op 15 november eindigt de teststop, dan gaan we weer beginnen. Dan moet ik terug zijn in Antwerpen. We zien wel bij welk team. Laten we zo zeggen, ik denk dat ik het voor de Nederlandse markt goed voor elkaar heb met sponsors – iedereen is tevreden en ik denk dat ik me genoeg heb bewezen dit jaar, met de kwalificaties en in alle races. Maar ja, als je dan op het eind van het seizoen pech hebt…. Ik heb in het begin van het seizoen minder problemen gehad dan Patrick Friesacher en nu heb ik ze aan het eind. Kan gebeuren. Zo simpel is het

Christijan Albers
    bron: http://www.formule1.info/pagina_nieuws.php?id=7696

En nou allemaal lid worden van die fanclub, he kan je altijd beweren dat je bij de beste fanclub zit.

mijn God wat een sukkel
    Calm down, please!
    pi_31649272
    quote:
    Op zondag 23 oktober 2005 00:15 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

bron: http://www.formule1.info/pagina_nieuws.php?id=7696

En nou allemaal lid worden van die fanclub, he kan je altijd beweren dat je bij de beste fanclub zit.

mijn God wat een sukkel
    Wat een kneus inderdaad. Nou blijf ook maar mooi in je mooie miami
      zondag 23 oktober 2005 @ 12:28:09 #210
    70366 JPM01
    The F1 season is over
    pi_31649863
    quote:
    Op zondag 23 oktober 2005 12:00 schreef Giem het volgende:

[..]

Wat een kneus inderdaad. Nou blijf ook maar mooi in je mooie miami
    laten ze hem maar wat poeder mee nemen naar huis en dan via de USA laten reizen.
    AFC Ajax 4 ever
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')