Judasquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:54 schreef M0NTANA het volgende:
Sol Judas Campbell kan Thierry Henry tijdens zijn afwezigheid mooi vervangen in de spits!
Succesvol zijn bij een club kan, maar uitgerekend bij buurman Arsenal, dé aartsrivaal wordt je logischerwijze niet in dank afgenomen. Naar Manchester United of Liverpool was niet zo'n probleem geweest, maar uitgerekend Arsenal. Slechte move!quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Judas
Kan je het iemand verwijten dat je succesvol wil zijn bij een club?
Dus de keuze van Luís Figo om naar Real Madrid te gaan was ook een logische? En als Dirk Kuijt besluit naar Ajax te gaan is dat ook logisch? Of Zlatan naar Milan? Of Henry naar Chelsea? Buiten het sportieve belang, leven er nog meer belangen in voetbal. Van de Spurs naar Arsenal gaan is not done, dat wist Sol Judas Campbell ook.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach, de keuze van Sol was een logische. Hij kon zich sportief verbeteren.
zijn ze nog steeds hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
De Spurs waren, zeker toen Sol er speelde een middenmoter. Daarom vond ik zijn transfer logisch.
Wat wil je met aankopen als Mandy.quote:Op maandag 19 september 2005 22:22 schreef Norrage het volgende:
Everton gaat ook lekker na hun goede vorige jaar......
Niemand anders wou er heen ...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat wil je met aankopen als Mandy.
Heeft ie dat serieus gezegd?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:49 schreef zjroentje het volgende:
Zeg SG, die tweede plaats voor LFC die je voorspelde komt ook niet echt uit de verf, he?
Yep.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heeft ie dat serieus gezegd?
Ach - in verliespunten staat LFC boven AFC op een 5e plek en naast CFC het enige team zonder tegendoelpunten. Te weinig doelpunten alleen, maar als ik zie dat ze dat in Europa wel doen (gemiddeld zo'n 3 per wedstrijd dit seizoen) dan zou ik denken dat dat ook nog wel goedkomt.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heeft ie dat serieus gezegd?
AFC vind ik dit seizoen nog niet echt overtuigend sterker. Op het ogenblik doet LFC niet voor AFC onder. SCUM doet leuk mee, maar ik vind ze ook niet overtuigend en zonder tegenspraak sterker dan LFC. Dat bleek ook wel in die schaakpartij zondag. Op het ogenblik kan LFC zowel met SCUM als mt AFC concureren.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:20 schreef DutchGooner het volgende:
Kom op Doc,2e plek is toch niet reeel?
CFC staat buiten kijf maar manyoo en in mindere mate Arsenal zijn gewoon sterker dit jaar in de PL,is al jaren zo en zal ook wel zo blijven denk ik.
4e plek is het hoogst haalbare al heb je daar geen concurrentie voor.
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:20 schreef DutchGooner het volgende:
4e plek is het hoogst haalbare al heb je daar geen concurrentie voor.
Op dit moment,niet op lange termijn denk ikquote:Op woensdag 21 september 2005 13:24 schreef Doc het volgende:
[..]
. Op het ogenblik kan LFC zowel met SCUM als mt AFC concureren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |