hmmz, of ik heb de pech dat ik elke keer een brakke mms stream uitkies dan, of er zit iets mis met de instellingen..quote:Op zondag 11 september 2005 16:03 schreef Johan-Derksen het volgende:
Spideyman: Via windows media player bij mij.
sportitalia werkt dan eindelijkquote:Op zondag 11 september 2005 16:24 schreef pascalheister het volgende:
waarom werkt dat sopcast zo bagger
Muchos gracias.quote:Op zondag 11 september 2005 19:07 schreef Qazwer het volgende:
Barcelona loopt op Guandong Sports!
Beetje bufferig.quote:Op zondag 11 september 2005 19:07 schreef Qazwer het volgende:
Barcelona loopt op Guandong Sports!
Ach het is gratis.quote:Op zondag 11 september 2005 19:57 schreef Qazwer het volgende:
Da's inderdaad jammer. Nu loopt de reclame en dan gaat het ineens wel goed. Lijkt wel Talpa![]()
Yepz komt live op pplive en sopcastquote:Op zondag 11 september 2005 21:04 schreef Qazwer het volgende:
Voor vandaag genoeg voetbal maar dit smaakt zeker naar meer. Volgende week AZ -Ajax via de P2P-tv?![]()
Kan je me uitleggen hoe je dit gratis voor elkaar krijgt? Betaal je niets aan die abo kaartjes dan?quote:Op zondag 11 september 2005 21:10 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Yepz komt live op pplive en sopcastmaar toch ga ik het liever gratis en in digitale kwaliteit via de schotel kijken
![]()
![]()
Nope ik kijk ze "illegaal" dit gaat via een cam of een kaartje die je zelf kan programmeren.quote:Op zondag 11 september 2005 21:12 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen hoe je dit gratis voor elkaar krijgt? Betaal je niets aan die abo kaartjes dan?
Op goaltv herhalen ze toch de hele dag door wedstrijden?quote:Op maandag 12 september 2005 15:19 schreef Terreros85 het volgende:
is er nu geen wedstrijdje op de Chinees ofzo![]()
![]()
quote:This Account Has Been Suspended
Please contact the billing/support department as soon as possible.
quote:Dear members,
during most of monday football4less.com was down. the renewed schedules page and the extremely high traffic on the forums will force us to host the site on a dedicated server. We hope to sort it all out very soon, please bare with us during the coming days.
we created a backup forum incase we have more down time
http://football4lessbacku(...)=football4lessbackup
it will only be operational if the site is down.
come join us again,
Football4less staff
quote:Op maandag 12 september 2005 21:13 schreef Terreros85 het volgende:
voor de echte verslaafden: West Ham Utd - Aston Villa (met Bouma) op Guadong sport
Link erbij is misschien wel handigquote:Op maandag 12 september 2005 21:13 schreef Terreros85 het volgende:
voor de echte verslaafden: West Ham Utd - Aston Villa (met Bouma) op Guadong sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |