abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 september 2005 @ 13:37:11 #226
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30789483
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:25 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Op dit moment,niet op lange termijn denk ik
Zal van blessures en dergelijke afhangen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_30789543
Nog naar Fulham tegen West Ham geweest afgelopen weekend, was erg leuk. Zat alleen op een Fulham vak, dus die waren ietwat chagrijnig.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 september 2005 @ 13:39:17 #228
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30789565
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[afbeelding]
Grimsby ...
  woensdag 21 september 2005 @ 13:47:38 #229
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30789818
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:39 schreef Doc het volgende:

[..]

Grimsby ...
Ach, ik denk dat jullie Liverpudlians even lang of wellicht zelfs langer zullen moeten wachten op een nieuwe landstitel dan wij. De lucky shot van vorig seizoen (CL) kunnen jullie nog even op teren, vergelijk het met Feyenoord dat de UEFA Cup won in 2002, maar meespelen om de landstitel zal de komende jaren nog niet gebeuren. Zie de komende twee wedstrijden (Birmingham City uit en Chelsea thuis) maar te scoren, wellicht dat jullie dan nog wat punten pakken, want op het moment zijn de Spurs niets minder dan LFC.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 september 2005 @ 13:58:08 #230
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30790164
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, ik denk dat jullie Liverpudlians even lang of wellicht zelfs langer zullen moeten wachten op een nieuwe landstitel dan wij. De lucky shot van vorig seizoen (CL) kunnen jullie nog even op teren, vergelijk het met Feyenoord dat de UEFA Cup won in 2002, maar meespelen om de landstitel zal de komende jaren nog niet gebeuren. Zie de komende twee wedstrijden (Birmingham City uit en Chelsea thuis) maar te scoren, wellicht dat jullie dan nog wat punten pakken, want op het moment zijn de Spurs niets minder dan LFC.
CFC, Juve en Milan alledrie van de CL winst afhouden en dat is natuurlijk allemaal geluk en het gevolg van een zondagsschot Wat jij wilt ... Dat LFC met 4 prijzen de enige Britse club is die deze eeuw die in Europa gepresteerd heeft is ook toeval zeker?

En dat LFC komende periode wsl geen kampioen wordt is met name dankzij Abramovitz. Want komende 3 jaar verwacht ik wel dat LFC minstens een keer tweede wordt. Waneer had THFC trouwens überhaupt voor het laatst een prijs gepakt?
  woensdag 21 september 2005 @ 13:59:59 #231
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_30790238
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:58 schreef Doc het volgende:

[..]

CFC, Juve en Milan alledrie van de CL winst afhouden en dat is natuurlijk allemaal geluk en het gevolg van een zondagsschot
Wel als je weet dat Gerrard rood had moeten hebben tegen Olympiakos en diezelfde Gerrard Pool naar de 2e ronde knalt vlak voor tijd
quote:
[. Waneer had THFC trouwens überhaupt voor het laatst een prijs gepakt?
'91

De Worthless Cup telt natuurlijk niet
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 21 september 2005 @ 14:19:04 #232
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30790765
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:58 schreef Doc het volgende:

[..]

CFC, Juve en Milan alledrie van de CL winst afhouden en dat is natuurlijk allemaal geluk en het gevolg van een zondagsschot Wat jij wilt ... Dat LFC met 4 prijzen de enige Britse club is die deze eeuw die in Europa gepresteerd heeft is ook toeval zeker?

En dat LFC komende periode wsl geen kampioen wordt is met name dankzij Abramovitz. Want komende 3 jaar verwacht ik wel dat LFC minstens een keer tweede wordt. Waneer had THFC trouwens überhaupt voor het laatst een prijs gepakt?
Het blijft een lucky shot als je in de Premier League over 38 wedstrijden zowel Chelsea, Arsenal, Manchester United als Everton (!) boven je moet dulden, terwijl Bolton Wanderers evenveel punten behaalde.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 21 september 2005 @ 14:59:43 #233
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_30792040
Ik vind liverpool qua spelers niet onderdoen voor manu of arsenal.
het verschil is alleen dat manu en arsenal scorende spelers heeft en bij liverpool knalt gerrard d'r nog wel n's eentje in, maar voor de rest valt 't ook zwaar tegen.
alhoewel liverpool wel goeie spitsen heeft.
qua middenveld en verdediging zitten ze zo'n beetje op dezelfde lijn.
tsja en chelsea is dan nog een stapje hoger, maar ja die heeft ook alle middelen om zich steeds weer te verbeteren.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 september 2005 @ 15:50:49 #234
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30793534
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het blijft een lucky shot als je in de Premier League over 38 wedstrijden zowel Chelsea, Arsenal, Manchester United als Everton (!) boven je moet dulden, terwijl Bolton Wanderers evenveel punten behaalde.
Nope. Dat is een selectie en een trainer die beter in Europa tot hun recht komen dan in de PL. Een team als AFC heeft het omgekeerde.

Daarnaast was de selectie niet breed genoeg om de grote hoeveelheid blessures van spelers met een duidelijke meerwaarde op te vangen. of dat nu het geval is, valt nog te bezien, maar de selectie is er zeker wel op vooruit gegaan.
  woensdag 21 september 2005 @ 16:23:08 #235
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_30794389
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef Doc het volgende:
Nope. Dat is een selectie en een trainer die beter in Europa tot hun recht komen dan in de PL. Een team als AFC heeft het omgekeerde.
Sad but true

Heej... ben het met Doc eens
Where law ends, tyrrany begins.
pi_30794977
quote:

[..]

Met name de trainer, die gewoon Europa veel beter in kaart heeft dan hij de PL heeft. Zal ook snel veranderen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30804982
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:52 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Heeft ie dat serieus gezegd?
Inderdaad heb ik dat gezegd aan het begin van het seizoen. En nee ik verander mijn standpunt nog steeds niet. Ik heb ook de volste vertrouwen in The Rafalution en als we dit weekend scoren dan rollen de punten vanzelf binnen. Al denk ik dat volgende week de belangrijkste week wordt om aan de criticie te laten zien of het geluk was dat we de CL wonnen of dat we daadwerkelijk op de weg terug zijn.

Daarbij zijn we pas bij ronde 7 en valt er nog weinig te zeggen of de doelstellingen van een team te hoog of te laag zijn ingeschat...Chelsea verliest zeer binnenkort ook nog wel punten en wie weet komen ze wel in een mindere periode???
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 september 2005 @ 09:40:19 #238
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30815761
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:

[..]

Met name de trainer, die gewoon Europa veel beter in kaart heeft dan hij de PL heeft. Zal ook snel veranderen.
Dat was ook onder Houllier eigenlijk ook het geval. Ze zijn onder Houllier wel nog tweede geworden in het seizoen na de UEFA cup..
  donderdag 22 september 2005 @ 14:44:56 #239
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_30824654
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:03 schreef Dos37 het volgende:
pffffffff ja en de Rovers draaien ook geweldig goed.

dat word een eitje
We zullen wel zien..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  donderdag 22 september 2005 @ 14:53:11 #240
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30824927
quote:

[..]

Daarnaast was de selectie niet breed genoeg om de grote hoeveelheid blessures van spelers met een duidelijke meerwaarde op te vangen. of dat nu het geval is, valt nog te bezien, maar de selectie is er zeker wel op vooruit gegaan.
Rafael Benitez is Gérard Houllier II, LFC heeft een Engelse manager nodig, zodat de club niet wordt overspoeld met nobodies uit het land van de manager. Na de Franse enclave, is nu Spaans bijna de voertaal in Liverpool. What's next? Een Italiaan? Een Duitser? Een Nederlander?
  donderdag 22 september 2005 @ 15:39:26 #241
67174 Dos37
Come on Twente
pi_30826353
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:38 schreef Suijk het volgende:
Nog naar Fulham tegen West Ham geweest afgelopen weekend, was erg leuk. Zat alleen op een Fulham vak, dus die waren ietwat chagrijnig.
Hoe ben je aan kaartjes gekomen Suijk ver van te voren geregeld of gewoon daar op het moment kijken of er iets te kopen valt.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_30829801
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 11:09 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dus de keuze van Luís Figo om naar Real Madrid te gaan was ook een logische? En als Dirk Kuijt besluit naar Ajax te gaan is dat ook logisch? Of Zlatan naar Milan? Of Henry naar Chelsea? Buiten het sportieve belang, leven er nog meer belangen in voetbal. Van de Spurs naar Arsenal gaan is not done, dat wist Sol Judas Campbell ook.
Vergeet Ashley Cole - Chelsea niet. Ben benieuwd hoe onze Gunnertjes daarop gereageerd hadden......
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  donderdag 22 september 2005 @ 17:26:20 #243
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_30829934
Als Cole voor het geld had willen gaan dan moet hij zeker oprotten. Nobody is bigger than the club (en zijn opvolger staat al te trappelen)
pi_30829984
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:26 schreef Gunner het volgende:
Als Cole voor het geld had willen gaan dan moet hij zeker oprotten. Nobody is bigger than the club (en zijn opvolger staat al te trappelen)
Dat staat buiten kijf, maar daar ging het niet om. Je was er niet blij mee geweest en had hem waarschijnlijk uitgemaakt voor verrader en/of uitgefloten
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  donderdag 22 september 2005 @ 17:33:05 #245
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_30830150
Ach ik weet het niet; er zijn al geldwolven genoeg (al lijkt Chelsea er altijd wel één bij te kunnen) en dan mag hij van mij wel opzouten....

Dus mijn eerdere post is gewoon mijn mening over mensen die graag weg willen om meer te verdienen..... (C)Ashley Cole of niet

Net zoals met Vieira; ging toch z'n contract niet verlengen, en dan komt Juve met een zak geld aanzetten. Beter nu nog 20 milj euro vangen dan hem over 1,5 seizoen voor niets kwijt te raken
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 september 2005 @ 18:07:45 #246
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30831161
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Rafael Benitez is Gérard Houllier II, LFC heeft een Engelse manager nodig, zodat de club niet wordt overspoeld met nobodies uit het land van de manager. Na de Franse enclave, is nu Spaans bijna de voertaal in Liverpool. What's next? Een Italiaan? Een Duitser? Een Nederlander?
Kul.

De aankopen van Rafa:
Spanjaarden:
Garcia: twijfelgeval: niet goed voor de PL, z'n gewicht in goud waard in Europa
Morientes: hoewel hij niet goed in de PL fdraait is het niet echt een nobody zou ik zeggen
Nunez: opgedrongen in de deal met Owen, mislukt en nu weg
Josemi: twijfel geval - niet goed, niet echt slecht, maar ook niet duur - aardige back-up
Alonso: erg goed, prima passing
Reina: prima keeper - zekerder dan Dudek - goede aankoop

Uit de Spaanse competitie
Pellegrino: Argentinie: niet echt een nobody van Valencia; mislukt, maar binnen een half jaar weg
Sissoko: Mali: topper - vaak uitblinker

Daarnaast waren Carson, Crouch en Zenden aankopen voor het eerste team, maar die zijn niet Spaans.

Dat vind ik geen sllechte lijst: goede spelers gehaald, gehaalde spelers die mislukt zijn alweer weg (daat laatste gebeurde niet onder Houllier). Hij kent die competitie ook beter en de prijskwaliteit verhouding is ook beter dan bij Engelse spelers of spelers uit de Engelse competitie.

Merk ook op dat alleen Reina en Sissoko dit jaar uit Spanje gehaald is: het is zeer begrijpelijk dat een trainer in z'n eerste jaar spelers haalt uit een comptitie haalt die hij kent.

Voor het reserve team heeft Rafa trouwens ook wat Spanjaarden gehaald. heeft ook met het scoutingsapparaat te maken. Dat is nu bij LFC verbeterd. Tot dusver moest Rafa het met name van z'n eigen contacten hebben en kwam dus ook voor jeugd vaak in Spanje uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Doc op 22-09-2005 18:13:53 ]
pi_30833623
Benítez koopt gewoon spelers die hij goed kent qua speelstijl en waarvan hij denkt dat ze in de ploeg passen. Als het om vriendjes ging, had hij meer jongens uit Valencia gehaald.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 22 september 2005 @ 19:42:32 #248
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30833878
Gérard Houllier haalde ook niet enkel spelers die hij al onder zijn hoede had gehad, maar wél allemaal landgenoten. Rafael Benitez haalt er ook weer érg veel uit Spanje, het blijft gokken, de PL is niet te vergelijken met andere competities. In mijn optiek moeten er voor direct binnenlands resultaat (waar LFC toch behoefte aan heeft) nationaal ingekocht, dus spelers die al ervaring hebben in de PL. Voor het geld dat nu is uitgegeven, hadden ook zekerheidjes uit de PL gehaald kunnen worden.
pi_30835748
Benitez is daarnaast bezig met het recruiten van Engelse spelers...Hij probeert namelijk in tegenstelling tot z'n voorganger Engelse jongens van rond de 16 / 17 te kopen om zodoende iets te kunnen opbouwen.

Benitez kijkt namelijk niet naar de nationaliteit maar naar het soort voetballer wat hij nodig heeft voor die positie. En een nadeel is dat Engelse spelers gewoonweg te duur zijn om zo maar ff te kunnen kopen. Ik heb het dan uiteraard over spelers die er gelijk kunnen staan en al niet te oud zijn geworden of b-keuze.

Maar laten we niet vergeten dat het Houllier was die jongens (voornamelijk toch engelse) heeft laten doorstromen naar het 1e elftal die nu wekelijks bij Lfc of bij een andere ploeg als "key" spelers worden gezien.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 23 september 2005 @ 10:06:25 #250
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30850655
quote:
Op donderdag 22 september 2005 19:42 schreef M0NTANA het volgende:
Gérard Houllier haalde ook niet enkel spelers die hij al onder zijn hoede had gehad, maar wél allemaal landgenoten. Rafael Benitez haalt er ook weer érg veel uit Spanje, het blijft gokken, de PL is niet te vergelijken met andere competities. In mijn optiek moeten er voor direct binnenlands resultaat (waar LFC toch behoefte aan heeft) nationaal ingekocht, dus spelers die al ervaring hebben in de PL. Voor het geld dat nu is uitgegeven, hadden ook zekerheidjes uit de PL gehaald kunnen worden.
Dat deed Benitez met name in z'n eerste jaar -hetgeen absoluut logisch is. En wat hij gehaald heeft uit Spanje voldoet redelijk tot goed OF is alweer weg (dat gebeurde niet onder Houllier). In het tweede jaar zijn er maar 2 spelers uit de Spaanse comptitie aangetrokken voor het eerste team - die allebei duidelijk een zeer goede aanvulling zijn en beiden ook goed in de PL (en waren niet extreem duur). Dan hoor je me niet klagen. De andere twee aankopen waren respectievelijk de beste speler van Boro (free transfer) en de beste speler van So'ton (7M pound), dus qua PL-ervaring heeft Benitez ook gehaald. Dus wat jij hier als optie noemt is dus al gebeurd. Spelers van teams als SCUM, AFC en CFC koop je niet makkelijk over en een speler als SWP is simpelweg overprized (net als Crouch eigenlijk), dus wat betreft de binnenlandse markt doet Rafa het dus goed. Daarnaast wordt ook Britse jeugd ingekocht voor het tweede team. Ik snap je punt dus niet echt .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')