Zal van blessures en dergelijke afhangen.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op dit moment,niet op lange termijn denk ik
Grimsby ...quote:
Ach, ik denk dat jullie Liverpudlians even lang of wellicht zelfs langer zullen moeten wachten op een nieuwe landstitel dan wij. De lucky shot van vorig seizoen (CL) kunnen jullie nog even op teren, vergelijk het met Feyenoord dat de UEFA Cup won in 2002, maar meespelen om de landstitel zal de komende jaren nog niet gebeuren. Zie de komende twee wedstrijden (Birmingham City uit en Chelsea thuis) maar te scoren, wellicht dat jullie dan nog wat punten pakken, want op het moment zijn de Spurs niets minder dan LFC.quote:
CFC, Juve en Milan alledrie van de CL winst afhouden en dat is natuurlijk allemaal geluk en het gevolg van een zondagsschotquote:Op woensdag 21 september 2005 13:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat jullie Liverpudlians even lang of wellicht zelfs langer zullen moeten wachten op een nieuwe landstitel dan wij. De lucky shot van vorig seizoen (CL) kunnen jullie nog even op teren, vergelijk het met Feyenoord dat de UEFA Cup won in 2002, maar meespelen om de landstitel zal de komende jaren nog niet gebeuren. Zie de komende twee wedstrijden (Birmingham City uit en Chelsea thuis) maar te scoren, wellicht dat jullie dan nog wat punten pakken, want op het moment zijn de Spurs niets minder dan LFC.
Wel als je weet dat Gerrard rood had moeten hebben tegen Olympiakos en diezelfde Gerrard Pool naar de 2e ronde knalt vlak voor tijdquote:Op woensdag 21 september 2005 13:58 schreef Doc het volgende:
[..]
CFC, Juve en Milan alledrie van de CL winst afhouden en dat is natuurlijk allemaal geluk en het gevolg van een zondagsschot![]()
'91quote:[. Waneer had THFC trouwens überhaupt voor het laatst een prijs gepakt?
Het blijft een lucky shot als je in de Premier League over 38 wedstrijden zowel Chelsea, Arsenal, Manchester United als Everton (!) boven je moet dulden, terwijl Bolton Wanderers evenveel punten behaalde.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:58 schreef Doc het volgende:
[..]
CFC, Juve en Milan alledrie van de CL winst afhouden en dat is natuurlijk allemaal geluk en het gevolg van een zondagsschotWat jij wilt ... Dat LFC met 4 prijzen de enige Britse club is die deze eeuw die in Europa gepresteerd heeft is ook toeval zeker?
En dat LFC komende periode wsl geen kampioen wordt is met name dankzij Abramovitz. Want komende 3 jaar verwacht ik wel dat LFC minstens een keer tweede wordt. Waneer had THFC trouwens überhaupt voor het laatst een prijs gepakt?
Nope. Dat is een selectie en een trainer die beter in Europa tot hun recht komen dan in de PL. Een team als AFC heeft het omgekeerde.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het blijft een lucky shot als je in de Premier League over 38 wedstrijden zowel Chelsea, Arsenal, Manchester United als Everton (!) boven je moet dulden, terwijl Bolton Wanderers evenveel punten behaalde.
Sad but truequote:Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef Doc het volgende:
Nope. Dat is een selectie en een trainer die beter in Europa tot hun recht komen dan in de PL. Een team als AFC heeft het omgekeerde.
Met name de trainer, die gewoon Europa veel beter in kaart heeft dan hij de PL heeft. Zal ook snel veranderen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Nope. Dat is een selectie en een trainer die beter in Europa tot hun recht komen dan in de PL. Een team als AFC heeft het omgekeerde.
Inderdaad heb ik dat gezegd aan het begin van het seizoen. En nee ik verander mijn standpunt nog steeds niet. Ik heb ook de volste vertrouwen in The Rafalution en als we dit weekend scoren dan rollen de punten vanzelf binnen. Al denk ik dat volgende week de belangrijkste week wordt om aan de criticie te laten zien of het geluk was dat we de CL wonnen of dat we daadwerkelijk op de weg terug zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heeft ie dat serieus gezegd?
Dat was ook onder Houllier eigenlijk ook het geval. Ze zijn onder Houllier wel nog tweede geworden in het seizoen na de UEFA cup..quote:Op woensdag 21 september 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Met name de trainer, die gewoon Europa veel beter in kaart heeft dan hij de PL heeft. Zal ook snel veranderen.
We zullen wel zien..quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:03 schreef Dos37 het volgende:
pffffffff ja en de Rovers draaien ook geweldig goed.
dat word een eitje
Rafael Benitez is Gérard Houllier II, LFC heeft een Engelse manager nodig, zodat de club niet wordt overspoeld met nobodies uit het land van de manager. Na de Franse enclave, is nu Spaans bijna de voertaal in Liverpool. What's next? Een Italiaan? Een Duitser? Een Nederlander?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef Doc het volgende:
[..]
Daarnaast was de selectie niet breed genoeg om de grote hoeveelheid blessures van spelers met een duidelijke meerwaarde op te vangen. of dat nu het geval is, valt nog te bezien, maar de selectie is er zeker wel op vooruit gegaan.
Hoe ben je aan kaartjes gekomen Suijk ver van te voren geregeld of gewoon daar op het moment kijken of er iets te kopen valt.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:38 schreef Suijk het volgende:
Nog naar Fulham tegen West Ham geweest afgelopen weekend, was erg leuk. Zat alleen op een Fulham vak, dus die waren ietwat chagrijnig.
Vergeet Ashley Cole - Chelsea niet. Ben benieuwd hoe onze Gunnertjes daarop gereageerd hadden......quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dus de keuze van Luís Figo om naar Real Madrid te gaan was ook een logische? En als Dirk Kuijt besluit naar Ajax te gaan is dat ook logisch? Of Zlatan naar Milan? Of Henry naar Chelsea? Buiten het sportieve belang, leven er nog meer belangen in voetbal. Van de Spurs naar Arsenal gaan is not done, dat wist Sol Judas Campbell ook.
Dat staat buiten kijf, maar daar ging het niet om. Je was er niet blij mee geweest en had hem waarschijnlijk uitgemaakt voor verrader en/of uitgeflotenquote:Op donderdag 22 september 2005 17:26 schreef Gunner het volgende:
Als Cole voor het geld had willen gaan dan moet hij zeker oprotten. Nobody is bigger than the club (en zijn opvolger staat al te trappelen)
Kul.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Rafael Benitez is Gérard Houllier II, LFC heeft een Engelse manager nodig, zodat de club niet wordt overspoeld met nobodies uit het land van de manager. Na de Franse enclave, is nu Spaans bijna de voertaal in Liverpool. What's next? Een Italiaan? Een Duitser? Een Nederlander?
Dat deed Benitez met name in z'n eerste jaar -hetgeen absoluut logisch is. En wat hij gehaald heeft uit Spanje voldoet redelijk tot goed OF is alweer weg (dat gebeurde niet onder Houllier). In het tweede jaar zijn er maar 2 spelers uit de Spaanse comptitie aangetrokken voor het eerste team - die allebei duidelijk een zeer goede aanvulling zijn en beiden ook goed in de PL (en waren niet extreem duur). Dan hoor je me niet klagen. De andere twee aankopen waren respectievelijk de beste speler van Boro (free transfer) en de beste speler van So'ton (7M pound), dus qua PL-ervaring heeft Benitez ook gehaald. Dus wat jij hier als optie noemt is dus al gebeurd. Spelers van teams als SCUM, AFC en CFC koop je niet makkelijk over en een speler als SWP is simpelweg overprized (net als Crouch eigenlijk), dus wat betreft de binnenlandse markt doet Rafa het dus goed. Daarnaast wordt ook Britse jeugd ingekocht voor het tweede team. Ik snap je punt dus niet echt .quote:Op donderdag 22 september 2005 19:42 schreef M0NTANA het volgende:
Gérard Houllier haalde ook niet enkel spelers die hij al onder zijn hoede had gehad, maar wél allemaal landgenoten. Rafael Benitez haalt er ook weer érg veel uit Spanje, het blijft gokken, de PL is niet te vergelijken met andere competities. In mijn optiek moeten er voor direct binnenlands resultaat (waar LFC toch behoefte aan heeft) nationaal ingekocht, dus spelers die al ervaring hebben in de PL. Voor het geld dat nu is uitgegeven, hadden ook zekerheidjes uit de PL gehaald kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |