Als je het netjes vraagt wel denk ik.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:44 schreef tong80 het volgende:
Deeltje 5 dus.Dutchgooner past het wel even aan.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als je het netjes vraagt wel denk ik.
Keertje naar de FC gaan kijken is ook goed.quote:
Mooiquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Rangers gelijk tegen Falkirk.
NED 2quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Op welke zender van Nederland komt nu nou Engels voetbal
En voor de echte Manchester inwoners.quote:
Jammer dat ze gingen tijdrekken bij de corner na die save. Als ze m nou nog 1x hadden voorgegeven had ie daarna toch wel afgefloten...quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:41 schreef Dos37 het volgende:
verdomme United gelijk.
Maarja Arsenal verloren
klopt hij had toen een lange blessure geloof 2 keer achter elkaarquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het laatste jaar bij PSV speelde hij ook weinig. Een wedstrijd of 20 volgens mij.
Yup,kan je nu al wel stellen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:33 schreef popolon het volgende:
Chelsea al kampioen dus.
Yep, vandaar dat ik hem altijd al blessuregevoelig heb gevonden. Ligt niet zo zeer aan de verdedigers in de Premier League.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
klopt hij had toen een lange blessure geloof 2 keer achter elkaar
Ach - CFC had vorig jaar bij ManCity verloren en SCUM heeft er nu slechts gelikgespeeld. En SCUM slechts 2 punten achter op CFC...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou Chelsea krijgt na vandaag dus echt de titel in de schoot geworpen.
Ik dacht dat jij meer voor LFC was ...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop voor Robben dat hij zeker 30 competitie wedstrijden kan spelen
quote:Op zondag 11 september 2005 11:49 schreef Doc het volgende:
Volgende week trouwens 0 punten voor SCUM
Newcastle gewoon weer slecht. Thuis tegen Fullham moet je gewoon winnenquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Newcastle met 10man. Parker krijgt z'n tweede gele.
Ik zou het walgelijke Manure nog niet afschrijven. Arsenal al wel, die vallen me zwaar tegen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:33 schreef popolon het volgende:
Chelsea al kampioen dus.
ja maar ik gun Robben wel iets met kijk op het WKquote:Op zondag 11 september 2005 11:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer voor LFC was ...
Keept Dudek?quote:Op zondag 11 september 2005 11:49 schreef Doc het volgende:
Volgende week trouwens 0 punten voor SCUM
Newcastle heeft toch wel een degelijk elftal ik vind het jammer dat het er niet uitkomtquote:Op zondag 11 september 2005 15:55 schreef zjroentje het volgende:
En NUFC heeft ook veel plezier van Luque momenteel. Die is alweer 6 weken buitenspel met een hamstringblessure.
gek wat jij zegt. heb net de video gezien, maarre... Arjen de Zeeuw speelde TEGEN WBA, zeiden ze, en Philip Kooke hoorde ik bij Bolton-Blackburren, en niet bij Fulham (Vermeule) of Liverpool (was Ten Napel). Heb jij wel hetzelfde programma gezien, Ambro?quote:Op zondag 11 september 2005 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
De NOS maakte er een potje van net zeg:
- Tot twee keer toe in de achtergronden beelden van de wedstrijd die gaat komen met de stand ergens in de tweede helft daarbij in beeld;
- Egbers die het over de Nederlandse competitie heeft ipv de Engelse;
- Philip Kooke die Fulham voor Liverpool aanziet;
- Arjan de Zeeuw die ineens bij WBA zou spelen.
Bedankt voor het aanbod. Ik mail/bel je er binnenkort nog wel overquote:Op zondag 11 september 2005 12:30 schreef stevengerrard het volgende:
Ik kan thuis naar de wedstrijd kijken... (voetbalkanaal). Je mag ook hier komen kijken hoor?!
Maar als jij graag naar de pub wil dan kunnen we daar wel afspreken.
Hij moet niet te veel spelen - dan raakt-ie geblesseer en hebben we er weer niets an.quote:Op zondag 11 september 2005 14:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja maar ik gun Robben wel iets met kijk op het WK
Dat Chelsea kampioen gaat worden is al bijna zeker.
En als Robben nu veel speelt dan hebben we er profijt van op het WK
Ah, jammer.quote:
Die Seizoenskaart van DG werkt als en vloekquote:
Op het moment dat je postte stond West Ham al met 2-0 voor jaquote:Op maandag 12 september 2005 21:35 schreef tong80 het volgende:
Ja die hebben ze niet voor niets gekocht. Bouma een international van een groot voetballand.
Wat een heldquote:Op maandag 12 september 2005 22:45 schreef jojomen4 het volgende:
West Ham United 3 - 0 Aston Villa
Premiership - Aanvang 21:00 uur / 2e helft
25. Harewood 1 0
29. Harewood 2 0
50. Harewood 3 0
Hahahha hoop niet dat Harewood de man van Bouma was.![]()
Maar een slechte start is het wel.quote:Op maandag 12 september 2005 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Bouma kon overigens weinig doen aan de doelpunten.
Niet mee eens als ik af ga op afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:24 schreef M0NTANA het volgende:
Arsenal is wel érg afhankelijk van Thierry Henry,
van Persie ipv Dennisquote:Op donderdag 15 september 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Die zijn er volgens mij niet, kan er zo gauw in ieder geval geen bedenken.
Voor Arsenal: Reyes, Pires, Ljungberg, Henry en .... Dennis?
5 in de PL,3 in de FAC ,1 in de CL en in de LCquote:Op donderdag 15 september 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Oh ja, veel goals in de Engelse bekertoernooitjes voor Robin.
quote:Op maandag 12 september 2005 23:36 schreef Erasmusch het volgende:
de Hammers gaan voor een Uefa-plek![]()
Ja,is dat vreemd?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Stond er nou op VI.nl echt dat Milner scoorde voor Villa?
Nee hoor...quote:En arm Sunderland...
Toch wel zonde dat Davids niet speelt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:32 schreef dndiek het volgende:
Basis van de Spurs:
Paul Robinson 1
Anthony Gardner 30
Ledley King 26
Young-Pyo Lee 16
Paul Stalteri 7
Michael Carrick 23
Jermaine Jenas 28
Andy Reid 19
Teemu Tainio 6
Jermain Defoe 18
Grzegorz Rasiak 9
Davids speelt niet en zit ook niet op de bank
Dat was in een deal met Solano, die naar Newcastle is gegaan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
Ah, zie nu dat Milner is verhuurd aan Villa.
Aston Villa ook in de eerste 10 minuten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:16 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een kut wedstrijd zeg... Defoe had 3x moeten scoren
Puntendeling is zeker terecht... jammer dat Defoe niet in vorm was :S .quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Aston Villa ook in de eerste 10 minuten.
Een puntendeling was terecht
En Villa bij elkaar wel een keer of 8.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:16 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een kut wedstrijd zeg... Defoe had 3x moeten scoren
Ja das wel waar mja had liever Defoe toch zien scorenquote:Op zondag 18 september 2005 10:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En Villa bij elkaar wel een keer of 8.
Ja was zekerquote:Op zondag 18 september 2005 11:28 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ja das wel waar mja had liever Defoe toch zien scoren
Btw zie nu de goal van Keane in herhaling... eigenlijk wel een super doelpunt
Okee, die had ik niet meegekregen. Geen gekke deal voor Villa dan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:09 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dat was in een deal met Solano, die naar Newcastle is gegaan.
Correctie,dat moet Shearer zijnquote:Op zondag 18 september 2005 16:20 schreef DutchGooner het volgende:
En Newcastle scoort hun eerste competitiedoelpunt van dit seizoen bij Blackburn,0-1
Sportkanaalquote:Op zondag 18 september 2005 16:33 schreef Dos37 het volgende:
Waar zie je het DG.
Milner is overigens niet definitief van Villa, hij is on loan voor een jaar en ik geloof dat ze er 1,5 miljoen pond voor hebben bijgehad.quote:Op zondag 18 september 2005 16:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, die had ik niet meegekregen. Geen gekke deal voor Villa dan.
ok.quote:
Gelijkspeelde (1-1)quote:Op zondag 18 september 2005 17:28 schreef spurs het volgende:
Jammer dat Sunderland gister nog in blessuretijd verloor....
Je bedoelt gelijk speeldequote:Op zondag 18 september 2005 17:28 schreef spurs het volgende:
Jammer dat Sunderland gister nog in blessuretijd verloor....
Sorry bedoelde ook 2 punten verloor, ben er niet helemaal bij nadat ik het trieste nieuws(zie topic Telstar-speler Luciano van den Berg overleden) vanmorgen in de rust kleedkamer hoorde.....quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 18:57 schreef DutchGooner het volgende:
0-1 Bolton in de 94e minuut door een terechte pingel.
Het was netzo slecht als Ado tegen Twente. Dat zegt genoeg.quote:Op zondag 18 september 2005 20:41 schreef tong80 het volgende:
De verslaggever noemt de wedstrijd net van het niveau Exeter-Walsall.
Voetbal leeft daarquote:Op zondag 18 september 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
Fucking Shearer scoor weer eens na 17 wedstrijden. En ze juichen alsof ie de wereldcup binnenschiet.
Oow dat kan ook wel ik dacht dat het met 2 ll was. Feit is dat Arsenal veel sterker is.quote:Op maandag 19 september 2005 21:34 schreef Erasmusch het volgende:
tis toch gewoon Sol of snap ik m nie?
Nog niet gewonnen toch het is nog niet afgelopenquote:Op maandag 19 september 2005 22:40 schreef tong80 het volgende:
Gewonnen dus. Helaas tegen Everton maar daar moeten we ff niet aan denken.
Judasquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:54 schreef M0NTANA het volgende:
Sol Judas Campbell kan Thierry Henry tijdens zijn afwezigheid mooi vervangen in de spits!
Succesvol zijn bij een club kan, maar uitgerekend bij buurman Arsenal, dé aartsrivaal wordt je logischerwijze niet in dank afgenomen. Naar Manchester United of Liverpool was niet zo'n probleem geweest, maar uitgerekend Arsenal. Slechte move!quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Judas
Kan je het iemand verwijten dat je succesvol wil zijn bij een club?
Dus de keuze van Luís Figo om naar Real Madrid te gaan was ook een logische? En als Dirk Kuijt besluit naar Ajax te gaan is dat ook logisch? Of Zlatan naar Milan? Of Henry naar Chelsea? Buiten het sportieve belang, leven er nog meer belangen in voetbal. Van de Spurs naar Arsenal gaan is not done, dat wist Sol Judas Campbell ook.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach, de keuze van Sol was een logische. Hij kon zich sportief verbeteren.
zijn ze nog steeds hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
De Spurs waren, zeker toen Sol er speelde een middenmoter. Daarom vond ik zijn transfer logisch.
Wat wil je met aankopen als Mandy.quote:Op maandag 19 september 2005 22:22 schreef Norrage het volgende:
Everton gaat ook lekker na hun goede vorige jaar......
Niemand anders wou er heen ...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat wil je met aankopen als Mandy.
Heeft ie dat serieus gezegd?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:49 schreef zjroentje het volgende:
Zeg SG, die tweede plaats voor LFC die je voorspelde komt ook niet echt uit de verf, he?
Yep.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heeft ie dat serieus gezegd?
Ach - in verliespunten staat LFC boven AFC op een 5e plek en naast CFC het enige team zonder tegendoelpunten. Te weinig doelpunten alleen, maar als ik zie dat ze dat in Europa wel doen (gemiddeld zo'n 3 per wedstrijd dit seizoen) dan zou ik denken dat dat ook nog wel goedkomt.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
AFC vind ik dit seizoen nog niet echt overtuigend sterker. Op het ogenblik doet LFC niet voor AFC onder. SCUM doet leuk mee, maar ik vind ze ook niet overtuigend en zonder tegenspraak sterker dan LFC. Dat bleek ook wel in die schaakpartij zondag. Op het ogenblik kan LFC zowel met SCUM als mt AFC concureren.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:20 schreef DutchGooner het volgende:
Kom op Doc,2e plek is toch niet reeel?
CFC staat buiten kijf maar manyoo en in mindere mate Arsenal zijn gewoon sterker dit jaar in de PL,is al jaren zo en zal ook wel zo blijven denk ik.
4e plek is het hoogst haalbare al heb je daar geen concurrentie voor.
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:20 schreef DutchGooner het volgende:
4e plek is het hoogst haalbare al heb je daar geen concurrentie voor.
Op dit moment,niet op lange termijn denk ikquote:Op woensdag 21 september 2005 13:24 schreef Doc het volgende:
[..]
. Op het ogenblik kan LFC zowel met SCUM als mt AFC concureren.
Zal van blessures en dergelijke afhangen.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op dit moment,niet op lange termijn denk ik
Grimsby ...quote:
Ach, ik denk dat jullie Liverpudlians even lang of wellicht zelfs langer zullen moeten wachten op een nieuwe landstitel dan wij. De lucky shot van vorig seizoen (CL) kunnen jullie nog even op teren, vergelijk het met Feyenoord dat de UEFA Cup won in 2002, maar meespelen om de landstitel zal de komende jaren nog niet gebeuren. Zie de komende twee wedstrijden (Birmingham City uit en Chelsea thuis) maar te scoren, wellicht dat jullie dan nog wat punten pakken, want op het moment zijn de Spurs niets minder dan LFC.quote:
CFC, Juve en Milan alledrie van de CL winst afhouden en dat is natuurlijk allemaal geluk en het gevolg van een zondagsschotquote:Op woensdag 21 september 2005 13:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat jullie Liverpudlians even lang of wellicht zelfs langer zullen moeten wachten op een nieuwe landstitel dan wij. De lucky shot van vorig seizoen (CL) kunnen jullie nog even op teren, vergelijk het met Feyenoord dat de UEFA Cup won in 2002, maar meespelen om de landstitel zal de komende jaren nog niet gebeuren. Zie de komende twee wedstrijden (Birmingham City uit en Chelsea thuis) maar te scoren, wellicht dat jullie dan nog wat punten pakken, want op het moment zijn de Spurs niets minder dan LFC.
Wel als je weet dat Gerrard rood had moeten hebben tegen Olympiakos en diezelfde Gerrard Pool naar de 2e ronde knalt vlak voor tijdquote:Op woensdag 21 september 2005 13:58 schreef Doc het volgende:
[..]
CFC, Juve en Milan alledrie van de CL winst afhouden en dat is natuurlijk allemaal geluk en het gevolg van een zondagsschot![]()
'91quote:[. Waneer had THFC trouwens überhaupt voor het laatst een prijs gepakt?
Het blijft een lucky shot als je in de Premier League over 38 wedstrijden zowel Chelsea, Arsenal, Manchester United als Everton (!) boven je moet dulden, terwijl Bolton Wanderers evenveel punten behaalde.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:58 schreef Doc het volgende:
[..]
CFC, Juve en Milan alledrie van de CL winst afhouden en dat is natuurlijk allemaal geluk en het gevolg van een zondagsschotWat jij wilt ... Dat LFC met 4 prijzen de enige Britse club is die deze eeuw die in Europa gepresteerd heeft is ook toeval zeker?
En dat LFC komende periode wsl geen kampioen wordt is met name dankzij Abramovitz. Want komende 3 jaar verwacht ik wel dat LFC minstens een keer tweede wordt. Waneer had THFC trouwens überhaupt voor het laatst een prijs gepakt?
Nope. Dat is een selectie en een trainer die beter in Europa tot hun recht komen dan in de PL. Een team als AFC heeft het omgekeerde.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het blijft een lucky shot als je in de Premier League over 38 wedstrijden zowel Chelsea, Arsenal, Manchester United als Everton (!) boven je moet dulden, terwijl Bolton Wanderers evenveel punten behaalde.
Sad but truequote:Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef Doc het volgende:
Nope. Dat is een selectie en een trainer die beter in Europa tot hun recht komen dan in de PL. Een team als AFC heeft het omgekeerde.
Met name de trainer, die gewoon Europa veel beter in kaart heeft dan hij de PL heeft. Zal ook snel veranderen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Nope. Dat is een selectie en een trainer die beter in Europa tot hun recht komen dan in de PL. Een team als AFC heeft het omgekeerde.
Inderdaad heb ik dat gezegd aan het begin van het seizoen. En nee ik verander mijn standpunt nog steeds niet. Ik heb ook de volste vertrouwen in The Rafalution en als we dit weekend scoren dan rollen de punten vanzelf binnen. Al denk ik dat volgende week de belangrijkste week wordt om aan de criticie te laten zien of het geluk was dat we de CL wonnen of dat we daadwerkelijk op de weg terug zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat was ook onder Houllier eigenlijk ook het geval. Ze zijn onder Houllier wel nog tweede geworden in het seizoen na de UEFA cup..quote:Op woensdag 21 september 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Met name de trainer, die gewoon Europa veel beter in kaart heeft dan hij de PL heeft. Zal ook snel veranderen.
We zullen wel zien..quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:03 schreef Dos37 het volgende:
pffffffff ja en de Rovers draaien ook geweldig goed.
dat word een eitje
Rafael Benitez is Gérard Houllier II, LFC heeft een Engelse manager nodig, zodat de club niet wordt overspoeld met nobodies uit het land van de manager. Na de Franse enclave, is nu Spaans bijna de voertaal in Liverpool. What's next? Een Italiaan? Een Duitser? Een Nederlander?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Daarnaast was de selectie niet breed genoeg om de grote hoeveelheid blessures van spelers met een duidelijke meerwaarde op te vangen. of dat nu het geval is, valt nog te bezien, maar de selectie is er zeker wel op vooruit gegaan.
Hoe ben je aan kaartjes gekomen Suijk ver van te voren geregeld of gewoon daar op het moment kijken of er iets te kopen valt.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:38 schreef Suijk het volgende:
Nog naar Fulham tegen West Ham geweest afgelopen weekend, was erg leuk. Zat alleen op een Fulham vak, dus die waren ietwat chagrijnig.
Vergeet Ashley Cole - Chelsea niet. Ben benieuwd hoe onze Gunnertjes daarop gereageerd hadden......quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dus de keuze van Luís Figo om naar Real Madrid te gaan was ook een logische? En als Dirk Kuijt besluit naar Ajax te gaan is dat ook logisch? Of Zlatan naar Milan? Of Henry naar Chelsea? Buiten het sportieve belang, leven er nog meer belangen in voetbal. Van de Spurs naar Arsenal gaan is not done, dat wist Sol Judas Campbell ook.
Dat staat buiten kijf, maar daar ging het niet om. Je was er niet blij mee geweest en had hem waarschijnlijk uitgemaakt voor verrader en/of uitgeflotenquote:Op donderdag 22 september 2005 17:26 schreef Gunner het volgende:
Als Cole voor het geld had willen gaan dan moet hij zeker oprotten. Nobody is bigger than the club (en zijn opvolger staat al te trappelen)
Kul.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Rafael Benitez is Gérard Houllier II, LFC heeft een Engelse manager nodig, zodat de club niet wordt overspoeld met nobodies uit het land van de manager. Na de Franse enclave, is nu Spaans bijna de voertaal in Liverpool. What's next? Een Italiaan? Een Duitser? Een Nederlander?
Dat deed Benitez met name in z'n eerste jaar -hetgeen absoluut logisch is. En wat hij gehaald heeft uit Spanje voldoet redelijk tot goed OF is alweer weg (dat gebeurde niet onder Houllier). In het tweede jaar zijn er maar 2 spelers uit de Spaanse comptitie aangetrokken voor het eerste team - die allebei duidelijk een zeer goede aanvulling zijn en beiden ook goed in de PL (en waren niet extreem duur). Dan hoor je me niet klagen. De andere twee aankopen waren respectievelijk de beste speler van Boro (free transfer) en de beste speler van So'ton (7M pound), dus qua PL-ervaring heeft Benitez ook gehaald. Dus wat jij hier als optie noemt is dus al gebeurd. Spelers van teams als SCUM, AFC en CFC koop je niet makkelijk over en een speler als SWP is simpelweg overprized (net als Crouch eigenlijk), dus wat betreft de binnenlandse markt doet Rafa het dus goed. Daarnaast wordt ook Britse jeugd ingekocht voor het tweede team. Ik snap je punt dus niet echt .quote:Op donderdag 22 september 2005 19:42 schreef M0NTANA het volgende:
Gérard Houllier haalde ook niet enkel spelers die hij al onder zijn hoede had gehad, maar wél allemaal landgenoten. Rafael Benitez haalt er ook weer érg veel uit Spanje, het blijft gokken, de PL is niet te vergelijken met andere competities. In mijn optiek moeten er voor direct binnenlands resultaat (waar LFC toch behoefte aan heeft) nationaal ingekocht, dus spelers die al ervaring hebben in de PL. Voor het geld dat nu is uitgegeven, hadden ook zekerheidjes uit de PL gehaald kunnen worden.
Als je het hiermee eens bent, moet je ook de Spurs supporters begrijpen die Campbell een judas vinden; jullie zouden immers hetzelfde denken over cole als Hij naar helsea zou zijn gegaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:33 schreef Gunner het volgende:
Ach ik weet het niet; er zijn al geldwolven genoeg (al lijkt Chelsea er altijd wel één bij te kunnen) en dan mag hij van mij wel opzouten....
Dus mijn eerdere post is gewoon mijn mening over mensen die graag weg willen om meer te verdienen..... (C)Ashley Cole of niet
Net zoals met Vieira; ging toch z'n contract niet verlengen, en dan komt Juve met een zak geld aanzetten. Beter nu nog 20 milj euro vangen dan hem over 1,5 seizoen voor niets kwijt te raken
Liverpool speelde niet goed.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:02 schreef DutchGooner het volgende:
Birmingham v Liverpool is al in 2-2 geeindigd vandaag.
Okquote:
Chelsea 1-0 achter.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Arsenal staat nog 0 - 0, Liverpool heeft gelijkgespeeld en Man Utd staat achter. Het is al duidelijk wie dit weekend wederom de grote winnaar gaat worden.
Ach,scheelt dat de wedstrijden al afgelopen zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Arsenal staat nog 0 - 0, Liverpool heeft gelijkgespeeld en Man Utd staat achter. Het is al duidelijk wie dit weekend wederom de grote winnaar gaat worden.
Ik denk niet dat Man Utd vandaag gaat winnen. Liverpool is al afgelopen en Arsenal heeft nog 45 minuten om te scoren terwijl ze niet echt in goede doen zijn. Van de drie ploegen die genoemd zijn gaan er sowieso twee punten laten liggen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,scheelt dat de wedstrijden al afgelopen zijn![]()
7 van de 8,1 gelijk spelletjequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:15 schreef tong80 het volgende:
Wat dacht je van Hearts dat van Glasgow won en al 8 wedstrijden heeft gewonnen van de 8.
Invernessquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Celtic 0-1 achter tegen Inverness.
Ze hebben Mandy nodigquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Everton gaat lekker dit seizoen. De CL eist nu al haar tol.
Ze hebben alles gewonnenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
7 van de 8,1 gelijk spelletje
Dan zal het wel een fout van Sky zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:26 schreef dndiek het volgende:
volgens VI.nl en livescores.co.uk wel
Nee, Inverness moet winnenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:24 schreef MCH het volgende:
Het is wel de bedoeling dat Chelsea en Celtic gaan winnen.![]()
Welke Champions League?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Everton gaat lekker dit seizoen. De CL eist nu al haar tol.
Op de BBC site ook nog steedsa geen puntverlies voor Hearts hoor ...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan zal het wel een fout van Sky zijn
een goal van Van Nistelrooijquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Op de BBC site ook nog steedsa geen puntverlies voor Hearts hoor ...
...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan zal het wel een fout van Sky zijn
weer Lampard,uit een pingelquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:35 schreef DutchGooner het volgende:
Kut,FAKE FC 2-1 voor
Lul,die is allang bekend,gloryhunterquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Lampard
Man Utd en Arsenal nog steeds gelijk. Ik denk dat voor de kerst de kampioen al bekend zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |