Bij mij doet de 1e het niet, currently not available.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:38 schreef Stpan het volgende:
Dat ESPN via sopcast werkte, maar ik klinkte die link weg omdat ik boxen zag, was het de promo voor later op de avond.......... (DOM!) en nu kom ik er ook niet meer op.
Overigens zou Barca op CCTV5 moeten zijn, maar daar is nog steeds Palermo bezig, (3-0) en die NLse streams op http://www.digimuziek.nl/livevoetbalschema.htm doen het bij mij allemaal niet.
moet je daarvoor geen abonnee zijn?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:40 schreef ivetje het volgende:
versatel, kan je ze nog allemaal tegelijk bekijken ook
Barcelona speelt morgen pasquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:38 schreef Stpan het volgende:
Dat ESPN via sopcast werkte, maar ik klinkte die link weg omdat ik boxen zag, was het de promo voor later op de avond.......... (DOM!) en nu kom ik er ook niet meer op.
Overigens zou Barca op CCTV5 moeten zijn, maar daar is nog steeds Palermo bezig, (3-0) en die NLse streams op http://www.digimuziek.nl/livevoetbalschema.htm doen het bij mij allemaal niet.
jawel, maar jullie zitten allemaal bagger te kijken via streams terwijl je voor 40 euro ze allemaal kan kijken op superkwaliteit en er nog eens internet bij krijgt...waar je ook die streams nog eens op kan bekijkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
moet je daarvoor geen abonnee zijn?
link url, anders?
Ja...het regent te hardquote:
De hq-stream van CCTV5 blijft bij mij toch de allerbeste. Ik ga binnenkort maar eens die filmkanalen testen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:47 schreef APK het volgende:
Nogmaals complimenten voor de kwaliteit van GHB-TV, of whatever de naam van die zender is.
Ziet er perfect uit op mijn TV.![]()
Is weer begonnenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:53 schreef borisz het volgende:
het staat nu voor 8 uur
Ik heb Chello, daar kom je nooit meer vanaf, anders had ik allang Versatel genomen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:47 schreef ivetje het volgende:
jawel, maar jullie zitten allemaal bagger te kijken via streams terwijl je voor 40 euro ze allemaal kan kijken op superkwaliteit en er nog eens internet bij krijgt.
Hoezo kom je er nooit meer vanaf? Je kan toch gewoon je abbo opzeggen aan het eind...of heb je voor 10 jaar ineens genomenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb Chello, daar kom je nooit meer vanaf, anders had ik allang Versatel genomen.
Dat wel, maar ik kijk toch maar even naar Willem ll-Ajax.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:00 schreef borisz het volgende:
brakke streams zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |