Als je het hiermee eens bent, moet je ook de Spurs supporters begrijpen die Campbell een judas vinden; jullie zouden immers hetzelfde denken over cole als Hij naar helsea zou zijn gegaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:33 schreef Gunner het volgende:
Ach ik weet het niet; er zijn al geldwolven genoeg (al lijkt Chelsea er altijd wel één bij te kunnen) en dan mag hij van mij wel opzouten....
Dus mijn eerdere post is gewoon mijn mening over mensen die graag weg willen om meer te verdienen..... (C)Ashley Cole of niet
Net zoals met Vieira; ging toch z'n contract niet verlengen, en dan komt Juve met een zak geld aanzetten. Beter nu nog 20 milj euro vangen dan hem over 1,5 seizoen voor niets kwijt te raken
Liverpool speelde niet goed.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:02 schreef DutchGooner het volgende:
Birmingham v Liverpool is al in 2-2 geeindigd vandaag.
Okquote:
Chelsea 1-0 achter.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Arsenal staat nog 0 - 0, Liverpool heeft gelijkgespeeld en Man Utd staat achter. Het is al duidelijk wie dit weekend wederom de grote winnaar gaat worden.
Ach,scheelt dat de wedstrijden al afgelopen zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Arsenal staat nog 0 - 0, Liverpool heeft gelijkgespeeld en Man Utd staat achter. Het is al duidelijk wie dit weekend wederom de grote winnaar gaat worden.
Ik denk niet dat Man Utd vandaag gaat winnen. Liverpool is al afgelopen en Arsenal heeft nog 45 minuten om te scoren terwijl ze niet echt in goede doen zijn. Van de drie ploegen die genoemd zijn gaan er sowieso twee punten laten liggen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,scheelt dat de wedstrijden al afgelopen zijn![]()
7 van de 8,1 gelijk spelletjequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:15 schreef tong80 het volgende:
Wat dacht je van Hearts dat van Glasgow won en al 8 wedstrijden heeft gewonnen van de 8.
Invernessquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Celtic 0-1 achter tegen Inverness.
Ze hebben Mandy nodigquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Everton gaat lekker dit seizoen. De CL eist nu al haar tol.
Ze hebben alles gewonnenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
7 van de 8,1 gelijk spelletje
Dan zal het wel een fout van Sky zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:26 schreef dndiek het volgende:
volgens VI.nl en livescores.co.uk wel
Nee, Inverness moet winnenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:24 schreef MCH het volgende:
Het is wel de bedoeling dat Chelsea en Celtic gaan winnen.![]()
Welke Champions League?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Everton gaat lekker dit seizoen. De CL eist nu al haar tol.
Op de BBC site ook nog steedsa geen puntverlies voor Hearts hoor ...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan zal het wel een fout van Sky zijn
een goal van Van Nistelrooijquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Op de BBC site ook nog steedsa geen puntverlies voor Hearts hoor ...
...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan zal het wel een fout van Sky zijn
weer Lampard,uit een pingelquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:35 schreef DutchGooner het volgende:
Kut,FAKE FC 2-1 voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |