dan neem je toch een canal plus abonnement..digitale kwaliteitquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb Ajax - Feyenoord zo gezien, maar de kwaliteit was echt bagger.
Ik heb Canal Plus, alleen komt daar geen Ajax-Feyenoord op.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:14 schreef BennyNL het volgende:
[..]
dan neem je toch een canal plus abonnement..digitale kwaliteit![]()
Op http://www.digimuziek.nl/livevoetbalschema.htm staan 6 links naar de rechtstreekse uitzending van Willem II - Ajax.quote:PSV Utrecht x komt vanavond op GoalTv2..Ajax zendenz e niet live uit
vreemd, die van mij in de stad welquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb Canal Plus, alleen komt daar geen Ajax-Feyenoord op.
Dat lijkt me heel erg sterk, aangezien Canal Plus de rechten voor het Eredivisievoetbal niet heeft.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:21 schreef BennyNL het volgende:
[..]
vreemd, die van mij in de stad wel![]()
Dat zou voor die P2Pstreams juist andersom zijn. Iedereen helpt met het verspreiden van het signaal. Hoe meer hoe beter dus, net als Bittorrent eigenlijk.quote:Op zich werkt het wel, als alleen iedereen het op al die forums gaat zetten zijn er veel te veel mensen en is het weer zo traag als de tering.
Maar hoe kan ik dan bijv. meehelpen om het aan te bieden als ik het zelf nauwelijks binnen krijg?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:51 schreef Qazwer het volgende:
[..]
Dat zou voor die P2Pstreams juist andersom zijn. Iedereen helpt met het verspreiden van het signaal. Hoe meer hoe beter dus, net als Bittorrent eigenlijk.![]()
ongeveer 2 minuutjes, daarna 2 minuutjes wat hakkelig en daarna werkt ie (bij mij tenminste) perfect.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
Klopt het dat het een hele tijd duurt voordat je beeld hebt, nadat je op CCTV 5 heb geklikt?
je download en upload zijn altijd rechtevenredig aan elkaar. ik heb nu gemiideld zo'n 100 kb up en down.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar hoe kan ik dan bijv. meehelpen om het aan te bieden als ik het zelf nauwelijks binnen krijg?
probeer de aanwijzingen onder het kopje pplive eensquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
Iemand een stream die ik handmatig ergens in kan voeren of zo om het werkend te krijgen? Mijn overzicht is echt waardeloos
3 en een halve nederlanders in de basis dus. doen we toch weer goedquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prima beeld hier. Heb hem nu over mijn tv lopen. Goed te zien
Misschien wel zo handig
Man Utd
E Van der Sar, J O'Shea, R Ferdinand, M Silvestre, G Heinze, D Fletcher, A Smith, P Scholes, W Rooney, R van Nistelrooy, J Park
Subs: T Howard, R Giggs, R Keane, K Richardson, P Bardsley
Man City
D James, D Mills, R Dunne, S Distin, B Thatcher, T Sinclair, J Barton, C Reyna, K Musampa, D Vassell, A Cole
Subs: R Fowler, A Sibierski, N Weaver, N Onuoha, S Jihai
Waar haal je die GDTV vandaanquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:09 schreef Qazwer het volgende:
Thanks. Inderdaad loopt op GDTV spots wel Man United en na een minuutje of vijf heb ik nu redelijk beeld.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
3 en een halve nederlanders in de basis dus. doen we toch weer goed![]()
kan iemand het premiership topic ff een schopje gegeven?
GDTV staat bij mij gewoon in het PPLive lijstje...maar connecten ho maar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:24 schreef APK het volgende:
[..]
Waar haal je die GDTV vandaan
PP-Live wil niet connecten bij mij.
deze quote is ook wel handig denk ikquote:www.pplive.com
geweldig Peer2Peer streaming prog..er zijn 3 kanalen beschikbaar die 24/7 voetbal uitzenden.GoalTV1&2 en een of ander Chinees voetbalkanaal. De kwaliteit is redelijk tot goed (450kbps)
Gewoon installeren, het prog uitvoeren en dan naar deze site browsen
http://www5.pplive.com/english/programlist.shtml
...het kanaal aanklikken dat je wil. 10 seconden wachten en je mediaplayer start. Trust me..als je voetbalgek bent is dit ideaal
Ik ook, misschien maar effe opnieuw downloaden, dat Duitse voetbal boeit me niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:29 schreef Johan-Derksen het volgende:
Jij hebt iets meer in de list dan ik... Ik kan kiezen uit 6 kanelen of zo
Idem hier...hij doet ook vaak helemaal niks...qua muis over icoontje of rmuisklik..quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:31 schreef Helly het volgende:
Ik krijg telkens als ik een channel selecteer: "Your current channel has left, please reselect."
probeer gdtv sports eensquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:34 schreef Johan-Derksen het volgende:
CCTV 1 lukt wel... maar ja, dat is chinese reclame of zo
War moet je die eerder geplaatste link naar toe kopieerenquote:
Dat werkt!quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:45 schreef Qazwer het volgende:
Johan probeer de link dan op http://www.digimuziek.nl/livevoetbalschema.htm
PPLive start op en na enige tijd start de WMp vanzelf. Loopt bij mij nog steeds prima.
Het is ff pielen allemaal, maar het is gratis.
Volgens mij heb ik iets... weliswaar reclame, waarschijnlijk omdat het rust is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:45 schreef Qazwer het volgende:
Johan probeer de link dan op http://www.digimuziek.nl/livevoetbalschema.htm
PPLive start op en na enige tijd start de WMp vanzelf. Loopt bij mij nog steeds prima.
Het is ff pielen allemaal, maar het is gratis.
Ze lopen een flink stuk achter.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:09 schreef Spideyman het volgende:
is er geen engelse langs de lijn ofzo?
zo natuurlijk helemaal perfect zijn, chinees beeld met engels commentaar.
Dan loopt het niet gelijk meer natuurlijk. BIj Arsenal straks op ESPN is er als het goed is wel engels commentaar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:09 schreef Spideyman het volgende:
is er geen engelse langs de lijn ofzo?
zo natuurlijk helemaal perfect zijn, chinees beeld met engels commentaar.
Is da alleen met SOPcast te bekijken?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan loopt het niet gelijk meer natuurlijk. BIj Arsenal straks op ESPN is er als het goed is wel engels commentaar.
Zou ook met PPLive moeten kunnen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is da alleen met SOPcast te bekijken?
Vreemd, in de VS zendt Fox deze wedstrijd uit, niet ESPN.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan loopt het niet gelijk meer natuurlijk. BIj Arsenal straks op ESPN is er als het goed is wel engels commentaar.
Die download bij mij nu met een verbluffende 912 b/sec.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:24 schreef pascalheister het volgende:
iemand die sopcast voor mij heeft, linkje is dood, stuur maar een mail ofzo
Idem. Kan via de site van sopcast het inderdaad niet downloaden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:24 schreef pascalheister het volgende:
iemand die sopcast voor mij heeft, linkje is dood, stuur maar een mail ofzo
Daarvoor hebben we een PL-topic.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:40 schreef borisz het volgende:
1-1 bij man U - man CIty
okquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we een PL-topic.
Hier graag het houden bij tips voor P2P en andere free TV-progjes.
Bij mij ook idd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:57 schreef Stpan het volgende:
Op die linkvan digimuziek.nl wordt gedaan alsof SopCast stabieler beter en gemakkelijker is, maar bij mij wint PPLive het in die gebieden op alle fronten!
snel genoeg via de link van digimuziekquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:04 schreef xJapser het volgende:
Iemand bereidwillig om pplive op een wat snellere server te zetten?
terwijl je ook gewoon 20mbit hier hebtquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:12 schreef Stpan het volgende:
Tering, ik blij met m'n 4mbit wanadoo, blijkt maar toch in wat voor 3e wereldland we leven qua internet! In ontwikkelingsland China zendt CCTV zendt gewoon in 8mbit uit!
nu Middlesbrough - Arsenal op Guandong.. met een Chinees in een Arsenal shirtquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:59 schreef Helly het volgende:
Ik zie een chinees in een ManU shirtje, dus dat zal wel kloppen.
palermo = rose iddquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:18 schreef dramslag het volgende:
wie is wie bij palermo inter?
roze zijn palermo en witte inter?
Of lul ik nu uit m'n nek, en zendt CCTV5 uit op 800kBIT per seconde? (en dus maar 0,8 mbit?), dat zou de kwaliteit die toch geen mpeg-fullscreen is wel verklaren. Dat ging met 150kBYTE per seconde toch destijds, met een mpeg-kaart erin enzo?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
terwijl je ook gewoon 20mbit hier hebt
Via een gewone stream, PPLive of Sopcast?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:23 schreef Opgezwollenlever het volgende:
net Man utd- Man city gezien op ESPN, werkt prima![]()
Is dit nu aan mij gericht?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
semtop downloaden met serial kopen.
Ik kan je de winkel wel vertellen
Zit je op irc?
Waar heb je die link nou weer vandaan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:43 schreef pascalheister het volgende:
kijk nu via pplive naar ESPN met Middlesbrough - Arsenal
Engels commentaar? Dan graag een linkjequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:43 schreef pascalheister het volgende:
kijk nu via pplive naar ESPN met Middlesbrough - Arsenal
Chineesquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Engels commentaar? Dan graag een linkje
http://www.pplive.com/source.shtmlquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:45 schreef Stpan het volgende:
[..]
Waar heb je die link nou weer vandaan?
(en post hem ff! Italiaans voetbal is saai, hoewel de goal van Palermo(Paalurmoh in het Chinees) mooi was)
bij mij juist andersom lijkt hetquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef dramslag het volgende:
dat hele sopcast werkt niet bij mij
pplive daarentegen
Bij mij doet de 1e het niet, currently not available.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:38 schreef Stpan het volgende:
Dat ESPN via sopcast werkte, maar ik klinkte die link weg omdat ik boxen zag, was het de promo voor later op de avond.......... (DOM!) en nu kom ik er ook niet meer op.
Overigens zou Barca op CCTV5 moeten zijn, maar daar is nog steeds Palermo bezig, (3-0) en die NLse streams op http://www.digimuziek.nl/livevoetbalschema.htm doen het bij mij allemaal niet.
moet je daarvoor geen abonnee zijn?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:40 schreef ivetje het volgende:
versatel, kan je ze nog allemaal tegelijk bekijken ook
Barcelona speelt morgen pasquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:38 schreef Stpan het volgende:
Dat ESPN via sopcast werkte, maar ik klinkte die link weg omdat ik boxen zag, was het de promo voor later op de avond.......... (DOM!) en nu kom ik er ook niet meer op.
Overigens zou Barca op CCTV5 moeten zijn, maar daar is nog steeds Palermo bezig, (3-0) en die NLse streams op http://www.digimuziek.nl/livevoetbalschema.htm doen het bij mij allemaal niet.
jawel, maar jullie zitten allemaal bagger te kijken via streams terwijl je voor 40 euro ze allemaal kan kijken op superkwaliteit en er nog eens internet bij krijgt...waar je ook die streams nog eens op kan bekijkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
moet je daarvoor geen abonnee zijn?
link url, anders?
Ja...het regent te hardquote:
De hq-stream van CCTV5 blijft bij mij toch de allerbeste. Ik ga binnenkort maar eens die filmkanalen testen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:47 schreef APK het volgende:
Nogmaals complimenten voor de kwaliteit van GHB-TV, of whatever de naam van die zender is.
Ziet er perfect uit op mijn TV.![]()
Is weer begonnenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:53 schreef borisz het volgende:
het staat nu voor 8 uur
Ik heb Chello, daar kom je nooit meer vanaf, anders had ik allang Versatel genomen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:47 schreef ivetje het volgende:
jawel, maar jullie zitten allemaal bagger te kijken via streams terwijl je voor 40 euro ze allemaal kan kijken op superkwaliteit en er nog eens internet bij krijgt.
Hoezo kom je er nooit meer vanaf? Je kan toch gewoon je abbo opzeggen aan het eind...of heb je voor 10 jaar ineens genomenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb Chello, daar kom je nooit meer vanaf, anders had ik allang Versatel genomen.
Dat wel, maar ik kijk toch maar even naar Willem ll-Ajax.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:00 schreef borisz het volgende:
brakke streams zeg
Nee, dat niet, maar je moet een KPN lijn hebben voor Versatel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:02 schreef ivetje het volgende:
Hoezo kom je er nooit meer vanaf? Je kan toch gewoon je abbo opzeggen aan het eind...of heb je voor 10 jaar ineens genomen
Alleen voor de aansluiting...daarna neem je meteen versatel telefoon erbijquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:07 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar je moet een KPN lijn hebben voor Versatel.
KPN lijn + Versatel is duurder dan Chello.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:15 schreef ivetje het volgende:
Alleen voor de aansluiting...daarna neem je meteen versatel telefoon erbijVoor 15 euro per maand gratis bellen 24/7 naar vaste lijn...heb je dat ook meteen binnen
die kpn lijn zeg je dan meteen weer op na het installeren van versatel, kost je dan 1 maand wat meerquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:26 schreef APK het volgende:
[..]
KPN lijn + Versatel is duurder dan Chello.![]()
![]()
![]()
mms://212.199.221.153/1042337quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Link naar psv?
Zijn er andere Chello slachtoffers die hier ervaring mee hebben?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:27 schreef ivetje het volgende:
[..]
die kpn lijn zeg je dan meteen weer op na het installeren van versatel, kost je dan 1 maand wat meer
hmm, kpn zit je een jaar aan vast...helaas...hoor ik net, klotequote:Op zaterdag 10 september 2005 20:30 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn er andere Chello slachtoffers die hier ervaring mee hebben?![]()
Ja, want deze is behoorlijk kut.quote:
thanks, net overheen gekekenquote:Op zondag 11 september 2005 13:20 schreef johan500 het volgende:
http://www.digimuziek.nl/livevoetbalschema.htm
we zien wel wat het wordt
hoe?quote:Op zondag 11 september 2005 13:56 schreef Ludacriss het volgende:
http://www.livesports.co.il/ hier een link effe aanmelden en je kan kijken.
super! hij hapert nog wel een beetje maar word minder..quote:Op zondag 11 september 2005 14:15 schreef Ludacriss het volgende:
Livesports is niet zo betrouwbaar ik zou voor de sopcast oplossing gaan... zit het nu uit te proberen en vind de kwaliteit super voor een stream.
.quote:Op zondag 11 september 2005 14:55 schreef Johan-Derksen het volgende:
mms://212.199.221.153/1042337 geprobeerd?
Inmiddels loopt ie als een treinquote:Op zondag 11 september 2005 15:22 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Beetje snelle internet mag ook![]()
hmmz, of ik heb de pech dat ik elke keer een brakke mms stream uitkies dan, of er zit iets mis met de instellingen..quote:Op zondag 11 september 2005 16:03 schreef Johan-Derksen het volgende:
Spideyman: Via windows media player bij mij.
sportitalia werkt dan eindelijkquote:Op zondag 11 september 2005 16:24 schreef pascalheister het volgende:
waarom werkt dat sopcast zo bagger
Muchos gracias.quote:Op zondag 11 september 2005 19:07 schreef Qazwer het volgende:
Barcelona loopt op Guandong Sports!
Beetje bufferig.quote:Op zondag 11 september 2005 19:07 schreef Qazwer het volgende:
Barcelona loopt op Guandong Sports!
Ach het is gratis.quote:Op zondag 11 september 2005 19:57 schreef Qazwer het volgende:
Da's inderdaad jammer. Nu loopt de reclame en dan gaat het ineens wel goed. Lijkt wel Talpa![]()
Yepz komt live op pplive en sopcastquote:Op zondag 11 september 2005 21:04 schreef Qazwer het volgende:
Voor vandaag genoeg voetbal maar dit smaakt zeker naar meer. Volgende week AZ -Ajax via de P2P-tv?![]()
Kan je me uitleggen hoe je dit gratis voor elkaar krijgt? Betaal je niets aan die abo kaartjes dan?quote:Op zondag 11 september 2005 21:10 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Yepz komt live op pplive en sopcastmaar toch ga ik het liever gratis en in digitale kwaliteit via de schotel kijken
![]()
![]()
Nope ik kijk ze "illegaal" dit gaat via een cam of een kaartje die je zelf kan programmeren.quote:Op zondag 11 september 2005 21:12 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen hoe je dit gratis voor elkaar krijgt? Betaal je niets aan die abo kaartjes dan?
Op goaltv herhalen ze toch de hele dag door wedstrijden?quote:Op maandag 12 september 2005 15:19 schreef Terreros85 het volgende:
is er nu geen wedstrijdje op de Chinees ofzo![]()
![]()
quote:This Account Has Been Suspended
Please contact the billing/support department as soon as possible.
quote:Dear members,
during most of monday football4less.com was down. the renewed schedules page and the extremely high traffic on the forums will force us to host the site on a dedicated server. We hope to sort it all out very soon, please bare with us during the coming days.
we created a backup forum incase we have more down time
http://football4lessbacku(...)=football4lessbackup
it will only be operational if the site is down.
come join us again,
Football4less staff
quote:Op maandag 12 september 2005 21:13 schreef Terreros85 het volgende:
voor de echte verslaafden: West Ham Utd - Aston Villa (met Bouma) op Guadong sport
Link erbij is misschien wel handigquote:Op maandag 12 september 2005 21:13 schreef Terreros85 het volgende:
voor de echte verslaafden: West Ham Utd - Aston Villa (met Bouma) op Guadong sport
Kijk eens op deze pagina. Daar staat uitgelegd welk programma je moet hebben voor welke zenders. Op deze pagina staan links naar de verschillende zenders.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:32 schreef TerroRobbie het volgende:
En hoe kom ik nou op bijv. Guangong Sports ???
vlaams commentaarquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:08 schreef Helly het volgende:
Chelsea-Anderlechtis vanavond ook gewoon op de Belgische tv, dat lijkt me toch nog altijd makkelijker.
Vanavond:quote:Op maandag 12 september 2005 22:49 schreef the_undertaker het volgende:
Hier alvast een overzichtje van europese wedstrijden live te volgen op streams deze week
----------------------------------------------------------------------
13/09 (dinsdag) Champions Leage Chelsea - Anderlecht
[afbeelding]
STREAM: ESPNAsia en Guangong Sports via PPLive, PPStream en SopCast
14/09 (woensdag) Champions Leage Arsenal - FC Thun
[afbeelding]
STREAM: ESPNAsia en Guangong Sports via PPLive, PPStream en SopCast
15/09 (donderdag) UEFA Cup Bayer Leverkusen - CSKA Sofia
[afbeelding]
STREAM: Shanghai sports
AZ - Ajax wordt uitgezonden op GoalTV 2 (PPLive). Over de rest kan ik nog niks vinden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:22 schreef Robinhoo het volgende:
Wie weet wat er allemaal in het weekend op komt ? Az - Ajax ?? Ik kijk nu gdtv sport werkt prima.. er is alleen reclame op .. en het is duits ? vanavond mooi Chelsea - Anderlecht kijken !:)
Oke.. Bedankt..quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:33 schreef brighton het volgende:
[..]
AZ - Ajax wordt uitgezonden op GoalTV 2 (PPLive). Over de rest kan ik nog niks vinden.
Als je PPLive hebt geinstalleerd, [url=pplive://pp2.pplive.com:8000/tracker?source={a8050c25-be52-4f8a-9f77-5d4146bb143d}&type=udp&chnname=%e6%9c%ac%e6%b8%af%e5%8f%b0%ef%bc%88%e7%94%b5%e4%bf%a1%ef%bc%89&engname=ATV&tracker=udpt://pp2.pplive.com:8000;udpt://pp1.pplive.com:8000;tcpt://pp1.pplive]hier ff klikken om te kijken[/url].quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:21 schreef WasQ het volgende:
Iemand die toevallig ergens Lyon - Real Madrid aangekondigd heeft gezien? Die zou ik graag willen kijken!
Hmm hier issie er al, met prachtig Chinees/Japans commentaarquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:39 schreef jojomen4 het volgende:
Bij mij geeft ie nog altijd aan "now buffering, please wait"![]()
![]()
![]()
Over dat Chinese gedoe zeker. Je moet gewoon in de taakbalk het PP Live icoontje aanklikken, op switch language klikken en het kanaal uitzoeken.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
dat ppstream blijft bij mij zeuren over taalpakketen..heb nog niks gezien
Komt dat niet gewoon op een Nederlandse zender?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:43 schreef Shivan het volgende:
Iemand die een idee heeft of ik
AZ - die russische ploeg kan vinden ??
Vr. gr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |