quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:41 schreef Dos37 het volgende:
verdomme United gelijk.
Maarja Arsenal verloren
klopt hij had toen een lange blessure geloof 2 keer achter elkaarquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het laatste jaar bij PSV speelde hij ook weinig. Een wedstrijd of 20 volgens mij.
Yup,kan je nu al wel stellen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:33 schreef popolon het volgende:
Chelsea al kampioen dus.
Yep, vandaar dat ik hem altijd al blessuregevoelig heb gevonden. Ligt niet zo zeer aan de verdedigers in de Premier League.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
klopt hij had toen een lange blessure geloof 2 keer achter elkaar
Ach - CFC had vorig jaar bij ManCity verloren en SCUM heeft er nu slechts gelikgespeeld. En SCUM slechts 2 punten achter op CFC...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou Chelsea krijgt na vandaag dus echt de titel in de schoot geworpen.
Ik dacht dat jij meer voor LFC was ...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop voor Robben dat hij zeker 30 competitie wedstrijden kan spelen
quote:Op zondag 11 september 2005 11:49 schreef Doc het volgende:
Volgende week trouwens 0 punten voor SCUM
Newcastle gewoon weer slecht. Thuis tegen Fullham moet je gewoon winnenquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Newcastle met 10man. Parker krijgt z'n tweede gele.
Ik zou het walgelijke Manure nog niet afschrijven. Arsenal al wel, die vallen me zwaar tegen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:33 schreef popolon het volgende:
Chelsea al kampioen dus.
ja maar ik gun Robben wel iets met kijk op het WKquote:Op zondag 11 september 2005 11:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer voor LFC was ...
Keept Dudek?quote:Op zondag 11 september 2005 11:49 schreef Doc het volgende:
Volgende week trouwens 0 punten voor SCUM
Newcastle heeft toch wel een degelijk elftal ik vind het jammer dat het er niet uitkomtquote:Op zondag 11 september 2005 15:55 schreef zjroentje het volgende:
En NUFC heeft ook veel plezier van Luque momenteel. Die is alweer 6 weken buitenspel met een hamstringblessure.
gek wat jij zegt. heb net de video gezien, maarre... Arjen de Zeeuw speelde TEGEN WBA, zeiden ze, en Philip Kooke hoorde ik bij Bolton-Blackburren, en niet bij Fulham (Vermeule) of Liverpool (was Ten Napel). Heb jij wel hetzelfde programma gezien, Ambro?quote:Op zondag 11 september 2005 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
De NOS maakte er een potje van net zeg:
- Tot twee keer toe in de achtergronden beelden van de wedstrijd die gaat komen met de stand ergens in de tweede helft daarbij in beeld;
- Egbers die het over de Nederlandse competitie heeft ipv de Engelse;
- Philip Kooke die Fulham voor Liverpool aanziet;
- Arjan de Zeeuw die ineens bij WBA zou spelen.
Bedankt voor het aanbod. Ik mail/bel je er binnenkort nog wel overquote:Op zondag 11 september 2005 12:30 schreef stevengerrard het volgende:
Ik kan thuis naar de wedstrijd kijken... (voetbalkanaal). Je mag ook hier komen kijken hoor?!
Maar als jij graag naar de pub wil dan kunnen we daar wel afspreken.
Hij moet niet te veel spelen - dan raakt-ie geblesseer en hebben we er weer niets an.quote:Op zondag 11 september 2005 14:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja maar ik gun Robben wel iets met kijk op het WK
Dat Chelsea kampioen gaat worden is al bijna zeker.
En als Robben nu veel speelt dan hebben we er profijt van op het WK
Ah, jammer.quote:
Die Seizoenskaart van DG werkt als en vloekquote:
Op het moment dat je postte stond West Ham al met 2-0 voor jaquote:Op maandag 12 september 2005 21:35 schreef tong80 het volgende:
Ja die hebben ze niet voor niets gekocht. Bouma een international van een groot voetballand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |