snel genoeg via de link van digimuziekquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:04 schreef xJapser het volgende:
Iemand bereidwillig om pplive op een wat snellere server te zetten?
terwijl je ook gewoon 20mbit hier hebtquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:12 schreef Stpan het volgende:
Tering, ik blij met m'n 4mbit wanadoo, blijkt maar toch in wat voor 3e wereldland we leven qua internet! In ontwikkelingsland China zendt CCTV zendt gewoon in 8mbit uit!
nu Middlesbrough - Arsenal op Guandong.. met een Chinees in een Arsenal shirtquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:59 schreef Helly het volgende:
Ik zie een chinees in een ManU shirtje, dus dat zal wel kloppen.
palermo = rose iddquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:18 schreef dramslag het volgende:
wie is wie bij palermo inter?
roze zijn palermo en witte inter?
Of lul ik nu uit m'n nek, en zendt CCTV5 uit op 800kBIT per seconde? (en dus maar 0,8 mbit?), dat zou de kwaliteit die toch geen mpeg-fullscreen is wel verklaren. Dat ging met 150kBYTE per seconde toch destijds, met een mpeg-kaart erin enzo?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
terwijl je ook gewoon 20mbit hier hebt
Via een gewone stream, PPLive of Sopcast?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:23 schreef Opgezwollenlever het volgende:
net Man utd- Man city gezien op ESPN, werkt prima![]()
Is dit nu aan mij gericht?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:41 schreef Johan-Derksen het volgende:
semtop downloaden met serial kopen.
Ik kan je de winkel wel vertellen
Zit je op irc?
Waar heb je die link nou weer vandaan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:43 schreef pascalheister het volgende:
kijk nu via pplive naar ESPN met Middlesbrough - Arsenal
Engels commentaar? Dan graag een linkjequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:43 schreef pascalheister het volgende:
kijk nu via pplive naar ESPN met Middlesbrough - Arsenal
Chineesquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Engels commentaar? Dan graag een linkje
http://www.pplive.com/source.shtmlquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:45 schreef Stpan het volgende:
[..]
Waar heb je die link nou weer vandaan?
(en post hem ff! Italiaans voetbal is saai, hoewel de goal van Palermo(Paalurmoh in het Chinees) mooi was)
bij mij juist andersom lijkt hetquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef dramslag het volgende:
dat hele sopcast werkt niet bij mij
pplive daarentegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |