Okee, die had ik niet meegekregen. Geen gekke deal voor Villa dan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:09 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dat was in een deal met Solano, die naar Newcastle is gegaan.
Correctie,dat moet Shearer zijnquote:Op zondag 18 september 2005 16:20 schreef DutchGooner het volgende:
En Newcastle scoort hun eerste competitiedoelpunt van dit seizoen bij Blackburn,0-1
Sportkanaalquote:Op zondag 18 september 2005 16:33 schreef Dos37 het volgende:
Waar zie je het DG.
Milner is overigens niet definitief van Villa, hij is on loan voor een jaar en ik geloof dat ze er 1,5 miljoen pond voor hebben bijgehad.quote:Op zondag 18 september 2005 16:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, die had ik niet meegekregen. Geen gekke deal voor Villa dan.
ok.quote:
Gelijkspeelde (1-1)quote:Op zondag 18 september 2005 17:28 schreef spurs het volgende:
Jammer dat Sunderland gister nog in blessuretijd verloor....
Je bedoelt gelijk speeldequote:Op zondag 18 september 2005 17:28 schreef spurs het volgende:
Jammer dat Sunderland gister nog in blessuretijd verloor....
Sorry bedoelde ook 2 punten verloor, ben er niet helemaal bij nadat ik het trieste nieuws(zie topic Telstar-speler Luciano van den Berg overleden) vanmorgen in de rust kleedkamer hoorde.....quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 18:57 schreef DutchGooner het volgende:
0-1 Bolton in de 94e minuut door een terechte pingel.
Het was netzo slecht als Ado tegen Twente. Dat zegt genoeg.quote:Op zondag 18 september 2005 20:41 schreef tong80 het volgende:
De verslaggever noemt de wedstrijd net van het niveau Exeter-Walsall.
Voetbal leeft daarquote:Op zondag 18 september 2005 20:42 schreef tong80 het volgende:
Fucking Shearer scoor weer eens na 17 wedstrijden. En ze juichen alsof ie de wereldcup binnenschiet.
Oow dat kan ook wel ik dacht dat het met 2 ll was. Feit is dat Arsenal veel sterker is.quote:Op maandag 19 september 2005 21:34 schreef Erasmusch het volgende:
tis toch gewoon Sol of snap ik m nie?
Nog niet gewonnen toch het is nog niet afgelopenquote:Op maandag 19 september 2005 22:40 schreef tong80 het volgende:
Gewonnen dus. Helaas tegen Everton maar daar moeten we ff niet aan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |