Muchos gracias.quote:Op zondag 11 september 2005 19:07 schreef Qazwer het volgende:
Barcelona loopt op Guandong Sports!
Beetje bufferig.quote:Op zondag 11 september 2005 19:07 schreef Qazwer het volgende:
Barcelona loopt op Guandong Sports!
Ach het is gratis.quote:Op zondag 11 september 2005 19:57 schreef Qazwer het volgende:
Da's inderdaad jammer. Nu loopt de reclame en dan gaat het ineens wel goed. Lijkt wel Talpa![]()
Yepz komt live op pplive en sopcastquote:Op zondag 11 september 2005 21:04 schreef Qazwer het volgende:
Voor vandaag genoeg voetbal maar dit smaakt zeker naar meer. Volgende week AZ -Ajax via de P2P-tv?![]()
Kan je me uitleggen hoe je dit gratis voor elkaar krijgt? Betaal je niets aan die abo kaartjes dan?quote:Op zondag 11 september 2005 21:10 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Yepz komt live op pplive en sopcastmaar toch ga ik het liever gratis en in digitale kwaliteit via de schotel kijken
![]()
![]()
Nope ik kijk ze "illegaal" dit gaat via een cam of een kaartje die je zelf kan programmeren.quote:Op zondag 11 september 2005 21:12 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen hoe je dit gratis voor elkaar krijgt? Betaal je niets aan die abo kaartjes dan?
Op goaltv herhalen ze toch de hele dag door wedstrijden?quote:Op maandag 12 september 2005 15:19 schreef Terreros85 het volgende:
is er nu geen wedstrijdje op de Chinees ofzo![]()
![]()
quote:This Account Has Been Suspended
Please contact the billing/support department as soon as possible.
quote:Dear members,
during most of monday football4less.com was down. the renewed schedules page and the extremely high traffic on the forums will force us to host the site on a dedicated server. We hope to sort it all out very soon, please bare with us during the coming days.
we created a backup forum incase we have more down time
http://football4lessbacku(...)=football4lessbackup
it will only be operational if the site is down.
come join us again,
Football4less staff
quote:Op maandag 12 september 2005 21:13 schreef Terreros85 het volgende:
voor de echte verslaafden: West Ham Utd - Aston Villa (met Bouma) op Guadong sport
Link erbij is misschien wel handigquote:Op maandag 12 september 2005 21:13 schreef Terreros85 het volgende:
voor de echte verslaafden: West Ham Utd - Aston Villa (met Bouma) op Guadong sport
Kijk eens op deze pagina. Daar staat uitgelegd welk programma je moet hebben voor welke zenders. Op deze pagina staan links naar de verschillende zenders.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:32 schreef TerroRobbie het volgende:
En hoe kom ik nou op bijv. Guangong Sports ???
vlaams commentaarquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:08 schreef Helly het volgende:
Chelsea-Anderlechtis vanavond ook gewoon op de Belgische tv, dat lijkt me toch nog altijd makkelijker.
Vanavond:quote:Op maandag 12 september 2005 22:49 schreef the_undertaker het volgende:
Hier alvast een overzichtje van europese wedstrijden live te volgen op streams deze week
----------------------------------------------------------------------
13/09 (dinsdag) Champions Leage Chelsea - Anderlecht
[afbeelding]
STREAM: ESPNAsia en Guangong Sports via PPLive, PPStream en SopCast
14/09 (woensdag) Champions Leage Arsenal - FC Thun
[afbeelding]
STREAM: ESPNAsia en Guangong Sports via PPLive, PPStream en SopCast
15/09 (donderdag) UEFA Cup Bayer Leverkusen - CSKA Sofia
[afbeelding]
STREAM: Shanghai sports
AZ - Ajax wordt uitgezonden op GoalTV 2 (PPLive). Over de rest kan ik nog niks vinden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:22 schreef Robinhoo het volgende:
Wie weet wat er allemaal in het weekend op komt ? Az - Ajax ?? Ik kijk nu gdtv sport werkt prima.. er is alleen reclame op .. en het is duits ? vanavond mooi Chelsea - Anderlecht kijken !:)
Oke.. Bedankt..quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:33 schreef brighton het volgende:
[..]
AZ - Ajax wordt uitgezonden op GoalTV 2 (PPLive). Over de rest kan ik nog niks vinden.
Als je PPLive hebt geinstalleerd, [url=pplive://pp2.pplive.com:8000/tracker?source={a8050c25-be52-4f8a-9f77-5d4146bb143d}&type=udp&chnname=%e6%9c%ac%e6%b8%af%e5%8f%b0%ef%bc%88%e7%94%b5%e4%bf%a1%ef%bc%89&engname=ATV&tracker=udpt://pp2.pplive.com:8000;udpt://pp1.pplive.com:8000;tcpt://pp1.pplive]hier ff klikken om te kijken[/url].quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:21 schreef WasQ het volgende:
Iemand die toevallig ergens Lyon - Real Madrid aangekondigd heeft gezien? Die zou ik graag willen kijken!
Hmm hier issie er al, met prachtig Chinees/Japans commentaarquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:39 schreef jojomen4 het volgende:
Bij mij geeft ie nog altijd aan "now buffering, please wait"![]()
![]()
![]()
Over dat Chinese gedoe zeker. Je moet gewoon in de taakbalk het PP Live icoontje aanklikken, op switch language klikken en het kanaal uitzoeken.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
dat ppstream blijft bij mij zeuren over taalpakketen..heb nog niks gezien
Komt dat niet gewoon op een Nederlandse zender?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:43 schreef Shivan het volgende:
Iemand die een idee heeft of ik
AZ - die russische ploeg kan vinden ??
Vr. gr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |