jij spamt ja, door in elk topic dat te zeggenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:04 schreef Mister_T het volgende:
Spam
Nee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:50 schreef MMaRsu het volgende:
Imho is het ook overdreven hoor om zomaar al die topics aan te gaan maken. Nieuws over al die games kunnen in het DS topic, en als de game bijna launched zou je voor mijn part zo'n topic kunnen maken, nu is het vrij overbodig.
Ik denk niet dat tie 31 maart uit komt, vast wel eerder, 31 maand is het eind van Q1, en daar stond tie op geplant, ik denk dat ze nog niet precies weten wanneer ze het spel laten uitkomenquote:Op maandag 7 november 2005 21:08 schreef Thomper het volgende:
Kan niet wachten op de game. Hij komt 31 maart in Europa volgens de nieuwste releaselist, maar ik denk er toch over om hem te importeren.
Zijn er dan belemmeringen als ik online wil gaan? Iemand die dat weet?
5 decemberquote:Op dinsdag 8 november 2005 06:57 schreef Cutie het volgende:
Wanneer is de US release?
Not if I get there first.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:11 schreef Steeven het volgende:
Ik importeer deze ook maar denk ik. Kan ik mooi Thomper z'n dorpje terroriseren.
NIET IMPORTEREN! straks kan ik niet in jou dorpje, de geruchten gaan, dat je online, niet tegen andere versie kunt ofzowquote:
Revolution Topic, PS3 topicquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:13 schreef MMaRsu het volgende:
En toch blijf ik het onnodig vinden om nu al topics te openen over games die pas in 2006 uitkomen..
Je bedoelt topic openen over console die pas over een jaar uit komt? Ik wil er niet over discussiëren, ik wil meer alleen zeggen dat het daar ok is bevonden dus niet zeuren over gamesquote:Op donderdag 10 november 2005 09:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die discussie iszoooooooooo september![]()
Tijdreizenquote:Op woensdag 14 december 2005 10:51 schreef Mr.Happ-E het volgende:
ZoHier de Animal Crossing: Wild World discussie maar weer verder
Gister online gespeeld met Thomper, was tof
Vanavond weer online.
Tom Nook is vandaag aan het verbouwen, en ik heb mn zakken vol en ik wil al mn visjes zo graag verkopen
Inderdaad heel erg cool.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:51 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Vanavond weer online.
Tom Nook is vandaag aan het verbouwen, en ik heb mn zakken vol en ik wil al mn visjes zo graag verkopen
Mag ik komen spelen?quote:Op woensdag 14 december 2005 10:51 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Vanavond weer online.
klopt, mijn real-life vrouw kwam thuisquote:
Dat is niet tofquote:Op woensdag 14 december 2005 16:20 schreef Steeven het volgende:
[..]
Tijdreizen. Ik heb geen geduld hoor
. Open met die winkel, hier met die fossielen en hup met dat geld
.
En, al een naam bedacht?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:54 schreef -Yuna- het volgende:
Ik heb het spel binnenMn ds ligt nog op te laden maar ik ga zo even proberen. Dan moet ik wel weer een naam voor mn dorpje bedenken
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:16 schreef lizardtattoo het volgende:
Wie is Thijs? Krijg net een message-in-een-bottle met een berichtje van een trieste racist.
Wel hoorquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:25 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb besloten dat ik morgen maar even langs de Futurezone in Rotterdam loop.. Hopelijk hebben ze 'm daar voor een normale prijs.. Bij de gameshop in Den Haag vragen ze er 60 euro voor
Het was zoiets als "hello i am thijs i am from holland and i hate all black people. visit my site at eenofandereurl"quote:
Addedquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:58 schreef -Yuna- het volgende:
Mijn friendscode: 1976-2966-6507 Bianca in Toadtown
Ach, je leest hier en daar een preview en je weet hetquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:55 schreef edejong het volgende:
ooh okeej leuk!! mmmm eerst maar veel geld regelen dus!
Hoe weet je dat eigenlijk? ....
Ik heb appelsquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:01 schreef lizardtattoo het volgende:
Mijn poort staat *nu* open. Bezoekers met ander fruit dan kers of peer welkom.
Ik. Op die kat kun je een gezicht tekenen. Als je er mee praat zegt die kat ook wie het huidige gezicht er op heeft getekendquote:Op zondag 18 december 2005 15:32 schreef Taigurrr het volgende:
Lizzie, Thnx for the cheries, Ma Cherie! (beetje jammer dat ik meteen een geplante kers omver heb geschoffeld...DOH)
*zijn of gaan er nog mensen online? Wil graag op avontuur!*
*wie-oh-wie heeft de Mysterieuse Kat gezien?*
Ik heb appels liz!quote:Op zondag 18 december 2005 15:25 schreef lizardtattoo het volgende:
Ah, dat kwam dan omdat ik zei dat ik naar buiten wilde
Maar goed, fruit ruilen toch gelukt. Nu nog appels en sinaasappels en ik ben compleet.
Het is vrijwel identiek, maar dan met meer toevoegingen (plus online). Het grootste voordeel vind ik is dat het mobiel is geworden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:55 schreef _Arual_ het volgende:
Als je AC al op de gamecube hebt gespeeld, is het dan nog leuk om het ook op de DS te spelen? ik bedoel, is het echt anders, wordt er nog iets toegevoegd tenminste, of speel je een identiek spel dan?
[NINTENDO] Sticht Nintendo aan tot piraterij?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:19 schreef Cici het volgende:
Gamekarakter bekritiseert muziekindustie
van onze redactie | 22 dec 2005 10:03
Nieuws DS
Hoewel Nintendo niet vaak uitgesproken is op sociaal-politiek gebied, doet een gamekarakter uit de game Animal Crossing: Wild World deze keer dat voor het bedrijf. Als de speler een praatje maakt met de gitaarspelende hond K.K. Slider begint deze een verhaal over de muziekindustrie en pogingen om muziekpiraterij tegen te gaan. "Those industry fat cats try to put a price on my music, but it wants to be free", zo orakelt het dier.
[afbeelding]
Nintendo ontkent overigens dat het dier commentaar geeft op de muziekindustrie en claimt dat de natuurlijke aversie van honden tegenover katten ten grondslag ligt aan de uitspraak. Dat heeft de gamegigant tegenover de New York Times verklaard.
Lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het niet. Tis iemand die ik ken. Hij wou vanmiddag eventjes wifi proberen met AC.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:21 schreef -Yuna- het volgende:
Lyle was weer in mijn dorp vandaag en heb toch maar die verzekering afgesloten na dat neppe schilderij. Mijn poorten staan openHeb BMH toegevoegd.
bedankt, tot vanavond danquote:Op donderdag 29 december 2005 15:08 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik zal wat kersen voor je bewaren senesta.Ben in de loop van de avond wel weer online.
Dat bed heb ik ook, maar ik heb ook nog robo carpet. Zal ik wel bestellen voor je.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:08 schreef lizardtattoo het volgende:
Als er trouwens iemand speciaal meubilair/items spaart, wil ik best wat bewaren. Ik spaar zelf Robo-meubilair. Ik heb al een bed en een sofa.
Moet je wel je gate open zettenquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:21 schreef Jori_animalcrossing het volgende:
Ik heb sinaasappels dus... je mag bij mij komen.. dan kan je dr een paar meenemen!! wil je dan ook wat ander fruit voor mij meenemen??
Gat graven, "Bury Orange" .. hopen dat ie niet stuk gaat. (Net ff getest, ook zonder mafkezen die er dwars doorheen rennen gaan ze stuk....al verhoogd rennen het wel).quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:25 schreef Solaar het volgende:
Heb een paar vragen waar ik de antwoorden niet op kan vinden.
Hoe kan ik een sinnasappel planten?
Wat kan je met een pitfall seed?
Ik heb de amerikaanse versie van Animal Crossing en de verkoper zei dat ik hiermee niet online kon, maar ik zie dat jullie dat allemaal wel kunnen, weet iemand hoe dat dan komt?
Hoe kom ik aan turnips?
Als nook hem niet in de winkel heeft kun je hem ook bestellen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:54 schreef CommDante het volgende:
Bummer, was m'n appelbomen (thuis-fruit) grotendeels aan het "vervangen" met exotisch fruit ... nu is m'n bijl stuk en Nook heeft geen bijltje :/
Toen ik het spel net had, had ik bijna alle appels begraven O.O Ik wist toen nog niet dat exotisch fruit veel meer waard was en dat je het ook bij jezelf kon planten met prijsbehoud.
Helaas is er ook niemand online om me appels bij te verkopen.....
Oh ja, hehe goeie tip.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Als nook hem niet in de winkel heeft kun je hem ook bestellen.
Als je dan bij iemand langs gaat en je komt terug heb je hem meestal al in je brievenbus zitten.
Elke keer als ik op avontuur wil gaan is er niemand online![]()
Haha ja dat heb ik ook!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:28 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik kwam terug van avondeten en zag dat de verbinding gecrasht was. Maar er lag wel een robo-chair op me te wachten.Bedankt!
< edit > ik moet echt snel mijn huis af gaan betalen en een verbouwing laten doen want ik krijg steeds dat mijn vloer dreigt in te storten
Soms een week, soms drie.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:56 schreef arucard het volgende:
Weet iemand hoelang het ongeveer duurt als je iets bij Lik-Sang hebt besteld?
Ik kan niet wachten op die game
De wardrobe is meer dan welkom! Dankdank!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:16 schreef lizardtattoo het volgende:
Taigurr, wat heb je nog nodig van Exotic? Ik kan nu niet online komen maar ik heb hier een Exotic Screen, een Exotic Bench en een Exotic Wardrobe. Wil je daar iets van?
Als je dan toch zo triest bent dat je het spel niet volgens de "normale" manier wilt spelen, gebruik dan gewoon een trainer, cheat zodat je alles hebt en gooi het spel de kast in omdat je het saai vind.quote:Op zondag 1 januari 2006 02:04 schreef troeter het volgende:
Het moet toch niet gekker worden, dit kwam ik tegen op internet:
Ook Animal Crossing kent 'gold farmers'
bla
Op het moment wisselen 20 schilderijen voor 12 dollar van eigenaar.
Hmm, zou dat dan de moeder zijn van deze?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:05 schreef -Yuna- het volgende:
Ik heb een kat die iemand zoekt in Wildtown.
Dat poesje is inmiddels uit mijn dorp verdwenen...quote:Op donderdag 29 december 2005 08:49 schreef lizardtattoo het volgende:
-Yuna- waar ben je, ik heb hier een klein zielig verdwaald poesje dat naar d'r moeder in Toadtown wil...
Een insect?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:21 schreef Mo66 het volgende:
¤39,95
Maarre mensen, ik hoor nu steeds in AC een heel hinderlijk piepje als ik ergens loop, dan weer wordt het sterker en dan weer zwakker....wie weet wat dat is?
Is een mole cricket, kun je vangen door te graven op de plek waar je het geluid het beste hoort (in die omgeving), zodra je hem dan opgraaft, loopt ie weg en moet je snel wisselen tussen schep en vangnet voor ie weer de grond in gaat. Is nog knap lastig, duurde bij mij een paar keer voor het lukte, haha (maar ja, zegt misschien meer over mij hoor;))quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:27 schreef Mo66 het volgende:
Nee het klinkt bijna overal waar ik loop en als ik niet beter wist zou ik zeggen dat het een metaaldetector was ofzo (maar het is te onduidelijk om echt een plaats aan te wijzen)
Het enige wat ik kan bedenken is dat je je DS en je wi-fi stick nog niet gekoppeld hebt, dat kan je doen door de cd te installeren... Als dat niet lukt zou ik het niet weten...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:08 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb nu ook animal crossing met nintendo wifi stick maar steeds als ik verbinding wil maken krijg ik unable to obtain ip adress, wat doe ik nou fout, ik wil ook online![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |